[ aceall @ 06.03.2005. 15:06 ] @
Veliki sam fan BMW-a ali ce izgleda ove sezone Reno biti glavni. Sta vi mislite? |
[ aceall @ 06.03.2005. 15:06 ] @
[ darkofdoom83 @ 06.03.2005. 17:20 ] @
Reno ? pf,ma Ferrari,ko i svake godine...
[ osttra @ 06.03.2005. 17:53 ] @
Bar honda 1
[ Stefano @ 06.03.2005. 18:32 ] @
Sto se tice Ferrarija,ja sam njihov "fan",ali moramo objektivno da zakljucimo da "nije svaki dan Badnji dan",po analogiji ni "svaka sezona nije "Badnja" sezona".
Ferrari ima dominaciju od,slobodno mozemo reci i 1998,kada je Mika Hakkinen prakticno u zadnjoj trci uspeo da izbori titulu sampiona,a trku pre Suzuke,je valjda za par bodova vodio Shumi.1999 u prvih nekoliko trka,Ferrari je pokazao ko je gazda,zatim dolazi ta famozna VN V.Britanije,i Shumijeva nesreca,koja ga odvaja od staze sve do predzadnje trke.Mika Hakinen te godine nije imao konkurenta,tako da je na kraju osvojio titulu,ali treba pomenuti da je Ferrari ipak uspeo da osvoji titulu u konstruktorima.Koliko je nadmocan,videlo se i u trci posle V.Britanije,kada su Irvine i Mark Gene,ostvarili dvostruku pobedu.Hakinen je titulu osvojio zato sto nije bilo Shumija. Sezona 2000-te godine-pocinje prava dominacija Ferrarija.Sve do 2005 su dakle osvajali sve i titulu konsturktora i Shumi titulu svetskog prvaka,znaci 4 sezone apsolutne dominacije.Rekord za rekordom su probijani.Videli smo da cak ni nova pravila prosle sezone nista nije promenila,Ferrari i Shumi su isli samo napred... ...zasto sam ovo napisao... logicki i filosofski gledano,zivot je pun uspona i padova.Bukvalno u svakoj sferi naseg bivstvovanja.Protiv-prirodno bi bilo da ce Ferrari konstantno imati period uspona do beskonacno godina u buducnosti.Taj uspon koji je ekipu Ferrarija karakterisao od 1998-200X godine(uze gledano od 2000-200X godine) ce kad tad prestati.Pretpostavljam da ce tada Shumi i otici iz F1 posto on vise nema sta bi novo osvojio. Moja verzije kraja Ferrarijeve dominacije su: 1.Shumaher izgubi sve ambicije,nema motiva za jos titula,kvalitet njegove voznje opada,cesta odustajanja...krah ferrarija. 2.Ferrari kao proizvodjac upada u krizu,posle godinu-dve vise nema konkurentan bolid,manjak finansija,iz nuzde se angazuju manje kvalitetni domaci(Italijanski) vozaci(kojima je bio zivotni san da kako tako voze za Ferrari).Krah kroz godinu dana mozda i manje. 3.Kombinacija ovog 1. i 2. 4.Krah Formule1,zbog konstantne dominacije Ferrarija,pad gledanosti i posecenosti F1 takmicenja,pad zainteresovanosti sponzora,ekipa po ekipa odustaje od daljeg takmicenja posto nemaju interes poslovanja sa gubitkom...krah Forumle 1 i Ferrarija kao ekipa F1(ne i fabrike automobila) kroz 4-5 godina(koliko bi trajao taj proces). 5.Eventualni teroristicki napad za vreme neke od trka F1,pretpostavljam momentalni krah Formule 1 samim tim i Ferrarija kao ekipe 6.Samoinicijativno povlacenje Ferrarija iz F1,zbog politickih/ili finansijskih razloga ili pak neceg treceg. 7.Ulazak "novog" giganta u F1,koji bi napravio bolid u svemu bolji od Ferrarijevog,angazovao Shumahera ili neku novu nadu (ili aktuelnog vozaca sto da ne) i kroz 1-3 godine izbacio Ferrari iz konkurencije za titulu prvaka. Eto ovo je neko moje vidjenje situacije.Ovo su po meni realni kriterijumi za "krah" ferrarija(koji ja nikako ne bih zeleo posto sam njihov navijac). Ako sam nesto izostavio dopunite me. pozdrav [ Slobodan Miskovic @ 06.03.2005. 18:54 ] @
Citat: 1.Shumaher izgubi sve ambicije,nema motiva za jos titula,kvalitet njegove voznje opada,cesta odustajanja...krah ferrarija. Sumaher nije isto sto i Ferari, tu je i Barikelo. Citat: 2.Ferrari kao proizvodjac upada u krizu,posle godinu-dve vise nema konkurentan bolid,manjak finansija,iz nuzde se angazuju manje kvalitetni domaci(Italijanski) vozaci(kojima je bio zivotni san da kako tako voze za Ferrari).Krah kroz godinu dana mozda i manje. Tesko, jako tesko , skoro nemoguce da se ovako nesto desi. Razlozi su: Ferari ima najveci budzet od svih timova, za 70 000 000$ veci od prvog sledeceg (Meklaren). Ferarijev bolid je toliko ispred drugih da je tesko da ce u skorijoj buducnosti biti neko ko je u stanju da napravi bolji (inace tek od druge trke ove sezone Ferari ide sa najnovijim bolidom). Samo Malboro za reklamu na bolidu placa 140 000 000$. Citat: 4.Krah Formule1,zbog konstantne dominacije Ferrarija,pad gledanosti i posecenosti F1 takmicenja,pad zainteresovanosti sponzora,ekipa po ekipa odustaje od daljeg takmicenja posto nemaju interes poslovanja sa gubitkom...krah Forumle 1 i Ferrarija kao ekipa F1(ne i fabrike automobila) kroz 4-5 godina(koliko bi trajao taj proces). Upravo je to pocelo da se desava pre 2 godine pa su celnici F1 reagovali, sada imamo trke u Turskoj i Kini. Uskoro bi trebalo da bude i staza u Mexiku itd... Citat: 5.Eventualni teroristicki napad za vreme neke od trka F1,pretpostavljam momentalni krah Formule 1 samim tim i Ferrarija kao ekipe No coment. Citat: 6.Samoinicijativno povlacenje Ferrarija iz F1,zbog politickih/ili finansijskih razloga ili pak neceg treceg. Ovo se nikada nece desiti jer Ferari prodaju svojih vozila i ceo marketing bazira na F1 i dominaciji u tom takmicenju. Citat: 7.Ulazak "novog" giganta u F1,koji bi napravio bolid u svemu bolji od Ferrarijevog,angazovao Shumahera ili neku novu nadu (ili aktuelnog vozaca sto da ne) i kroz 1-3 godine izbacio Ferrari iz konkurencije za titulu prvaka. Vec je usao veliki igrac (Toyota) i pukli su 170 000 000$ na konstrukciju bolida i nista... Tesko da neko ima interes da pukne tolike pare da bi bio sampion... [ vuki1 @ 06.03.2005. 19:39 ] @
Citat: Ferari ima najveci budzet od svih timova Toyota ima veci Citat: inace tek od druge trke ove sezone Ferari ide sa najnovijim bolidom Tek od Spanije, mozda od Bahreina (treca trka) mada neverujem Citat: Citat: 4.Krah Formule1,zbog konstantne dominacije Ferrarija,pad gledanosti i posecenosti F1 takmicenja,pad zainteresovanosti sponzora,ekipa po ekipa odustaje od daljeg takmicenja posto nemaju interes poslovanja sa gubitkom...krah Forumle 1 i Ferrarija kao ekipa F1(ne i fabrike automobila) kroz 4-5 godina(koliko bi trajao taj proces). Upravo je to pocelo da se desava pre 2 godine pa su celnici F1 reagovali, sada imamo trke u Turskoj i Kini. Uskoro bi trebalo da bude i staza u Mexiku itd... U Turskoj , Kini i ostalim drzavama se F1 siri prvenstveno zbog cigareta. U Evropi sve manje i manje se smeju reklamirati cigarete. Proizvadjaci cigareta su najveci sponzori u F1. West, Mild Seven, Sobranie.... [ commissar @ 06.03.2005. 20:08 ] @
Mozda je malo offtopic .....
http://s13.yousendit.com/d.aspx?id=35SDLKIGG9ZLP364XS5C5C6II9 http://s13.yousendit.com/d.aspx?id=1Y5JCQH48AGN208J4HKCYAZ5YL http://s13.yousendit.com/d.aspx?id=0QNSW0Z6F23EB2UAE25ZGLKDOJ http://s13.yousendit.com/d.aspx?id=1AULCJFM0QTVU2JI7JEUXPZWH5 http://s13.yousendit.com/d.aspx?id=0RKMQCONIK4P80KEA8KFNE5O4K http://s13.yousendit.com/d.aspx?id=17NF1WX67TT3O3O2XGOS9HZTID http://s13.yousendit.com/d.aspx?id=0N8PEAE1K6L1U1MTSHR5M1ROET [ Stefano @ 06.03.2005. 22:14 ] @
@stellanova
ja sam stavio hipoteticke razloge,ni jedan od njih ne mora da se desi,ali su svi moguci na ovaj ili onaj nacin. OK.cenim tvoje misljenje,i objektivnu viziju dogadjanja i najrealniju,ali ove teze koje si mi osporio su itekako moguce u slucaju nekih globalnih ekonomsko-politickih promena. Jedino je ova 4.varijanta moguca moguca sada. nadam se da si sada razumeo zasto sam stavio ovih nekoliko tacaka-teza. [ Slobodan Miskovic @ 06.03.2005. 23:04 ] @
Citat: Toyota ima veci Nema. Najveci budzet ima Ferari, to su zvanicne informacije. Evo kako ide raspored timova po budzetu: Ferari - 418 000 000$ Meklaren - 360 000 000$ Vilijams - 360 000 000$ . . . . . Minardi - 46 000 000$ Citat: U Turskoj , Kini i ostalim drzavama se F1 siri prvenstveno zbog cigareta. U Evropi sve manje i manje se smeju reklamirati cigarete. Pa naravno da je zbog cigareta, rekoh da Malboro placa 180 000 000$ za reklamu na Ferarijevom bolidu. Citat: Proizvadjaci cigareta su najveci sponzori u F1. West, Mild Seven, Sobranie.... To nisu proizvodjaci cigareta nego robne marke. Proizvodjaci su BAT,JTI.... [ Nabukodonosor @ 06.03.2005. 23:30 ] @
Citat: Nema. Najveci budzet ima Ferari, to su zvanicne informacije. Jednostavno nisi u pravu. Toyota ima najveci budzet. Imala ga je i prosle godine. Inace, Ferrari ponavlja ponovo neku svoju tradiciju i prve 3-4 trke ce voziti sa starim bolidom, i ne treba cuditi ovo taktiziranje i losa pozicija Sumahera. Mislim da ce posle 5. ili 6. trke sve doci na svoje mesto, tj. da ce se Sumi vratiti na celo. [ Slobodan Miskovic @ 07.03.2005. 08:10 ] @
Uf....najvise mrzim kada je neko lenj da progugla malo...
Citat: Toyota are understood to have the second biggest budget in Formula One and McNish is surprised that they do not seem to have been able to translate the performance gains they have made over the winter into results on the track this season. Ima jos clanaka samo me mrzi da pretrazujem, sve u svemu, Toyota nema najveci budzet u F1. Ja sam izneo cifre za Ferari, to su zvanicne cifre sa sajta a ako neko kaze da Toyota ima veci budzet neka kaze koliki je. Toyota je potroslila najvise para na bolid ali to idalje nije budzet tima nego samo jedna stavka u budzetu (bolid-konstruisanje istog je kostalo 170 000 000$, a Ferari samo od Malbora dobija 180 000 000$). [ Nabukodonosor @ 07.03.2005. 17:16 ] @
Pa da si slusao sta su pricali komentatori na drugom programu RTS-a i Milos Pavlovic za vreme trke, znao bi i ti da Toyota ima najveci budzet.
[ SandraNS_85 @ 07.03.2005. 17:53 ] @
E ja sam veliki fan McLarena i pogotvo Raikkonena ali dobro volim i sto je Montoya sad kod nas.A za reno ne znam dobri su
[ lancia @ 07.03.2005. 19:13 ] @
Nekada su bila mnogo bolja vremena kao i F1:
Sena ,Prost,Mensel,Berger,Alesi,Hill,pa i baksuz Sumi.....................sada je bas bas monotono..............nadamo se da ce ova sezona biti zanimljivija.......... [ Slobodan Miskovic @ 07.03.2005. 21:02 ] @
Citat: Pa da si slusao sta su pricali komentatori na drugom programu RTS-a i Milos Pavlovic za vreme trke, znao bi i ti da Toyota ima najveci budzet. Super referenca. Ja cu se ipak sluziti cinjenicama. 1. Ferari ima najskupljeg vozaca, a drugi vozac kosta ko 90% vozaca drugih timova. 2. Ferari ima 2x vise osoblja od bilo kog drugog tima u F1 3. Ferari ima najvise prihoda od sponzora [ vuki1 @ 07.03.2005. 23:09 ] @
Citat: Ja cu se ipak sluziti cinjenicama. 1. Ferari ima najskupljeg vozaca, a drugi vozac kosta ko 90% vozaca drugih timova. 2. Ferari ima 2x vise osoblja od bilo kog drugog tima u F1 3. Ferari ima najvise prihoda od sponzora A fabrike, to sto toyota tek usavrsava motore i ostala sranja. Gradi fabrike za f1 delove itd. Ferari sve to vec ima. [ Nabukodonosor @ 07.03.2005. 23:21 ] @
Citat: STELLANOVA: Super referenca. Ja cu se ipak sluziti cinjenicama. 1. Ferari ima najskupljeg vozaca, a drugi vozac kosta ko 90% vozaca drugih timova. 2. Ferari ima 2x vise osoblja od bilo kog drugog tima u F1 3. Ferari ima najvise prihoda od sponzora To nema veze ni ss cim. Toyota je ako ne najjaca, o onda jedna od 2 ili 3 najjace auto kompanije na svetu. A to koliko je placen koji vozac nema veze ni sa cim. Ja pricam o ukupnom budzetu tima, a ne o plati Barikela. [ Slobodan Miskovic @ 07.03.2005. 23:50 ] @
Budzet tima cini novac koje je predvidjen za kompletan tim i njegove treskove.
Budzet cine treskovi koji idu na plate vozaca, test vozaca, kompletnog osoblja, goriva, delova, bolida i ostalo. Ne moze se u budzet staviti cena fabrike za pravljenje delova za formulu. To je besmislica. Citat: Toyota je ako ne najjaca, o onda jedna od 2 ili 3 najjace auto kompanije na svetu. A to koliko je placen koji vozac nema veze ni sa cim. Ja pricam o ukupnom budzetu tima, a ne o plati Barikela. Kakve veze ima kolika je kompanija Toyota? Ovde pricamo o budzetu tima toyote za F1 a ne o budzetu kompanije toyota. Sto se tice plate vozaca naravno da ona ima veze, kako inace mislis da Ferari placa najskuplja dva vozaca u F1 a da pritom ima manji budzet od neke druge ekipe? Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|