[ kizani @ 09.03.2005. 22:44 ] @
Koje su razlike izmedju Floride 1.3 i Floride 1.4
[ Mardz Simpson @ 09.03.2005. 22:48 ] @
Samo u brojevima 1.3 i 1.4 i na to stave 500-1000 evra na cenu vozila! He-he-he!
[ luka.l @ 10.03.2005. 00:19 ] @
Evo ti, pogledaj www.zpk.co.yu

Procackaj malo i nacices detaljan opis jedne i druge izvedbe.

Sto se tice "oplate" odnosno onoga sto nije motor, razlike nema. E sad, sto se samog motora tice, videces i sam razlike pa ako te nesto konkretno bude interesovalo, pitaj. Stvarno je dosta podataka navedeno na sajtu.
[ IsNoGood @ 10.03.2005. 07:20 ] @

Nisam znao da postoji motor za floridu 1.4, znam za 1.1, 1.3 i 1.6, svejedno bilo koji da kupis, postoji mogucnost da nemas mehanizam za podizanje i spustanje stakla, da ti vec posle nedelju dana rikne kontakt brava, a da si dao oko 5k eura i onda se posle pitas "Zasto nisam dao malo vise para i uzeo nekog stranca, pa makar i najslabijeg?"

p.s. nadam se da ne planiras da uzmes zastavu :(

Bolje uzmi Ladu Samaru 1.5i slicna je cena ili Daciju Solenza, u svakom slucaju oba automobila su bolja od zastave.

Pozdrav!
[ Mobtel @ 10.03.2005. 10:34 ] @
Eh strejndzer samo ne zastava...Mada i sa rumunima se nebi igrao..il japanac il svabo drugo ne
[ dalibord5 @ 10.03.2005. 10:44 ] @
1.4 brze truli :)
[ bakiman @ 10.03.2005. 13:19 ] @
Ne znam za vas, ja sam moju floridu 1.4 ~75KS odmah po kupovini Dec. 1996god. stavio zaštitu protiv truljenja, i evo da čuknem u drvo skoro 10god nema ništa... a i nije bilo većih problema u ispravnosti vozila...

Zadovoljan sam sa ubrzanjem, (mada ne znam za bolje ), jedino što mi se nesviđa su amortizeri, mnogo su kruti...

PozdraV

PS ...KUPUJMO NAŠE...
[ van t hoff @ 10.03.2005. 15:06 ] @
Citat:
bakiman: Ne znam za vas, ja sam moju floridu 1.4 ~75KS odmah po kupovini Dec. 1996god. stavio zaštitu protiv truljenja, i evo da čuknem u drvo skoro 10god nema ništa... a i nije bilo većih problema u ispravnosti vozila...
Gdje si radio tu zastitu, koliko kosta, i kakav je to tretman.

Pricao sam sa komsijom taksistom (iskusan covjek, promjenio vise od 10 automobila za taksiranje) i kaze da su ove zute floride 1.3 koje oni voze (TAXI) odlicne za te pare, sto se tice pouzdanosti, koriscenja i cijene odrzavanja, pa cak mu i podizaci stakala rade :).

Moj prijedlog je da ne uzimas injection modele, vec sa karburatorom, ono na sta NE treba da racunas je zastavin servis u garantnom roku, od njih nista neces dobiti (a da ne platis) eventualno ti mogu nesto uzeti iz automobila. Odmah se nauruzaj dobrim mehanicarom cim kupis kola da ih provjeris (kao kad kupujes polovnjak).

- Ogibljenje je tvrdo. Limarija ocaj (iskustvo sa modelima iz 90'tih).

+ Puno prostora u kolima, koju nemaju ni neki porodicni modeli automobila od x0.000€ strane proizvodnje.

p.s. za te pare bih uzeo renoovu daciju
[ bakiman @ 10.03.2005. 15:21 ] @
Kod mene u kraju, ima jedan čova koji drži auto-perionicu, i pruža takve usluge, to je neka crna masa koja se "prska" u unutrašnjist šasije, ne u kabinu niti spolja, već u šupljine konstrukcije.

Koliko košta ne znam, niti da li još uvek radi to...
[ kizani @ 10.03.2005. 21:14 ] @
Da budem precizniji mislio sam na polvne Floride godista od 90-94.
Kakva su iskustva sa limarjom i motorom , udobnost , upotrebljivost ? Ima li dobrog STYLINGA za Floridu ?
Da li je bolje uzeti Floridu ili Z101 95-97 god. ?
POZDRAV
[ sasa022 @ 11.03.2005. 02:18 ] @
Ni jedno ni drugo...
Kupi nesto trece.
[ cicika @ 11.03.2005. 12:12 ] @
Pazi ovako...

Florida kao proizvod domaće automobilske industrije ima jako ograničen rok trajanja.
Jedino što je eventulano valjalo na Zastavinim vozilima je motor, a i to ako pricamo o primercima proizvedenim pre '90 godine. U kasnijim godinama, kao što je opšte poznato, Zastava je isključivo propadala, što je odvelo do ugradjivanja delova vrlo sumnjivog kvaliteta, pa čak i do toga da u zavisnosti od smene u kojoj automobil proizveden fali odredjeni broj delova, makar šrafova :)

Ukoliko bi kupovao novu Floridu, znao bi da prvih godinu dana (ali lepe, nežne vožnje) ne bi mnogo toga moralo da se radi na njoj ali bi posle jedna po jedna stvar otkazivala. Samo održavanje Zastavinih vozila više nije jeftino kao što je možda nekad, nekome bilo. Da nabrojim - auspuh se sredjuje jednom u tri meseca u proseku (a i taj prosek najviše zavisi od toga koliko izdržite da vozite auto koji se dere kao da je friziran), kaiševi takodje, ventile kad se prvi put razvižde više nikada nije moguće podesiti da se ne čuju, kablovi kao i razvodna kapa su takodje vrlo lošeg kvaliteta (pritom mislim i na nove delove koji se mogu naći u poznatijim beogradskim prodavnicama) pa se često može desiti kad je hladno ili pada kiša da auto, dok se ne osuši, ne možete da upalite, na sve ovo dodajte još i redovno održavanje i pomolite se Bogu da se neće ništa ozbiljno pokvariti.

Kad se sve sabere i oduzme, kupovina polovne Floride je samoubilačka ideja. Eventulano niska cena kupovine će sa održavanjem dostići cenu nekog normalnog, manjeg auta koji može da se kupi, uglavnom ovde, s obzirom na ograničenje starosti na 3 godine.

Tako da... sačekaj još malo ako ti nije hitno, sakupi još malo love i kupi nešto normalno.
[ bakiman @ 11.03.2005. 12:29 ] @
Onda je meni zapao odličan primerak, kao što rekoh, nemam problema s njom niti sam imao većih, auspuh menjam prosečno svake 2ge godine, tj. samo zadnji lonac.

Od pomenutih "neispravnosti" meni se ništa nije desilo, i nemam Zastavin motor nego Lancia...

PozdraV

PS cicika ako ne poseduješ ovo vozilo, onda je krajnje glupo što si se javila... i pričaš kako ne valja. A ako ga poseduješ, onda jednostavno ti je zapao loš model...
[ kizani @ 11.03.2005. 17:18 ] @
BAKIMAN-e kako da znam koji je motor Lancijin ? Da li je original Italijan ili ga Zastava pravi? Pouzdanost i cena odrzavanja?
Obzirom da su mi finansije za kupovinu auta 1000e +- 100 , mislim da je bolja Zastava do 10 god stara nego recimo Kadett 20 + godina koji je prvi posle Zastave po niskoj ceni.
Ford i Golf 1 su iskljuceni iz opcija za kupovinu
POZDRAV iz NISa
[ cicika @ 11.03.2005. 18:06 ] @
Bakimane, ne moram lično da imam Zastavino vozilo da bih znala kakva su, a opet ne pričam napamet, nego zaista znam kako to ide sa Zatavinim automobilima. Drugo, nikad ne iznosim činjenice koje ne stoje, toliko si, do sada, sigurno shvatio.

Back to the subject...

Lancia 1.6 je l'? Koliko znam pasuje šraf na šraf i u Jugića.
[ gane1 @ 11.03.2005. 19:05 ] @
Florida 1,3,ima 1287ccm motor,direktno brizganje goriva tipa MULTIPOINT,BOSCH elektronika ,MOTRONIC MP3.1,osobina ove varijante je da ima razvodnik paljenja,novije nemaju!Pumpa za gorivo je u rezervoaru!Florida 1,4 je obican ZASTAVA 101 motor,karburator,cista klasika!Ja licno vozim Floridu 1,3,presao sam do sada 270.000km normalno bez generalne.Skoro sam promenio bregastu osovinu/prvi put/!Trosi oko 7litara od pocetka do sada,zaz sad ulje ne trosi!Motor nikad nije otvaran,menjao sam par puta zaptivac poklopca ventila,bacao je ulje tu!U ZASTAVI ima jedna njihova sluzbena koja je presla oko 400.000km i i dalje je voze da vide koliko ce da predje!Ja je vozim i po dobrom ali i po izuzetno losim putevima kad idem na pecanje,zadovoljan sam svime osim plastikom unutra,komotna,je prostrana unutra i lako se vozi,ja sam ugradio i klimu u nju.Unutrasnjost je mogla da bude mnogo bolja,malo joj skripi plastika unutra,ali ako se malo priteze povremeno ne smeta!Odlicno pali,na minus dvadeset kao na plus dvadeset!Okrene par kruga da kompjuter ukapira gde je bregasta i onda odmah pali!Gde ja prolazim njome sumnjam da bi neki nezniji zapadnjak izdrzao dugo!Spone,ramena i ostalo u trapu standardno ide sa nasim putevimaNikad mi se nista nije pokvarilo od lektronike i motora,brizgaljke sam jednom promenio ali to je verovatno sto sam dugo kao i svi gorivo kupovao na ulici!Prva pumap za gorivo je trajala oko 100.000kM kao sto i proizvodjac kaze,a drgu sam promenio posle 150.000kM iz straha da me negde ne ostavi jer kod svih se pumpa menja na 100.000kM,odnosno to joj garantovan vek trajanja!Na svakih 40.000kM menjam filter za gorivo!Nove Floride,1,1 recimo nema ni razvodnik paljenja,a elektronika je dosta naprednija,a sad vec ima i Florida za Pezo motorom!I to je to!Uz sav rizik da me proglasite za jeretika ,to su moja iskustva sa Floridom 1,3,ja sam prvi vlasnik i za sada jedini,nema nameru da je menjam jos godinu dana!Ona uz moj posao zna sve planine po Srbiji gde ljudi idu dzipovima ja nju vozim!I to su cinjenice!
[ zei @ 11.03.2005. 22:08 ] @
Citat:
kizani
Obzirom da su mi finansije za kupovinu auta 1000e +- 100 , mislim da je bolja Zastava do 10 god stara nego recimo Kadett 20 + godina koji je prvi posle Zastave po niskoj ceni.
Ford i Golf 1 su iskljuceni iz opcija za kupovinu
POZDRAV iz NISa


vidi ovako sta god da uzmes za te pare pogresices!
postoji mogucnost da nadjes neki auto (bilo koji) za te pare bez ulaganja samo ako je vozac umro pa nema ko da vozi ili je 3 auto u porodici pa nije vozen i ne treba im... najverovatnije yugo ....
da li sam ja dobro razumeo da se trazi auto bez ulaganja, registrovan, ocuvan ....?
[ gojava @ 11.03.2005. 22:10 ] @
U zastavinom institutu je bila Florida sa italijanskim motorom koja je presla 650000 km pre generalne. Mislim da se jos uvek vozi. Da ima neka sa domacim motorom a da je presla 400000, nisam siguran; provericu.?
[ Goran Mijailovic @ 11.03.2005. 22:56 ] @
Citat:
bakiman: Ne znam za vas, ja sam moju floridu 1.4 ~75KS odmah po kupovini Dec. 1996god. stavio zaštitu protiv truljenja, i evo da čuknem u drvo skoro 10god nema ništa... a i nije bilo većih problema u ispravnosti vozila...

Zadovoljan sam sa ubrzanjem, (mada ne znam za bolje ), jedino što mi se nesviđa su amortizeri, mnogo su kruti....


Bakimane kolko si onda imao godina, sest? Hoces da kazes da vozis bez dozvole, a?
[ bakiman @ 11.03.2005. 23:15 ] @
Naravno da ne, to je porodičan auto, a posedujemO i Zastava101 PickUP i Zastava101 ni na jednom od njih se ništa ozbiljnije nije desilo...

Evo, tačnije svi "veći" kvarovi na mojoj Floridi 1.4:

-Menjana lamela i korpa
-Menjan komokinetički (mislim da sam dobro napisao) zglob na desnom točku

Zastava101 PickUP Skala55:

-Menjana pumpa za vodu
-Menjana lamela 2x

Zastava101 Skala65:

-NIŠTA

Normalno, standardno menjanje paknova i pločica, filtera za ulje...

Svi su 1996godište, Decembar.

Inače vrlo sam iskusan kod AutoMehanike, ćale me zarazio, ON NEMA VEZE SA AUTOMEHANIČAREM, on je građ. tehn. za visokogradnju!

Jednostavno mene i njega interesuju te stvari pa mnogo znam(o), frizirao sam motorcikl...

PozdraV
[ super_boki @ 01.08.2005. 00:30 ] @
Svaka cast gama 1!
Niko ne moze da me ubedi da je polovan auto bolji od novog! Uostalom, ljudi, hteli bi da NOV auto od 5000 jevreja zaseni nekog zapadnjaka! Sto bi nas narod rekao "koliko para toliko i muzike"! Cim skupim pare za ucesce kupujem novu "floridu", normalno na kredit! Vozim "Yuga", 90-to godiste, presao 100.000 km. i verujte mi na rec nigde me nije izdao!
[ EagleOne @ 01.08.2005. 20:06 ] @
Uh, kakva sreca da bas sad vidim ovu temu, gane1 mozda mi ti mozes pomoci!

Imam istu floridu kao i ti 1.3EFI, ja sam je uzeo '95te, mislim da je radjena '94te, taman je okrenule 100.000Km i pocelo je da se cuje zujanje potapajuce pumpe u kabini. 'Ajd' reko' dobro kad mora da se menja menjacemo, mada nisam znao da Bosch-ova kosta oko 160e... i posle muke_potrage od nekoliko dana napokon nadjem odgovarajucu i kupim je od nekog lika iz Kragujevca. Kad ono prc, to nije ta pumpa, ne odgovara....

Zaboga vec 7 dana trazim ****nu pumpu, da bi mi na kraju lik koji prodaje boschove pumpe rekao da ima isti auto i da ga drzi u garazi jer ni sebi ne moze da nadje odgovarajucu @#$%. Predlazu mi neke cesko poljske zamene itd, ali ne verujem da nigde u ovoj zemlji ne mogu naci pumpu. Naravno ove za danasnje modele floride ne odgovaraju. Majstor mi radi u zastavinom servisu, i on je ne moze naci...

Vidim da si ti menjao pumpu i to 2x pa ako znas gde se moze nabaviti, pricaj ako Boga znas :)).
[ spikac @ 24.08.2005. 17:37 ] @
Nosim se mislju da uzmem floridu ili yuga sa pezoovim motorom od 1600ccm.Da li je neko imao nekih iskustva sa njim i da li ste upoznati da li je karoserija nesto doradjivana za ove motore jer ima malo <100ks???
[ super_boki @ 28.10.2005. 22:15 ] @
E ljudi ja je kupih! 1,6 sa peugeotovim motorom. Presao sam oko 1500 km i zasada ne deluje lose! Motor je tih i bogami sa svojih 100 KS vrlo lepo povuce! Menjac je Zastavin, pa je on verovatno razlog prvog servisa nakon predjenih 1500 - 2000 km. E sad unutrasnjost! Moj prijatelj poseduje Floridu iz 99 i razlike postoje. Promenjena je instrument tabla na kojoj je digitalni kilometar sat, sa obrtomerom i brzinomerom, ali bez one slike vozila u gornjrm desnom uglu (za signalizaciju otvorenih vrata i sl), vec je tu ulogu pruzela kontrolna lampca na sredini instrument tale. Promenjen je raspored prekidaca za svetlo, ubaceni su prekidaci za maglenke i prekidac za elektricno stelovanje farova po visini. Takodje je izmedju duvaca za grejanje kabine postavljen dodatni displej sa signalizacijom potrosnje plocica kocnica, upaljenih maglenki, grejaca zadnjeg stakla i dr. U delu gde je stoji konektor za radio aparat, postoji i konektor za za dijagnostiku motora. Najveci problem naravno predstavlja plastika u unutrasnjosti koja jos uvek deluje veoma jeftino i odaje utisak da je veoma kruta, pa sa njom treba postupati krajnje oprezno (rucice brisaca, zmigavca i dr.) Veoma los utisak ostavile su i TRAJALOVE gume, koje kao da su pravljene od plastike, pa ukoliko postoji mogucnust treba izabrati vozilo sa Tigrovim gumama.

P.S. Prema informacijama kojima raspolazem, ali nisu proverene, da bi dobili Peugeotove motore za Jugica Zastava je morala da promeni oko 130 stavki na sasiji vozila!

[Ovu poruku je menjao super_boki dana 28.10.2005. u 23:18 GMT+1]
[ bakiman @ 28.10.2005. 23:02 ] @
Jel možeš da slikaš unutrašnjost? Baš me zanima, ja imam Floridu 1,4 sa Lančinim motorom, ~70KS, 1996god.

PS Nisu toliki problem gume, već amortizeri, oni su jaako kruti, bar na mojoj. I da, moja ima Tigrove gume (naknadno stavljene) i poboljšanja nisu neka što se tiče mekoće na rupama.
[ mmkrstic @ 29.10.2005. 22:20 ] @
...za spikac-a

ako te zanimaju moja licna iskustva sa yugo in L ali od 1100 kubika, mogu da ti napisem na pp
[ demos034 @ 03.11.2005. 01:45 ] @
Ja imam novu floridu in 1.3cw presao sam sa njom oko 30000km do sada (2003godiste)na 7000km otisla mi je kontakt brava na 13000km prednji desni lezaj,19300 otpao mi ceo zadnji lonac( zamenili su lonac u servisu stavili ko zna ciji),25000km lamela i korpa,26000km slavinica za grajanje 27100 by-pass termostat.Za dve godine dao sam za odrzavanje oko 20000din(12000 u zastavinom servisu sto sam morao i ostalo van servisa).Motor je dobar vuce dobro nemam nikakvih problema sa njim, nigde nema ni kapi ulja da curi.Zastavu unistavaju kooperanti jer je stigao dopis da sve ugrade sto im stigne.Nerviraju me ove sitnice ali u sustini je dobar auto za te pare,kad sve promenis u startu sta ne valja posle nema ulaganja.Razlika izmedju 1.3 i 1.4 je u tipu motora 1.3 ima kecev motor sa dvogrlim karburatorom 32/32 a 1.4 34/36 i 10km/h je brza ima veliki obrtni moment 106nm prema 95-100nm za 1300 sto je velika razlika.(potrosnja na 1.3 cw ide na otvorenom od 6-8l/100km a u gradu od 10-15l/100km a 1.3i trosi u gradu 9.5l/100km,portosnja plina ide od 7-9na otvorenom 10.5-12l plina u gradu sve od nacina kako se vozi)
[ KTibor @ 01.05.2006. 21:59 ] @
Ja sam kupio Floridu nedavno(januar).nasao sam ga dosta jeftino ali zato ne pitajte koliko sam na njega jos stavio.U pitanju je 1.4 model iz 1989 godine sa Lancia motorom,sto se motora tice prezadovoljan sam jer jos jako lepo ide a jos nije ni otvaran .Ali sam zato na limariju i na plasticne delove potrosio brdo para i jos nije gotovo!
Sve u svemu imam jednu molbu za vas koji ste vlasnici ili ljubitelji ovih automobila!
Cim imam malo slobodnog vremena ja moram malo da cackam , namestam,ubacujem nesto novo u moju floridu pa mi zato treba vasa pomoc!!!!
Treba mi knjiga ili sema za elektro instalaciju i (ja mislim da se zove) mehanicka knjiga.To je ono gde,kakav lezaj,sraf,zaptivac,sve u svemu gde i sta stoji!
Unapred vam se zahvaljujem
[ MarKaba @ 08.09.2006. 16:27 ] @
Šta bi, ima li neko elektro šemu od gorepomenute floride, to pitam jer i ja tražim šemu z aFloriu 1.3 EFI iz `95 godine, a uskoro je prebacujem na karburator, već dva puta mi crkava kompjuter i nemam nameru da bacam pare na njega.

Ovako lupi mu bre brale karburator i druk pumpu i nema glava da te boli.
[ floridamanBG @ 17.09.2006. 21:41 ] @
Da li iko zna ko popravlja kontrolne table za flotidu 1.4 i da li mogu da kupim novu tablu za 1.4 i da stavim umesto ove o ko proizvodi kontrolnu tablu za nove floride jer znam da je staru radio teleoptik i uzasno funkcionishe.Ako je neko imao slican problem neka se javi.Ponekad mi tabla ekstra radi,a ponekad poblesavi kada upalim svetla ili sva cetiri migavca,a sve to uglavnom kad imam dosta benzina,a kada sam na rezervi ima obicaja da radi.
[ EagleOne @ 17.09.2006. 23:14 ] @
Da to je uobicajeni BUG na floridama, takva instrument tabla je bila prevelik zalogaj za tadasnji teloptik, zato sada Floride iz 2006 imaju zastareliju tablu od onih iz 93' ali ova nova radi, valjda...

Ne znam da li moze da se nabavi nova, ali staru mozes prelemiti kod elektricara.
[ simor @ 21.09.2006. 22:32 ] @
Eh, da i ja kazem nesto u vezi Floride. Vozio sam je do pre 5-6 godina. Model 1.4 iz '90 sa Lancia motorom. Sad mi je malo smesno da pricam o nekim dobrim stranama Floride, jer sam posle toga uzeo Volvo 460, a sad Punto 3. Ta auta su 'space shuttle' naspram Floride.

Ali mogu reci da su ti Lancia motori stvarno extra. U pitanju je bila karburator verzija. Motor stvarno nikad nije zakazao, palio je i na -20 bez problema, nikad se nije pregrevao, trosila je malo vise za danasnje pojmove. Sigurno 10l supera. Ubrzanje je bilo mnogo bolje u poredjenju sa jugom i stojadinom.

Ali sve ostalo je uzasno lose. Kvacilo je katastrofalno. Pretvrdo, pa zbog toga sajle pucaju ko da su od konca. Celu korpu sam menjao dva puta za samo 3-4 god. voznje. Optika dosta slaba, bar 2 puta godisnje na optiku. Kao da je preslaba za nase "autobahn" puteve :)

Unutrasnjost je propala posle samo par godina, jefina izrada tadasnje "jugoplastike" cini mi se. Lim isto los, auto nikada nije bio udaren ni cuknut, a voleo je da truli. Prostranija je od juga, ali ipak je to zastava. U kabini sve nekako zvoni. I na najmanju rupu na putu, unutra se sve raspada. Jedino mi se svidjao veliki gepek, cija sam vrata morao letvom da podmecem jer su se oni gasni amortizeri ili sta vec pokvarili. Dosta problema i sa alnaserom. Morao sam da menjam cak i zupcanik na zamajcu jer kao da se istrosio zbog nekvalitetnog celika, pa je alnaser non stop proklizavao. Od 5 puta jednom "ubode". Ako nista drugo, dosta toga sam naucio oko popravki i automehanicarskog zanata :)

Sve u svemu, thanks but no thanks!

Prelazak iz Floride u bilo koji drugi strani (makar i 10 godina stariji) auto lici na ponovno rodjenje.
[ steppenwolf @ 29.09.2006. 11:00 ] @
I kod jednog i kod drugog skripi plastika, strasno
[ solarko @ 30.09.2006. 06:13 ] @
Je li tacno da jugo ima neke limene delove kod osovina ? :(
[ rek83 @ 29.11.2006. 20:48 ] @
Da li neko zna dobrog majstora koji moze da sredi paljenje i ler gas kod floride 1.3 efi?

Sta znaci kada se upali oznaka V u krugu na kontrolnoj tabli?

Goran
[ busank @ 09.12.2006. 08:57 ] @
Pa i ja imam pitanje - nakon 3-4 dana nevožnje (ovo je divna reč), akumulator se sasvim isparzni. I tako stalno. Šta bi to moglo da bude. Napominjem da su svi potrošači isključeni - provereno.
[ busank @ 09.12.2006. 08:59 ] @
Šta to znači prelemiti, misliš da je kvar u hladnom lemu. I kod mene ludi i pokazuje gluposti na svim meračima osim na brzinomeru.
[ ZivkoSt @ 10.12.2006. 18:17 ] @


Posedujem i ja Floridu 1.4 koja je 1990 god (sa Lancijinim motorom). Takodje sam imao problem sa komandnom tablom. S obzirom da su nove table mnogo skupe ja sam se zainatio i pronasao servis koji samo to radi uz jos i taksimetre. Da nebih ispalo da to bude reklama reci cu Vam da se on nalazi odmah ispod Bogoslovije na Karaburmi (preko puta Ekskalibura). Pitajte, svi znaju za pomenutog gospodina koji u nastavku ima rec SAJLA. Meni je odlicno popravljena tabla koja je inace gotovo skroz bila neupotrebljiva. Mislim da je taj servis jedini u Beogradu koji to radi efikasno.
[ Cika_Vojislav @ 08.03.2007. 07:15 ] @
Imam Floridu ´91. godiste 1.3 EFI, ali je totalna razlika od svih florida koje sam video do sada. Gledao sam u katalogu 1.3 EFI je 1289 ili 1298 ccm, nisam siguran, a moja je 1302 ccm i oznaka u saobracajnoj joj je Zastava 103A, kupljena je u Nemachkoj a uvezena je kod nas 2000. godine. Fabrichka boja je saitn blue metalic, svetlo plava metalik. Ima multipoint injection i mnogo se razlikuje od drugih florida sa istom oznakom. Muke muchim kad trebam kupiti rezervni deo. Gumice za cheljust prednje kochnice sam platio 800 dinara, a set za obichnu floridu koshta 90 dinara po tochku. E sad, imam problem, na komandnoj tabli mi se javlja check i neki krug sa 6 tachkica oko njega. Zna li neko shta to moze biti??? Bojim se da je neshto shto moze prouzrokovati veci kvar od ovoga shto je sad, mislim samo simulacija nechega... Inache po prethodnim opisima, imam komandnu tablu kao kod ovih novih Florida...
[ rek83 @ 08.03.2007. 07:43 ] @
Postovani,
Moje ime je Goran Planinac i imao sam jako puno problema sa floridom 1.3 EFI dok nisam nasao pravog majstora . Ja Vam ga toplo preporucujem iskljucivo na mail ili PP/edit: Lancia88
Pozdrav svima .

[Ovu poruku je menjao lancia88 dana 08.03.2007. u 11:09 GMT+1]
[ mkvb @ 08.03.2007. 08:08 ] @
Drugar je kupio Floridu 1.3 mislim da je 91. god. i za sada je vise taj auto proveo kod majstora nego na putu!
Ili je on gadan baksuz pa mu je zapala losa Florida ili je to stvarno los auto, ja ne znam, sta vi mislite?
[ ZivkoSt @ 13.03.2007. 14:14 ] @
Citat:
Cika_Vojislav: Imam Floridu ´91. godiste 1.3 EFI, ali je totalna razlika od svih florida koje sam video do sada. Gledao sam u katalogu 1.3 EFI je 1289 ili 1298 ccm, nisam siguran, a moja je 1302 ccm i oznaka u saobracajnoj joj je Zastava 103A, kupljena je u Nemachkoj a uvezena je kod nas 2000. godine. Fabrichka boja je saitn blue metalic, svetlo plava metalik. Ima multipoint injection i mnogo se razlikuje od drugih florida sa istom oznakom. Muke muchim kad trebam kupiti rezervni deo. Gumice za cheljust prednje kochnice sam platio 800 dinara, a set za obichnu floridu koshta 90 dinara po tochku. E sad, imam problem, na komandnoj tabli mi se javlja check i neki krug sa 6 tachkica oko njega. Zna li neko shta to moze biti??? Bojim se da je neshto shto moze prouzrokovati veci kvar od ovoga shto je sad, mislim samo simulacija nechega... Inache po prethodnim opisima, imam komandnu tablu kao kod ovih novih Florida...



To sto ti pise na komandnoj tabli CHECK i sto ti se pojavio kruzic sa sest tackica znaci da su ti se istrosile prednje kocnice. Naime, kad dodje do istrosenosti kocione obloge pali se taj krug. A moze da bude i da je kabl koji vodi od kocionog diska do komandne table se prekinuo i onda naravno to tabla "nezna". Znaci, prvo proveri dali je kabal u redu a ako jeste onda ces videti da je kociona masa se istrosila.
[ ZivkoSt @ 13.03.2007. 14:20 ] @
Citat:
mkvb: Drugar je kupio Floridu 1.3 mislim da je 91. god. i za sada je vise taj auto proveo kod majstora nego na putu!
Ili je on gadan baksuz pa mu je zapala losa Florida ili je to stvarno los auto, ja ne znam, sta vi mislite?





Imam i ja Floridu ali 1.4, Meni se bas ne kvari cesto a i dosta toga znam sam popraviti.
Ali siguran sam da ti drugar nije baksuz vec je to stvarno los auto. Ako se uopste moze nazvati autom. Ako se vec iz ne znam kog razloga, hoce zastavino vozilo onda je Yugo bolji sto puta!!!
[ MarKaba @ 18.03.2007. 20:38 ] @
Nemam reči, auto je super - dok radi, nisam imao bolji niti sam vozio pa ne mogu da uporedim.
Ima pumpu za direktno ubrizgavanje koja mi je crkla 2001 i jedva sam je našao i platio 300 DM sa rukama. Ima i CUJ (centralna upravljačka jedinica ili po naški kompjuter kako ga mnogi zovu) ako ga igde nađete kad vam crkne. 2002 sa zamenom ulja i feltera me je koštao 500 DM.
Zamenio sam joj i levi far koji je koštao 120 DM (za golfa kažu da košta 10 eura).
E onda je počela da zeza, zadnjih godinu dana, oće da pali - neće da pali, majstori je gledali sve je ispravno ali neće da upali jednostavno neće.
Nekako sam je zimus upalio otišo do tazbine u KG (pokojni tast mi bio automehaničar) popnem se na tavan garaže i nađem delove od keca: razvodnik paljenja sa bobinom i komutatorom, usisnu granu i jednogrli karburator, druk pumpu za gorivo i sve to lepo postavim na moju floridu 1.3 EFI i .... neće da upali. Korak floridin i kečev nije isti, morao sam sve remenice od zupčastog kaiša da promenim, da stavim od keca i .... pali ko mina.
E sad mi je problem da se naviknem na ručni saug.

Znači nije @mkvb-ov drugar baksuz auto je loš. Da ga prodam ne mogu jer ne mogu da uzmem novac koliko vredi, a s parama koje dobijem za nju mogu kupiti samo bolji bicikl
[ Aco_Ue @ 15.04.2007. 17:38 ] @
Ja imam FLORIDU 1.3 EFI iz 91 godine. Kod mene je oko godinu dana i tada za ove pare nisam mogao nista bolje da kupim. Bolja je i od z-101. yugica sto puta. Idem samo na redovni servis(ulje, filteri, plocice..) i nikakvih problema nisam imao s njom. Pali kao mina uvek. Neko rece da ima problema sa kablovima i razvodnikom kad se ukvasi, resenje je prosto stavio sam kablove od Golfa 2, 1.3 B sa blokadama i nema problema. Jedino me nervira plastika koja bas skripi, ali sam ubacio muziku pa i ne cujem sad toliko. Limarija je solidna, samo mala korizija na zadnjim rubovima ali to je nista. Veoma komforan auto, ogroman gepek. Sticajem okolnosti imao sam i 1.4 floridu iz 94 god sa LANCIA motorom. Moja preporuka je 1.3 EFI, manje trosi, mala je razlika u KS, cak po meni 1.3 bolje ide, meni je bio los motor na 1.4 i trosio je ulja i benzina kao lud. Moj komsija ima 1.4 i on se zali. Sve u svemu za te pare ne mozete naci bolji auto.
[ Srdjan Marinkov @ 21.04.2007. 00:38 ] @
Citat:
Aco_Ue: Bolja je i od z-101. yugica sto puta.


Slažem se sa Acom da je mnogo bolja od Stojadina i Yuga... Neshvatljivo mi je kada neko da za Yuga starog 15-20 god plati 1300-1500€?! Za iste pare se može kupiti dobra Florida sa plinom, veća, udobnija i konfornija od Yuga. Usput, Lančin 1.4 motor mislim da je mnoooooogo bolji od bilo kog Zastavinog.

Generalno, auto je loš, kao i svaka druga Zastava, ali u poređenju sa ostalim automobilima za iste pare mislim da je Florida ipak nije lošizbor!
[ demos034 @ 14.08.2007. 00:17 ] @
Upravu si posto je cena tu ista a jugo je opet auto za grad.Florida je porodicni auto veci je komforniji tisi...Normalno ima svojih nedostataka ali je za te pare ok.Ja sam preso do sad 57000km i ok ono sto sam morao to sam zamenio na pocetku i sad je ok.
[ milanj22 @ 29.06.2010. 11:04 ] @
Postovani

Ja imam YUGO Floridu 1.3 EFI 2000 godiste i u poslednje vreme imam ozbiljan problem.

Primetio sam da je pocela da gubi snagu u toku voznje i na usponu ne moze da vuce.

Ranije sam sa trecom brzinom izlazio na bilo koji uspon a sad ne moze ni prvom. Jednom mi se desilo da sam morao da stanem i da ugasim auto i kada bih ga opet startovao radila bi normalno neko vreme pa bih opet izgubila snagu.

Ako je neko imao slicnih iskustva ili zna u cemu je problem neka napise

Pozdrav

Jovanovic Milan
[ sasa022 @ 29.06.2010. 12:25 ] @
@milanj22

U kakvom ti je stanju korpa i lamela ?
[ MatezYU @ 29.06.2010. 14:18 ] @
Da li ti se pali lampica CHECK ENGINE?
[ AstralPro @ 29.06.2010. 17:31 ] @
razlika je sto 1.4 ima klimu standardno a kod 1.3 se doplacuje haha ;))
[ komosarz @ 29.06.2010. 21:56 ] @
Tvoj auto ima ajnspric i ECU tako da nema nagadjanja oko kvara,sto znaci da ga moras odvesti na auto dijagnostiku...
[ milanj22 @ 04.07.2010. 10:06 ] @
@sasa022
U odlicnom su stanju proveravao sam to sve

@MatezYU
Ne pali se lampica uopste u toku voznje

@komosarz
Taj prikljucak za dijagnostiku mi ne radi. Nije ispravan i ne moze da se zameni. Pitao sam u servisu koji radi zastavin program
[ milanj22 @ 04.07.2010. 10:11 ] @
E da zaboravio sam da dodam jos da se na leru mnogo trese i primetio sam da temperatura motora predje malo iznad 90 stepeni
[ komosarz @ 04.07.2010. 10:43 ] @
Od nagadjanja nema vajde i mjenjanja dio po dio isto.Mislim da bi malo vjestiji autodijagnosticar ipak mogao da izvuce pinove i uradi dijagnostiku.Tu moze da bude neispravna pumpa za benzin,neki od senzora,a i zacepljen katalizator.Pozz
[ MatezYU @ 04.07.2010. 11:18 ] @
Ja sam imao YUGO 65 EFI.
Problem je bio sa zaprljanim brizgaljkama. Losije je vukao i vise trosio.
Ali nije kao tvoj da ne moze da se popne na uspon.
[ milanj22 @ 04.07.2010. 12:13 ] @
Nema snagu, gusi se i na kraju se ugasi i kad opet upalim sve normalno neko vreme i posle opet isto
[ goat @ 04.07.2010. 12:35 ] @
to što se trese na leru može da ukazuje na lošu kompresiju, takođe i pregrevanje motora na lošu pumpu ....

izmeri kompresiju



Citat:
milanj22: Nema snagu, gusi se i na kraju se ugasi i kad opet upalim sve normalno neko vreme i posle opet isto


zameni filtere za gorivo i proveri rad pumpe za gorivo...
[ milanj22 @ 29.07.2010. 11:07 ] @
Pozdrav

popravio sam svoju floridu. U pitanju su bile ajnspic dizne, bile su zapusene pa nije moglo gorivo da se ubrizgava u motor.

Sad ide ko zmaj strah me da stavim nogu na pedalu gasa, vuce ko nenormalna