[ Dejan Lozanovic @ 01.07.2002. 12:42 ] @
Faco jedna neopevana, tebi pored onog Yugica ne treba porsche ilii BMW :)), i onaj tvoj yugo tako ubija u pojam sve one celavce sa besnim kolima :))), dolazim na ideju na nabudzim nesto kao ti :))
[ CooKie @ 01.07.2002. 12:56 ] @
haahaha
:> :]
[ Miroslav Mitrovic @ 01.07.2002. 14:07 ] @
momci jeste li sigurni da je to yugo?Izgled cesto vara!
[ InsurrectoR @ 01.07.2002. 15:09 ] @
SyStemOuT, sledeci put ides da se vozis sa mojim burazerom (vozi fiat coupe i nijedan sudar nije imao ispod brzine od 100 km/h ;)) i dehuom (koji vozi neki matori ford, ali ga vozi ko tenkre)
Ja ne znam ko je njima dao dozvole ;)

A za ostale (neupucene), u Venturinom Yugu se nalazi motor od burazerovog ex-yuga, koji je bio nabudzen na 140 ks ;)
[ ventura @ 01.07.2002. 16:29 ] @
Brate, Dehu ne da nema pojma da vozi nego ubija..

Pricamo mi nesto.. i on mrtav ozbiljan... "Znas... Brate.. Ti bi mene odro po kosutnjaku... spusetn ti jugo, imas nove amortizere i gume... Jeste da moj bolje vuce i ubrzava ali bi me ipak odrao po kosutnjaku"

Ja ga gleadm zgrozio se :) Vozi forda eskorta od 75 konja, em je duplo tezi, a em ja u jugu uimam duplo veu konjazu :)

Sta reci, na rakovackom putu, gde on navukao 110-120 ja sam vec isao preko 180...

I onda je bilo 'ma nisam se ni trko, vozio sam u trecoj non stop...'

smeh :)
[ InsurrectoR @ 01.07.2002. 16:40 ] @
sve je to OK, ali kada sam spomenuo Dehua nisam mislio na to kako dobro/brzo vozli, vec na njegovu "destruktivnu" voznju!

Sta ta budala radi na Brankovom mostu!
ladno se zaleti (ne znam kojom brzinom) i krene da ide iz jedne trake u drugu (s'kraja na kraj mosta)!
DIVLJAK!
[ Marko Bijelic @ 01.07.2002. 17:11 ] @
Citat:
InsurrectoR:
Sta ta budala radi na Brankovom mostu!
ladno se zaleti (ne znam kojom brzinom) i krene da ide iz jedne trake u drugu (s'kraja na kraj mosta)!
DIVLJAK!


Taj ce brate negdje opasno da zglajza...
[ ventura @ 01.07.2002. 17:24 ] @
Polozio je negde u Martu, Aprilu, i vec je dva puta sjebao auto...

To sve govori o njegovoj voznji :)
[ BORG @ 01.07.2002. 19:50 ] @
Citat:
ventura:
Sta reci, na rakovackom putu, gde on navukao 110-120 ja sam vec isao preko 180...
smeh :)


Kako ti se ne raspadne taj krs sa 180 ???

A i to je rizik tolikom brzinom voziti....sta je yugo tezak ni 700 kila....

[ ventura @ 01.07.2002. 20:50 ] @
Nemoze da se raspadne :)

imam samo 20kg u varovima, + oko 50-tak Kg u ostalim ojacanjima.

Uzeo sam savrseno ocuvanu 45-icu, skoljka je prakticno nova, ojacao sam je odmah dok je na merama, i tu je amin...

Jedini je problem kad prodjes sa 200+ kmh pored kamiona, celo auto ti se zaleluja :)
[ ventura @ 01.07.2002. 20:52 ] @
Jugo je inace u osnovi tezak 620kg...
[ Miroslav Mitrovic @ 01.07.2002. 21:35 ] @
Znaci u tom grmu lezi zec!!!
Ne znam koji si motor stavio u yuga ali znam jednog tipa sto je stavio od lance motor.STRASNO.Naravno da je stavio ojacanja i "malo" ga otezao ali kad stisne ne moze da krene koliko proklizava.
[ BORG @ 01.07.2002. 22:48 ] @
Koliko ti sad ima taj yugo kila ?

Mogu misliti kako se u yugi voziti 200 km/h
Koliko moze izdrzati na toj brzini da se ne pregrije ? Koliko trosi....?
[ ventura @ 02.07.2002. 01:53 ] @
Evo ukratko o Jugu :)

U osnovi je bio Jugo 45.

Stavljen je nov 1.4L motor. Blok motora je od fijata uno turbo, glava je promenjena, i stavljena je standardna floridina glava (moralo je da se uradi, jer je auto pre toga imao 140-150HP, i nije mogao da se vozi normalno po gradu, tipa ispod 3000 obrtaja se gasio, jer mu je glava obrijana skroz bila), karburator je Weberov dvogrli 32/32 sa 235 diznama (sa nekog fordovog 3.0L motora), pumpa za gorivo je sa forda skorpio 3.0L, razvodnik paljenja je elektronski MagnetiMareli, stim sto je razvodnih i komutator domace proizvodnje - Rudi Cajevec. Menjac je standardan 16/53, to mi je vec treci menjac, vec sam dva bukvalno polomio sa ovim motorm. Sad cu morati da navatam majstora da mi prepakuje 13/53 u ovaj menajc i da ga malo ojaca, onda ce mu krajnaj brzina biti 140-150kmh, ali ce da puni ko nezdrav.
Korpa mi je sinter trodelna, zajedno sa cetverokrakom sinter lamelom od 0.6mm, homokineticki zglobovi su bili uniorovi (85dem komad, a standardni su oko 50dem komad), pa kad sam zadnji put na miseluku pokidao menjac, od udarca je iskidao i homokineticke zglobove. Sad sam stavio vece Fijatove krstove na diferencijal, i Fijatove homokineticke (150dem komad), ramena i spone su standardni, samo malo ojacani. Stavljen je novi tip hladnjaka (onaj veci, sto ide preko cele duzine maske), hladnjak za ulje poseban, hladnjak za ulje na filteru, hradnjak ulja na menjacu, zajedno sa meracem temperature ulja u menjacu.
Izduv mi je remusov, sa dva protocna lonca, i zavrsavaju se sa C&C top-om, i na pocetku sam odma stavio i elasticnu cev zbog vibracija motora.
Ojacanja su najveca moguca. Varovi po svim spojevima u metalnom prostoru na 15mm, limovi po kosevima, na pracci, ojacani nosaci ramena, limovi i varovi na zadnjim kosevima. Bocna ojacanja cevima, poprecna cev (iznad pedala) koja drzi iznutra koseve, gornja koska na kosevima napred, koska na kosevima pozadi (uz metalna ojacanja), koska na motoru (koju sam pokidao, i koja mora ponovo da se radi).
Amortizeri su Monroe Reflex skraceni (ne pitajte me kolko kostaju), gume standardne Sava Efecta 165/65/13 dakle nista ekskluzivno, koncine, napred buseni disk sa floridinim celjustima, nazad standardan dobos, mada bi trebalo da uzmem Brembo 4 diska, ali nesto mi se ne daju pare... Auto je spusten sa 3mm caurama nazad, dok su prednje opruge sabijene (odkaljivanje, sabijanje, ponovno kaljenje), tako da auto nije skroz koskiran, spusten je taman do pola da ne kida mnogo sasiju, a drzi odlicno. Tockovi su pod 2.15 stepeni negativnim konusom.

Unutra je manje vise standardnan, osim brdske kadice i BBS volana.. to je odprilike to...

Moj jugo sada ima oko 720-750kg, jer je motor tezi, a i ojacana su dodavana.
Auto se ne greje uopste, posto imam standardan jugov instrument, on mi pokazuje nesto vise od pola, ali to je njegova normalna radna temperatura, nesto visa od standardnih 45 i 55, kad ga vozim brzo, ne pregreva se uopste, jer vetar dobro hladi motor... Kad ga vozim po ravnom, i kad ga maltretiram (tipa, vrtim ga na 9-10 hiljada obrtaja), onda krene da se pregreva, ali posto sam ja vec jedan motor sjebao zbog temperature, sada na temperaturu ulja u motoru i menjacu pazim konstantno...

[ ventura @ 02.07.2002. 01:58 ] @
"sto je razvodnih i komutator domace proizvodnje"

Htedoh reci 'bobina i komutator'
[ Miroslav Mitrovic @ 02.07.2002. 12:48 ] @
Jel ti vozis trke ili to onako iz zajebancije?Ozbiljno pitam.Jer ne radi se yugo tek tako?!?!
[ Dejan Lozanovic @ 02.07.2002. 13:00 ] @
Citat:
BORG:
Mogu misliti kako se u yugi voziti 200 km/h
Koliko moze izdrzati na toj brzini da se ne pregrije ? Koliko trosi....?


Pa pazi feeling brzine je isti u cemu god se vozio pri brzini od 200 na sat, lepo je ojacan tako da je potpuno miran :)) trap mu je sredjen i lepo centriran :)) mislim pokazao mi danko pustio volan na ravnom bez frke :))

A ono sto je glavna fora sa jugicem je ta sto na semaforu tipovi sa raznoraznim "besnim" kolima utripuju da su najbrzi u gradu a jos i ako je neka sponzorusa pored da joj pokazu ko su i sta su, a ti dodjes ja jugom pored i kada likovi krenu da ga turiraju tipa jebacu ti kevu u tom smrdljivom jugu a ti kada im ga navuces i ostavish i u tri pi*ke materine e to je feeling :))
[ Gojko Vujovic @ 02.07.2002. 13:51 ] @
Citat:
SyStemOuT:
Pa pazi feeling brzine je isti u cemu god se vozio pri brzini od 200 na sat...


Sa ostatkom poruke se slazem ali ovde si se gadno z.

Osecaj brzine se UZASNO razlikuje od automobila do automobila, to ces shvatiti kada se u razlicitim klasam automobila provozas ovom brzinom.

Grubo poredjenje, ali mnogo je bolji (u stvari vise andrenalina svakako, pa nekome je to bolje nekome nije..) osecaj u jugu pri 200km/h nego na primer AMG mecka i pri 260km/h sto se ne oseti bukvalno.. osim sto se put malo suzava ali to je sve sto primetis. I brzo ti prolaze stvari ali na to se naviknes ;).. A ovo ne lupetam nego sam se vozio u tome par puta pa ti pricam iz isqstva.

A da pitam sada, ko je dozvolio da se ovde prica o kolima ajde to da mi neko objasni ? :) ELITE SECURITY .. sta vam u tom nazivu nije jasno, da pojasnim ? :))
[ ventura @ 02.07.2002. 14:06 ] @
najjace je bilo kad sam od aerodroma pration crnog audija 80 karavan Podgoricke table ... Ide lik 160 ja za njim, 180 ja za njim, lik samo blica i cisti traku, i na kraju obe trake prazne idemo 180, ja ubacim u cetvrtu, po gasu, (dok sam ubacivao i prestrojavao se pobegao mi je mozda 50-100 metara), taman se odmakao da navucem preko 200, i prodjem ga sa 2 glave, a on jos uvek isao 180, a prosao sam ga u desnoj traci, a on kao da stoji :)

I lik tu i tamo me pratio, i ja se iskljucim sa auto puta kod prokopa, vec na gazeli je lik bio iza mene, skrece lik zamnom, ja stajem na semafor, otvara lik prozor i kaze "A nu, svasta vidjoh ali ovo jos nijesam. A jado pogledaj jugica (kaze nekome unutra, nisam video od zatamnejnih stakala)... E svaka cas'"
I gleda on, i na kraju ono neizbezno crnogorsko pitanje "Posto prodajes?" :)

[ Vertygo @ 02.07.2002. 14:36 ] @
Ventura,a jel imas neko ozvucenje unutra?

'Ajde slikaj tog jugica pa skeniraj sliku i postavi je negde, bas bih voleo da ga vidim ;).

Pozdrav
[ Borko Savic @ 02.07.2002. 14:51 ] @
heh smarači :)

ok je jugo al nije sve urađeno kako treba i td.

mislim raspada se :)

Slike

Film 1 [~400kb] - obavezno
Film 2 [~1.1mb] - ko oce
[ ventura @ 02.07.2002. 15:01 ] @
Citat:
Vertygo:
Ventura,a jel imas neko ozvucenje unutra?


Ima...

Dva protocna Remusova lonca :)


[ PsYhO @ 02.07.2002. 15:16 ] @
IvanD je isto zbudzio Yga
stavio mu je alfin motor,pa ide mnogo brzo :)
a od mog najboljeg ortaka ujak stavio fiatov motor pa ide ko ludo.
[ BORG @ 02.07.2002. 17:28 ] @
Da,razlicit je filing.
Znam u skodi favorit,kad je vozis 150(moze ici 165,60 KS,od prijatelja) , a ona se raspada...uh...loodilo,dok u mercedesu 250 npr. ne osjecas nista...shit obicni.

A i nevolim mercedese....cim sam ja 250 mercedesa benzinca,'zaledio' sa skodom favorit 1.3 ....

Lijeno auto....
[ alf_yu @ 04.07.2002. 18:01 ] @
Zanima me Venturo da li si ikada stavio na papir koliko te je sve to izaslo.Znaco od same skoljke preko menjaca,motora pa do zvucnika???
[ ventura @ 04.07.2002. 20:28 ] @
Stavljao sam.. Al bolje da nisam :(

Auto sam kupio za 2350dem ... Jugo 45 1991 godiste, presao 60,000 ali mu je skoljka izuzetno lepo ocuvana...

Zvucnije nisam nista platio... jer i i nemam :)
Ali recimo samo 4 monroova amortizera su me izasla 2000dem ... A da ne spominjem 4 championove svecice koje sam platio 180dem...

Sam motor me je kostao oko 1500dem... Lamela i korpa 600dem, oko 500dem za ojacanja i trap...

Na negde 6000-7000dem me je izasao ovaj jugic...
[ Gojko Vujovic @ 05.07.2002. 12:02 ] @
Citat:
Vertygo:
Ventura,a jel imas neko ozvucenje unutra?


E nikad nisam razumeo likove koji postavljaju ovakva pitanja za juga koji se sprema za stazu.. mislim, stvarno.. dokle vise :))))
[ alf_yu @ 06.07.2002. 09:27 ] @
Citat:
ventura:
Stavljao sam.. Al bolje da nisam :(

Auto sam kupio za 2350dem ... Jugo 45 1991 godiste, presao 60,000 ali mu je skoljka izuzetno lepo ocuvana...

Zvucnije nisam nista platio... jer i i nemam :)
Ali recimo samo 4 monroova amortizera su me izasla 2000dem ... A da ne spominjem 4 championove svecice koje sam platio 180dem...

Sam motor me je kostao oko 1500dem... Lamela i korpa 600dem, oko 500dem za ojacanja i trap...

Na negde 6000-7000dem me je izasao ovaj jugic...




Da li je to sve,sa limraijom....da li si motor i ostale delove sam stavljao ili si to radio kod majstora pa i to placao???
[ ventura @ 06.07.2002. 12:26 ] @
Neznam sta podrazumevas pod 'limarijom' .. Auto je ojacavan varovima, limovima i sipkama, i na to je potroseno oko 400-500dem... Limarija nije radjena jer je skoljka nova, neslupana, i na merama...

Sve sam sam radio na jugicu... Jedino mi je ojacanja odradio majstor, po mom uputstvu...
[ Vertygo @ 06.07.2002. 23:32 ] @
Citat:
Gojko Vujovic:

E nikad nisam razumeo likove koji postavljaju ovakva pitanja za juga koji se sprema za stazu.. mislim, stvarno.. dokle vise :))))


Sprema se za stazu?Pa neko rece da se jugo maltene raspada (?!?).

Koliko sam ja shvatio ventura ga je zbudzio za "svoju dusu".
Sta fali onda staviti unutra i dobro ozvucenje ako decko hoce i moze?
[ ventura @ 07.07.2002. 03:03 ] @
Vertygo.. Ne palim se ja na ozvucenje u autu...

Mislim, glupo mi je dati 8000dem za ozvucenje, da mi po kvalitetu dostigne najobicniju Tehniksovu opremu u sobi koja vredi mozda 2500dem ...

Cak i najobicnije ozvucenje da uzmem, sa pojacalom, kasetofonom i setom zvucnika, izaslo bi me na 1000dem

A na stranu to sto se svaki jugo moze otvoriti dinarom, a sa dovoljno siljatim parcetom drveta, mozes ga i otvoriti, i upaliti...
[ Vertygo @ 07.07.2002. 03:27 ] @
Ventura, ok je to sve, ja sam samo pitao da li kad si vec budzio jugica , da nisi mozda stavio i ozvucenje.Jedino sto meni smeta kod ljudi je ono tipa "ma jugo je smesan, sta ima da stavljas u njega ozvucenje kad ce zvucati krs itd" , ali moje iskustvo ne govori tako .

Elem, ako tako razmisljas onda ti svaki auto mogu ukrasti, neke ne pomocu dinara vec drugim metodama , pa se onda i ne isplati imati auto .

Ali ako imas garazu za jugica onda je ok , naravno mogu i garazu obiti , ali ne valja biti tako negativno nastrojen .
[ McKracken @ 07.07.2002. 04:23 ] @
Citat:
ventura:
Stavljao sam.. Al bolje da nisam

Auto sam kupio za 2350dem ... Jugo 45 1991 godiste, presao 60,000 ali mu je skoljka izuzetno lepo ocuvana...

Zvucnije nisam nista platio... jer i i nemam
Ali recimo samo 4 monroova amortizera su me izasla 2000dem ... A da ne spominjem 4 championove svecice koje sam platio 180dem...

Sam motor me je kostao oko 1500dem... Lamela i korpa 600dem, oko 500dem za ojacanja i trap...

Na negde 6000-7000dem me je izasao ovaj jugic...


Za svecice si bacio pare Bolje da si uzeo Bosna super (identicne su, samo se razlikuje natpis)... Sve se proizvode u Tesnju: Magneti Marelli, Bosch i Champion
[ ventura @ 07.07.2002. 17:08 ] @
McKracken, uzeo sam champion ne-linijske svecice... one nemaju onu elektrodu, vec varnicu bacaju direkt na ceo klip i mnogo je bolje sagorevanje... Svecice nisu uzete ovde vec narucene...


Samo ti kazem da kad bi stajao Jugo sa muzikom od 500dm, i pored njega Golf 3 sa muzikom od 8000dem, pre bi obili mog juga i uzeli muziku nego golfa... a i sto za golfa moras malo da se potrudis, a juga dinarom otvoris ...
[ McKracken @ 07.07.2002. 20:25 ] @
Svejedno i one mogu da se uzmu u Tesnju (keramicki deo se pravi u Zvorniku...)

A sto se tice otvaranja, potpuno se slazem ... Mozes i noktom da otvoris ))

[Ovu poruku je menjao Bojan Basic dana 16.10.2004. u 19:59 GMT+1]
[ Ivand @ 07.07.2002. 23:52 ] @
izabrao si jako los primer golfa otvoris takodje jako lako
[ alf_yu @ 14.07.2002. 14:25 ] @
Venturo jos jedno pitanje.Koliko je stabilan taj yugo pri tolikim brzinama za koje nikako nije predvidje?Znaci tipa da li se trese (tj da li imas osecaj da ce se raspasti pri toj brzini)Kakav je u krivinama (naravno odnosi se na blaze zaokrete) pri "malcice" vecoj brzini?I jos samo ovo koliko ti je trebalo da skupis sve delove i da sastavis tu vatrnu masinu
[ ventura @ 14.07.2002. 17:19 ] @
Kad vozis jako brzo po autoputu... Osecas kako te zaljulja kad prodjes pored kamiona...

Inace se ne trese.. ima onaj kriticni deo od 135-140kmh kad mu se volan zatrese i onda se smiri posle toga... Neznam zasto se to desava..

U krivinama je dosta stabilan...
[ McKracken @ 14.07.2002. 19:18 ] @
Nisu ti balansirane gume kako treba ... Meni se desavalo da izmedju 140-160 trese (nije jugo ali posle se smiri. Ispadne iz rezonance...

A sto se tice ljuljanja pored kamiona tu nema pomoci (citaj 'Bernuli') ...

Na kakvim krivinama si ga probao? Jesi li isao na neke sa kontra nagibom? Jugic je jako visok za njih i obicno iskliza ili krece da radi 'rolling'... Ume da bude ruzno ako su gume malo tvrdje

[Ovu poruku je menjao Bojan Basic dana 16.10.2004. u 20:00 GMT+1]
[ ventura @ 14.07.2002. 21:35 ] @
Gume i trap su iscentrirani odlicno.. Trese samo u tih 5kmh izmedju 135-140... pre i posle nista..

Jugo mi je spusten i ima strasno meke gume... Neznam kako da ti objasnim sa koliko sam prolazio krivine... ali dosta brzo prolazi i ne naginje se uopste... I sto je najvaznije NE baca preko nosa u krivinama... ako prokliza uklizava ravnomerno...
[ McKracken @ 14.07.2002. 21:57 ] @
OndaK je u pitanju proizvodjac da ne trese zvao bi se Alfa

Ako budes prolazio pored Uzica, svrni da ga malo proverimo Krivine su fenomenalne (u blizini se vozi Tara - reli) Ima i mesta za jako velike brzine (>250)


Koje gume? Skoro sam vozio po kisi na Uniroyal i odusevljen sam

Uskoro ce bit gotov sajt koji se bavi tom tematikom (www.topmotosport.com) pa svrnite

[Ovu poruku je menjao Bojan Basic dana 16.10.2004. u 20:00 GMT+1]
[ alf_yu @ 15.07.2002. 13:05 ] @
Koliko sada trosi,tako nabudzen?Pogotovo kada ga tako kidas?
Jeli a jer si mu i rezervora mozda povecavao???
[ ventura @ 15.07.2002. 17:11 ] @
Sad ne trosi mnogo odkako sam mu stavio elektronsko paljenje.. tipa 10-tak litara na otvorenom, po gradu 13-15 litara... a kad ga gazim... bog zna... 20-25 litara sigurno...
[ zgubidan @ 16.07.2002. 00:10 ] @
jel neko obratio paznju na temperaturu na onom snimku gde vozish 180 na autoputu .... otishla u maximum ;))))
naravno ako yugov uredjaj verno prikazuje temperaturu motora
[ McKracken @ 16.07.2002. 03:16 ] @
Realno gledano, malo je u ostalo od Yuga u tvom autu

Ja sam veliki protivnik takvog zezanja narocito ako je Lanca Integrale jos dostupna za malo para Ko voli krivine, zna sta hocu da kazem

Inace, lepsi zvuk od Alfe GTV TB nisam cuo ... (narocito sa probusenim zadnjim loncem)
[ ventura @ 16.07.2002. 12:15 ] @
Lancia Delta HF Integrale Evolution 2
Nazalost, skuplja je duplo, ako ne i troduplo od mog jugica... Ali opet na drugu stranu, to je auto koje kupis i kidas takvo kako jeste... A jugica mozes da 'budzis' sam i da ucis tako ... ja sam tako naucio dosta stvari...

Temperaturu ne pokazuje tacno jer je radna temperatura ovog motora koga imam malo veca od jugove, pa zato prikazuje visu temperaturu non stop...
[ BORG @ 16.07.2002. 13:20 ] @
Probaj da nabudzis Opel Kadet GSI 2.0
Nije skupo,a mozes da napravis auto i po od tog. - vjeruj mi,iz iskustva pricam.
Nebudzen moze ici preko 200 ... mada ne bih preporucio jer je isuvise lagan za toliko brzu voznju.

Sto se tice zvuka,bmw stara m3 i nova...to mi je nesto sto mi se najvise svidja na tim autima.
[ ventura @ 16.07.2002. 13:51 ] @
GSI-ja nebi uzeo u zivotu.. a kamoil da ga budzim...

Kadet GSI, i Golf GTI su dva najizvikanija automobila...

A obojicu standardan jugo 55 sa brijanom glavom i zamajcem opere...

[ Miroslav Mitrovic @ 16.07.2002. 14:55 ] @
Strava auto za budzenje je siroko!
I standardan dere budzenog yuga!!
[ ventura @ 16.07.2002. 15:39 ] @
Nisam se nikad vozio niti trkao sa sirocom..

Ali sam se skoro kidao sa Corado G60... ubrzanje nisam gledao ali je krajnja brzina odprilike ista..


Po meni zahvalan auto za budzene je Honda civic, samo zato sto je siroka...
[ Vertygo @ 16.07.2002. 15:43 ] @
Citat:
BORG:
Probaj da nabudzis Opel Kadet GSI 2.0
Nije skupo,a mozes da napravis auto i po od tog. - vjeruj mi,iz iskustva pricam.
Nebudzen moze ici preko 200 ... mada ne bih preporucio jer je isuvise lagan za toliko brzu voznju.



Da, samo steta sto su u Beogradu svi GSI-i manje vise u raspad fazi...
[ Miroslav Mitrovic @ 16.07.2002. 16:21 ] @
Veruj mi golf nije ni blizu siroku!!
Evo ja ga vozim vec dugo i sve kao prodacu ga ali nema sanse.Vozio sam golf i mogu ti reci da je jaci golf I od golf II.
Ali to su automobili koji su fabricki budzeni a ipak kad ti uradis to je posao.Jesi li probao za koliko ubrzava?Onako otprilike!
[ Borko Savic @ 16.07.2002. 18:35 ] @
hahahaha :)))) jao što volim ovde da dođem, crkavam od smeha

Danko, zaboravio si da napomeneš da G60 bio sa 5 ljudi unutra a ti sam u Yugu
i da dečko nije mogao da ubaci u petu

a nešto nisam ni siguran da je max. brzina ista no nebitno :)


što se tiče lancie, nije jeftina ni za kupovinu ni za održavanje a ponajmanje za hranjenje gorivom :)
ja sam baš za ovakve akcije tipa sređivanje juga jer bi mi bilo žao da na npr lančiji nešto experimentišem mnogo, ipak je to komplexan auto koji može lako da se poremeti i onda pozdrav. što se juga tiče tu je sve jednostavno i kad su ga alkosi iz KG napravili da ide onda je svakako jasno da tu nema šta da se pokvari. baj d vej težina je jako bitan faktor kod svega toga, a jugić je jedan od lakših četvorotočkaša sa motorom [da ne kažem automobila]

e sad, ovaj dankov jeste prilično jak al je sve to jako neprofesionalno uraženo... sagorevanje mu je očajno, čuju se ventili, menjač je i dalje zastavin i td... znači upravo ono što danko i hoće - spolja gladac iznutra jdac.


baj d vej - neko pomenu Unirojal. oni su najbolji za kišne uslove :) ja ih imam na kolima i skroz se ok ponašaju iako je auto 1600+ kg. u nemačkoh sam za 5dm po gumi napunio nekim gasom na bazi helijuma valjda koji ima ono samozaptivajuće svojstvo, pritisak nikad ne opada i što je jako gotivno ta smesa se ne zagreva i nema onog šuštanja guma pri 160+ brzinama kad se čuje ko kad voziš valjak
[quote] Slao si definitivno pr
[ Gojko Vujovic @ 16.07.2002. 20:47 ] @
Citat:
ventura:
Kadet GSI, i Golf GTI su dva najizvikanija automobila...


Golf dvojka je srpski san inace.

Ko nije uspeo to da kupi, uzeo je Kadeta i vice kako je to dobar auto.
[ Gojko Vujovic @ 16.07.2002. 20:55 ] @
Citat:
ventura:
Ali sam se skoro kidao sa Corado G60... ubrzanje nisam gledao ali je krajnja brzina odprilike ista..


Da se nadovezem na Borka od malopre, taj G60 je najbrzi serijski auto valjda 92ge godine i par godina pre toga, i isao je 250, verovatno moze vrlo blizu i sada, te ne verujem da si mogao da ga deres jugom. U startu mozda, to ne mogu da nagadjam..

Citat:
Po meni zahvalan auto za budzene je Honda civic, samo zato sto je siroka...


Sa ovim se bas ne bih slozio. Nisi naveo naravno koji civic, dakle godiste, posto se po generacijama strasno razlikuju, totalno drugi automobili. Ali osim nekog besnog izgleda koji mozes da navuces, CRX i Civic nemaju mnogo prostora za budzenje iz vise razloga. Da ne duzim mnogo, konstrukcijski su to ograniceni automobili i jedina prednost im je mala tezina, posebno crx-u. Prava auta za budzenje od tih japanaca su one toyotice, na primer mr2 ili jos bolje supra 3.0 druga generacija, itd.. Tom suprinom motoru udvostrucavaju (i vise) snagu i trkaju se sa vajperom pa ti vidi.. A sta ti mozes da uradis na CRX-u, uzmi najjaci 1.6i 16v VTEC od 156KS na primer, koji ni turbo nema, a ugradnja istog je uzasna komplikacija, pitanje je da li se isplati ulagati u auto koji ce da se slozi kao konzerva pri prvom frontalnom cukanju.. mada primamljivo je, manje od tone tezi, a preko 200KS sa turbom.. :)
[ ventura @ 16.07.2002. 22:12 ] @
Borko, nemoj da mi diras u paljenje da te ne bi prebio :)

Paljenje i ventili su namesteni savrseno.. A to sto si mozda cuo je sustanje karburatora, jer nemam filter za vazduh...

Menjac je i dalje zastavin jer nemogu nigde da nadjem menjac od Una Turbo...

Sutra kupujem usisnu granu za blok karburator (250dem), soleks mi je na servisu, bice gotov u petak, verovatno cu sutra odvesti auto, da mi se zbrije glava SKROZ... I u petak se srafi sve, glava, grana, karburator... sam karburator ce mi dati minimum 20HP, + skroz obrijana glava 10-20HP ... Bice interesantno sve u svemu...

[ McKracken @ 17.07.2002. 00:08 ] @
Citat:
ventura:
Bice interesantno sve u svemu...


Sad nesto razmisljam.. Definitivno resenje za budzenje je Buba (1966. i starija) sa motorom od 944 Ima perfektnu sasiju, moze da izdrzi cudo, ima mesta za 16" gume. Stavis Brembo diskove na sva cetiri.. Glavno je sto se cuje kao originalni bubin motor (boxter) i ne znas sta te je snaslo dok ne ode u daljinu Ima malo zezanja oko limarije (da se krov malo sasece)
[ BORG @ 17.07.2002. 00:29 ] @
I dalje cu ja sa kadetom ;-]

Gojko:
"Golf dvojka je srpski san inace.

Ko nije uspeo to da kupi, uzeo je Kadeta i vice kako je to dobar auto. "

Golf je kvalitetniji od kadeta,ali ja garantujem da dovedes vecinu golfova i da se potrkamo na stazi 1 km da cu te poderati sa GSI-om.
Mada sve zavisi kako ti je auto sredjen...
Oni imaju ocajnu limariju,i previse su lagani za snagu motora,i ne bih preporucio nikom da ga vozi brzo,ali ako hoces auto da budzis,onda je to definitivno GSI po mom izboru.
Fabricki ima oko 150 ks ne znam tacno,16V..2000 ccm i sl.

E sad,ako hoces da budzis neko bolje auto,onda mislim da bih (bar ja) budzio Fiat Bravo 2.0 , 20 V 155 ks
[ ventura @ 17.07.2002. 02:22 ] @
Borg.. Slazemo se za Fijat Bravo... Stvarno prelep auto.. Em mozes da ga sredis ko bombonicu, a em moze da ide kao metak...

Evo primer jednog fenomenalno uradjenog Bravo-a...
http://www.modifiedcars.com/cars/car.asp?id=138&make=Fiat

Motor nije radjen nista, ali je zato spolja uradjen bruka.. Jedan od retkih auta koji mi se svidja a da je standardan ispod haube..
[ BORG @ 18.07.2002. 01:03 ] @
Samo je ova slabija nego od mog prijatelja.
Ova ja 16 V 1600 ccm cini mi se,a u mog prijatelja je 20 V 2000 ccm.

Auto je super.
Spomenuti dere GSI-a 200 ks na 800 metara(dalje nije probano),a zvuk je super.
Bas cujes snagu iz motora,ili WV korado,mada ni WV Venta nije losa.

[ Jovan Marjanovic @ 18.07.2002. 11:18 ] @
Zvuk sredjenog Subaru Impreza je luda stvar. Jos kad se stavi free flow auspuh, i izvadi se katalizator. Pa malo dodas gas, a iz auspuha izbije vatra:)
Inace, motor je 24v 2l boxer, oko 215 ks, performansa - 0-100 4.6 sekundi, top brzina oko 270.
Zanimljiv auto
[ alex @ 18.07.2002. 11:48 ] @
Citat:
blue:
Zanimljiv auto


Apsolutno se slazem za Subaru, to je pravi auto, cak i nemodifikovan.

Nego, kakvi su vam komentari na VaVaVoom (Renault Clío Trophy)?
285bhp 3l V6 24V... Sjajan auto, odlican potencijal..
[ BORG @ 18.07.2002. 14:25 ] @
Nikad nisam vozio subaru-a...niti sam se kad vozio u njemu. :(

"Nego, kakvi su vam komentari na VaVaVoom (Renault Clío Trophy)?
285bhp 3l V6 24V... Sjajan auto, odlican potencijal..."

Mislim da bi to auto moglo fino da se uradi,mada nemam toliko iskustva sa njim da nesto pricam.Mozda neko drugi zna vise.....

Ventura probaj da smanjis zazor na platinama sa 0,45 na 0,22mm a isto tako i na svjecicama i onda ga malo isprobaj i javi koliko bolje ide. :)

btw, koliko bih dobio ks-ova kad bih stavio K&M filter za vazduh koji pusta vise zraka, i intake novi ?
Danas sam probao da vozim bez filtera,osjeca se da auto bolje ide.A i zvuk malo drugaciji ima.

[ Jovan Marjanovic @ 18.07.2002. 15:06 ] @
Ja sam se posle dosta razmisljanja i premisljanja odlucio da ne prodajem imprezu.
Jes da nemam WRX STi, nego GT Turbo koji je modificiran da lici na STi, ali auto jede malu decu za dorucak :)
[ ventura @ 18.07.2002. 15:15 ] @
Borg, nemam vise platine, stavio sam elektronac...

Danas sam mislio da idem da prosirujem kanale i nove ventile da stavim ali me ova kisa sjebala.. videcu ako prestane do 8 uvece, idem onda i to da zavrsim, i sutra da montiram nazad auto..



[ Vertygo @ 18.07.2002. 15:33 ] @
Citat:
Gojko Vujovic:
...pitanje je da li se isplati ulagati u auto koji ce da se slozi kao konzerva pri prvom frontalnom cukanju.. mada primamljivo je, manje od tone tezi, a preko 200KS sa turbom.. :)


Ne zovu ga za dzabe i profesionalni vozaci "mala grobnica".Ti sa tolikom brzinom i tako lakim autom bilo gde da udaris zavrsio si.
[ alex @ 18.07.2002. 16:22 ] @
Citat:
Vertygo:
"mala grobnica"


Ma neee, auto se tacno zove "kovceg na tockovima". Jos ako ima i spojler-kit, kovceg je mnogo lepsi..

;o)
[ Vukan Karadžić @ 19.07.2002. 00:42 ] @
Te price na foru "mali brzi auto-brzi veliki kovceg" ne stoje !
Pa ne bi valjda onda skoro svaka japanska firma i dosta evropskih firmi imala nekog "malog zmaja", tipa , mazda 323 GT-R 185 ks, civic type R 185 ks, clio williams 150 ks, i kao kruna: nissan sunny GTi-R od 227 ks (!).
Naravno, u pitanju su sve sami fabricki modeli ,koji su naisli na odlicno prihvatanje od strane trzista.
Ali ni to nije dovoljno pravim street racing fanovima ! Uz razne modifikacije, pocev od "bezazlenog" ubacivanja K&N air intake menjanja cipova, skidanja katalizatora, stavljanje boljeg izduva pa do znatno komlikovanijih modifikacija dolazi se do fantasticnih performansi na malom autu. Tako jelik iz Australije sredio svog swifta GTi-a i doterao ga do 385 ks !!!
[ Borko Savic @ 19.07.2002. 12:00 ] @
Gojko, G60 nikad nije bio ni blizu najbr3em serijskom autu, on ima 1.8l motor sa supechargerom i daje 150ks serijski...


jao Danko ala ti lupaš... da ti paljenje valja ne bi ti motor od 1400ccm tro1io 30l, i ne bi ti pucalo nesagorelo gorivo u izduvnom loncu. A veruj da mogu da razlikujem 1utanje vazduha od 1tektanja ventila...

i karb ti neće dati 20ks

K&N možda daje 5-10% snage, al mnogo je bolje što traje doživotno - možeš da ga čistiš

Imprezu ne bi ni da komentarišem... :) ubija
Sunny GTR je D I V LJ I N A... 220 turbo konja na 4 točka. Ovde ga vozi Jasminka Komnenović, riba je u fazonu da se kida sa svima po gradu. Jednom zamalo da me oduva dok sam ja vozio motor :) užas...

[ ventura @ 19.07.2002. 16:16 ] @
Borko, kazes da mi horizontali solexov blok karburator 40/40 sa sa 275 diznama nece dati 20HP, a kazes da K&N FILTER ZA VAZDUH povecava 5%-10% snagu motora... Brate ti ne da nemas pojma, nego lupas ko maksim po diviziji...

Auto mi trosi 30L kad imam dvogrli weber 32/32, sa 235 diznama, i kad ga vozim na 8000 obrtaja... A zna da trosi i 7 litara na otvorenom kad ga vozis 60kmh na 1500 obrtaja...

A sto se tice tvog raspoznavanja, moram odma da te razocaram da nisi bas toliko uvezban koliko mislis... Prvo polozis, pa kupis auto, pa malo cackas po njemu, pa ga vozis malo duze vremena, pa ces onda nauciti kako se cuje auto kad mu dodas gas i kad nemas nikakav filter za vazduh na njemu...
[ Vukan Karadžić @ 19.07.2002. 17:52 ] @
K&N air intake sigurno dize za 5-10% !
[ BORG @ 19.07.2002. 18:28 ] @
K&N filter za vazduh+usisnik za vazduh(ne fabricki) dace sigurno 5-10 % snage.

[ ventura @ 19.07.2002. 18:49 ] @
K&N MOZDA podigne snagu za par konja... U najboljem slucaju, imace vise konja nego kad ga vozis bez filtera, ako se rotira pa 'ubacuje vise vazduha' ... mada je i to diskutabilno jer ako imas iste dizne neces nikada postici dobar efekat, a opet sa banalim menjanjem dizni koje kostaju 10dem, posticiices isto kao i sa K&N filterom koji kosta 200DEM ...

I jos jedna stavka je da nema svrhe da se vise vazduha gura u karburator, ako se taj isti ne kompresuje... Samo ce se zagusavati motor, ako gorivo ostane isto a vazduh se poveca recimo 2x .... A kad se vazduh kompresuje, i ubacuje u cilindar... e to je druga stvar vec...

[ Vukan Karadžić @ 19.07.2002. 19:09 ] @
Ja sam pre svega mislio na EFi sisteme kakav je i kod mog swifta GTi-a.
Iskreno, nisam ga stavio, ali cisto iz finansijskih razloga. Ali znam da je bas u swiftove masa ljudi ubacila K&N ( jer jednostavno od toga se krece kad hoces da dignes snagu ) i svi su zadovoljni efektom i primecuju razliku.
[ BORG @ 29.07.2002. 02:19 ] @
http://www.cardomain.com/membe...DSupra&tree=Toyota%20Supra

Poslje ove slike sve me zivo zabolilo.

Ovo je definitivno auto koje cu da kupim(ne bas to na slici).

Obratite paznju u plavom okviru na desnoj strani koliko ima hp-a....ugh :)

Kako fino izgleda......ne znam hocu li moci zaspati sad poslje ovog.
[ Vertygo @ 03.08.2002. 01:07 ] @
BORG : http://www.toyota-supra.com , ima finih slicica...
[ sedicivalvole @ 23.08.2003. 22:48 ] @
Gde u Beogradu mogu da se nadju K&N Airchargeri ?
Znam da je u Bulevaru Kralja Aleksandra bila prodavnica
Autostil valjda ili ne znam tacno kako se zvala, medjutim
ne mogu da je nadjem. Tamo je bilo.
Ko je zastupnik za K&N kod nas ?

Ima neko neke gotivne 16" felne na prodaju ?
Ili bi ih menjao za 15" TSW 7krake
[ stokic @ 30.01.2004. 06:37 ] @
Citat:
ventura:
Jugo je inace u osnovi tezak 620kg...



Yugo 45 je tezak 725 kg {barem kod mene tako pise u saobracajnoj} tako da ne znam na koji nacin si ga ti otezao na 620 kg :)

[ mod: izbačena crvena boja teksta -markom ]
[ nesazmaj @ 16.10.2004. 18:23 ] @
mozeli neko da mi kaze koliko moze da predje friziran motor od juga?Motor mi je 1.1 obrusio bi mu glavu,razbusio kanale u glavi,olaksao zamajac,karburator mu je weber dvogrli.....i kolko bi onda imao konja