[ dalmatinac @ 26.05.2005. 22:32 ] @
| imam opel astru 1.6 52kw i 75ks i htio bi staviti sportski auspuh znam da nije za svako auto isto pa me zanima kako bi mogao to izracunat za napravit ga ili koju marku auspuha kupit htio bi samo da mi se lipo cuje
hvala |
[ SHVAKHI @ 27.05.2005. 10:07 ] @
Za dobar zvuk tj. solidan dovoljno ti je samo da skines prednji lonac, ali ako te to ne
zadovoljava odseces sa zadnjeg lonca malu izduvnu cev i navaris neku dosta vecu od nje !!!!!!!
[ Miroslav Jeftić @ 27.05.2005. 17:30 ] @
Citat: SHVAKHI: Za dobar zvuk tj. solidan dovoljno ti je samo da skines prednji lonac, ali ako te to ne
zadovoljava odseces sa zadnjeg lonca malu izduvnu cev i navaris neku dosta vecu od nje !!!!!!!
Bez uvrede, ali ja bih toplo preporučio izbegavanje ovakvih operacija :) Imaš već gotova rešenja raznih firmi (Remus i sl.) koja savršeno odgovaraju određenim tipovima automobila, a pošto je Astra popularna, ne verujem da ćeš imati problema da ih pronađeš.Tim pre što u Hrvatskoj postoji mnogo više mesta gde se oni mogu kupiti (specijalizovane prodavnice za auto-tjuning i sl.) nego ovde~samo je pitanje koliko si raspoložen da potrošiš na ovako nešto.
[ SHVAKHI @ 31.05.2005. 11:03 ] @
Ok jeste malo glupo ali jeftinije je nego kupiti nov lonac
[ Miroslav Jeftić @ 31.05.2005. 12:02 ] @
Nije da je glupo, ali u tom slučaju stvarno mora biti super urađeno, inače sve to može jako brzo da propadne (zbog lošeg vara, neprilagođenog novog dela i sl.). Tako da je mnogo elegantnije i efektnije (naravno i skuplje) kupiti već gotov.
[ inobradovic @ 14.08.2007. 12:47 ] @
ako zelis dobar zvuk a lonac ti je na autu ok kupi sporcki filter vazduha takozvanu pecurku i to univerzalnu ne moras k&n skupo je mozes neku manje poznatu marku za 30-50e dobices dobar zvuk cak odlican, dobices da motor bolje dise neki kazu par konja ali necemo o tome, dobices ustedu pri menjanju filtera koje neces kupovati i recimo za par godina ostaje ti ovaj sporcki filter dzabe a mozes ga skinuti i prodati ili staviti na sledeci auto koji kupis. posto ti zelis da se lepo cuje dobices taj efekat sa sporckim filterom i sve ovo sto sam napisao. a mozes probati skini poklopac filtera izvadi filter vazduha i ne vracaj poklopac provozaj jedan krug da cujes zvuk ali samo provozaj ne vozi tako danima, sa sport filterom je jos bolji zvuk i nema stete motoru kakvu bi napravio da vozis bez filtera. javi sta si uradio i kako ti se svdja
[ ~Vojvoda @ 14.08.2007. 15:53 ] @
Takodje pored Remusa, postoji i IT firma Supersprint, i oni prave isto veoma dobre izduve. K&N filter ce ti dati dobar zvuk, na povecanje snage zaboravi, mozda ces cak u letnjim mesecima osetiti da automobil slabije vuce zbog vrelog vazduha koji vuce ispod haube, postoji resenje da napravis, kao neko kuciste za njega, i da kupis neko crevo sa velikim precnikom i napravis ram-air usis u maski automobila, tako bi svez(hladan) vazduh stalno ulazio u motor.
[ inobradovic @ 14.08.2007. 18:14 ] @
vojvodo pricas o k&n filteru i kazes "da kupis neko crevo sa velikim precnikom i napravis ram-air usis u maski automobila" bez uvrede ali da si ikad u zivotu kupio k&n filter ili pricao sa nekim ko ima k&n znao bi da ovo dolazi u kompletu kad ga kupis i jos par stvarcica. ali si u pravu kao sto sam i ja rekao dobice odlican zvuk.
[ ~Vojvoda @ 14.08.2007. 21:25 ] @
da izvines na izrazu, ono sto dodje sa K&N, k*rcu ne valja, sta dobijes? Ajde ono crevo mozes da iskoristis, a ona mutava pregrada ti ama bas nicemu ne sluzi. Ljudi su svasta pravili, ali slaba vajda.
Ja bih uvek pre uzeo ovo.
[ vladd @ 14.08.2007. 22:27 ] @
Mislim da bi za taj auto Borla auspuh bio dobar. I po izgledu i po zvuku. Remus je bez greske, mada je skuplji, ali za te snage obicno vise lici na serijski, meni ne deluje "impresivno". A kosta ko generalka.
Mozda da jednog dana zguzvas neke cevi 4-2-1 ili jos bolje 4-2-2, pa mozes da koristis manje muflere.
U principu, velika smetnja je katalizator, a naci katalizator sa velikim propustom gasovaje problem i kosta.
Najjeftiniji je rezonator, posle katalizatora, ali je tesko "skrojiti" zvuk, da ne bude "zlo" po okolinu.
A zvuk KN-a je kao kada crkne lager na spaneru. Ne vidim kako "ucestvuje" u "opasnom" imidzu. Pa sprej za ciccenje, pa sprej za odrzavanje, pa jednom nedeljno akcija, kostace ga kao dobar auspuh.
Poz.
Remus je po meni jedan od najboljih. Najbolji je i sto je pristupacan. Problem je sto je za 100ks minimum(ako zanemarimo problem cene), na malom porodicnom autu deluje skoro smesno. I nisam u katalogu video sa manjim dijametrom cevi od 3 inca, 7 i kusur cm..a ovi nasi su retko 5, uglavnom kao crevo za vodu..
[ factor @ 17.08.2007. 22:00 ] @
Da ne otvaram novu temu, postavicu moje pitanje ovde. Dakle, koliko moze da potraje jedan auspuh? Konkretno kupio sam Focusa TDCi 2004 godiste sa 90k km, auspuh je fabricki, u odlicnom stanju, sa istim datumom kao i auto (04 04). Da li to moze da znaci da je kilometraza stvarno 90k (da nije 200k)? Inace gume na autu imaju datum 05.06, vulkanizer kaze da su presli 20-30k km, i to odgovara ako je prvi vlasnik menjao fabricke gume na 60-70k km pre godinu dana. Pre Focusa sam vozio Ladu 83 god, presao 150k km i menjao sam auspuh bar 10 puta ako ne vise :)
[ vladd @ 18.08.2007. 17:07 ] @
Zasto izvodis bilo kakve zakljucke iz konkretnih podataka. Ako je auspuh isto godiste kao i auto, znaci samo da nije menjan. I nikakve veze sa kolicinom kilometara.
Takodje za gume, ne moze vulkanizer da odredi koliko su presle gume ni sa greskom od 20kkm, posto je gomila faktora tokom voznje koji uticu na habanje gume. Svako "potpisivanje" moze da ga slaze za 5kkm, brza voznja, nacin voznje, pritisak u gumama, opterecenje...
Inace kvalitetan auspuh moze da potraje i desetak godina, ako nije forsiran, kupan u vodi pregrejan, pa previse, ako s nije dugo drzao motor preko 4000 obrtaja, jedna "normalna" eksploatacija...
Ako ti je za utehu, sve zajedno znaci da ga je neko pazljivo vozio i koristio, tako da ti je nevazno da li je 90000 ili 190000.
Ja imam komsiju, od koga ne bih uzeo auto ni posle 15000km, pre bih uzeo neki sluzbeni(sa jedno 150000km), koji su bar vozili profesionalci, nego idiot koji prvom vozi prvih 5km, a sa drugom ide na put, zimi ispumpava gume da "bolje hvataju"....
Poz.
[ inobradovic @ 18.08.2007. 18:36 ] @
na dizelu traje dosta dugo auspuh tako ti je za utehu i ne parkiraj auto na travi ili mokroj podlozi bolje je za auspuh i ceo donji deo auta da je auto na suvom da nema vlage.
kao sto rece vladd od vise faktora zavisi trajanje auspuha ali generalno na dizelima dosta duze traje nego na benzincima.
vladd retko ko vozi dizela na 4000 obrtaja a kamoli preko 4000 i jos dugo da vozi na te obrtaje to mi je malo smesno.
[ factor @ 19.08.2007. 00:15 ] @
Hvala vam na odgovorima i savetima, inače auto je odličan, ne troši ulje, potrošnja sa dosta lokala (u selu) izađe 6.4l evrodizela. Imaš pravo, ako je auto ok, nevažno je koliko je prešao. Videćemo, za sada sam ga vozio oko 4k km, mogu da kažem samo najbolje o Focusu i TDCi motoru. Nadam se da ću da kažem isto o njemu za god. dve, ovo mi je prvi put da sam uzeo polovnjaka, nikad se ne zna.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|