[ emabojan @ 29.05.2005. 00:19 ] @
U Nisu na jednoj benzinskoj pumpi se prodaj ulje za automobile koji trose gas. Cena mu je 300din. za litar ako neko nesto zna o ovome neka odgovori. Inace vozim ford escorta 98god. i imam skup uredjaj ISY JET ITALIA i prezadovoljan sam i ugradnjom i potrosnjom.
[ zei @ 29.05.2005. 12:51 ] @
postoje ulja koja se koriste za vozila na gas.
licno mislim da nema poterebe menjati ulje u odnosu na ono koje si koristio do sad (naravno ako si koristio kvalitetno ulje i menjao ga na vreme)
[ bsbane @ 29.05.2005. 21:16 ] @
Reci mi druže ko ti je ugradio taj uređaj, hvala.
[ emabojan @ 03.06.2005. 15:12 ] @
Isy jet italia je najbolji uredjaj za malo novija vozila pogotovu ona koja imaju plasticnu usisnu granu.Ja imam ford escort 1.6 16v 98 god. i od septembra ga vozim na gas i prezadovoljan sam. Presao sam 15000km dosada i nemam reci. Sa ovim uredjajem u zimskim uslovima potrosnja je bila od 9,5 10lit gasa a sada oko 8. Auto uvek startuje na benzin i automatski prebaci na gas kada se voda u sistemu zagreje do 40 stepeni. Ne primecujem nikakav gubitak snage ni pri startu ni pri vecoj brzini. Moj e-mail [email protected] javi se pa cu ti detaljnije objasniti.
[ fanfon @ 03.06.2005. 15:39 ] @
Jos jedna dobra strana u vezi sa ugradnjom gasa je sto se ulje menja na otprilike duplo predjenoj kilometrazi nego kod benzina tako da je usteda i po tom pitanju...
[ miked @ 27.04.2007. 22:54 ] @
Ja sam ubacio BRC uređaj u keca, i pošto je stariji auto, ne može biti automatski prebacivanje, već mora ručno. Osim te sitnice, ja sam zadovoljan i ne primećujem razliku u snazi a potrošnja me više ne interesuje, jer je jednostavno jeftina vožnja na plin.
Nisam imao nikoga, da mi kaže kakvi su ti landirenzo ili lovato uređaji, a za ovaj me je poslao jedan drug i to je prevagnulo. nisam znao da je ovde uvedena ova rubrika da se tu raspitam .jedino što je meni interesantno je činjenica da se par ljudi , koji su zavirili pod haubu mog aauta oduševilo veličinom i izgledom uređaja.
[ johnny_walker @ 22.05.2007. 10:21 ] @
Zna li neko nesto o Tomasetto uredjajima?
Nude ih u Beogradi i jeftiniji su za novija auta otprilike 300evra od Landy Renzo,sekvencijalni.
[ vladd @ 22.05.2007. 10:44 ] @
Uglavnom je pravilo da sto je jeftinije to je bolje:). Tako da "jefttine" varijante u temi za kvalitetan uredjaj, ispadaju kao cisti spam.

A gluposti oko ulja ne treba forsirati, ulje se menja iz nekoliko drugih, ozbiljnih razloga, a ne zbog vrste goriva.

Poz.
[ milovank @ 22.05.2007. 15:06 ] @
Koji su to ozbiljniji razlozi od produkata sagorijevanja GORIVA? Nemoj reci da produkti sagorjevanja goriva ne zavise od vrste goriva?
[ tajsonmen @ 22.05.2007. 17:25 ] @
ulje treba menjati na vreme bez obzira na vrstu goriva jer se ulje haba opada mu viskoznost te ima druge osobine kao hidroskopnost i sl.koje mu ogranicavaju vek e sad moze na plin nesto duze ali i to je vec za diskusiju ja nebih
[ vladd @ 24.05.2007. 00:05 ] @
@milovank

Besmisleno je produkte sagorevanja goriva postavljati na mesto, da ne kazem prvo, u vezi sa koriscenjem ulja, narocito sa zamenom. Osim ako ti produkti sagorevanja ne prolaze kroz karter.

Znaci, polupismeni zakljucci, da plin bog zna kako pomaze i stiti motor nisu tacni. Jedina prednost je jeftinija voznja, pod odredjenim uslovima.

Ulje ima svoj radni vek, u koji su "uracunati" nepovoljni produkti sagorevanja kako goriva tako i ulja. Nikakva promena goriva, pa cak i stajanje motora, ne moze da poboljsa ili produzi rokove, starenja ili promene strukture ulja. Pri tome, osnovna svojstva su podmazivanje opterecenih delova, i delom, hladjenje pojedinih delova motora. U radu, motor se zagreva, bez obzira na gorivo, okrece se, a i deo ulja sagoreva na zidovima cilindara. Uz detergentska svojstva, ulje cisti deo naslaga, tako da mu je prakticno identican radni vek, nevezano za vrstu goriva.

Ugradnja plina, i specificni "zahtevi", kao sto je potpuno ispravan sistem za paljenje, cesta kontrola svecica i ostalog pribora, prisiljava korisnika (grubo, sa eksplozijama) da cesce proverava motor, i sklopove, sto je u svakom slucaju korisno, i pozitivno se odrazava na vek motora.

Naravno, dobro stanje se moze negovati i na vozilu bez plina, tako da, u stvari, neke druge stvari uticu na trajnost, motora pre svega.

Ulje se menja u navedenom terminu, za tip ulja i vrstu motora (ne mislim dizel ili benzin, vec tehnologiju izrade), a vrlo cesto i ranije, ako je vozilo izlozeno ostrijoj eksploataciji, ili nepovoljnijim uslovima, velike prasine, pa i vlage (koja zna da napravi "majonez" u ulju).

Poz.