onda niste probali Guild Wars ! Kosta samo 2k dinara original a nema mesecne pretplate :) Radili su je najbolji ljudi koji su napustili Blizard .
A kad me je naterala da kupim original onda.... ( prvi cd original koji sam kupio u zivotu )
http://www.guildwars.com/
Ukratko evo o cemu se radi :
ArenaNet
Sve je počelo sada već davne 2000.godine kada su iz Blizzarda istupila 3 ključna člana razvojnog tima i odlučila osnovati vlastitu tvrtku pod imenom Triforge. Bili su to Mike O'Brien, Patrick Wyatt i Jeff Strain.
Mike O'Brien je do tada u Blizzardu bio direktor tvrtke, jedan od vodećih programera Warcrafta 3 (čiji je grafički engine osobno napravio), arhitekt i jedan od vodećih programera Battle.net-a, a sudjelovao je i u programiranju igra Starcraft, Diablo i Warcraft 2.
Patrick Wyatt je bio Blizzardov podpredsjednik odjela za istraživanje i razvoj, jedan od vodećih programera Battle.net-a, također je sudjelovao u izradi igra Starcraft, Diablo i Warcraft 1 i 2.
Jeff Strain je bio vodeći programer trenutno vrlo popularnog Blizzardovog mmorpg-a World of Warcraft, a sudjelovao je u programiranju igra Warcraft 3, Starcraft i Diablo. Triforge se u međuvremenu preimenovao u ArenaNet, a projekt na kojem su radili od 2000.godine do danas je igra Guild Wars.
e sad malo o samoj igri :
Guild Wars je u biti akcijski online RPG fantasy tematike koji uzima najbolje elemente današnjih MMO-igra (massively multiplayer online) i kombinira ih sa novim dizajnom baziranim na misijama koji uklanja neke od zamornih stvari koje se moraju raditi u online igrama. Tako, za razliku od većine MMORPG-ova, Guild Wars neće imati ogromni stalni svijet po kojemu igrač onda mora putovati "stoljećima" kako bi došao do određene lokacije ili quest-a nego će imati svijet koji kombinira stalne i ne-stalne dijelove. Tako će naprimjer kao stalni dijelovi postojati gradovi, outpostovi i sl. okupljališta u kojima će se igrači moći okupljati, pronalaziti nove prijatelje/suigrače i formirati party koji će zatim ići na određeni quest...a ne-stalni dijelovi su primjerice upravo questovi, tj misije. Svaki quest se odvija u "pocket" dimenzijama koje su odvojene od ostatka igre pa tako svaki party ima jedinstvenu quest mapu. Ovakav pristup znači da više nema čekanje u redovima kako bi završili neki quest, isto tako ne može se dogoditi da dođete u neku špilju/tamnicu i otkrijete da je netko tu bio prije par minute i sve pobio/pokupio. Igra ima dinamični sistem questova pa tako igrači imaju ogromnu slobodu i mogućnost manipulacije samog svijeta oko sebe, i sve što pojedini igrač napravi će utjecati na njegovu budućnost i buduće questove. Isto tako, zahvaljujući ArenaNet-ovoj tehnologiji streaminga, igrač nikada neće morati čekati izlazak i downloadati patcheve koji donose zakrpe ili novi sadržaj jer će to sve igra raditi sama u pozadini dok igrač igra...što u biti znači da će svaka promjena i dodatak u Guild Wars svijetu biti automatski dostupna svim igračima.
Skillovi
Jedno od glavnih obilježja igre koje ju odvaja od konkurencije je jedinstveni skill sistem koji će natjerati igrače da razmišljaju strateški prije i tijekom borbe. Pojedini skillovi imaju utjecaja na prijateljske jedinice što znači da dobro osmišljena taktika i suradnja svih članova tima uvelike pridonosi uspjehu. No osim na prijateljske jedinice skill-ovi također mogu utjecati i na neprijateljske jedinice, npr. ako igrač baci heal on će liječiti sve jedinice koje se nađu u krugu djelovanje čarolije, bile on prijateljske ili neprijateljske, pa treba paziti kada i gdje će se što napraviti. Skillova će u samoj igri biti preko 150 za pojedinog heroja, s time da će se broj s vremenom povećavati, no svaki igrač na početku pojedinog questa može odabrati samo 8 skillova pa treba dobro procjeniti što će mu koristiti, a što ne i dogovoriti se sa suigračima iz party-a.
Guildovi
Osim mogućnosti razvijanja likova rješavanjem raznih misija i questova igrač se također može odlučiti fokusirati na borbu protiv drugih igrača u "head-to-head PvP" natjecanjima ili pak ratovanje između guildova. Igra je dizajnirana tako da se nagrađuje igračeva vještina i timski rad, a ne vrijeme koje pojedini igrač provede igrajući, što znači da netreba trošiti beskrajne sate na levelanje svojeg lika kako bi ostvarili neku prednost ili bili jednaki sa ostalima već samo treba koristiti glavu. U igru je ugrađena podrška za guildove što znači da, među ostalom, igrači mogu osnivati vlastite guildove sa mogućnošću stvaranja vlastitih (jedinstvenih) grbova, posjedovanja "guild hall"-ova i dopisivanja sa drugim članovima guilda preko poruka unutar igre. Pojedini guild-ovi mogu izazvati druge guild-ove na borbu, natjecati se za kontrolu nad ključnim dijelovima svijeta...a svi guild-ovi će biti rangirani na svjetskoj ljestvici koja će se objavljivati na igrinoj stranici.
Heroji
Igrači će unutar igre moći kreirati svoje heroje po želji i to tako da im odaberu spol, muški ili ženski, veličinu heroja i njegov profession, odnosno zanimanje. Ukupno postoji 6 zanimanja između kojih se igrač mora odlučiti za 2, a to su: Warrior, Ranger, Monk, Elementalist, Mesmer i Necromancer. Kao što je već spomenuto, svaki heroj će imati na raspolaganju 150 skillova, po 75 od svakog zanimanja, koje će koristiti u svojim pustolovinama, a unutar pojedinog Guild Wars account-a igrač može kreirati maksimalno 4 heroja. Heroji se mogu izbrisati i ponovno kreirati kada god to igrač želi pa tako može isprobavati razne kombinacije dok ne nađe heroja koji mu najviše odgovara.
izvor info.hr