[ Alter Ego @ 06.07.2005. 18:09 ] @
Nisam siguran gde da uputim ovu poruku, zato eto je ovde pa nek nadležni vide gde joj je mesto.
Moram da vam ispričam šta se desilo sestri. Elem dobila ona neki polovan telefon marke Siemens A35 (znam, znam). I radio on kako je radio međutim pokvasi joj se i počne da se “gubi”. Umesto da izvadi bateriju i ostavi ga da se osuši ona ode u “servis” ostavi ga na “popravku” sa napomenom da ukoliko vrednost popravke bude veća od 400 dinara ne rade ništa. Posle par dana odlazi u dotični “servis” da vidi šta je sa telefonom. Radnik joj saopštava kako su izvršili popravku (navodno su zamenili deo) i da je cena 700 dinara. Na njenu primedbu da je lepo rekla da ne rade ako iznos pređe 400 kinti ovaj je iskulira a kada je tražila da joj vrati karticu odbio je. Mala napomena: u to vreme ja sam još uvek služio vojsku – inače sam ja nadležan za održavanje tehnike kod švece pa me nije bilo da to rešim :) Kasnije je došla i platila “popravku” s tim da nikakav račun nije dobila. Ne lezi vraže telefon je nastavio da pravi probleme, malo radi a malo više ne radi. U stvari, malo bude dostupan pa onda ispadne iz mreže (pojavi se uskličnik uz ime operatera). A uz to baterija ne drži ni jedan dan! Inače je kupljena nova i pre opisanog događaja je držala 3 dana bez problema. Sve ovo se desilo pre od prilike 2 meseca u gradu Pančevu. Sve u svemu telefon je koštao: 700 dinara koje je dala za njega, 700 “popravka”, 350 baterija, suma sumarum 1750 dinara!
Elem, ovih dana sam uzeo taj telefon da ga malo pogledam. Otvorim ja poklopac, skinem bateriju, i vidim da je iznutra sav prašnjav, što me je navelo da posumnjam da je telefon uopšte otvaran! Probam da ga napunim, probam da zovem sa njega, na njega, i ništa od toga ne uspe. Rek'o nema mu pomoći. Ostavim ga na stolu i malo kasnije zapišti i tada vidim da uskličnika nema i da simbol za jačinu signala ne trepće. Probam da zovem, pošaljem poruku, radi sve. Malo kasnije iz čista mira opet se izgubi. I tako jedan dan se mučio i prilikom jednog razgovora javio je da mu je baterija prazna. Dakle izdržala je dva ili tri razgovora od po par minuta i dve poruke. Sumnjao sam da su zamenili bateriju (izvadili novu) ali da ne grešim dušu, moguće da je troši zbog problema sa mrežom.
Odužih ja ovu moju priču, a zaboravih na suštinu. Prosto ne mogu da verujem kakvi su to razbojnici, ovi iz “servisa”. Nisam je pitao da li nose maske i rukavice :) Toliko sam se iznervirao, mogu da zamislim kako je njoj bilo. Nije mi samo jasno zašto nije lepo zvala inspekciju – mogla je bar finansijsku da pozove zbog neizdatog računa. Ne znam da li je tržišna nadležna za ovakve slučajeve. Da se to meni desilo pozvao bih ih sve redom i to sa apetitom, ne bi me mrzelo. Ali proš'o voz.
Eto, šta da vam kažem pazite gde pazarite i popravljate telefone da ne prođete ovako. A krševe – u kantu gde im je i mesto :)
[ Ivand @ 06.07.2005. 21:25 ] @
Slobodno mozes da ostavis ime pomenutrog "servisa" , cisto da ne bi bilo vise slicnih dogadjanja...
[ legija @ 06.07.2005. 21:39 ] @
Bilo bi lijepo da kazes KOJI SERVIS i gdje, naravno. Jer ovdje nisu u pitanju svi servisi nego sam taj gdje je sveca bila.

Toliko od mene.
[ cicika @ 06.07.2005. 21:59 ] @
Nemoj da pominješ ime servisa.
[ Deda_Mraz @ 06.07.2005. 23:04 ] @
A zašto da ne pomene ime servisa?
Da možda ne ispadne kao neovlašćena reklama na es-u, ili šta?!
[ hakinen @ 07.07.2005. 00:12 ] @
Naravucenije iz tvoje poruke je da prilikom servisiranja telefona nikada ne ostavljas karticu u istom!!! I naravno nikad nemoj da placas unapred, vec po obavljenom poslu i ako si zadovoljan uslugom!!!!
[ Alter Ego @ 07.07.2005. 00:47 ] @
Zato sam i postavio ovu temu, makar drugima da bude za nauk. Uzgred, plaćanje i nije bilo unapred već je u pitanju praktično bila ucena - ne platiš, nema telefona.
[ neca @ 07.07.2005. 02:17 ] @
U smederevu recimo u svakom servisu pise da kvarove do 800 dinara otklanjaju vez konsultacije.

Pazi..ucena je u svakom slucaju (samo sto su oni tebe zaboli strasno)...mogli su oni, kad je tvoja sestra resila da ne plati, da "izvade" taj deo sto su promenili i vrate stari, a pored njega jos dosta delova koji bi mogli da im posluze i da ti vrate "tvoj" telefon.Tako da bi opet dobio krs..u ovom slucaju je fora sto su ti i uzeli pare i uvalili ti krs...nemam reci :) ne znam kako bih reagovao u takvoj situaciji ;) ali mislim da ne bi izaslo na dobro :)
[ Deda_Mraz @ 07.07.2005. 02:34 ] @
zato uvek kada gledate po oglasima ne mojte se odmah zaletati i tražiti najjeftiniji telefon, nego uvek gledajte malo skuplji da kupite i u kojoj radnji kupujete. Da vam ne uvale skidane sa mreža i ostale krševe.
[ Alter Ego @ 07.07.2005. 06:24 ] @
Ma duga je to priča. Telefon uopšte nije kupljen, sestra ga je dobila, bilo joj je glupo da ga uzme za dž, te je dala tih 700 kinti, toliko valjda vredi taj model. I radio je dobro (koliko taj Simensov krš može dobro da radi) dok se nije pokvasio.

Očekivalo bi se od servisa da ispostavi detaljnu specifikaciju u računu - šta je urađeno odnosno zamenjeno. Ne samo da to nisu ispoštovali, nego nisu uopšte izdali račun. Žao mi je što nisam bio tu da ja odem da podignem telefon kada nisu hteli da joj vrate karticu. Ja sam je savetovao da odmah prijavi inspekciji ali mislim da je njoj bilo neprijatno da to uradi. Dakle naplatili su popravku koju nisu izvršili, nisu izdali račun, i (najverovatnije) zamenili ili oštetili bateriju. Bezobrazluk je previše blaga reč za to.

Nego, mafija je to. Sigurno imaju zaleđinu kad tako rade, nije ona sigurno jedina tako prošla sa njima.
[ Java Beograd @ 07.07.2005. 13:49 ] @
Citat:
Alter Ego:Nego, mafija je to. Sigurno imaju zaleđinu kad tako rade, nije ona sigurno jedina tako prošla sa njima.

Ma nije to nikakva mafija, to bi bio kompliment za njih. ( Pošto sam jednom već pisao na sličnu temu, pa me je modreator opomenuo, ovaj put ću biti blaži). To je stoka seljačka. Zna se kako se postupa sa njima. Zamoliš jednog ili dvojicu što krupnijih prijatelja i tako odete po telefon.
[ Pharos @ 07.07.2005. 14:54 ] @
Ma ti u Pančevačkim servisima su sve jajare. Samo ti njima zapreti da ćeš doći sa društvom i da ćeš svima da im beep beep u beep ako ti ne vrate kintu. Pa ih samo pitaj dal žele da rizikuju zbog 10 jevreja. Izvadi nožekanju i reci, preklaću vas ko žute :) Nemam pojam smisli nešto oštro. Najvažnije je da psuješ i pričaš malo glasnije u slučaju da te neko nije čuo, a izgleda da ne razumeju ili ne shvataju ni jedan rečnik ozbiljno, sem onog uličnog. I vrlo je bitno kako nastupiš jer je to bre banda. Ne mislim banda kao banda, već prevaranti. Batina je iz raja izašla. Pošto ne želiš da kažeš koji je servis upitanju, učini dobro delo za nas pa ih propusti malo kroz šake, da se smire malo i da se ne usude da to urade nekom drugom ponovo. Mada po opisu rekao bih da je Mobishop. To je najveća banda. Isti slučaj kad sam menjao ekran. Pao mi phon sa stola i ekran ništa, samo belo. Ali ekran nigde nije napukao. Odneo ja to kod njih da mi srede, i gledam, ono isti moj ekran, a oni mi naplatiše kao novi. Ja sam tražio da mi onda daju i onaj stari ekran koji je navodno "crko", kad oni meni, pa znate mi ne čuvamo te stare ekrane... Mislim šta ti ne čuvaš i kako možeš da oduzmeš moju imovinu. Ja sam lično kupio taj ekrn i mogu s njim da radim šta hoću. Kako ti možeš da ga baciš. Pa i majstor kad vam popravlja TV, da vam stare kondenzatore i otpornike koje je zamenjivao vama na uvid, pa jedino može da vas pita, da li vam to treba i da li može on to da uzme, a nikako da uzima na svoju ruku. Tako da, što dalje od tog servisa. Bando pokvarena nervirate me svaki dan sve više, i jednom će mi pući film pa... Užas majke mi.
pOz
[ JimRainor @ 07.07.2005. 20:08 ] @
Citat:
Pharos: Tako da, što dalje od tog servisa. Bando pokvarena nervirate me svaki dan sve više, i jednom će mi pući film pa... Užas majke mi.
pOz


pa.... sta :)
[ lord Vader @ 07.07.2005. 23:50 ] @
Citat:
Pharos: Ja sam tražio da mi onda daju i onaj stari ekran koji je navodno "crko", kad oni meni, pa znate mi ne čuvamo te stare ekrane...

Zašto nisi insistirao da ti vrate stari ekran. Što ga čuvaju? Kao uspomenu?
Pitanje za sve: Da li serviser (bilo koji) ima pravo da zadrži neki deo iz uređaja koji je zamenio???
[ Pharos @ 08.07.2005. 00:18 ] @
Odgovor na tvoje pitanje je, naravno da nema. Ti si to platio, to je tvoje vlasništo i niko ti to ne može oduzeti.
Nisam insistirao da mi vrate ekran, jer kao rekoše dođi sutra, e sad ja kao treba da budem uporan pa da tražim da serviser dođe odmah u radnju pa da ga traži... mislim da sam žurio negde taj dan tako da je ostalo na tome. Bitno je to, da je tada taj servis bio pun ljudi, koji su nadam se malo pokolebali kad sam ja napravio scenu, što je im je sigurno donelo više štete nego koristi. Jednom se opeku i opet im nije dosta. Ko što reče stara poslovica, dosta je samo kad biju.
pOz
[ Dr. Sachma @ 08.07.2005. 14:42 ] @
slicno sam i ja prosao kod nas u zrenjaninu u pcmastresu mislim da se zove
drzi ga neki smrad od coveka nedja
u pitanju je bila 3210 uzeo mi 1200 dinara za bog te pitaj sta a telefon radi po nedelju dana pa crkne, ja na reklamaciju oni poprave on opet crkne i tako cetiri puta
posle mi dopizdelo da ga vise nosim
banda je to lopovska zeljna para
a retko ko ima pojma o servisiranju
[ srdjee @ 08.07.2005. 15:21 ] @
Citat:
Pharos:
Odgovor na tvoje pitanje je, naravno da nema. Ti si to platio, to je tvoje vlasništo i niko ti to ne može oduzeti.
Nisam insistirao da mi vrate ekran, jer kao rekoše dođi sutra, e sad ja kao treba da budem uporan pa da tražim da serviser dođe odmah u radnju pa da ga traži... mislim da sam žurio negde taj dan tako da je ostalo na tome. Bitno je to, da je tada taj servis bio pun ljudi, koji su nadam se malo pokolebali kad sam ja napravio scenu, što je im je sigurno donelo više štete nego koristi. Jednom se opeku i opet im nije dosta. Ko što reče stara poslovica, dosta je samo kad biju.
pOz



APSPOLUTNO NETAČNO

Nokia Service

"All replaced parts, boards or equipment shall become property of Nokia."

zvanicno, cime bi u servisu pravdali popravku telefona

nezvanicno poj'o vuk magarca - idi u proveren servis

[Ovu poruku je menjao srdjee dana 08.07.2005. u 16:29 GMT+1]
[ bakara @ 08.07.2005. 17:42 ] @
Poznata su mi pravila foruma, u vezi reklamiranja...ali mislim da bi ovakve stvari obavezno treba etiketirati i javno prozvati!
Bolje da se ucimo na greskama drugih zar ne?
[ Ana J. @ 08.07.2005. 22:32 ] @
ja sam imala slicnu nezgodu pre jedno godinu dve sa noikom 8210
isto gubio mrezu,baterija se isprazni za pola dana,sam se gasi
odnesem ga ja u servis *** i na foru otisao citac kartice,...
posle 2-3 minuta covek "popravio" daje mi telefon i cena "popravke " 400din
ja reko ma super samo da radi ( platim bez racuna)
telefon radio ceo dan
odnesem ga u drugi servis ( i kao garancija 6 meseci)
ostavim ga i dodjem po njega 1000 din "popravka"
i ja :ma opusteno garancija pa vratim
nije proslo ni pola sata izgubio je mrezu
ja se vratim i ista budala je bila u servisu i kazem i on se napravi lud
"kako je tebi da verujem"
sledi:
pobij stoku
salim se
[ Pharos @ 09.07.2005. 15:03 ] @
Citat:
srdjee: APSPOLUTNO NETAČNO
Nokia Service

"All replaced parts, boards or equipment shall become property of Nokia."

zvanicno, cime bi u servisu pravdali popravku telefona

Daj, mislim kakve su ovo gluposti. Mi pričamo o nekom Š servisu, ja sam kupio taj ekran i on je moje vlasništvo. On kupuje novi ekran na buvljaku, stavlja ga u moj phon, i šta tu ima da se pravda trošak. Postoji račun i tu je trošak. Kao kad bih ja otišao u servis i želim da kupim nov phon, a prodavac mi kaže, moraš mi dati stari kako bih ja mogao da pravdam trošak :)
Za sve postoji tržišna inspekcija, pogotovu što pomenuti servis u Pančevu ne daje fiskalni račun, odnosno nemaju nikakav račun.
pOz
[ srdjee @ 09.07.2005. 15:39 ] @
I kad bi dobio racun bio bi na Uslugu servisiranja i nigde ne bi pisalo da si kupio ekran, pa bi opet mogao da se slikas i sa racunom.

i napisao sam kako bi trebalo zvanicno, a kako jeste to svi znamo !!!
[ neca @ 09.07.2005. 16:14 ] @
Citat:
srdjee: APSPOLUTNO NETAČNO
Nokia Service

"All replaced parts, boards or equipment shall become property of Nokia."

zvanicno, cime bi u servisu pravdali popravku telefona


To vazi samo za telefone koji su u garanciji, onda na osnovu pokvarenih delova pravdaju nove koje su dali. Kad je u pitanju servis u vangarantnom roku, ti njima platis i te pare su opravdanje za taj deo koji vise nije na stanju.
Naravno..pod uslovom da je sve legalno :)
[ Alter Ego @ 09.07.2005. 19:05 ] @
Dotična firma je prestala sa radom iz nepoznatih razloga. Lokal na uglu Karađorđeve i Vojvode Putnika (bivša JNA) u Pančevu se izdaje, pa ako ima zainteresovanih :)
[ bakara @ 10.07.2005. 17:34 ] @
Citat:
On kupuje novi ekran na
> buvljaku, stavlja ga u moj phon, i šta tu ima da se pravda trošak.
>

Samo da se nadovezem, ne kupuju se ti delovi ni na buvljaku, niti na
nekoj berzi, vec se skidaju sa drugih telefona koji su u delovima ili se
ne mogu popraviti, znaci nisu u 90% slucajeva ti ne ugradjuju novi deo, a
kamoli da saradjuju sa proizvodjacem....A i kako bi kada su nam svi
telefoni dekodirani i sa crnog trzista...


[Ovu poruku je menjala cicika dana 15.07.2005. u 21:08 GMT+1]