[ prodigy @ 18.07.2005. 13:55 ] @
Molio bih ako neko ima iskustva sa pomenutom markom skutera da napise nesto.
Licno me intersuje model Viva 125.
[ lancia88 @ 18.07.2005. 23:18 ] @
Pozdrav,

pa ovako: Keeway je ustvari poznata marka posebno u istocnoj Evropi, mislim da je glavni distributivni centar u Madjarskoj ali prostom pretragom po internetu mozes sam zakljuciti koliko je popularna firma, posebno pojedini modeli. U Backoj Topoli i u Beogradu su po jedan ortak firme zastupnika za SCG a servisa imas na vise mesta. Problem ovih Viva je uglavnom komutator ali koliko sam uspeo da saznam, kada se zameni, naravno, ako uopste i dodje do takvog kvara, nije primecen novi problem. Moguce da je u pitanju nekakva stednja na samim komutatorima koji se fabricki ugradjuju. Meni licno skuteri nacelno nisu uopste zanimljivi, ali ovakvo nesto je verovatno najprimamljivija ponuda u tom segmentu na nasem trzistu danas. Imas nekoliko servisa vec u samom Beogradu pa nije nikada zgoreg da se tamo raspitas i upitas za savet sta preporucuju da uzmes. Ukoliko pitas da li da uzmes bas taj model, rizikujes da dobijes cisto komercijalni odgovor: naravno, slobodno uzmite taj. Ukoliko pitas sta da uzmes, cuces nesto objektivnije o njemu izmedju ostalog.

Prvi servis mu se radi na 500 km i kosta oko 10 eura te podrazumeva dotezanje lanca, ulje, svecicu itd., blokada (na auspuhu) mu se skida na 1000 km i trebalo bi da kosta isto toliko, dok se prvi ozbiljan servis radi na 2500 km i kosta oko 20 eura za ruke plus materijal. Inace, taj model ima nesto vise od 10KS sto u kombinaciji dva takta te nemanja problema sa prenosom lancem predstavlja vise nego dovoljno za vecinu potreba ukljuciv tu i voznju za dvoje, dugacke relacije, velike kilometraze kao i krajnje brzine prilagodjene ogranicenjima na nasim putevima.

Naravno, A kategorija i svake godine registracija sto najverovatrnije znas.
[ prodigy @ 19.07.2005. 00:46 ] @
Hvala na detaljnom odgovoru. Vec sam mnogo jurio po netu ali za 1950e koliko kosta zajedno sa pdv-om, koferom, alarmom i daljinskim paljenjem i sto je meni najvaznije 16'' felnama nisam mogao da nadjem bolji model. Najpriblizniji po ceni je Piaggio Liberty 50 kubika po ceni od 2495e ali je mnogo za motor od 50 kubika, a treba mi za po gradu malo jaca masina da ima odlicnu ubrzanje i na uzbrdicama. Naravno moj favorit je Piaggio Beverly 200 :)) ,ali mu je i cena mnogo lepa 4125e bez PDV-a :)
Ako sam te dobro razumeo kazes da je Viva 2-taktna masina. Tu moram da te ispravim: 4 takta + vodeno hladjenje. Ako te nisam dobro razumeo zaboravi gornju ispravku ;) Najvaznija stavka kod odabira motora mi je da je Felna 16''.
Inace Sve Keeway motore pravi kineska firma CFMOTO. Vidim da su dosta popularni u Madjarskoj, Slovackoj, Ceskoj, Hrvatskoj...
Cak sam i nasao jedan test na jednom slovackom sajtu ali mi nazalost nista ne znaci posto slovacki ne znam. Koliko sam video zavrsna obrada nije bas na nekom zavidnom nivou i sam motor ima dosta retro-look ali za te pare...
Voleo bih ako neko ima bilo koji Keeway skuter da napise par reci: utiske, mane itd...
Koliko inace kosta godisnja registracija za skuter od 125 kubika ?
Jos jednom hvala lancia88, na odgovoru.
Puno pozdrava
[ lancia88 @ 20.07.2005. 11:49 ] @
Pozdrav,

naravno da ima povoljnije, kontaktiraj me na PP da Ti dam podatke gde da potrazis, imas model enduro 125/200 i chopper 150, svi jeftiniji od te cene. Doduse, nijedan od njih nije skuter sto je tacno ali mozda vredi razmisliti. Ja imam Kymco Dink50 koji retko uopste i vozim, dobijen je za dug i prodacu ga za koji dan, ali recimo i o Kymco skuterima vredi razmisliti, ova firma ima svoj probni sto na kome se skuter razradjuje te se kupcu predaje bez potrebe za razradjivanjem ili blokadom. Vise se ne mogu setiti a trenutno nisam ni nasao katalog ove firme ali u pogledu skutera nude znacajno vise od Keeway-a. Inace, proveri bas da li je i Viva dvotaktna masina kod prodavaca jer taj motor, tj. ta kubikaza kod Keeway-a postoji i sa sa cetiri takta i slaganih 10KS (njihovim deklarisanim KS nemoj suvise verovati) ali i sa vodenim hladjenjem u slucaju 4-taktnog motora.

PS: ovaj skuter Dink koji imam je 50ccm, "jurca" sa svojih 70km/h bez naprezanja, sa dvoje odraslih odrzava konstantnih 60km/h takodje bez problema. Sasvim je solidan na uzbrdicama a startniji je od mog choppera od 150ccm (doduse, ovaj je star tek par dana pa se jos razradjuje ali...). Proveri kod nekoga kako li bi vukao Kymco granddink 125/250.
[ prodigy @ 20.07.2005. 13:47 ] @
Pozdrav,

Sto se tice Kymco skutera, znam iz licnog iskustva da su dobri posto sam vozio bas taj koji ti imas Dink 50 i izuzetan je skuter. Ali opet ono sto mi je najvaznije je da je felna 16'' zbog manevrisanja i stabilnosti bas po gradu. Zvao sam predstavnika Kymco motora za Srbiju i na webu imaju model People sa 16'' felnama medjutim vise ga ne uvoze. Sto se tice Enduro i Chopper-a otpadaju zbog svoje velicine i mesta za njihovo drzanje. Sto se tice Vive 125 sigurno imaju 4-taktni motor i vodeno hladjenje (provereno). Danas cu otici do keeway magacina gde se nudi i test-drive pa cu videti. Eh, kad bi Beverly Piaggio bio malo jeftini odmah bi ga kupio (po meni model iz snova). Hvala na savetima i ako ima neko Beverly na prodaju ODMAH na PP ;)

Hvala na savetima lancia88 i ako ih imas jos, slobodno fire away :)

Puno pozdrava
[ prodigy @ 20.07.2005. 20:54 ] @
Posto sam danas isao na testiranje pomenutog skutera Keeway Viva 125 da iznesem utiske: Zavrsna obrada skutera na jako losem nivou. Skuter koji je bas za probu, ima 69 km na kilometar satu i desilo se da se motor sam od sebe ugasio par puta. Po njihovom, nisu od pocetka prikacili kilometar sajlu i taj skuter ima mnogo vise kilometara upotrebe nego sto pise ??!!! Pa da je skuter presao i 1000 km sto sigurno nije jer je nov novcat ne sme da se tako sam od sebe gasi. Sediste se mrda kao da nije ni prikaceno, kofer pozadi je od tako ruzne i tanke plastike da nemam reci. Ispod sedista nema mesta da se stavi kaciga niti bilo sta drugo. Vuce mnogo slabije nego sto bi trebalo da vuce 125cc. U svakom slucaju za Keeway hvala ali ne hvala. Moj izbor je pao na Piaggio Liberty 125 RST. Ako neko ima neke primedbe i mane o ovom skuteru samo napred.

Puno pozdrava
[ Tech @ 27.07.2005. 23:54 ] @
A novitet od CF Moto E-Charm 125, takodje 16 inca felne i taj "tip" motora-skutera?
Zastupnik i ditributer sa nedavno otvorenim salonom u Novom Sadu.
Postoji uradjen "test" u zadnjem broju Moto magazina.
Ja sam inace juce kupio Qingqi 125T-10D, diler B&T sa Zvezdare. Jos nemam sredjena dokumenta, tako da ga za sada samo vizuelno smekam. Za sada obecava. Ima naravno nedostataka u zavrsnoj izradi - koliko para toliko muzike, videcemo..
[ lancia88 @ 28.07.2005. 00:01 ] @
Pozdrav,

firma od koje si ga kupio je zaista ubica sa cenama, kako po pitanju motora, tako i dzipa koji uvoze. Iz palete imaju za nesto manje od 500 eura ukupnih troskova ponudjene male skutere sumnjive upotrebne vrednosti, dok na drugom kraju ponude imaju choppere od recimo vise od 3000 eura sto je enormna cena za ovako nesto. Dzip koji prodaju danas za skoro 19 000 eura ponudili su na Sajmu automobila za "tricavih" 11, odnosno sa ful opremom 12 000 eura + PDV. Eto koliko se cena promeni cim se prodaja pokrene.
[ Tech @ 28.07.2005. 16:31 ] @
Pozdrav "lancia88"!

Da u pravu si. Ja sam Qingqi-a platio sa svim troskovima 1650 Eur. Realno visoka cena, jer znam da se takvi ili slicni skuteri u EU prodaju od 1100 do 1200 Eur. Medjutim sta da radimo kada je kod nas situacija takva. Veliki deo tog kolaca uzima carina (ne bunim se, u pitanju je luksuz pa ko voli nek izvoli), a trgovci ako imaju prostora jos dodatno peljese. Kada se uporede cene slicnih modela zapadnih proizvodjaca, vidi se da ih jos uvek deli namanje 1000 Eur-a. Stoji prica o kineskoj robi, ali takodje vazi i da ko ne riskira ne dobija. Naravno moze i da izgubi, ali sa nesto tehnickog znanja koje posedujem ne bih bio bas takav skeptik. Doticni proizvodjac je naime vrlo blizak Suzuki-ju, cak pricaju da dele istu fabriku, sve zbog snizenja troskova.. Generalo dosta to fino deluje, problem su sitnice, ali ako to zanemarimo.. Vreme i upotreba su najbolji procenitelji, pa videcemo..
Meni je dodatno odgovaralo sto je glavni uvoznik iz Novog Sada kao i servis, a takodje postoji i autorizovani servis u zacetku u mom gradu. Ima u Subotici jedan "divlji" diler, sa cenom manjom za 50 Eur-a, ali nisam za tu sumu zeleo da rizikujem, jer koliko znam u tom slucaju apsolutno ne postoji nikakva podrska.
Zaboravio sam u prethodno javljanju da kazem da E-Charm od CF Moto kosta 1950 Eur. Iskreno sam se dvoumio, ali mislim da sam izabrao elegantniju opciju, bar po mom ukusu..
[ ticma @ 29.10.2005. 16:05 ] @
Samo malo o cenama, pokusavam da kupim Kymco super 9 i gledan cene kod nas se prodaju za 1600 a u Nemackoj isti takava (bar mislim da je isti) kosta oko 1900. A u cemu je tu fora da li dobijamo neku drugu klasu ili jednostavno u ovom slucaju imamo povoljniju nabavku?
[ zokish @ 29.10.2005. 21:58 ] @
Pa ta cena za S9 se drži kao promotivna još od sajma automobila BG (2005).
Inače evo kako ide sa cenama konkretno za S9:
Uvoznik ga uzima iz Austrije/Tajvana za 800EU, a nakon carine i taksi sa 18%PDV izađe 1400EU. E sad šta rade sa cenom do 1600EU ne znam ali znam da najavljuju poskupljenje za još cca 200EU.

Mislim da nije u pitanju druga klasa, jer po meni maksimalno izgledaju utegnuto iako su ogoljeni što se tiče opreme.
[ ticma @ 01.11.2005. 00:35 ] @
Upravu si za to poskupljenje u NS ih vise nema a sledeca tura ide sa novom cenom!!
[ milos88 @ 04.05.2008. 16:57 ] @
e a jel bi neko ko ima iskustva bio ljubazan da mi kaze da li skuteri od 50ccm npr focus ili matrix mogu da vuku osobu od 100kg bez problema...posto bih kupio jedan takav
[ blacky021 @ 04.05.2008. 22:07 ] @
Na zvanicnom sajtu ti stoji da je maximalno opterecenje za matrixa 75 kg.
Ali ako pogledas po gradu dve ribe na skuteru a svaka ima po bar 50 kg i taj isti skutercic opet lepo ide...
[ Beelzeboss @ 06.05.2008. 11:54 ] @
Imam keeway matrix 49ccm i nije los skuter (ja sam ga platio 1500e a sad za te pare moze bas svasta da se uzme...).Mislim da je njemu max dozvoljena tezina 150kg,ortak i ja (ja oko 70,a on oko 60kg) smo se vozili bez problema,normalno vuce izuzev kad je neka veca uzbrdica.Ide do 50 km/h sa blokadom,a bez nje i sa laksim rolnicama i drugim oprugama (to sve mogu da ti urade na servisu) dobijas jos nekih 15-20 km/h.Ja bih sad kupio neki enduro ili cros pa prodajem moj scoot.Ako te zanima ti mi posalji poruku na PP,mat crne boje,2006 god,presao samo 1300 km.....