[ webmasteragent @ 31.07.2005. 01:06 ] @
Pozdravljam

Znam da sam možda fulio mjesto gdje da pitam pa se ispričavam.
Zanima me gdje i za koliko novaca se može kupiti Mini Cooper kao onaj u filmu Italian Job?? Mislim na istu tipu, ništa prenapucano ili prestaro :-) Ja sam iz BiH pa me zanima europsko tržište :-)

Hvala svima i još se jednom ispričavam

Hvala na razumjevanju

[ Dusan Korunoski @ 31.07.2005. 08:45 ] @
Vozio sam nešto slično pa znam par ljudi koji još voze takve stvarčice. Nisu jeftini jer da bi bili u kvalitetnom stanju moraju da budu održavani i/ili restaurirani. Možda je za tebe najbolja solucija da se opredeliš za Mini-Cooper koji je proizveden posle 1990.-e godine, kada su mu japanci udahnuli novi život.
Mini je, usled zastarelosti, prestao da se proizvodi početkom 80-ih ali su japanci, krajem te decenije, otkupili licencu, neznatno ga redizajnirali (veći točkovi i gume zbog udobnosti, udobnija unutrašnjost, motori sa katalizatorima...) i napravili komercijalni bum na Dalekom Istoku. Englezi su, brže-bolje, povratili prava za Evropu i proizvodili ga sve dok nije, u nemačkoj režiji, izašao na tržište redizajnirani Mini.
Cooper je čuveni motor istoimenog inženjera i, generalno, ima 1275 ccm ali snagu od 75 do xxx KS. Serijski proizveden model iz 90-ih je, u startu, koštao 13-15 hiljada DM, a sa budževinama (kabriolet, spojleri, bes motora...) i do 25000. Pretpostavljam da se polovnjaci u EU mogu sada pronaći za smešne pare pošto je to, tehnološki, više puta prevaziđen model.
Na tvom mestu, probao bih u Italiji i Francuskoj pošto su se tamo najviše i prodavali krajem prošlog veka. Još preciznije, gledaj "tesne" gradove poput Đenove i Monaka jer je Mini, zbog svojih dimenzija, bio idealan treći ili ženski auto, posebno u gradovima gde je mesto za parkiranje bilo vrednije od zlata. To možda objašnjava njegovu nekadašnju popularnost u Bgd-u...
Inače, u isto vreme, proizvodili su se i nešto jeftiniji modeli sa manjim motorima (1000 ccm) ili čak sa automatskim menjačem (tzv. "dva puta ženski" auto :))