[ opacic @ 01.08.2005. 19:04 ] @
Sta mislite o kupovini Tempre 1.6i iz 1998 godine?
Cena gore pomenutog modela je 2.900 EUR + registracija.
Molim Vas za realne komentare, posto su svi ili emotivno vezani i puni hvale, dok druga polovina nikad nije za kupovinu "Fijata"
Dali je dobra alternativa recimo Brava 1.6i istog godista samo znatno skuplja
4.500 EUR, ili Bravo 1.2 16v ! dali je "preslab" motor od 1.2 za Bravo.
Bila bi mi od svake pomoci iskustva sa gore pomenutim modelima.


Sto se tice malog gradskog "seicenta" dali neko ima kakvo iskustvo sa ovim automobilom?


Pozdrav!

[Ovu poruku je menjao opacic dana 01.08.2005. u 22:47 GMT+1]
[ cicika @ 11.08.2005. 16:33 ] @
Pazi, Brava 1.6i i Tempra 1.6i su potpuno isti automobili osim što Brava lepše izgleda i što može da se desi da ima više elektronike (više stvari koje su "na dugme", zapravo). Ukoliko su isto godište ( i ukoliko su iste snage, jer 1.6 motor postoji u varijantama sa 75KS i 90KS, u Tempri je uvek 90KS a za Bravu nisam sigurna) uzmi ono što je u boljem stanju ukoliko te ta razlika od 1600€ ne potresa.
Sam motor je jako izdržljiv, kao i većina drugih delova i ako su automobili dobro održavani kod prethodnog vlasnika ne bi trebalo da imaš nikakvih posebnih problema neko vreme. Zgodna stvar kod Fijata je što su mu delovi u poredjenju sa drugim markma evropskih vozila u istoj klasi nešto jeftiniji.
Inače moja mama vozi Tempru '98. godište, kupljena nova u Delti '99. Do pre godinu dana apsolutno nije ništa radjeno na kolima, osim što su promenjene gume kad im je bilo vreme i još neke sitnice koje spadaju u obavezno održavanje. Prešla je tek 90000km.
Tempra jeste malo ružna na oko ali je vrlo prostran i udoban auto, težak i stabilan, dovoljno jakog motora da lepo "povuče" u svim situacijama u kojima je to potrebno. Brava deluje nešto manje ali to može da bude optički zbog drugačijeg oblika karoserije, pa bi dimenzije trebalo proveriti.

Bravo 1.2 ima nezgodnu mogućnost da nema servo i to obavezno treba proveriti,mada ja ne bih vozila auto, po veličini, srednje klase sa tako malim motorom. Prosto, mislim da je premalo.

O automobilima tipa "seicento"-a nemam dobro mišljenje jer su preterano mali a to mi uvek miriši na nebezbednost, sa konkretnim modelom nemam nikakvog iskustva pa i neću dalje komentarisati.
[ NastyBoy @ 11.08.2005. 16:57 ] @
Citat:
Pazi, Brava 1.6i i Tempra 1.6i su potpuno isti automobili osim što Brava lepše izgleda i što može da se desi da ima više elektronike (više stvari koje su "na dugme", zapravo).

Stvar ukusa, to oko izgleda.
Ustvari, Bravo je dosta bolji automobil od Brave, boljeg kvaliteta izrade, chvrshci i bolje lezhi na putu. Zadnje serije imaju gomilu elektronike, ali k'o i svaki italijan pate od nepouzdanosti iste :)

Inache, Tempra je zvanichno proizvodjena do '96. Tako da je taj primerak iz '98, sigurno doshao iz Turske, koliko znam tamo su nastavili produkciju ovog automobila dugo nakon je ona zvanichno ugashena u Fiatu.

U principu - Tempra je "produzheni" Tipo. Tipo je generacija iza Bravo/Brava tipa. 1.5K evra mi se ne chini kao opravdanje za stariju generaciju auta.

Just my 2 cents



[Ovu poruku je menjao NastyBoy dana 11.08.2005. u 17:58 GMT+1]
[ cicika @ 11.08.2005. 17:37 ] @
Citat:
Tako da je taj primerak iz '98, sigurno doshao iz Turske


Jeste, i kevina je proizvedena u Turskoj, ali mogu ti reći to baš nema nikakve veze kad je u pitanju kvalitet izrade.
[ NastyBoy @ 11.08.2005. 19:14 ] @
Naravno, kvalitet ne mora da bude ocheshan, samo sam paranoichan prema vozilima proizvedenim u "sivim" zonama dugo nakon klinichke smrti modela :)

Inache, 1.2L motor u Bravo-u uopshte nije slab kako se chini na prvi pogled, i za gradsku vozhnju je i vishe nego dobar. Taj motor (sa 16 ventila) je zamenio 1.4L verziju u ranijim modelima, koji je bio blagi uzhas.

Par relevantnih review-a :

Tempra - http://www.parkers.co.uk/choos...chivedReview.aspx?range_id=772

Bravo - http://www.parkers.co.uk/choos...iews/review.aspx?model_id=1191

Brava - http://www.parkers.co.uk/choos...views/review.aspx?model_id=216


EDIT :
Moj kolega vozi Seicento, Sporting verziju. Autic je lud, ja bi' to ganjao po gradu bez pardona (barem ovu Sporting varijantu) :)

http://www.parkers.co.uk/choos...views/review.aspx?model_id=221


[Ovu poruku je menjao NastyBoy dana 11.08.2005. u 20:16 GMT+1]
[ artichoka @ 11.08.2005. 23:15 ] @
vise elektronike moze da vuce za sobom i vise problemcica i kvarova...
razlika od 1.600€ nije bas mala (mozes na tempri za te pare svasta doraditi, ili cak kupiti jos jedan auto...) tako da razmisli sta ima brava vise i bolje u odnosu na tempru. mislim da se isplati jedino ako je mnogo manje presla/dosta bolje ocuvana itd.
[ DrJekyll @ 15.08.2005. 22:14 ] @
Citat:
Pazi, Brava 1.6i i Tempra 1.6i su potpuno isti automobili osim što Brava lepše izgleda i što može da se desi da ima više elektronike



To kao kad bih rekao, pazi golf II i golf III su potpuno isti, samo je trojka malo lepsa spolja i unutra... kad bi tako bilo niko ne bi kupovao nove automobile..

Inace, ta tempra mi je nesto mnoogo jeftina, sigurno ima neki nedostatak, bolje dodaj jos malo i imas relativno nov model, pozdrav.
[ bakara @ 16.08.2005. 13:33 ] @
Citat:
cicika: Pazi, Brava 1.6i i Tempra 1.6i su potpuno isti automobili osim što Brava lepše izgleda i što može da se desi da ima više elektronike (više stvari koje su "na dugme", zapravo). Ukoliko su isto godište ( i ukoliko su iste snage, jer 1.6 motor postoji u varijantama sa 75KS i 90KS, u Tempri je uvek 90KS a za Bravu nisam sigurna) uzmi ono što je u boljem stanju ukoliko te ta razlika od 1600€ ne potresa.

Pa po meni nisu isti ni malo, a ponajmanje motori...u bravo(a) su se ugradjivali motori 1.6 sa 103ks i 1.8 sa 113ks, a motor 1.2 je mnogo bolji i moderniji od motora 1.4 koji je izbacen...
[ MileG @ 16.08.2005. 13:45 ] @
U njemackoj su ti ta auta po 1.500e tako da te cijene koje pominjes bas i nisu... Cijena potpuno oslikava kvalitet pomenutih auta/modela.
[ bakara @ 19.08.2005. 16:30 ] @
U jednoj drugoj temi smo vec diskutovali o tome da to (za 1500e) nije
tacno, ako gledas samo dobre primerke videces da im je cena negde oko
5000e (u nemackoj)



--
++