[ markolazarevic @ 29.08.2005. 23:09 ] @
pisite kakav je ovo auto, koliko trosi, kako ide, da li je dobar za te pare....
[ markolazarevic @ 04.09.2005. 01:21 ] @
ajte ljudi neki komentar!
[ Nebojsa Milanovic @ 04.09.2005. 07:20 ] @
Ne bih ga ni pogledao pored npr. Logana
[ bakara @ 04.09.2005. 11:51 ] @
@Nebojsa Milanovic
Interesantno, ja bih upravo rekao suprotno...
Logan je jedan grozan auto, koji kosta slicno kao kalos
Kalos ima mnogo lepsu liniju, dizajnirali su ga italijani, a ne rumuni...
Veci izbor opreme, boja, i oblika karoserije
Mnogo kvalitetnije uradjena unutrasnjost
Mnogo moderniji motori...

Po meni kalos je best buy, logan kupuju iskljucivo ljudi kojima je bitna iskljucivo velicina
[ Nebojsa Milanovic @ 04.09.2005. 12:09 ] @
Jasno da je Logan relativno ruzan auto ali je Kalos (pogotovo sedan) daleko od taga da je lep...

Jednostavno imam mnogo vise poverenja u Reno nego u Daewoo (razlikujte ga od Hyundai-ja!), i ocigledno je da za isti novac Logan daje vise kvaliteta i (posebno vazno kod nas) izdrzljivosti, pri cemu znacajnu ulogu u tome ima cinjenica da se na Logan ne placa carina, sto dodatno poboljsava ionako odlican odnos kvalitet-cena.

Ne treba zaboraviti da je Kalos koncepcijski zastareo auto, konstrukcijski slabasan, sigurnosno neopremljen (bez zona sabijanja i ojacanja) itd, dok je Logan napravljen na platformi BUDUCEG (nije jos ni izasao) Clia III, za koga pretpostavljam da ce napraviti dar-mar u mini klasi.
[ bakara @ 04.09.2005. 12:26 ] @
>> Jednostavno imam mnogo vise poverenja u Reno nego u Daewoo (razlikujte
> ga od Hyundai-ja!)
Ok to je tvoje individualno misljenje, ali firma se vise i ne zove daewoo, vec chevrolet koji je pod kapom mocnog GM, kao i opel sa kojim taj kalos deli motore i ostal tehnicka resenje...

> Ne treba zaboraviti da je Kalos koncepcijski zastareo auto,
> konstrukcijski slabasan, sigurnosno neopremljen (bez zona sabijanja i
> ojacanja)
Upravo suprotno kalos je jedan nov automobil, sa modernim EURO 4 motorima, a logon dobijas sa starim EURO 3 meganovim motorima, iz 90tih godina

I da...na logan se placa carina, carine je oslobodjena solenza, navodno zbog toga sto je neki procenat delova uvoznog porekla a ne rumunskog (posto mi imamo ugovor sa rumunijom, a ne sa ostalima), o tome se vec raspravljalo na forumu...
U ostalom...da li je neko video taj RENO LOGAN? Da li to u opste postoji, ili je to samo zvaka uvoznika

[ Nebojsa Milanovic @ 04.09.2005. 15:00 ] @
Kakve veze ima kako se firma zove, kada je taj auto ZASTAREO?!

Uopste ne vidim sta ti na njemu vidis novo i moderno, pogotovo u odnosu na Logan, a prvenstveno gledajuci konstrukciju, donji postroj, sigurnosne elemente, a o funkcionalnosti i prostoru da i ne govorim...
Osim toga, u Logan se vec ugradjuje super-moderni 1,5 DCI motor a za koju nedelju i 1,6 16V iz aktuelnog Megana...

Sa druge strane, naslednik Kalosa je vec predstavljen i TEK U NJEMU ce Opel i GM umesati prste, a na starom Kalosu su samo okacili natpis "Chevrolet".

Mozda nekome to Chevrolet na njemu znaci nesto, ali meni samo mami osmeh...

Cunjenica da su (ako su) motori Euro 4 ne znaci bas nista u odnosu na razlike u sigurnosnom i konstrukcionom domenu i prostoru.

Da ne bude zabune, niti imam Logana, niti planiram da ga kupim, niti preferiram tu klasu auta, samo uporedjujem cinjenice (uzgred, moja dva drugara imaju i jedan i drugi pa sam ih i detaljnije pogledao)
[ Arrow @ 04.09.2005. 18:12 ] @
A ja imam Renault Lagunu 1998 godiste 2.2dTi full opremljen i ne bih ga menjao ni za jedan od ta dva nova sto ste vi rekli. A to otvara neku drugu diskusiju....

Od Kalosa i Logana, definitivno moj glas ide KALOS-u za stajling i look dok mi je logan kompletni OUT. Unutra je jako plastican (sto NIJE odlika renaulta), ali motor je proveren i dobar. NE LEPITE SE ZA CENU OD 6,750 eura koliko reklamiraju, to je auto maltene BEZ upaljaca unutra. Logan koji bi meni bio prihvatljiv je negde oko 9300 eura, a to je ohoho cifra za takav sanduk od auta.

Definitivno KALOS, ali ako imas malo vise (2000e) LACETTI je mmmmmm...


Eto.

Arrow

[ salico @ 04.09.2005. 22:59 ] @
Pogledaj Hyundai Getz... On je u cenovnom rangu Kalosa ali kako kazu, mnooogo bolji i kvalitetniji. Sa 1.3 L benzincem vrlo isplativa investicija.

[ Arrow @ 04.09.2005. 23:29 ] @
SALICO

Odlicna preporuka, super se setio covek. Stvarno, pogledaj.

Arrow
[ au3pm.deda @ 05.09.2005. 09:23 ] @
E pa ljudi, cekajte...

Naime, slazem se da Kalos mozda samo zvuci "zastareo" ali to bas nije tako. Naime novi model sa restajliranim farovima i maskom (mislim na onaj sa 3 vrata) uopste nije Koreanac ili stagod vise. Kompletan automobil je napravljen u USA od migavca do motora. Tako da ne bi bilo lepo da sad dovodimo u pitanje americki kvalitet i rumunski!?! Motor je EURO 4, ima ABS, klimu, elektronski blokadu motora sa kodiranim klucem ( i nudi se zastita od kradje u vidu GPS lokatora ugradjenog u blok motora) itd....
Moji matorci su kupili gore navedeni pre nepunih mesec dana, i cekali smo 3 nedelje samo da dovezu iz USA. Motor je 1.2L MPI/72KS i mogu reci da trosi 5 na auto-putu i 6 u gradu... A ide ko metak... Inace full oprema je tu naravno...Pa vi sad vidite.
[ salico @ 05.09.2005. 12:52 ] @
Citat:
Inace full oprema je tu naravno
Ne znam tacno ali rekao bih da za kalos sa full opremom mozes uzeti dve dacie..
Recimo naprimer, pre dve godine uzeo sam novu Opel Agilu.. Sa klimom, el, prozori, retrovizori, servo.. 1.3 cdti, naplatili su mi i "smokig pack" (tako nekako) a to znaci pepeljara i upaljac! Dakle auto koji u osnovnoj verziji kosta 10 -11 hiljada na putu, mene je sa opremom izasao 15 000!

Inace, cinjenica je da je kalos moderniji od dacije.. Da li je dacijina karoserija uopste pocinkovana ?
[ bakara @ 05.09.2005. 19:21 ] @






http://uk.cars.yahoo.com/car-r...evrolet-kalos-1.2-1004450.html
Znaci poredimo ovo:

sa ovim:


Ovo:

sa ovim:

[ Nebojsa Milanovic @ 05.09.2005. 22:12 ] @
Da, naravno.

A da je Kalos "moderniji" od Logana moze da kaze samo neko ko o tome sudi po obliku lima.

Medjutim, (da li je to uopste potrebno reci?), ono sto cini auto se nalazi ISPOD lima...

[ pctel @ 05.09.2005. 23:44 ] @
Recite mi kakvo je stanje sto se "tehnicke podrske" tice, znam da ima Renault-ovih ovlascenih servisa (gde sada potpada i Dacia), ali sta je sa Kalosom, nigde nisam video Chervolet servis. Hmmm, nije Chervolet nego Chevrolet!
[ bakara @ 06.09.2005. 13:22 ] @
>> Inace, cinjenica je da je kalos moderniji od dacije.. Da li je dacijina
> karoserija uopste pocinkovana ?
>
@salico
Pa naravno da nije, zar je neko pomislio da jeste?
> A da je Kalos "moderniji" od Logana moze da kaze samo neko ko o tome
> sudi po obliku lima.
>

>
> Medjutim, (da li je to uopste potrebno reci?), ono sto cini auto se
> nalazi ISPOD lima...
@Nebojsa
Pa ja sve vreme i govorim da je logan stari auto, ne zbog dizajna (reno
iz 70ih godina) vec upravo zbog starog euro3 motora, stare cliove table, i
drugih starih teh. resenja...
Kalos je posve nov (projektovan od nule), sa modernim motorima opremom i
svim ostalim sto ide na jedan moderan auto...Mozda neka sledeca dacia bude
isla u korak sa renoom, ova je upravo korak ili dva iza aktuelnih
modela...

> Recite mi kakvo je stanje sto se "tehnicke podrske" tice, znam da ima
> Renault-ovih ovlascenih servisa (gde sada potpada i Dacia), ali sta je
> sa Kalosom, nigde nisam video Chervolet servis.
@Pctel
Sto se tice servisa za chevrolet, oni pripadaju grupaciji GM i Opel, i
isto se tako i prodaju u opelovim auto salonima, i servisiraju u opelovim
servisima jer dele istu mehaniku...

Pitanje za Nebojsu:
Posto si par postova iznad najavio naslednika Kalosa, bas me zanima kako
se zove taj auto i kad ce da izadje...
Ako nisi znao Kalos je vrlo "svez" auto, tek godinu dana stariji od Logana



--
++
[ bakara @ 06.09.2005. 13:23 ] @
>> Jednostavno imam mnogo vise poverenja u Reno nego u Daewoo (razlikujte
> ga od Hyundai-ja!)
Ok to je tvoje individualno misljenje, ali firma se vise i ne zove
daewoo, vec chevrolet koji je pod kapom mocnog GM, kao i opel sa kojim taj
kalos deli motore i ostal tehnicka resenje...

> Ne treba zaboraviti da je Kalos koncepcijski zastareo auto,
> konstrukcijski slabasan, sigurnosno neopremljen (bez zona sabijanja i
> ojacanja)
Upravo suprotno kalos je jedan nov automobil, sa modernim EURO 4
motorima, a logon dobijas sa starim EURO 3 meganovim motorima, iz 90tih
godina

I da...na logan se placa carina, carine je oslobodjena solenza, navodno
zbog toga sto je neki procenat delova uvoznog porekla a ne rumunskog
(posto mi imamo ugovor sa rumunijom, a ne sa ostalima), o tome se vec
raspravljalo na forumu...
Da li je neko video taj RENO LOGAN?




--
++
[ Nebojsa Milanovic @ 06.09.2005. 14:21 ] @
Evo koliko je Kalos "svez" i "moderan":

Novi Kalos:

http://www.vidiauto.com/01novosti/index.php?id=10328

E, TEK KOD NJEGA je GM ucestvovao u konstrukciji

Inace, jos se secam one idiotske reklame za Daciu Solencu: "Sta je komsija, kupio si novog Pezoa?" A iz aviona se vidi da je to kopija NE Pezoa, nego Renoa 9.

Za razliku od Solence, Dacia Logan je auto koji je projektovan od potpune nule (platforma za njega je najnoviji Renault Clio III koji tek treba da izadje), od prvog do poslednjeg srafa u Renault-ovim institutima i nema nikakve veze sa starim Renoom 9 cija je Solenca kopija.

U startu je ideja bila da bude namenjen prvenstveno istocnoevropskim trzistima (pa je mu je donji zato postroj vanredno cvrst i izdrzljiv, zbog losih puteva), ali su ti planovi korigovani zbog ogromne potraznje u ZAPADNOJ Evropi.

Zato je vec gotova verzija hecbek sa petora vrata, koja uopste nije bila planirana, a takodje i karavan, a uskoro se uvode i najsavremeniji Renoovi motori.

Ta cinjenica je do te mere zabrinula Nemce, da su se najstrasnije izblamirali (Adac), kada su je (ocigledno namerno) prevrnuli na testu severnog jelena pa posle dva dana povukli to sa sajta izvinjavajuci se!?!

Nadam se samo da ce im Reno kroz tuzbu to debelo naplatiti, jer nijedan novinar u Evropi (ni nasa revija SAT!) nije dosao do takvog rezultata.



[ salico @ 06.09.2005. 16:20 ] @
Ma ok su i ti motori i sve to.. Cak sta vise, sto stariji motor u novom autu, to jeftiniji servis, lakse odrzavanje, dugotrajniji je.. Ali.. kad uzmes daciu, onako lepu iz salona, dovezes je kuci, sve je strava, nov auto, cakli se, prvo sto moras da uradis jeste da ga odvezes kod auto limara da onako novom autu izbrlja patos, pragove, blatobrane sa nekim zastitnim sredstvom. Kobitom, bitumenom ili sta li se vec koristi. Mislim ne moras.. :) Koliko mi je poznato, takva kvalitetnija zastita, kod dobrog majstora nije ispod 200 evra!

IMO. za tu lovu (5-6 hiljada ?) dacia je ok. Kalos je ipak nesto skuplji..

[Ovu poruku je menjao salico dana 06.09.2005. u 17:45 GMT+1]
[ pigeon @ 08.09.2005. 08:25 ] @
Renault Logan

www.logan.renault.ru








[ salico @ 08.09.2005. 13:16 ] @
Model sa slike je model sa dodatnom opremom ako ne i full, i kosta mnogo vise od osnovnog modela.

Od dodatne opreme primecujem da ovaj model ima sledece:
1.metalik boja
2.aluminijumske felne
3 branici u boji karoserije
4.bocne lajsne
5.svetla za maglu
6.radio, cd ili tako nesto (ima antenu na krovu)

[ van t hoff @ 08.09.2005. 14:14 ] @
Mislim da nije poenta u tome da li je full ili sa dodatnom oprem vec da je RENO, a ne Dacia potpisana na auto. Dakle dacia Logan se na Ruskom trzistu prodaje kao Reno, nema ni pomena o Dacia-i.

A svu tu dodatnu opremu mozete uzeti i za D. Logan....
[ tweeester @ 08.09.2005. 14:18 ] @
Mislim da se logani proizvedeni u rumuniji zovu dacia, a oni proizvedeni u turskoj se prodaju kao reno (verovatno ima veze sa kvalitetom finalne izrade zapravo, mada reno tvrdi drugacije ...)
[ Arrow @ 09.09.2005. 00:07 ] @
NA ruskoj zimi takva karoserija kao sto je na Daciji nece dugo da traje.
Ostalo-moze da prodje.

Meni je samo zao sto se ljudi loze na tog Logana, jer za onu cenu koja je u oglasima ne dobijete ni upaljac. Ali je mnooooooogo bolje od juga, s kakvim god motorom.

Ljudi, bez 15.000e nema lepog i dobrog auta, a i to nije puno.
Nemoj da se lazemo Dacia, ovo ono... Ili Kalos ili sta vec....
Mada je Kalos mnogo blize onome sto bih ja voleo nego dacia.

Pogledajte nove renault automobile, spolja i unutra.
Ovo izgleda kao deciji rad na polju dizajna (n-ti tim renoa).

Inace sam ljubitelj BMW, Reanult i Peugeot automobila.
Ali ne treba samom sebi mazati oci neistinom. Logan je RUZAN auto.

Arrow

[ miralo @ 27.09.2005. 08:22 ] @
Citat:
salico: Cak sta vise, ]

A pre kupovine kobita i ostalog odes i kupis gramatiku srpskog jezika.
[ Miroslav Jeftić @ 27.09.2005. 09:51 ] @
Citat:
ArrowAli ne treba samom sebi mazati oci neistinom. Logan je RUZAN auto.


Ako mu je to najveći minus, onda stvarno... :) Vrlo važno da li ružan ili nije~to je uvek subjektivna stvar. Da imamo svi po 100.000+ evra u džepu pa da raspravljamo o lepoti i gracioznosti, ali u klasi do 8.000 evra je tako nešto teško zamislivo ;)
[ Nebojsa Milanovic @ 02.03.2006. 19:42 ] @
Setih se ove teme pa samo da napomenem da je i NASLEDNIK Kalosa, model Aveo, konstruisan pod patronatom GM-a, dobio samo jednu i po (!) zvezdicu na NCAP testu..

Koliko onda ima stari Daewoo Kalos?!

Toliko o sigurnosti...

EU im je dala ostro upozorenje da porade na tome, a razmatraju i potpunu zabranu uvoza Korejanaca
[ Stefano @ 02.03.2006. 23:28 ] @
daj ne mogu da verujem jednu ipo
pa to je malo bolje od onog kineskog dzipa koji je dobio 0 zvezdica

bar znam u sta da ne sedam
[ EagleOne @ 03.03.2006. 00:03 ] @
S moje tacke gledista (kao pesaka) je siguran :):

http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/ratings.php?id1=2
[ miljan nis @ 03.03.2006. 17:19 ] @
Pre bih dao 10000 eura za Kalosa, nego 7000 za Daciu, ali nemam ni 1000 tako da o tome mogu samo da sanjam.
Inace, Kalos je AUTO u odnosu na Logan koji izgleda kao neki kamion (svaki dan mi je pod prozorom da sam ga se dosta nagledao).
U ovom slucaju mislim na Kalosa limuzinu, posto mi se onaj kraci nesto bas ne svidja.

POZDRAV
[ markolazarevic @ 06.05.2006. 23:48 ] @
Dobro, ljudi ima li neko altenartivu neku? Znači za 10000€ - nov auto?
[ Nebojsa Milanovic @ 07.05.2006. 08:32 ] @
Grande Punto - prakticno bez konkurencije
[ markolazarevic @ 07.05.2006. 14:20 ] @
Da, ali nisam siguran, da li je on ispod 10000€? Neko je pominjao Getz? Šta mislite o njemu?
[ pigeon @ 07.05.2006. 15:33 ] @
Hyundai Accent, stari model na akciji, novi auto za 8800 eura.
[ Deep|Blue @ 08.05.2006. 00:11 ] @
-da accent za 8.8k je dok ne isprazne lagere, posto je novi dooosta skuplji,

u rangu do 10k, jedina konkurencija od korejanaca (ili usa korejanaca) je kalos. Svi ostali u tom rangu vec sigurno spadaju u nizu klasu.

sto se tice (ne)kvaliteta logana, cinjenica je da je razvijan da bude jeftini auto srednje klase i kao takav sigurno ne moze da ima sve prednosti renoa. Na mnogo stvari je ustedjeno, Dosta toga je pojednostavljeno, ali logan definitivno nije "polufabrikat" kao sto nasa fabrika ume da stedi pri izbacivanju novih "jeftinijih" auta. Uzmete ga, dobijate auto koji sasvim lepo kotrlja, ima solidnu pasivnu zastitu, solidan motor, kocnice, i necete morati posle 100 km kod majstora da zameni kaiseve i klip ...
Svakako da nije megan coach, ali koliko para toliko i muzike.
koliko se secam razvijan je na platformi clia 2, odakle je i preuzeo motore (koji se takodje pakuju u megane 2).

Kalos je opet neki prelaz manje ka srednjoj klasi i cini mi se da u osnovnoj verziji ima malo jacu opremu nego logan u slicnoj cenovnoj klasi. Ima dosta dopadljiv izgled, solidan prtljaznik i zanimljive performanse. Ono sto mi je zasmetalo kod njega (za kratko vreme sto smo se vozikali) je sto je malo tesniji neko logan.


lepota vozila je sasvim subjektivna stvar, ali kvalitet i moc nije.
-Ukoliko se ne varam Opel slovi za najgore nemacko vozilo. Godinama osvaja prva mesta na adac-ovim listama najvecih kvarisa. Okarakterisan je kao nepouzdan (verovatno sa razlogom), tak da njegov doprinos novom kalosu (aveu) je dosta upitan.
-Sto se tice GM-a, zar nisu oni propali i dosli negde blizu stecaja, pa cekaju neko vece merdzovanje?

Servisna mreza,
-chevi/daewoo je malo pojacao svoju servisnu mrezu zadju godinu-dve, al je to i dalje daleko od dobrog.
-Dacia je odvojena od renoa (u srbiji) i ima svoje sevise i to nekih 20-tak komada, sto jeste dosta, al opet u nekim gradovima moras da se snalazis. A usput je sve to reno tehnika pa moze da ti pomogne i neki njihov majstor.

Uvek sam bio ljubitelj francuza (posledica renoa 19) i oni su mi imaju pocetnu prednost nad raznim istocnjacima (ukoliko ne zalazimo u japan), tako da i dacia mi deluje dosta bolja opcija u svemu ovome.

PS: da jos jedna sitnica, nisu rumuni dizajnirali logana, vec francuzi. Bilo bi lepo da nam poklone jedan dizajn za Yuga, pa da i mi pravimo nesto sto lici na auto.
[ Nebojsa Milanovic @ 08.05.2006. 00:26 ] @
Cudno sta sve covak moze kod nas da cuje i procita

Citat:
Deep|Blue Opel slovi za najgore nemacko vozilo. Godinama osvaja prva mesta na adac-ovim listama najvecih kvarisa. Okarakterisan je kao nepouzdan (verovatno sa razlogom)


Zvanican izvestaj:

Opelovi automobili najkvalitetniji su među njemačkim proizvođačima a prema rezultatima Auto Bildovog izvještaja o kvaliteti za 2006. godinu. Opel je već bio najbolji njemački brand i prošle godine. Izvještaj ispituje pouzdanost, dugoročnu kvalitetu, servis i zadovoljstvo kupaca.

To je dodatna potvrda pozitivnih rezultata ostalih analiza kvalitete. J.D. Powerov izvještaj koji analizira kvalitetu vozila u Njemačkoj, pozicionirao je Opel Signum ispred svih drugih njemačkih automobila. Univerzitet iz Bamberga identificirao je Opel kao europski brand s najvišim stupnjem zadovoljstva ovlaštenih partnera u smislu kvalitete vozila, a studija o
zadovoljstvu kupaca 'Car Check' u Stuttgartu zaključio je da Opel ima najniži postotak greške među svim europskim proizvođačima automobila.

'Zadovoljni smo što napori koje ulažemo u inicijativu podizanja kvalitete daju rezultate' rekao je Alain Visser, izvršni direktor za europsku prodaju i marketing, komentirajući dobre rezultate koje su postigli Opelovi automobili. Auto Bild odredio je najbolje brandove u svom izvještaju o kvaliteti temeljem nekoliko različitih izvora poput istraživanja reprezentativnog uzorka s više od 24.000 vlasnika automobila, zatim TÜV izvještajem i dugoročnim rezultatima testiranja.
[ HoT_Steppa @ 08.05.2006. 14:06 ] @
Citat:
markolazarevic: Dobro, ljudi ima li neko altenartivu neku? Znači za 10000€ - nov auto?

Ima, kako nema:
Ford
jos od pocetka ove godine samo nude neke specijalne akcije, bila je prvo akcija za pojedine modele, pa za sve BEZ PDV-a, pa proslog meseca dizel varijante po ceni benzinaca. U maju (u sledecoj nedelji) nude SVE modele po nabavnim cenama. To se zove agresivna kampanja, i to s razlogom, poznato je da je 70-ih Ford bio jedan od najprodavanijih stranih automobila kod nas, a navalom polovnjaka takodje se taj trend nastavio. Sasvim je logicno da Boba i Brena ciljaju na tu grupu ljudi, medju koje i sam spadam. Da imam, 10 000 BEZ RAZMISLJANJA bih uzeo auto koji je na najboljoj akciji, tj. pojeftinjenju, u ovom slucaju to vazi za sve Ford modele.
[ HoT_Steppa @ 08.05.2006. 14:14 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic: Cudno sta sve covak moze kod nas da cuje i procita



Zvanican izvestaj:

Opelovi automobili najkvalitetniji su među njemačkim proizvođačima a prema rezultatima Auto Bildovog izvještaja o kvaliteti za 2006. godinu. Opel je već bio najbolji njemački brand i prošle godine. Izvještaj ispituje pouzdanost, dugoročnu kvalitetu, servis i zadovoljstvo kupaca.

To je dodatna potvrda pozitivnih rezultata ostalih analiza kvalitete. J.D. Powerov izvještaj koji analizira kvalitetu vozila u Njemačkoj, pozicionirao je Opel Signum ispred svih drugih njemačkih automobila. Univerzitet iz Bamberga identificirao je Opel kao europski brand s najvišim stupnjem zadovoljstva ovlaštenih partnera u smislu kvalitete vozila, a studija o
zadovoljstvu kupaca 'Car Check' u Stuttgartu zaključio je da Opel ima najniži postotak greške među svim europskim proizvođačima automobila.

'Zadovoljni smo što napori koje ulažemo u inicijativu podizanja kvalitete daju rezultate' rekao je Alain Visser, izvršni direktor za europsku prodaju i marketing, komentirajući dobre rezultate koje su postigli Opelovi automobili. Auto Bild odredio je najbolje brandove u svom izvještaju o kvaliteti temeljem nekoliko različitih izvora poput istraživanja reprezentativnog uzorka s više od 24.000 vlasnika automobila, zatim TÜV izvještajem i dugoročnim rezultatima testiranja.


Kako se bore 3 giganta srednje klase u Nemackoj VW/Opel/Ford za kupca? Nude mu sto bolju uslugu u garantnom roku. Tako da, ako kupite Opel ili Ford mozete da cimate za najmanju sitnicu servisere da vam srede i to u sto moguce kracem roku, cak, ako vam posao zavisi od kola da dobijete i zamenu na koriscenje dok se vas auto ne sredi. Ovo bi po logici stvari trebalo da vazi za SVE proizvodjace automobila, ali nije tako. Evo vec kod treceg pandana, VW nije tako, oni nisu raspolozeni da ih vi po svaku cenu cimate za najmanju sitnicu, potvrdjeno kod nemackih kupaca u anketi.
[ Nebojsa Milanovic @ 08.05.2006. 20:30 ] @
Tacno je da Ford vec neko vreme nudi dobre popuste, jer su cene bez popusta bule neumesno visoke. Ali i sa popustom nije to nista spektakularno, Fiesta ne moze da se meri sa Grande Puntom, Cliom ili Yarisom, pa je i normalno da bude jeftinija.

Bitno je ipak pratiti te popuste koje manje-vise svi dileri prave i uleteti sa kupovinom za vreme njihovog trajanja. Delta cini mi se da ih ne pravi, ali su zato njene cene uvek vrlo konkurentne (najbolji primer je Grande Punto)
[ markolazarevic @ 09.05.2006. 04:52 ] @
Zanima me kakav li je onaj Ford "Ka"? Ima za 8500€!
[ Deep|Blue @ 09.05.2006. 11:59 ] @
@Nebojsa Milanovic
Ne mogu da tvrdim za novija vozila, popravke u garantnom roku ...
moj komentar se odnosio na adac-ove liste najvecih kvarisa koje izdaju na godisnjem nivou, gde se opel uvek nalazio na vrhu (naravno onom crnom)
[ markolazarevic @ 16.05.2006. 13:56 ] @
Sta kazete za ove modele, cena je oko 10000 evra:
Fiat Grande Punto - 10000 (osnovna verzija)
Fiat Panda - 8300 - 14000
Hyundai Accent 9200 - 12000
Hyundai Getz 9000-12000
Opel Agila - 9500 - 11200
Renault Clio 2 10000-12000
Renault Thalia 9700-11500
Skoda Fabia 9300-16000
Toyota Aygo 10000-10610
VW Polo 10000-14500


Koji je najbolji? Cena moze da ide do 11000 €



[ Deep|Blue @ 17.05.2006. 10:39 ] @
da izostavimo izgled, najvise zavisi od toga sta tebi treba.
3-4 ova spadaju u klasu mini gradskih, ostali su malo veci

u biti, toyota aygo je novi model, al toyota zbilja postize odlicne rezultate u pouzdanosti, jedino sto je dosta malen.

[ markolazarevic @ 17.05.2006. 12:25 ] @
Pa da nije veliki potrosac, da je pouzdan, da je bezbedan, dobra oprema...
Mozete i prokomentarisati svaki od modela sa kime ste imali neka iskustva...
[ markolazarevic @ 18.05.2006. 21:12 ] @
'ajte ljudi toliko modela nijedan komentar :(
[ biber021 @ 22.05.2006. 14:13 ] @
I kao i obično kad se prica od automobilima u Srbiji stvari moraju da se porede jedna sa drugom umesto da se govori o automobilu kao proizvodu. Dakle, kako to izgleda. Kada se priča o polovnim automobilima svako poredjenjne se završi sa Golfom II (ako niste znali to je nabolji, najudobniji, najkomforniji, najevtiniji, najluksuzniji, najlepši automobil napravljen od Fordovog modela "T" do današnjeg dana, a i ne troši mnogo). E sad imamo novu situaciju da je raja u državi Srbiji (bez Crne Gore od Danas) uspela da razmišlja o novom automobilu koji nije marke "Zastava", i šta se dešava, opet poredjenje. Ovaj put na tapet je došlo čudo Rumunske tehnilogije zvano Dacia. Mislim da nema potrebe o njnoj puno pričati, odnosno o modelu Logan za koji odredjeni posetioci očigledno znaju i dezene presvlaka sedišta u 5 boja.

@markolazarevic prvo pitaš za Chevrolet Kalos (Aveo) koji je prilično redak na našem tržištu i nije se najbolje pokazao što se tiče održavanja menjača i još ponekih sitnica, a malo kasnije ti je svejedno koji je automobil samo da je do 10.000,00 €. Blago tebi ako ti je kupovina automobila za taj kesh svakodnevnica, sa svim dužnim poštovanjem. Stvarno me mrzi da više kuckam. Postoje dva modela na našem tržištu koji izgledaju i idu bolje nego što koštaju odnosno manje od 10 K€, a to su Fiat Grande punto i Hyundai Getz.

Toliko.
[ Miroslav Jeftić @ 22.05.2006. 14:59 ] @
Još da ima negde Fiat Grande Punto za manje od 10K€, baš bih voleo da vidim.
[ biber021 @ 22.05.2006. 15:06 ] @
9.990,00€ sa carinom i PDV-om.
Viva la marketing!
:)
[ zlatousti @ 22.05.2006. 15:46 ] @
Citat:
markolazarevic: Zanima me kakav li je onaj Ford "Ka"? Ima za 8500€!


A niko da kazes neko iskustvo sa ovim "modernim ficom"?
Polovnih ima za 3500 do 4500 eura da se bira. Kako su se pokazali?
[ Miroslav Jeftić @ 22.05.2006. 16:04 ] @
Citat:
biber021: 9.990,00€ sa carinom i PDV-om.
Viva la marketing!


Da stvarno, sad sam video; samo to je verzija sa troje vrata, najslabijim motorom (65KS) i verovatno ogoljena skroz što se tiče bilo kakve opreme. Inače ode cena na 13K€ čas posla...
[ miljan nis @ 22.05.2006. 17:22 ] @
Ja mislim da najbolje resenje Hyundai Getz, super autic.
[ markolazarevic @ 22.05.2006. 21:11 ] @
A ovaj Clio novi? kakav je u odnosu na stariji model?
[ Nebojsa Milanovic @ 22.05.2006. 21:26 ] @
Neumesan si i dosadan
[ markolazarevic @ 22.05.2006. 23:26 ] @
Ja sad trebam da se pravdam ? Ne kupujem samo ja auto...Moj kum kupuje takodje...Pa mi je rekao da se raspitam malo po netu...ma i ne morate da odgovarate! :(
[ Arrow @ 01.06.2006. 13:01 ] @
Bio sa drugom, kupili Fiat Punto Grande - za njega, osnovnu verziju, malo preko 10.000 (dal bese 10.600), to je pravi pogodak za 10.000 za NOV a ne polovan auto.

[ markolazarevic @ 02.06.2006. 11:03 ] @
Koji je motor, na tom puntu?
[ indicator1 @ 02.06.2006. 11:46 ] @
Grande Punto je 10600 (sa 5 vrata) i ima dosta opreme (abs, airbag, servo , podizaci...meni licno fali jos samo klima, i ne secam se da li treba doplata za srebrnu metalik boju), tako da je trenutno apsolutni best-by. Motor je 1.2 od 65ks, unapredjen iz starog punta i mislim da ce za grad biti sasvim dovoljan. Da imam para za nov auto, sutra bih ga kupio.
[ Arrow @ 02.06.2006. 23:48 ] @
Za ljubitelje japanaca prava vest:

Toyota YARIS po ceni od 10.900 eura (4 vrata).
Pogledati ko ima sredstava i potrebe za malim novim automobilom.

Arrow
[ markofpi @ 29.10.2006. 15:44 ] @
Chervolet Aveo.....slike, linkovi, iskustva ako ga neko ima,....???
[ HoT_Steppa @ 29.10.2006. 22:23 ] @
Mislim da ti je ovo dovoljan link:
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/ratings.php?id1=2
konkretnije:
http://www.euroncap.com/images...t%20Aveo%20Datasheet%20(2).pdf
(hint: gledaj one sa 5 zvezdica)
[ markofpi @ 05.11.2006. 13:30 ] @
U svakom slucaju bezbedniji je od Zastave, a lepsi od Logana! Mene je najpre interesovalo gde mogu da nadjem detaljene slike spoljasnjosti i unutrasnjosti kao i sve tehnicke kaakteristike zajedno sa cenovnikom??
[ HoT_Steppa @ 05.11.2006. 15:10 ] @
A sto ne odes u salon pa ga odmeris uzivo?
[ markofpi @ 05.11.2006. 16:00 ] @
Zato sto cu u fazi kupovine biti na prolece....a sad samo sakupljam informacije..... :))
[ pctel @ 05.11.2006. 21:44 ] @
Ima kod nas par Rent-A-Car firmi koje drze Chevrolet vozila, iznajmljivanje na 24 sata sa neogranicenom kilometrazom kosta 60 EUR-a. Ja sam vozio jednog nekoliko stotina kilometara i sve sto bih ti rekao bi bilo krajnje subjektivno - moj auto je star 12 godina i sad kad predjem u nesto staro par meseci odusevim se npr. sto se motor uopste ne cuje, ne znas da li je auto upaljen ili ugasen, sto kocnice koce prakticno u mestu i tako tim sitnicama koje su prvo znatno napredovale od devedesetih a nove su pa nisu jos razdrndane. Mogao bih da nadjem i nekoliko stvari koje su losije resene nego u mom autu, ali sve je to prazna prica, koja se zasniva na subjektivnim iskustvima - kad bi ga ocenjivali od 1 do 5, ja bih mu dao 4, neko ko je izasao iz stojadina bi mu dao cistu peticu, a neko ko vozi naj novijeg mercedesa bi rekao da nije ni za dvojku. Zato lepo pljuni pare za Rent-A-Car pa ako ti se svidja - svidja!
[ markofpi @ 05.11.2006. 22:48 ] @
ma ja znam da kad udjem u salon i pokazem zainteresovanost da cu isto tako isprobati auto na poligonu jer danas mnogi saloni to nude! Za sada me interesuje internet prezentacija ovog auta....