|
[ louderick @ 11.09.2005. 12:38 ] @
| Dvoumim se da kupim alfa romeo 156 2.0 99` godiste. Bojim se njegove elektronike jer mi treba auto koji me nece izdati na duzim putovanjima. Da li neko ima iskustva sa ovakvim automobilom? Koje su njegove mane? Koji delovi elektronike najcesce zakazuju i koje su im cene? Hitno su mi potrebne informacije - hvala unapred!
[Ovu poruku je menjao momsab dana 18.01.2007. u 02:58 GMT+1] |
[ bakara @ 11.09.2005. 15:06 ] @
Malo mi je tvoj post smesan...
Ako se dvoumis ili nisi siguran, zasto se onda upustas u tu kupovinu?
Mnogo ti se svidja auto?
Treba da znas da Alfa romeo nikada nije bio "sirotinjski" auto...sve alfe voze iskljucivo ljubitelji, kasnije se tesko prodaju...
Meni se takodje dopadaju (imao sam davno 33trojku), i vozio bih je ali samo kada bi mi neko placao odrzavanje...
[ louderick @ 11.09.2005. 15:57 ] @
Onaj ko ne zna dovoljno je uvek smesan..... Ne radi se toliko o tome da li je skup ili ne za odrzavanje. Pre me brine pouzdanost. Hoce li me ostaviti u nekoj nedodjiji? Svaki auto ima svoje mane i vrline. Treba odmeriti taj odnos. Kod relativno novijih, kod kojih ima dosta elektronike, upravo je elektronika nepoznanica. Nisam imao auto toliko mladog godista pa nemam iskustva pa pitam.....
[ smfilip @ 11.09.2005. 16:37 ] @
Vjerovatnoca da te "ostavi u nekoj nedodjiji" je ista kao kod svakog drugog automobila...
[ cicika @ 11.09.2005. 18:40 ] @
Upravo tako, i zavisi isključivo od toga kako je auto održavan/vožen pre tebe i u tvom vlasništvu.
Ako želiš da ga kupiš samo proveri koliko je ispravan (koliko je njegovo "dobro" stanje stvarno dobro) kao i pri kupovini bilo kog polovnog automobila.
[ MileG @ 11.09.2005. 20:34 ] @
Niposto ne uzimaj to! Nemam sad vremena da pisem zasto ali ne uzimaj!
[ louderick @ 11.09.2005. 20:48 ] @
Napisi malo kasnije... Bas si dramatican?!
[ MileG @ 11.09.2005. 23:01 ] @
Evo sad sam bas pricao sa drugarom ponovo na tu temu i evo ti dio razgovora bivseg vlasnika alfe 156:
Citat:
'98 god.
perfektan izgled i nista lupano al se kvario bukvalno non-stop, ne znam jesam li povezao 5 dana bezbrizne voznje, uvek sam imao zakazano kod majstora ili je vec bio kod majstora ili sam cekao da neki deo stigne iz italije..
za ~5 meseci oko 1400-1500e ulozeno, auto je ii dalje ostao g**** i kvario se, prodao sam ga jednom liku koji ga se otarasio 2 meseca kasnije jer nije mogao da ga servisira, sad ga vozi neki taxista koji je isto pukao dobre pare na odrzavanje..
ono sto kaze pouzdanost, treba da preformulise na (ne)pouzdanost..
e da - nije moja alfa jedina takva, od majstora (elektricara i drugih koji rade sve a ne samo alfe) sam cuo da im gomila njih dolazi i da se sve tako kvare, od elektronike do enormne potrosnje itd.. a alfisti ih naravno hvale.. sto se mene tice - nikad vise.
i odrzavanje je jezivo skupo.. mada dobro oni u bg imaju ok servise a kod nas u NSu su idioti sto verovatno doprinosi ukupnom utisku..
meni je upravo elektronika otkazivala, na kraju je ceo kompjuter crkao ali smo prepakovali sa slupane alfe tako da je kostalo oko 500eur, umesto ~1300 + kod kljucevi i brave na vratima.. ma jezivo.
rekli su mi u servisu da je potrosnja od 22litre na 100km normalna jer "alfa je alfa, ne moze da ide onako a da ne trosi!", a auto je 1800ccm 145ks.. Ovlasceni i najveci servis u NSu
Naravno da je sad prezadovoljan njemackim autom!
[ louderick @ 12.09.2005. 14:45 ] @
Bas upecatljivo svedocenje..... Hvala ti na iskrenim savetima. Malo njih bi priznali da su vozili tako problematican auto... Svako hvali svoga konja... Dobro cu da porazmislim o svemu.... Ako se setis jos nekih detalja traume, napisi mi. Mnogo hvala jos jednom!
[ Stole_sto_ljubi_zene_gole @ 12.09.2005. 23:46 ] @
22 litre na 100 km... pa moj opel kadet gsi 1.8 115ks iz 1986 bre ne trosi toliko kad ne skidam nogu sa gasa... definitvno glas za nekog nemca ili japanca koji su bogami jednako kvalitetni.. Pozz
[ MileG @ 13.09.2005. 09:28 ] @
@Stole_sto_ljubi_zene_gole
"koji su bogami jednako kvalitetni" - ne bi se slozio sa tim jer su njemacka i japanska (vecina) auta daleko kvalitetnija od pomenutog.
[ Stole_sto_ljubi_zene_gole @ 13.09.2005. 12:07 ] @
:-) nisi me razumeo, hteo sam da kazem da su nemci i japanci jednako kvalitetni.. naravno da su mnogo ispred alfe.. PozZ
[ MileG @ 13.09.2005. 13:13 ] @
Tako vec moze :o)
[ louderick @ 13.09.2005. 16:37 ] @
Milsim da pojedinacna tragicna iskustva u vezi alfe ne treba generalizovati. Treba uzeti veci uzorak da bismo mogli davati opste ocene...
[ Skaarj @ 13.09.2005. 16:47 ] @
Generalo alfa 156 je jako lep auto ali jako problematican kada predje vise od 100-150k kilometara. Potrazite iskustva na www.cannonball.co.sr imate tamo puno slicnih prica...
[ davd @ 13.09.2005. 17:03 ] @
dalje ruke od alfe ! bez obzira koji model, koje godiste itd. jedno od najnepouzdanijih auta ! ovdje ne mislim na juga, ladu & co.(iaoko su i oni pouzdaniji). poznajem osobno 15tak ljudi, koji su vozili alfu (jedan je jos uvijek vozi), i svi su nezadovljni, maximalno. ovaj posljednji je, alfist (alfaromeo fetisist), i neka mu je bog na pomoci. ovako vam stvari stoke br. 1 japanci (toyota, mazda i subaru su najbolji). br.2 njemci, br 3 francuzi i korejanci itd... talijani ? oni prave dobru pizzu, i jos par stvari, ali sto se auta tice tu su tanki... fiat, lancia ili alfa sve je to isto sr*anje. ferrari ili lamborghini, su daleko bolji, ali i malo skuplji... ovo sve navedeno je ili iz iskustva, citanjem vise usporednih testova, statistike tehnickih pregleda itd. design od alfe je stvarno za 5, ali sto to vrijedi, kad sve ostalo ne stima. jos jednom niposto ne kupuj !!!
p.s. osobno vozim peugeot, i to vec desetak godina, da ne bude zabune ;)
pozdrav
[ cicika @ 13.09.2005. 19:11 ] @
Citat: 1 japanci (toyota, mazda i subaru
'Leba ti, a Nissan i Lexus (koji se kod nas baš i ne vozi)?
[ davd @ 13.09.2005. 19:34 ] @
Citat: cicika: 'Leba ti, a Nissan i Lexus (koji se kod nas baš i ne vozi)?
cuj ne voze se... nissan je isto dobar, mozda malo losiji, a lexusu je toyota. isti ku*ac, ali malo otmjeniji. lexus je u vlasnistvu toyote, i namjenjen je prvenstveno onima, kojima je bed voziti toyota. no radi toga moraju malo vise novaca izdvojitii. btw. vozaci lexusa su najzadovoljniji vozaci na svijetu. osim inspekcije, slabo kada vide auto servis ili osjete vucnu sluzbu, na svojoj kozi...
pozdrav
[ MileG @ 13.09.2005. 20:57 ] @
Svabe su ubice za auta! Japanci, francuzi, italijani i slicni su daleko ispod.
[ davd @ 13.09.2005. 21:37 ] @
Citat: MileG: Svabe su ubice za auta! Japanci, francuzi, italijani i slicni su daleko ispod.
sorry, mileg ali ovo nisam razumjeo: "Svabe su ubice za auta", ako mislis da su njemacka auta, the best- nisu (vise)... ako mislis da su po snazi "ubojice", mmh relativno. jesu dosta ucinili na tome, nema vise onih mersedesa sa 72 ks... ali ima tu jos uvijek konkurencije. npr. clio sa 3.0 v6 motorom (iz lagune), gdje je tu npr. vw polo ? ja samo kazem, da sto se kvalitete tice, japanci su tu daleko No.1 ! za kraj da pojasnim zbog cega sam odan peugeot-ima (do sada 309,405,406,605, ako bog da ubuduce 607), relativno solidna auta, imaju stil i "dusu", relativno jeftini, i ponajbolja serijska oprema. znaci za male novce, dobro auto. "svabe" necu jer zivim u njemackoj, a kada vidim exyugovice i turke u mercedesu ili bmw-u, povracami se (znas ono hawaika kosulja, otvorena do pupka, dlake se crne, a zlatni lancic svijetluca); a osim toga preskupi su za ono sto nude. japanci i korejci jos uvijek nemaju (po meni) estetiku, nazalost. ali alfa je stvarno za***, to ce te skuziti najkasnije kada kupite jednu...
[ louderick @ 14.09.2005. 14:00 ] @
Ovo su izjave iz kasnih devedesetih....
[ StORM48 @ 26.09.2005. 22:40 ] @
Po meni najbolji car-review sajt - http://www.carsurvey.org/.
O SVIM (bukvalno svim) automobilima, svih godišta i varijacija, kompletni prikazi gomile različitih vlasnika i konkretni problemi i troškovi. Narodskim rečnikom predstavljeno šta je i koliko popravljano na autu.
Vredi pročitati, posebno ako imate nekih nedoumica.
Pozdrav
[ C B @ 26.11.2005. 23:46 ] @
Cisto da se cuje i drug strana.
Alfa je izasla 98. I svakako da su 98 i 99' modeli imali neke decije bolesti. Pa ni svabe nisu imuni na te greske, a kamoli italijani.
No, mojih par drugara ima Alfu 156 plus u delti znam ljude i Telekomu, gde se voze Alfe i niko ali niko nema problema sa njima. Jedino sto su sve 2000 - 2002 godiste, a i takve idu za 9000- 10 000€ sto i nije neka extra para, ko hoce da uzme dobar auto.
[ ghetto superstar @ 27.11.2005. 11:45 ] @
Alfa se kupuje samo nova,a ovako je velika,ali velika lutrija!!!
[ popusicko @ 08.01.2007. 21:28 ] @
I sta smo ustanovili?
Alfa 156 vredi ili ne vredi 2002 ili 2003 godiste.
I to po mogućnosti sportwagon.
[ slobodan81 @ 08.01.2007. 23:37 ] @
Neznam sta da kazem ja sam vise za nemce i posedujem nemca imao sam jednog italijana ali nisam bio zadovoljan. ali znam dosta njih sto voze alfu 156 uglavnom 2.0 i jedan 1.9jtd koliko vidim niko od njih nema problema osim naravno redovnih sevisa i prezadovoljni su. Ovde kod nas ima jedan lik koji je kupio ja mislim 2000. i mislim da ne prelazi ispod 400km dnevno znaci svaki dan maltretiranje auta mislim voznjom nepostovanje vozila na nasim putevima preko rupa i vidim da se auto vrlo dobro drzi za sad vec 7g i sve je fabricki. Ja sam znaci stvarno mnogo vise za nemce ali naprimer on sa trapom mislim da je imao samo jednom zamenu onih jabucica kigli kako se zove a ja bogami podosta puta. I nebih bas rekao da trosi 22 jer je to zaista mnogo siguran sam da ga on nikad ne kupio niti vozio da toliko trosi. Sto se tice ove 1.9 jtd auto ima oko 60000km tako da je rano konstatovati da li je los ili ne ali za sada nije imao problema jedino me mnogo nervira zvuk tog motora kao da je neki stari dizel naravno mislim spolja.
Napominjem da nisam imao lepih iskustava sa italijanima narocito sa elektronikom, ali mislim do ovaj auto uopste nije los motori ok udoban konforan pravi porodican auto.
[Ovu poruku je menjao bakara dana 09.01.2007. u 00:54 GMT+1]
[ vladd @ 09.01.2007. 13:36 ] @
I ja sam u fazi nabavke alfe. Jedan ozbiljan problem koji alfa ima, i koji je zaista ozbiljan je nedostatak strucnih mehanicara, a drugi, takodje veoma ozbiljan, ali ne zavisi od Alfe, su nasi putevi. E sad, sredjivanje trapa je skupa ogra sa gremlinima, i ako se "parcijalno" servisira, postaje masina za sagorevanje para.
S druge strane, je stil, izgled i "osecaj", pa sta prevagne. Italijani masovno voze 1,9 JTD, ali i prelaze cudo kilometara, ja bij uzeo 2,0 TS, "pa sta bude". Za 20-tak do 50 km dnevno, taman.
A bajate price o "nemackom", ili cijem vec "kvalitetu", velikom macku o rep. Tako su im bagovite elektronike, da ne spominjem cuvene komutatore, koji ostavljaju vozace bez najave. Najblaze, jednom mesecno "resetovanje" nekih buba po kompjuteru, da ne navodim detalje, nema potrebe, situacija je skoro ista, kod svih. Postoje i "modeli", ne "slabiji" od 50k€, koji su bas doobri, ali...50k€...i vise.. Mislim da neki "zagovaraci", narocito "nemackog" kvaliteta, jedu kupus, a gledaju meso. "Pristupacni" modeli, imaju samo ista slova u imenu, kao i oni ozbiljniji. A na svakom srafu se debelo stedi, kvalitet je mnogo manji, za pare koje "traze", skup im "radni cas" u proizvodnji.
Sto se alfe tice, jako je "opasno" pazarivati dotican auto, po sistemu kupljen napolju, pa vozen par godina kod nas, po Balkan sistemu - BO, pa doveden u stanje, kada popravke masno prevazilaze cenu nabavke auta.
Znaci, prvo "licni" pregled, pa voznja u Deltu, detaljan pregled koji kosta 3-5 hiljada, mozda i vise, i onda ODLUKA.
Mozda tih 60-80€ ustede nekoliko stotina, balans stangla je za taj model 300€, pasuje i novija od 100€, uz sitne dorade, za koje treba dobar majstor... A cuje se "lagano lupkanje", ili "sitno skripanje", sto na Balkanu nije nikakav "znak", teraj dok ne otpadne, ne diraj dok ide...
Poz.
[ vladd @ 09.01.2007. 14:52 ] @
Tako mi i treba, kada ne citam datume
[ popusicko @ 19.07.2007. 19:35 ] @
I jel je kupi ti?
[ louderick @ 20.07.2007. 13:43 ] @
Da. Kupio sam pre godinu dana...
[ vladd @ 20.07.2007. 14:10 ] @
I kakvi su utisci, proslo je godinu dana, sada si ili otrovani zaljubljenik ili ocajnik bez prebijene pare . Bas me zanima, kada procitam sve postove, epilog i to ne prvi utisak, vec posle solidnog vremena.
Valjda su se neke price razjasnile, bar kod tebe.
Inace, ne poznajem nezadovoljne vlasnike..
Poz.
[ louderick @ 20.07.2007. 14:41 ] @
Pa, da sumiram to vreme.....
Stvari kojih sam se bojao nisu se desile, bilo je sitnica koje su smarale....
Pod broj jedan: nisam imao nikakvih problema sa donjom mehanikom, trapovima i sl. Svi su pricali kako je alfa meka....
Nisam imao zezanje sa elektronikom, sto svi pominju (nekad mi se upali airbag lampica zbog neke konekcije na suvozackom mestu)...
Spisak je sitnica koje su radjene (alternator, alanser, red je bio za lamelu sa sistemom kvacila, zadnji lonac, i jos par sitnica....)
Rezime: sjajan utisak u voznji, upravljivost, lezanje u krivini, sjajan spoljni dizajn, za moj ukus za nijansu malo slabiji kvalitet enterijera (stara verzija alfe 156),
trazi dosipanje ulja, trosi relativno puno: 13 u gradu, ali kao i sa svakim polovnim autom, tek kasnije vidis sta treba popraviti da bi bilo 100% fit. Npr puklo mi je leziste
filtera vazduha, malo plastike na zadnjem braniku i sl.... Trebam videti stanje lambda sonde i protokomera.
Sve u svemu sam zadovoljan, auto se salta na minimum 3500 i 4000 obrtaja, a to ne moze da se poredi sa drugim kategorijama vozila....
Auto stvarno bude u trenutcima osecaj svemoci kod vozaca..... Auto je takav da i prosecan vozac moze da pomisli da je Sumaher i da prodje bez posledica....
[ vladd @ 20.07.2007. 17:36 ] @
Poz.
P.S. Neka je spam, nista "pametno" ne mogu da kazem...takvim osecajima sam se nadao, posto je alfa i dalje na mojoj "listi"....
[ i-design @ 20.07.2007. 21:08 ] @
Moram i ja malo da se prikljucim, posto planiram nabavku jedne 156ce na prolece!
Znam za sve probleme koji je ponekad muce, ali meni je stvarno prelepa - ne samo dizajn, vec i taj njen neponovljiv osecaj u voznji!
Redovno pratim forume, prvenstveno ARCS, i koliko shvatih - najveci problem je uzeti kvalitetan primerak, posto ima svakakvog krsa. Kada se sve sredi i dovede u red, Alfa 156 stvarno dosta daje, ali definitivno nije za nekoga ko nije u stanju da se izbori sa njenim povremenim "bubicama".
Ako bas ne naletim na to sto trazim, jedino o cemu bih razmisljao bice neki BMW trojka, mada za kvalitetan vec treba dodati jos par 1000 od Alfine cene...
[ Jan Makan @ 20.07.2007. 22:49 ] @
Ali osećaj vožnje Alfe i harizmu koju ima teško da može neki drugi auto ponuditi...
[ Tyler Durden @ 21.07.2007. 08:51 ] @
Sad ću ja da uletim sa blasfemijom, ali moram da pitam.. može li da se ugradi plin na nju i što mislite o tome?
Molim vas, to mi mnogo znači. Planiram da promjenim auto uskoro, i dizel mi se ne vozi nikako, ali isto tako ne mogu (financijski) više da vozim auto koji mi troši po 12 litara u gradu :(
[ vladd @ 21.07.2007. 11:56 ] @
Ima ih "dosta" sa ugradjenim, kako kazu "fabrickim" plinom, posto fabrika ne ugradjuje plin, predpostavljam da su uvezeni sa istim..ili prosta, prevarna "prica".
Ipak svakodnevna gradska voznja, sa trosadzijom... plin moze da ustedi za nov trap, , jedino je malo drugaciji, "obicniji" osecaj u voznji, nije zivahna, malo sporiji odziv na papucici, moj licni utisak sa "plinskom" Alfom.
Mada cenim misljenje mog prijatelja, koji je kompletno zadovoljan sa Alfom, ali kada god je gazi, uvek mora nesto da sredjuje..svaka "trka" ga kosta..ali, mislim da tu Alfa nije bas izuzetak.
Poz
[ mstevic @ 21.07.2007. 12:29 ] @
Svakakve gluposti se mogu procitati ovde. Alfa nije nista nepouzdanija od drugih automobila istog godista. Ako je dobro odrzavana motori prelaze bar 300000km, kod 156 je vesanje osetljivo na rupe po nasim putevima, popravak ,kompletan, je skup zato sto nema fals delova. Vecina kugli mogu da se remontuju, budu kvalitetne ko nove, a ostalo mora da se kupi. Fenomenalno lezi i uzivanje u voznji je neprevazidjeno. Alfe se voze kao sportski automobili, gas patos, pa je shodno tome potrebno i odgovarajuce odrzavanje. Vozite vase nemce ko sto Alfisi voze svoje Alfe, pa ce da vidita sta su troskovi! Za 156 je najbolji 2.0TS motor, mada i 1.9 dizel nije los izbor. U BGu postoje par odlicnih majstora za Alfe, ima ih i u drugim gradovima, samo se treba potruditi. Alfe NE VOZITI kod svastara majstora i onih koji popravljaju nemacke automobile, jer je Alfa suvise komplikovana za njih. Promena ulja na max 7000km, ako se vozi mahom gradska voznja, samo odgovarajuceg kvaliteta, redovno menjajnje kajseva na 80000km, svecica na 100000km, i redovna promena filtera. Ostaje samo uzivanje. Ako se kupi razdrndana, ne moze svako da je popravi, popravka kosta, zato sto mogu da se kupe samo orginalni delovi. Inace vozim 145 koja je presla 170000km, ie ko nevreme, a majstore vidjam samo na redovnom servisu. Kao i za svaki polovan auto, vazi pravilo da se kupuje ako je u dobrom stanju.
[ vladd @ 22.07.2007. 14:43 ] @
Nemoj tako ostro. Ljudi su skloni da se pridruze nekoj vrsti vecinskog misljenja, formiranog na cudan nacin, bez validnih argumenata. Nisu gluposti, vec nedostatak informacija, pristup velikom broju netacnih informacija, kao da je neko "formirao" trziste.
Velika kolicina naroda je odlazila u "nemacke" zemlje, i donosila "adute" za uspeh u zivotu. Godinama, i formirali jedan jak "izvor pouzdanih informacija", tesko proverljiv.
Sada je situacija ekstremno drugacija, informacija ima za vise zivota, ali nekima, narocito preprodavcima, odgovaraju "legendarna" i uvrezena misljenja. Naravno i VAG grupi, koja svoja precenjena vozila "dobro" prodaje na "otvorenom"( ) trzistu po "trzisnoj" ekonomiji, gde se jeftina kineska vozila NE MOGU prodavati za cenu manju od10 i + 000€.
I naj tuzno-smesno pljuvanje po "italijanskoj" elektronici, btw Bosh motronik sistemu, koji se nalazi u gotovo svim "masovnim" evropskim automobilcicima...
E sad, ko se snadje snadje. Svako moze da plasira ili informaciju ili ono sto "cuje" u okolini. Ne bih bas dezinformacije olako nazvao "glupostima", posto mi vise lici da je to perfidni produkt necijeg rada, na obradi musterija.
Poz
[ stefan123 @ 05.08.2007. 10:15 ] @
Evo i ja da se upisem..
Kupio sam 1.8TS iz 98-e prije neki dan. Prije kupovine potraga je vec preko god. dana bila "zakljucana" na Alfu 156 i to benzinca jaceg od 1.6..dakle 1.8TS ili 2.0TS. Najzad nasao sam auto u Sloveniji sa predjenih 115.000 u radjenim velikim servisom, bordo kameleon bojom, full opremom bez koze, odlicno ocuvana i utegnuta za 3.5K..stvarno jeftino...Izaslo me je nesto ispod 5K do kraja.. Od servisa nemam sto da radim sem da promjenim ulje i da kupim ablender-rucku jer na njoj ne rade kratka svijetla pa je prespojeno na jacku ispod nje...
Dozivljaj u voznji je neopisiv....golf 4 koji je u njenoj klasi je pravo penzionersko auto u odnosu na nju...Direktan prenos sa volana na tockove jer odlicno uradje...imate osjecaj kao da sami ruko pomjerate tosckove...Ide veooma dobro, do 3000rpm je fin, udoban auto a posle toga postaje prava racing masina..sve do 7000..Zvuk koji prati ubrzanje je nenormalno dobar...Kad se vozite u takvom autu jednostavno nema vise razmisljanja da li ce mi svjecice bit 50€ ili 120€, da li cu za ulje dati 5 ili 10€ itd.... Lezanje u krivinama, kocnice..sve je uradjeno tako da to auto bude pravo auto za voznju....
Neko je spominjao dosipanje ulja..nije potrebno...Selenia 20K ili Selenia Racing (za benzince) i mjenjajte na ~10-12K i sve ce biti uredu...pustite price izdrzace do 20K...TwinSpark motori su osjetljivi na to kao i na "ceranje" u visoke obrtaje dok je motor hladan...
Djelovi nisu nista skuplji od VW-a...Za Golfa 4 i Alfu 156 djelovi su u 10%, nekad u korist Alfe nekad VW zavisi koji je dio....Za Passata je vec dosta skuplje...
Ja hvala bogu nisam imao problema sa trapom, auto je utegnuto kao da je iz fabrike..Inace je prilicno skup kao i kod svih auta iz tog god...
Vjerujte...Jednom Alfa, uvijek Alfa !
Fun starts @3000
[ i-design @ 05.08.2007. 16:51 ] @
Cestitke na auticu, da te dobro sluzi!
Ajde samo objasni proceduru za uvoz is Slovenije ako nije problem, posto sam vec sa par strana cuo da tamo ima finih primeraka...
E, da, i slobodno okaci koju slicicu nove makine ;)
[ GARGENTA @ 09.08.2007. 11:53 ] @
Posto vidim da je tema ponovo aktivna, i da ima zainteresovanih, kao ponosni vlasnik 2 alfe mislim da imam pravo da se ukljucim u razgovor...
1. Alfa 145 1.4 T.S '97. kupljena pre 4 godine sa nekih 75000 na satu, sto je po dokumentaciji i stanju vozila otprilike odgovaralo istini,
- znaci presao sam sa njom negde oko 55.000 za 4 godine i za to vreme nisam imao nikakvih vecih problema!!!
- znaci redovno odrzavanje, zamena ulja na 7-8.000km, i vozi...
- za celu proslu godinu jedino sto je odskakalo od redovnog odrzavanja je desni homo zglob!!!
- potrosnja goriva je veca nego kod drugih proizvodjaca iste kubikaze, ali 1.4 103ks ne moze a da ne trosi (oko 11-12l po gradu)
- svecice za T.S. motore su skupe (160E komplet 8 komada) ali se menjaju na 100.000km pa i to nije neka stavka!!!
- trap je mozda malo osetljiviji ali nije ni projektovan kao hammer koji je najpogodniji za nase puteve, uz malo oprezniju voznju po rupama i ne zaletanje na ivicnjake nemam nikakvih problema, iako sam imao gume 195/50/15 , trenutno na kolima 195/55!!!
- odrzavanje nista skuplje od bilo kog auta (ne racunam golfa 2) ali je bitno da je redovno, iako to nas narod nije navikao, pridrzavajte se servisnih intervala i radite ono sto je predvidjeno na odredjenom servisu(sve ima u knjizici) i necete imati nikakvih problema...mnogo jeftinija varijanta nego kad nesto crkne povuce jos 5 stvari...
2. Alfa 156 2.0 T.S. 2002 Selespeed kupljena u februaru sa 92000km
- po kupovini promenjeni svi kajsevi, spaneri,ulje, filteri, termostat (ostao otvoren) 32.000 din
- za sada presla oko 5.000
- nemam nikakvih problema osim saobracajne policije (brzina u autu se ne oseca, krenes i cini ti se da 156 i nema neko ubrzanje kad ona vec odavno preko 100)-ne preporucujem po gradu, mnogo kazni za pojas sam se naplacao
- selespeed je klasican menjac koji radi kao automatik-tiptronik, najludja varijanta...obican menjac jeftiniji za popravke (ne daj boze) od automatskog, a radi isto!!!
- lezanje na putu fantasticno,ova moja je sa SP3 sa 16" felnama
- potrosnja po gradu oko 12-13l sa klimom
- potrosnja na otvorenom Beograd-Ljubljana-Beograd pri brzini 160-200 km/h negde oko 8,5l (ostao sam zapanjen, ocekivao sam mnogo vise)
Da sumiramo... Alfa je odlican auto koji trazi od vlasnika dosta paznje, ali i daje mnoooogo, nije za ljude koji auto dozivljavaju kao prevozno sredstvo od A-B, kao ni za ljude koji bi da ekonomisu u voznji!!! Alfa je za one koji vole da voze, koji ce tu putanju od A-B da predju ne samo da bi je presli, nego i da bi uzivali dok je prelaze!!! Primetili ste da se potrosnja 1.4 i 2.0 ne razlikuje mnogo, cudno ali tacno, 1.4 dosta teze nosi masu auta, i stalno trazi visoke obrtaje, tako da pri kupovini preporucujem bar 1.8 ili 2.0 naravno i 2.5 V6 bi bio dobar izbor da nam drzava ne otima 500E za registraciju na toliku kubikazu!!! I da naravno jako bitno je naci auto sa sto manjom kilometrazom, u sto boljem stanju, jer dovodjenje istog iz loseg u zeljeno stanje ume da boli kako psihicki (nerviranje) tako i finansijski!!!
Znam da sam se raspisao, ali se nadam da koristi buducim potencijalnim vlasnicima Alfa Romea... Veliki pozdrav od neizlecivog Alfiste!!!
[ vladd @ 09.08.2007. 12:42 ] @
Nemas prava da se "mesas"
Ti si otrovan, zatrovan, zaljubljen i bigamista pride...
Poz.
[ GARGENTA @ 09.08.2007. 12:57 ] @
Nisam majke mi bigamista 156 mi je zena, 145 mi je sestricina!!! :) :) :)
Poz...
[ nemanjagoku @ 16.09.2007. 21:21 ] @
Za dobrim konjem prasina se dize...FORZA ALFA...
Ponosni vlasnik Alfe....
[ 75TS @ 28.11.2007. 08:50 ] @
He he nista vam nevaljaju te Alfe
[ Ilic Igor @ 15.12.2009. 13:06 ] @
Malo da ozivim temu ;) ,
skoro sam uzeo 2.0 TS, presla je 120.000, 2001 godiste.
Sve sto je rekao @stefan123 potvrdjujem.
Sve je odradjeno, jedino sam menjao zadnje plocice na kocnicama.
Dost je stabilan auto, lepo se oseca g sila u krivinama bez skripe guma, nema sistem protiv proklizavanja :( mozda bi to dodalo jos prostora za jos koji km/h za krvivinu :).
Pri brzina od 200 km/h nema "ljljanja" kod preticanja kamiona i sl dosta je uskladjena snaga i tezina.
Sa turbinom i sistemom protiv proklizavanja ovo bi bilo zlo, nekako fali mu do 3000 da zaleti, daleko od toga da je trom, ali u poredjenju od 0-3000 i 3000-7000 nebo i zemlja.
Jos jedna stvar, nervira me brava, zaglavljuje se. Majstor kaze da je to boljka kod svih 156-ica :(.
[Ovu poruku je menjao Ilic Igor dana 16.12.2009. u 09:44 GMT+1]
[ daki1981 @ 11.08.2010. 22:15 ] @
pozdrav
imam jedno pitanje za tebe a i za sve ostale,planiram da kupim alfu 156 2.0 ts 2003 god.pa me interesuje sta mislite o tome....
a i malo me brine dali ce moci da je odrzavam pa bih zamolio ako neko zna otprilike koliko je odtzavanje za taj model....
hvala unapred svima.....
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|