[ flylord @ 25.10.2005. 22:06 ] @
Posle svakog leta piloti avio-prevoznika Qantas ostave belesku mehanicarima sa opisom problema, a pred sledeci let mehanicari ostave odgovor sta su uradili. Inace, Qantas je jedina svetska avio-kompanija kojoj nikada nije pao avion. Zahtev: Leva guma skoro treba da se zameni. Izvestaj: Leva guma skoro zamenjena. Zahtev: Nesto se otkacilo u kabini. Izvestaj: Nesto smo zakacili u kabini. Zahtev: Autopilot sam gubi visinu za po 200 stopa u minuti. Izvestaj: Nismo uspeli da ponovimo problem na zemlji. Zahtev: Tragovi curenja na levom stajnom trapu. Izvestaj: Tragovi obrisani. Zahtev: Zvuk iz DME instrumenta glasan da ne poverujes. Izvestaj: Zvuk iz DME podesen na nivo u koji mo¾e¹ da poverujes. Zahtev: IFF instrument neoperativan. Izvestaj: IFF instrument je uvek neoperativan kad je iskljucen. Zahtev: Sumnjamo na pukotinu u staklu vetrobrana. Izvestaj: Sumnjamo da ste u pravu. Zahtev: Nema motora broj 3 Izvestaj: Vizuelnim pregledom letilice pronadjen motor na levom krilu. Zahtev: Avion smesno reaguje na komande. Izvestaj: Avion upozoren da se uozbilji. Zahtev: Cudan zvuk iz instrument table, kao da neki patuljak udara cekicem. Izvestaj: Patuljku oduzet cekic. |