|
[ miljan nis @ 29.10.2005. 18:29 ] @
| Lada 110, Dacia Logan 1,4 ili Florida In L 1,6 sta kupiti za 7000 evra ?
Lada 110 (111,112) 1,6i sa centralnom bravom i elektropodizacima prozora kosta 6900 evra,
Dacia Logan 1,4 bez ikakve opreme (potpuno ogoljena) kosta 6700 evra,
Florida In L 1,6 i sa Pezoovim motorom sa full opremom (centralna brava, klima-uredjaj, elektropodizaci prozora, servo-upravljac, aluminijumske felne, elektricno podesavanje visine farova...) kosta oko 7000 evra.
Postavlja se pitanje sta kupiti ? |
[ despotbg @ 30.10.2005. 01:22 ] @
čekaj punto jos malo
[ miljan nis @ 30.10.2005. 10:53 ] @
Punto jeste najbolji, ali sa najslabijim paketom opreme kosta 8000 €, nije to malo, to je jos 1000 €.
Kod Lade nema paketa, ova najjeftinija verzija kosta 6900 €, skroz ogoljeni Logan je 6700 €, dok je Florida bez opreme (samo centralna brava i el. podesavanje farova) 6000 €.
Znaci, najvise se isplati Florida, i zbog cene i zbog delova koji su najjeftiniji.
Delovi za Logan su dosta skupi.
[ crews_adder @ 30.10.2005. 11:06 ] @
A jesi li razmisljao da uzmes neki polovan automobil?
[ miljan nis @ 30.10.2005. 11:29 ] @
Razmisljao sam o tome, ali sam odustao.
Ne daju mi se tolike pare za auto koji je presao 100000 km i vise.
Cuo da rade svakakve mucke sa tim polovnim automobilima, nekim ljudima koji su dali i vise od 10000 evra za auto, oduzeli su ga jer je bio ukraden.
Radi se svasta, vracaju kilometraze, prekucavaju brojevi, tako da ne bih ulazio u takvu avanturu.
Ne kazem da su svi takvi, ima i dobrih automobila, imam prijatelje koji su kupili dobar auto, ali, ne kaze se dzabe, NAJBOLJI AUTO JE NOV AUTO, a marka nije bitna.
Nikad nisam kupovao polovan auto, pa ne bih ni sad.
POZDRAV
[ acidmonkey @ 30.10.2005. 18:08 ] @
i pored svega toga shto nudi ta "florida" moj konachan izbor je LOGAN
auto ne samo da izgleda bolje nego mislim da je mnogo bolje i napravljen
mislim dzabe tebi podizachi na floridi ako ce da ti crknu za mesec dana!
Ako si gledao test yuga u emisiji SAT...tipa posle 200km crkla mu je sajla za k.sat i tako dalje...riknjava sve po malo...koliko znam logana svi hvale....osim onih dizalica koje su bile neshto loshe i nekog prevrtanja e sad ne znam dal je to tachno ili ne...
Razmisli o polovnom golfu IV!!!
ja ga imam i prezadovoljan sam! Auto ima puno elektronike 4air bag-a bla bla
i sigurno je bolji po sigurnosti od navedenih!
[Ovu poruku je menjao acidmonkey dana 30.10.2005. u 19:23 GMT+1]
[ miljan nis @ 30.10.2005. 18:59 ] @
Stvarno je najbolje uzeti LOGAN, ali najbolje opremljen LOGAN sa 1,6 motorom kosta 9600 €.
To je vec mnogo.Imam prijatelja koji vec godinu-ipo dana ima ovakvu Floridu, i nista mu se do sada nije kvarilo, radi ko sat.
Redovno pratim SAT i cuo sam da ce da uzmu ovu Floridu na supertest, pa cemo da vidimo kako ce da se pokaze.
Inace, ovaj moj prijatelj je prezadovoljan, kaze da je za te pare dobio super auto.
Probao sam je i ja i ide ko mecava, jeste da kvalitet plastike nije najbolji (bolji nego kod Lade, a za Logan ne znam) ali najvise bih je uzeo zbog motora.
I menjac je dosta dobar, ali motor vuce ko lud, a i skoljka je ojacana.
Vozio sam se i u Ladi, i nisam zadovoljan, doduse ova je bila sa motorom 1,5 16 V (sada su 1,6), ali je udobnost losa, najvise pozadi.
Jedino sa Logan-om nemam iskustva.
E, sad sto se tice Golfa moj komsija je kupio TDI 99.god. i super je (nije preko uvoznika, vec mu je prijatelj doterao iz Holandije)
Imam i druga koji je kupio SDI 2001.god za 10.500 € ali ga stalno zeza ABS, isto ima 4 air-bag-a, sve zivo.
Vozio sam se u njemu, napred je super, ali sam pozadi jedva usao.
Auto jeste dobar, ali ne bih uzimao polovan auto (vec sam objasnio).
Kada bih imao dovoljno para, bez razmisljanja bih uzeo VW Polo ovaj najnoviji.
To je najbolji auto, ali kosta 12000 €, tako da ce biti ili Florida ili Logan.
POZDRAV
[ StORM48 @ 30.10.2005. 19:29 ] @
Od polovnih automobila se ne treba toliko plašiti. Znam da si odlučio, ali čisto radi informacije:
-vraćanje kilometraže jeste moguća opasnost, ali ako kupuješ auto star par godina, lako je pretpostaviti kolika kilometraža može da bude. Dobar zapadni auto sa 100K pređenih kilometara izgleda kao da je tek razrađen, tako da to ne predstavlja neki problem.
-legalnost automobila je najlakše proveriti, ako ga kupuješ ovde. Lepo pitaš vlasnika da auto proverite u najbližoj stanici MUP-a, pa ako odbije beži dalje. Ako ne, proveri auto u policiji i to je potpuno sigurna solucija (probana u praksi).
Za te pare možeš dobiti puno bolji polovan auto.
Pozdrav
[Ovu poruku je menjao StORM48 dana 30.10.2005. u 20:30 GMT+1]
[ miljan nis @ 30.10.2005. 19:51 ] @
To je u redu, ali kako da ga proverim, ako ga kupujem kod uvoznika, ili direktno u inostranstvu, npr. u Nemackoj.
Ustvari, ja ne bih isao tamo, ali bi mi covek dovezao auto i da li je moguce da se ovde proveri taj auto ?
POZDRAV
[ hakinen @ 30.10.2005. 20:50 ] @
Pa nije nikakav problem proveriti legalnost automobila, lepo vidis koji ti se auto svidja, zavuces glavu pod haubu, zapises seriske brojeve ( sasije i motora ) i lepo odes u mup i pitas da ti kazu jel je legalan auto ili nije!!!
Inace ja sam vozio floridu in 1,3 novu ( 1500km presla ) pre neki dan, i utisak je odlican, u odnosu na starije floride!! Nista ne skripucka, sve lepo radi, menjac dobro salta, i posebno je dobro sto je mnogo preglednija ( bar pozadi mnogo ) u odnosu na logan, sedista su dosta udobnija, i kvalitetnije uradjena ( je**ga kada je privatni vlasnik, slovena, u tapacirnici )!!
A sto ne razmisljas da pazaris floridu sa domacim motorom i ubacis plin, kao sto je moj stric odradio?? U ovlascenom servisu ( recimo "zastavi promet kragujevac" ugradis plin za nekih 300 eura i ostaje ti garancija na motor) a tih 300 eura otplatis za godinu dana kroz ustetu u ceni plin/benzin!! Pazi auto sigurno nece da ide kao sa peugotovim motorom, ali imas mogucnost jeftinije voznje!! Sa druge strane peugotov motor je mnogo skuplji za odrzavanje, ako nesto rikne ispod 100 eura nema popravke!!!
Nego moj ti je savet da kupis novo vozilo, jer od pocetka ti ga vozis ti ga odrzavas, a sa polovnim ti je lutrija, mozda je dobar ali mozda i nije!!
[ miljan nis @ 30.10.2005. 21:05 ] @
Volim auto koji dobro vuce, pa zato planiram da uzmem 1,6 Peugeot motor.
Inace, posto sad imam 101 Skalu, sigurno bih bio zadovoljan i sa 1,3 motorom, pa cu razmisliti i o tome.
Inace, ja mislim da domaci motor 1,3 trosi vise od francuskog, ali nisam siguran.
Ne volim da vozim na plin, pa ga ne bih ni ugradjivao.
POZDRAV
[ hakinen @ 30.10.2005. 21:10 ] @
E u tom slucaju ( ako neces plin ) uzmi francuza!!!
[ gorcilo @ 30.10.2005. 21:32 ] @
Dacia je nazad ruzna ko lopov (ukusi su razliciti),ali ako pogledas motor,menjac,potrosnju,stabilnost dacija je najbolji izbor za te pare,za nov auto,Mozda je dobro kao sto je ranije recenio da se strpis pa da uzmes nas punto.Ali ja bih u svakom slucaju kupio neki dobar polovnjak.Sada ce im verovatno cena pasti jer ce svi nakupci i preprodavci hteti da se rese polovnjaka koji imaju,jer ce od nove godine biti dozvoljen liberalniji uvoz auta.
Nemoj da se plasis polovnjaka,ako imas nekog druga mehanicara, lako ce ti reci da li je dobar ili ne.Na kraju ne moras ni da imas nekog poznanika vec odi kod nekog da ti ispita kompresiju,pritisak ulja i odma znas na cemu si.
[ acidmonkey @ 31.10.2005. 11:31 ] @
ja sam kupio pre 2god. pick up poshtansi ford courier i to na nevidjeno
preko mobile.de i evo vozim ga skoro 2 god nisam stavio shrafciger u njega
samo menjam ulje na svakih 1000km i to je to!To da jeste lutrija jeste...neko kupi pa mu crkne posle 2 dana al treba imati i srecje...mislim kupish nov auto pa ti rikne sutra!Deshava se!Poshto od nove god treba da bude pushten uvoz automobila sa euro 3 motorom mozda je bolje da sachekash josh koji mesec i onda vidish shta i kako...do tada ce sigurno cena kola da padne!!!
[ ironman @ 31.10.2005. 11:42 ] @
Ja takodje vec duze vremena razmisljam na ovu temu i
zastavu ne bih ni pod razno
dvoumio sam se izmedju lade i logana, u stvari lade kaline, ali posto nje ocigledno nece biti u skorije vreme, pobednik je dacia , jer je bolja na svim testovima
punto10 mi takodje nije zanimljiv, zbog svojih dimenzija
polovnjak ne bi bio lose resenje, ali je potrebno mnogo srece, znanja, a samim tim je i teze nabaviti ga.
jos da se pojavi logan karavan...
[Ovu poruku je menjao ironman dana 31.10.2005. u 12:43 GMT+1]
[ miljan nis @ 31.10.2005. 17:33 ] @
Zasto ne Zastavu ?
Ja mislim ipak da je to najbolji izbor, vozio sam auto i odlican je.
Mnogo je bolji od ranijih Florida i moze da se poredi sa zapadnim konkurentima nize klase.
[ pbenka @ 31.10.2005. 18:04 ] @
Ako razmišljaš o vožnji na gas, mislim da treba otpisati Logan, jer, čini mi se, ima plastičnu usisnu granu i to zahteva drugačiju opremu za gas, tako da to košta preko 1000 €.
[ Bimba @ 01.11.2005. 13:58 ] @
Imam Ladu 110 1.5l 16 v, vec 2 meseca i za sada sam zadovoljan.
Cinjenica je da ima jeftinu unutrasnjost ali u njoj je sve potrebno; nedostaje servo i air bagovi pa da bude opremljena kao dacija od 7900 evra + dpolata za metalik, dok je Ladilak kostao celih 6550 + jaci motor od 92 ks pride. Motor je tih, trosi oko 6,2l u "prigradskoj" voznji sto me je prijatno iznenadilo. Auto je prostran - porodican, ugradnja gasa kosta celih 300 evra.
Vozio sam i Daciju: bucnija je, motor slabiji, mada, iako je zadnji kraj odsecen k'o sekirom, generalno lepsi auto od Lade. Ruku na srce, ni Dacija nema perfektan enterijer - mada prijemciviji od Ladinog. Ladina plastika je jos jeftinija i cvrkutavija na dodir.
Sve je to lepo ali 1350 evra razlike u ceni me je nateralo da Lada pobedi.
Sa Zastavom imam losa iskustva: 13 godina sam vozio Jugo 45, a kazu da je Florida losiji auto od Juga - znaci Zastava definitivno otpada...
Pozdrav
[ miljan nis @ 01.11.2005. 17:31 ] @
Vozio sam se u Ladi, ali 111 1.5 16v tj karavan verziji koja bi trebalo da bude prostranija, ali sam se neprijatno iznenadio kada sam video da je na zadnjem sedistu mnogo tesnije nego kod "stojadina".
U "stojadinu" sam se pozadi vozio do Beograda, jeste da nije prostrano, ali je podnosljivo, a za 15 minuta voznje u Ladi na zadnjem sedistu sam se bukvalno ukocio.
Napred je komotno, ali mislim da Florida ima bolju i kvalitetniju unutrasnjost.
Prve Floride jeste da su bile lose, zbog dosta plasticnih delova koji su bili slabo pritegnuti, ali su ove nove (IN verzije) sasvim druga prica.
Izgleda da je poboljsana zvucna izolacija, tako da se u unutrasnjosti buka motora veoma malo cuje.
Sto se tice ove Lade u kojoj sam se vozio, presla je 300 km i tresla je ko luda, a kad smo otisli kod vulkanizera da izbalansira gume, covek je hteo da padne u nesvest.
Tegovi na felni su stavljeni nasumice, tako da na dve felne nisu ni trebali tegovi, a bili su postavljeni, jedan od 30 g, jedan od 50 g, sto znaci da su samo pogorsali stvar, tj. bez njih bi bilo mnogo bolje.
POZDRAV
[ StORM48 @ 01.11.2005. 18:52 ] @
Citat: miljan nis: za 15 minuta voznje u Ladi na zadnjem sedistu sam se bukvalno ukocio.
Verujem da je tako. Mada, mnogi bi se iznenadili tragičnom tvrdoćom i neudobnošću zadnjeg sedišta Pežoa 307. Kao u traktoru. Prelazak preko rupa je tek malo bolji nego u Golfu 2.
To govori da proizvođači sve manje obraćaju pažnju na udobnost srednje klase. Bitno je samo da šljašti i da ima 25 airbagova, a da li ispadaju bubrezi posle duže vožnje... manje je bitno.
Iako ih mnogi povezuju, pošto su oba francuski proizvođači, Pežo i Citroen nemaju baš mnogo veze kada je u pitanju udobnost u nižoj i srednjoj klasi. Citroen je i sad (a posebno nekad) prednjačio u tome.
Jes' da ovo nema veze sa temom (izvinjavam se svima), ali sam hteo da prenesem impresije iz jednog "luksuznijeg" automobila, a iz razloga što 307-icu konzumiram već duže vreme.
Pozdrav
[ zorpetus @ 02.11.2005. 11:24 ] @
Citat: Bimba:
Cinjenica je da ima jeftinu unutrasnjost ali u njoj je sve potrebno; nedostaje servo i air bagovi pa da bude opremljena kao dacija od 7900 evra + dpolata za metalik
A postoji li ikakva mogucnost da se u Ladu ugrade air-bagovi? Mozda je pitanje
glupo, znam...
Mislim, i ja se dvoumim izmedju nove Lade karavan (111?) ili Logana, i najveci
minusi za Ladu su sto se ipak dobija poluproizvod (ne kao Zastava, ali i tu treba
sto sta promeniti u prvih godinu dana...)i sto nema air-bagove (dok nisam imao
decu nisam o ovome ni razmisljao).
Za Logan mislim da je unutra premali, pogotovo za nas od 1,9m i 110 kg pa
makar to bilo i samo vozacevo mesto
[ Bimba @ 02.11.2005. 14:10 ] @
Citat: zorpetus: A postoji li ikakva mogucnost da se u Ladu ugrade air-bagovi? Mozda je pitanje
glupo, znam... :-)
Mislim, i ja se dvoumim izmedju nove Lade karavan (111?) ili Logana, i najveci
minusi za Ladu su sto se ipak dobija poluproizvod (ne kao Zastava, ali i tu treba
sto sta promeniti u prvih godinu dana...)i sto nema air-bagove (dok nisam imao
decu nisam o ovome ni razmisljao).
Za Logan mislim da je unutra premali, pogotovo za nas od 1,9m i 110 kg pa
makar to bilo i samo vozacevo mesto :(
Moguce je doplatiti servo i gas za Ladu; za air bagove nisam siguran - trebalo bi proveriti kod zavnicnog uvoznika (Impex IB - Beograd).
Sto se tice prostora, Lada je zasigurno prostranija i od Logana i od Floride. Nije tesko proveriti dimenzije unutrasnjosti kabine iz kataloskih podataka sva tri auta.
Inace, po meni su jos sedista cak i previse mekana pa jos kada dobro ugreje, kao sto ume, veci je problem odrzati se budnim za volanom od problema truckanja po nasim putevima zbog pretvrdih ruskih pneumatika. Ali ti rusi izdrze i 70 000 km - rece mi komsija koji je za 6 godina voznje ove Lade menjao vec pomenute gume, i neku elektroniku iz Bosh - ovog ubrizgavanja (ovo ga je snaslo jos u garantnom roku - i kazu da su te decije bolesti otklonjene u ovim novijim modelima).
Naravno, ne treba skrtariti pa kupiti model sa 8 ventila - tada dobijamo masinu od samo 75 ks sto je premalo za Ladinih 1040 kg. To sam licno probao vozeci i taj model, a i cuvenog nalickanijeg Logana koji ima takodje 75 ks i istu masu...
[ duck@ @ 02.11.2005. 20:06 ] @
Mislim da su ovde svi doprineli svojim iskustvima i to dosta! Ne svidjaju mi se samo nagadjanja pa i ja necu da nagadjam ali prenecu ti licna iskustva!
Svi pobrojani modeli nisu ni ni mercedes, ni volvo ni ford, neko je vec spomenuo da su svi poceli da prave fuseraj - ali ovi modeli o kojima ti razmisljas nemaju nikakvu prednost u bilo cemu od opreme ili kvaliteta, nego u ceni!
PONOSNI sam vlasnik lade 110 - a zasto ponosan, ne po automatizmu sto je imam nego sto sam ocekivao 10x gore od onoga sto sam dobio! Kupio sam je 2003 i za dve ipo godine (da ne malerisem ) prezadovoljan - to sto je neko ispred rek'o da se u prvih godinu dana dosta toga mora da zameni - mislim da je i to bilo nagadjanje! Nesto nakon lade, sam kupio i polovan auto - ali ne bih o tome jer je to lutrija a ne kupovina, ali najvise zavisi od toga kakav je covek koji kupuje auto ne koji prodaje! Svi gledaju cenu automobila, a ne i cenu odrzavanja koja moze da bude znacajan % cene auta!
Kada sam kupovao ladu nije postojao Logan (verovatno bih i ja bio u dilemi). Sedao sam u tadasnje modele Dachie - i ono je bilo jezivo - svi se zale na ruse, i za neke stvari su u pravu - a to sto polu francuzima fali keder guma u vratima niko ne spominje - 'ono' pod haubom je u tadasnjim dachijama bila saka jada! Ja sam u principu sistemom eliminacije dosao do lade - i sada vidim da se nisam zajebo! Menjano nista nije sem guma koje sam promenio kako sam je kupio! skinuo sam ruske jer su ocigldno pravljene za rusiju pa je i guma takva - a sta sam stavio - mislis da je nesto bolje - naizgled jeste a u stvari isti q....
Polovnjaka nikako ne bih - a razmisljanje o floridi mislim da ti je ispravno (mada ja ne mislim nista o zastavi) ali kog logana su Francuski delovi - i samim tim francuske cene nazalost! Ako ne planiras da auto kupis sutra - evo ti mozda ono sto ce da te obraduje:
Logan je slican sa cenom ovim ostalim modelima, ali fali jedna stavka - carina! Ne zalazim u to, ali hocu da kazem sledece, Oko nove godine pocinje da se prodaje Lada Kalina kod nas koja ce takodje biti oslobodjena carine, i rusi kazu da ce biti jeftinija od logana kod nas! Kalinu su uradili glava boli - ako je verovati coveku koji ih 'sredjuje' za sajmove automobila, jer jedini u nasoj zemlji ima od Rusa zvanicnu dozvolu za to i poznaje ladu kao svako od nas sta imamo na Hard Discu. Pre dvadesetak dana je dosao iz rusije gde je bio na obuci za Kalinu. Kaze da na sve lici samo ne na ladu 110 (salim se) jer su kako to neko rece 'decije bolesti' izlecene.
Cekam novu godinu i stekam pare (samo ne znam do koje cu nove godine to da uspem ) i kada stigne Kalina...
P.S. Prijatelju je na polovnom pasatu crklo nesto posle mesec dana pa je morao da pljune jos 1300 eura - slabije mi stoji matematika, ali mislim da to veliki %.
[ zorpetus @ 03.11.2005. 11:28 ] @
Citat: duck@ko nove godine pocinje da se prodaje Lada Kalina kod nas koja ce takodje biti oslobodjena carine, i rusi kazu da ce biti jeftinija od logana kod nas! Kalinu su uradili glava boli
Koliko su ovo pouzdane informacije? Zna li se mozda orjentacino koliko ce
kostatati?
Nisam video da Kalina ima standardno air-bagove... a i deluje mi onako
kao mali auto, tipa Corsa ili recimo Skoda Fabia (cak i karavan verzija).
Kao da je pravljena za Japansko a ne trziste istocne Evrope, gde ce se
nema sumnje najvise prodavati.
[ mexico @ 03.11.2005. 11:47 ] @
Jel' ovo da se ceka
www.vaz.ru/v1119.htm
[ miljan nis @ 04.11.2005. 14:02 ] @
Dobra ova Lada Kalina, samo ne znam kada ce poceti prodaja kod nas i kolika ce biti cena.
U Rusiji se vec odavno prodaje, a i kod nas je najavljuju, ali ko zna kad ce biti.
Jeste da je manja od sva tri pomenuta automobila (ima duzinu kao "stojadin"), ali ja mislim da je bolja.
Samo jos cenu da vidimo.
[ duck@ @ 04.11.2005. 14:16 ] @
Izvor iz kojih sam ja dobio te informacije je takav da po meni ne mogu da mislim da moze da postoji nek'o u zemlji ko bi o tome znao vise, ali ogradio bih se jer ne mogu nikoga da teram da veruje u nesto sto ja licno ne mogu da potvrdim! Ima 'skoro' sve od dodatne opreme, a gola verzija bi trebalo da bude jeftinija ili bar ista kao sto je sada lada 110 - obzirom da nece biti carine!
Pozdrav
[ Mister Big Time @ 05.11.2005. 12:42 ] @
Dacia.
[ skora @ 15.11.2005. 21:25 ] @
[ Miroslav Jeftić @ 15.11.2005. 22:16 ] @
Dačija, bez razmišljanja. Noviji, moderniji automobil u odnosu na Ladu a da ne pominjemo Floridu koja je bila zastarela čim se pojavila.
[ zorpetus @ 10.01.2006. 20:30 ] @
Citat: miljan nis: Dobra ova Lada Kalina, samo ne znam kada ce poceti prodaja kod nas i kolika ce biti cena.
U Rusiji se vec odavno prodaje, a i kod nas je najavljuju, ali ko zna kad ce biti.
Jeste da je manja od sva tri pomenuta automobila (ima duzinu kao "stojadin"), ali ja mislim da je bolja.
Samo jos cenu da vidimo.
Jel pocela da se prodaje Kalina??
Ja je jos ne videh u cenovnicima. Mozda je jos rano?
Inace, jos uvek sam u dilemi Lada 110/111/112 (najruznija, najprakticnija za porodicu/najmanje ruzna ili Logan. Gotovo da sam se bio odlucio za Logana ali sam video da mogu udobnije da se smestim u Ladu (110-tka je bila konkretno), a i kolegi se Logan pokvario (poceo da ga zeza nesto dal kompjuter, dal komutator, dal nesto drugo od elektronike... vec mu predlazu da se zaputi put Rumunije jer ovdasnji ovlasteni servis to ne ume da popravi )
Za Lade je veliki minus to sto ne moze da se ugrade airbagovi (ipak, 21-vi je vek!) a i kazu da im limarija nije bas najbolja (mada jos nisam video korodiralu novu Ladu, a prodaju se vec par godina...).
Zavrsna obrada je i u jednom i drugom autu prilicno losa, stim sto je u Daciji Loganu ipak nesto bolja. Kada bi postojala Karavan verzija Logana verovatno bi to uzeo bez mnogo razmisljanja, ovako sam jos u dilemi...
[ davidbowman @ 15.01.2006. 19:08 ] @
Ja bih još malo štedeo i kupio Logan sa dizel motorom. A druga varijanta je Logan benzinac, sa ugrađenim plinom u ovlašćenom servisu, da se ne izgubi garancija.
[ NickS @ 18.01.2006. 22:50 ] @
Citat: ... Kada bi postojala Karavan verzija Logana verovatno bi to uzeo bez mnogo razmisljanja, ovako sam jos u dilemi...
Tvojoj dilemi dosao je kraj:
http://www.autogodine.hr/noviteti/2005/06/11/karavan_u_diskontu/
[ antoanster @ 03.02.2006. 19:55 ] @
Znaci vozio sam skoro ceo ladin i zastavin program i imam logana i mislim da je to daleko najbolji izbor u stvari ostali nisu ni prineti ali bukvalno.
Lada je auto koji trosi ulje sa 500 predjenih kilometara i zato se u njega nikad ne sipa skupa sintetika jer trosi ulje mnogo ali bas mnogo cak i dok se razradjuje a o potrosnji goriva da ne pricam stvarno sam presao 100 hiljada za dve godine na rivama i nivama i 110-kama. Uzas.
A o zastavama da ne pricamo dogadjalo mi se i da moram da im radim polugeneralnu na terenu u hodu. Za ulje ista prica 65-ca trosi kao lada kad se vozi preko 100km/h. Plus mom ortaku na floridi nisu hteli da poprave lambda sondu u garanciji kazu nije to motor. Zastavina kola kupuju samo oni sto znaju da ih popravljaju.
Ko hoce jos da mu gadim lade i zastave nek se javi na private slobodno.
[ Miroslav Jeftić @ 03.02.2006. 20:22 ] @
Citat: antoanster: Ko hoce jos da mu gadim lade i zastave nek se javi na private slobodno.
:P:P
Lada i Zastava mogu o ovome samo da sanjaju~
http://www.b92.net/info/zivot/...188650&yyyy=2006&mm=02
[Ovu poruku je menjao Bryan Fury dana 17.02.2006. u 10:21 GMT+1]
[ zorpetus @ 20.03.2006. 16:00 ] @
Citat: antoanster: Lada je auto koji trosi ulje sa 500 predjenih kilometara i zato se u njega nikad ne sipa skupa sintetika jer trosi ulje mnogo ali bas mnogo
Pa sada mislim da malo karikiras, nisu Lade toliko lose - ako se ulje menja na vreme i ako se sipa kvalitetno (a predvidjeno za taj tip motora, dakle mineralno ili polu-sinteticko) prelaze po 150.000 km bez intervencija na motoru. Mozda i vise, za ovih 150.000 km sam siguran na uzorku od jedno 10-tak komada iz blize okoline.
S druge strane, cini mi se da su kod Logana nesto zeznuli sa prenosom u menjacu: kada ides recimo drugom (uzbrdo), motor urla, a kada ga prebacis u trecu imas utisak da se motor gusi. Doduse, jeste bio veliki nagib i troje putnika u kolima.
Poslednja "kola" koja su imala takav slican problem su bila domaca - Zastava 101. :-(
[ HoT_Steppa @ 01.04.2006. 18:02 ] @
Sta kupiti za 7 000 evra?
Ako se ne plasis kupovine polovnjaka, a ne bi trebalo ko ima pravilna uputstva sta gde i kako, Fod Focus, Opel Astra, VW Golf IV.
Ko ne zeli da rizikuje, pa se odluci za nova kola bez razmisljanja Dacia Logan. Jedini problem je sto bi trebalo da bude par stotina evra jeftinija jer se na nju ne placa carina, a uvoznik zbog potraznje drzi cenu. Po nekim kalkulacijama, uvoznik zaradi po najjeftinijem primerku oko 1000 evra. Kad bi se moglo otici u Rumuniju i tamo kupiti izasao bi vas oko 6000, ali ne moze...
[ miljan nis @ 01.04.2006. 18:34 ] @
Ne znam zasto, ali u Rumuniji su sva kola neverovatno jeftina.
Primer: Citroen C 2 od 7990 eur, C 3 od 8990 eur, C 4 od 9990 eur, C 5 od 14990 eur
Hyundai Accent od 6990 eur, itd. da ne nabrajam
[ indicator1 @ 01.04.2006. 21:35 ] @
To su sve cene bez poreza, oni to tako uvek pisu, znaci dodaj 20%.
Mozes da kupis Daciju u Ruminiji (preko nekog Rumuna, ne prodaju strancima), al' onda moras da platis carinu. Medjudrzavni sporazum o ukidanju carine ne vazi sa "samostalan" uvoz.
[Ovu poruku je menjao indicator1 dana 01.04.2006. u 22:38 GMT+1]
[ zorpetus @ 04.04.2006. 21:14 ] @
Citat: davidbowman: Ja bih još malo štedeo i kupio Logan sa dizel motorom. A druga varijanta je Logan benzinac, sa ugrađenim plinom u ovlašćenom servisu, da se ne izgubi garancija.
Jel pravio neko racunicu posle koliko predjenih kilometara se isplati Logan sa dizel motorom? I da li je to onaj dizel sto je osetljiv na vrstu goriva, tj. dizela, pa mora da mu se sipa onaj Eurodizel koga em nema na svakoj pumpi, em i kada ga ima, kako kazu, nije bas dobrog kvaliteta.
[ Miroslav Jeftić @ 04.04.2006. 21:24 ] @
Podrazumeva se eurodizel; niko više u Evropi, pa ni Rumuni ne pravi motore za D2 ;) Mislim da bi na NIS-ovim pumpama kvalitet eurodizela trebao biti ok. Nisam pravio računicu, ali pretpostavljam da treba preći bar 15.000km da bi se primetila neka ušteda.
[Ovu poruku je menjao Bryan Fury dana 04.04.2006. u 22:25 GMT+1]
[ zorpetus @ 09.04.2006. 10:15 ] @
Citat: Bryan Fury: Podrazumeva se eurodizel; niko više u Evropi, pa ni Rumuni ne pravi motore za D2 Mislim da bi na NIS-ovim pumpama kvalitet eurodizela trebao biti ok. Nisam pravio računicu, ali pretpostavljam da treba preći bar 15.000km da bi se primetila neka ušteda.
[Ovu poruku je menjao Bryan Fury dana 04.04.2006. u 22:25 GMT+1]
Eurodizel kod nas nije OK - makar tako kazu ljudi koji ga koriste, i koji imaju velike probleme s motorom (pale se one signalne lampice - i kada idu da reklamiraju kazem im se da je to zbog goriva i da u slucaju nekog kvara na motoru, a takvi kvarovi kooooostaaaaajuuuuuu.... nemaju garanciju jer ne sipaju "propisano gorivo" !!!!).
A sto onda prodaju te dizel motore kod nas kada se kod nas ne moze naci "propisano gorivo"!!??? ;-(
A za gas - da se nebi izgubila garancija mora da se ugradi BRC gas od 1200 Eura - pa se to isplati jedino nekom ko bas prelazi ogromne razdaljine (posle 2 godine garancija vise ne vazi, pa se onda moze ugraditi i nesto jeftinije, mada, opet, ne znam liko jeftinije...).
[ Miroslav Jeftić @ 09.04.2006. 11:18 ] @
Jednom prilikom sam slušao neke ljude iz NIS-a koji su rekli da garantuju za kvalitet goriva na izlasku iz rafinerije, ali da ne mogu garantovati šta se posle dešava s tim gorivom od pumpe do pumpe (sad ne znam koliko im je verovati). Ne slažem se da se gas isplati samo onima koji prelaze ogromne razdaljine - gas je duplo jeftiniji a sa kvalitetno ugrađenim uređajima potrošnja je ista, tako da se takva investicija (skup uređaj) otplati posle jedno 20.000 kilometara ili tu negde, što svakako nije neka ogromna razdaljina.
[ zorpetus @ 09.04.2006. 19:02 ] @
Citat: HoT_Steppa: Sta kupiti za 7 000 evra?
Ako se ne plasis kupovine polovnjaka, a ne bi trebalo ko ima pravilna uputstva sta gde i kako, Fod Focus, Opel Astra, VW Golf IV.
Ko ne zeli da rizikuje, pa se odluci za nova kola bez razmisljanja Dacia Logan. Jedini problem je sto bi trebalo da bude par stotina evra jeftinija jer se na nju ne placa carina, a uvoznik zbog potraznje drzi cenu. Po nekim kalkulacijama, uvoznik zaradi po najjeftinijem primerku oko 1000 evra. Kad bi se moglo otici u Rumuniju i tamo kupiti izasao bi vas oko 6000, ali ne moze...
Ko hoce da prodje jeftinije sa kupovinom Dacie Logana neka ode do pijace automobila u bubanj potoku vikendom. Ja sam bio ovaj vikend i iznenadio sam se koliko se Logana tamo prodaje: sve stari izmedju 3 i 6 meseci. Da li su se vlasnici razocarali ili je nesto drugo u pitanju - ne znam, no bilo je jedno 5-6 takvih vozila tamo, u besprekornom stanju.
[ Lupi @ 28.06.2006. 00:14 ] @
Pozdrav !!!
Posto vidim da imas Ladu 110 i ja sam skoro kupio isto ladu 110 prezadovoljan sam sa njom
Kad sam bio sa njom na servis video sam jedan uredjaj za proveru gresaka i ispravnosti automobila
Da li bi mi ti mogao pomoci oko ovoga da mi nadjes gotov uredjaj ili bi mi mogao naci semu za ovaj uredjaj
[ darkon @ 12.07.2006. 15:02 ] @
Uskoro planiram da kupim Logana - Laureat 1.4MPI.
U firmi imamo nekoliko Logana ovog seta opreme. Vozio sam ga nekoliko puta i imam prilično pozitivno mišljnje o istom. Prilično je prostran, prtljažni prostor je ogroman, ima se utisak lagane i 'tečne' vožnje pri brzinama od oko 100-120 km/h. U odnosu na razne zastave koje sam vozio, što u firmi, što privatno, to je kao da se uđe u avion. Za ove pare nema boljeg NOVOG automobila na našem tržištu. Kupovina polovnog automobila je kupovina mačke u džaku, pa se nisam odlučio za tako nešto.
Što se zamerki tiče, imam ih nekoliko:
1. Vidljivost nazad je očajna. Međutim, servo volan nadoknađuje ovaj problem prilikom parkiranja i manevrisanja na malom prostoru.
2. Jedan od ovih službenih automobila je imao problema sa gasom i prilično je slabo 'vukao'. Kod drugih nije bilo tih problema.
3. Završna unutrašnja obrada ne stvara pozitivan utisak.
4. Kada se uključi klima, čuje se po mom mišljenju prevelika buka ispod haube.
5. Prtljažnik se otvara samo ključem spolja, pa je neprijatno kada se mora isključiti motor da bi neko od putnika izvadio stvari iz istog.
6. Klimatizacioni prekidači su previše zavučeni pa je vozaču nezgodno podešavanje u toku vožnje.
[ zorpetus @ 17.07.2006. 12:02 ] @
Citat: darkon: Uskoro planiram da kupim Logana - Laureat 1.4MPI.
Što se zamerki tiče, imam ih nekoliko:
1. Vidljivost nazad je očajna. Međutim, servo volan nadoknađuje ovaj problem prilikom parkiranja i manevrisanja na malom prostoru.
2. Jedan od ovih službenih automobila je imao problema sa gasom i prilično je slabo 'vukao'. Kod drugih nije bilo tih problema.
3. Završna unutrašnja obrada ne stvara pozitivan utisak.
Vidljivost pozadi jeste losa, pogotovo u tom paketu opreme gde se dobijaju i nasloni za glavu na zadnjim sedistima. Ali za utehu, vozio sam se u poslednje vreme u mnogo skupljim automobilima u odnosu na Logana (2, 3, 5 pa 5 puta skupljim!) i dobar deo njih ima isti problem!!! Moras da naucis da se sluzis bocnim retrovizorima i to ti je. Ali zanimljivo da recimo odavno VW Polo Classic koji je (kao recimo i Fiat Tempra u to neko slicno vreme) isto imao tako "poviseno dupe" nije bio kritikovan zbog slabe vidljivosti pozadi - a sada kritikuju Logana bas puno zbog toga.
Sto se gasa tice - verovatno je nesto majstorima promaklo prilikom ugradnje, vozio sam se u Loganu sa "preporucenim" BRC gasom - i nisam mogao da primetim da se vozim na gas - vukao je odlicno.
A sto se tice zavrsne obrade... pa, koliko para... :-)
[ darkon @ 17.07.2006. 12:15 ] @
Citat: Sto se gasa tice -
A ne, nismo se razumeli. Nisam mislio na tečni gas, već na to da kada pritisnem papučicu gasa nemam brz odziv motora na isti u recimo trećoj ili četvrtoj brzini. Reč je o Loganu sa benzinskim motorom. Ali opet kažem, to mi se desilo samo sa jednim, a vozio sam tri takva automobila.
[ zorpetus @ 17.07.2006. 13:28 ] @
Citat: darkon: A ne, nismo se razumeli. Nisam mislio na tečni gas, već na to da kada pritisnem papučicu gasa nemam brz odziv motora na isti u recimo trećoj ili četvrtoj brzini. Reč je o Loganu sa benzinskim motorom. Ali opet kažem, to mi se desilo samo sa jednim, a vozio sam tri takva automobila.
Da taj Logan nije bio sasvim nov? Tom motoru treba oko 3000 km da se razradi, tj. da mu karike lepo nalegnu pa tek onda ima smisla meriti performanse, potrosnju goriva itd. - kao uostalom i na vecini slicnih savremenih (low friction) SUS motora.
Ima cak nekih prica da im se kompjuteri programiraju tako da prvih 3-4 hiljade kilometara jednostavno ne dozovljavaju da ga "gazis".
A mozda je taj Logan zaista bio neki primerak koji je imao neki problem na motoru/elektronici ili je sipano neko lose gorivo...
[ darkon @ 17.07.2006. 13:36 ] @
Citat: Da taj Logan nije bio sasvim nov?
Koliko se sećam, tada je prešao nekih 5000 ili 6000 km.
[ zorpetus @ 20.07.2006. 09:30 ] @
Citat: darkon: Koliko se sećam, tada je prešao nekih 5000 ili 6000 km.
Onda ili je neka falinka na motoru (sto je zaista cudno na motoru koji je presao svega 5000-6000 km) ili je neko u njega sipao neko vrlo lose gorivo :(
Desavalo mi se sa sluzbenim Astrama - bas to sto opisujes - ti das gas, a on kao da se razmislja da li ce da ubrzava ili ne, pa onda kao odluci da hoce, pa polako ubzrava... - a sve je bilo zbog loseg goriva (sipano na jenoj privatnoj pumpi u blizini Bora).
Cim se to gorivo potrosilo - i sipalo drugo - auto je "poleteo" :-)
[ cuore_sportivo @ 11.11.2006. 01:30 ] @
Podrzavam te u nameri da kupis nov auto. Ako nista drugo bar uvek znas kako je i gde je do sada vozen i kako je odrzavan. Polovan (narocito iz VW grupacije) je macka u dzaku i licno ne verujem da ima dobrih za te pare. Moj izbor bi bio definitivno Logan. Em sto je mnogo moderniji auto od ostala dva, em sto je jedini iole pristojno "sklepan." Jeste "sklepan" ali nije preko one stvari tako da je ipak sve u kabini (iako ne nekog kvaliteta) lepo pritegnuto. Motori su provereni Renaultovi koji su odavno preboleli "decje bolesti" jeste da nisu u cvetu mladosti ali je pouzdanost na nivou a i potrosnja je totalno ok. Vesanje je nesto tvrdje nego sto se ocekuje od "Francuza" ali zato je prilicno robustni (kako mi je reklo vise taxista koji su Loganom presli po 50K i vise). Sto se delova tice onda je najgora stvar kupiti Floridu za PSA motorom. Vozis Floridu a placas delove kao za Peugeot!. A i to je relativno jer garantujem da se Logan manje kvari od oba "konkurenta." Jer i kod Lade i kod Floride (Yuga, Zastave... kako li se vec zove) non-stop nesto fali. Znas sve funkcionise ali je uvek tu neka sitnica koja **** stvari. Zato ti preporucujem - Logan. Ostala dva pusti da isrunu u zaboravu kao neuspeli projekti.
[ cuore_sportivo @ 11.11.2006. 01:37 ] @
"Ali zanimljivo da recimo odavno VW Polo Classic koji je (kao recimo i Fiat Tempra u to neko slicno vreme) isto imao tako "poviseno dupe" nije bio kritikovan zbog slabe vidljivosti pozadi - a sada kritikuju Logana bas puno zbog toga."
I ne samo oni vec i: Audi 80 B3 i B4 (vozio sam ga dugo i veoma je nepregledan nazad), Bmw serije 3 E36 (isto - klin), a ni caletova Opel Vectra C nije nista bolja a ni moj Megane II. Jednostavno iole zvucnijim markama niko ne zamera takve stvari vec to i kad kazu promrse kroz zube a Dacia je tu da svako ko sebe naziva novinarom moze da pljuje po njoj i da 10 okolo kaze "jeste, tako je - Rumun ga je proizveo." A sto se prevrtanja tice (na ADAC testu) na kraju je ispalo da su probali da izvrse "irvas test" sa "copavim tockom"!!!!!!
To se zove opstrukcija i nelojalna konkurencija.
Nemojte da mislite da imam nesto od prodaje Dacie ali mrzim predrasude. Logan je izuzetan automobil za te pare. Ja sam razmisljao da ga kupim ali mi se nije svidjao enterijer i zavrsna obrada kabine. I odlucio sam se za Megane i verovatno pogresio jer sam mogao da uzmem dva Logana u punoj opremi ali neko je vec pomenuo proporciju para i muzike.
[ Okmijun @ 11.07.2007. 13:42 ] @
malo da ozivim temu posle godinu dana, kakva su iskustva onuih koji su kupili "rumuna"?
ono sto me od floride odbija je to sto je ipak manja unutra pogotovo za vozaca
ladu nemogu da smislim ocima , ceo zivot se vozim u tome (pre bi uzeo polovnu samaru za 1500 negop novu ladu)
dakle, loganovci kakovam se cini taj auto sada posle predjenih 10-15 000 km?
jel ima neke standardne bubice?
[ pancco @ 14.07.2007. 08:37 ] @
Vozim dizela logana 9meseci,taksiram u bg sa njim i vrlo sam iznenadjen,posle 24k km nema cvrcaka u kabini,plastika se ne cuje,malo sam iznenadjen da su plocice menjanj na 22k ali im je rok oko 20k kada sam se malo raspitao kod kolega.Inace potrosnja mu je po guzvi oko 6l(od 5,9 do 6,1-2) a kada je toplo palim klimu i ne gasim motor 7-8 sati potrosnja ode nesto preko 7l.Ima kvar sa rikverc svetlom pokusao sam sa sijalicama ali nista pa cu otici do servisa.Sasvim pristojno vozilo.Potrosnju sam merio tako sto ga 1 u mesecu napunim do vrha i sledeceg izracunam i podelim,znaci realno.
[ Okmijun @ 14.07.2007. 08:59 ] @
Da li se jos uvek isplati uzimati Daciu sobzirom da je sad RO u EU i da je cena vislja skoro za 1000-1200e?
Kad se pojavila bila je oko 6500-6700e cini mi se, sad je skoro 8500 i vise, dizel je oko 9000 to je stara cena.
[ hakinen @ 14.07.2007. 14:13 ] @
Citat: ono sto me od floride odbija je to sto je ipak manja unutra pogotovo za vozaca
Ja ne znam koliki si ti covek pa ti ima manje prostora, al ja znam da imam 186 visinu i 105kg i komotno vozim, a da pritom odrasli covek moze da sedne iza mene!
Stric je sa floridom za dve godine presao 22k i do sada je samo vrsen redovan servis!
Ono sto je ovu temu zgazilo je to da zastava upada u sve veci problem, jel se kooperanti privatizuju i ne zele vise da rade za zastavu, tako da sve menje i manje vozila izlazi iz fabrike!
Najvise ih je zeznuo teleoptik koji je pravio razne sitnice, plovkove, merace oriva, ins tablu...
Kako stvari stoje i pre 2010. godine zastava ce ukinuti modele yuga i floride!
[ StORM48 @ 14.07.2007. 14:18 ] @
Zeznuli su oni sami sebe. A teleoptik bi opstao da je gledao dugoročno na vreme i proizvodio ono u čemu je bio najbolji. A to nisu bile instrument table za Zastavu.
Pozdrav
[ vladd @ 14.07.2007. 14:34 ] @
Ee, storm, ne staj mi na muku. Teleoptik je opljackana firma, mogli su da rade i delove za erbas, pljacka je cudo...
Po celokupnoj situaciji, Dacija 1,4 deluje kao najbolja preporuka, Lada ima standardne osobine sto se kvarova tice, nije nista bolja od Zastave, a Florida nece dugo, ipak je to tehnika stara cetvrt veka..
Poz.
[ hakinen @ 14.07.2007. 17:32 ] @
Ma teleoptik ce da se izvadi cim stigne svezi kapital, ustvari on je vec stigao :D
Kazu da su vec ugovorili poslova za 3 godine unapred :D
Inace sad problem je sto je privatizovana "elektro raca" koja vise ne zeli da pravi instalaciju za zastavu :( tako da se sad u zastavi bore da otkupe masine za pravljenje instalacije, pa da se instalacija pravi u kragujevcu !
Bas burazer pre neki dan kaze, da ako se uzima dacia bolje je uzeti dizel, jeste da je skuplji, al je mnogo ekonomicniji u odnosu na benzinca!
[ vladd @ 14.07.2007. 18:12 ] @
Teleoptik je prodat i ugasen. Prodat investicionom fondu sa Kipra, a radnici 01.05. poslati na biro, bez otpremnine i deonica koje imaju...
Zavrsena prica, izvinjavam se za off, ali u krajnjoj liniji Zastava je ubila jednog kooperanta..uz dodatnu pomoc "mahera", moram da priznam..
Poz.
[ hakinen @ 14.07.2007. 18:23 ] @
Nisam znao :( Ja sam imao skroz druge informacije!
[ sdurut @ 14.07.2007. 20:47 ] @
Definitivno Dacia Logan. Ja imam 1.6MPI sa full opremom. Što se tiče udobnosti konfora, mesta na zadnjim i prednjim klupama i veličine gepeka daleko je ispred pomenutih modela. To govori i cena. Za sad jedina slaba tačka ablender koji mi je na 30000km zamanjen u garanciji. Pri kupovini dvoumio sam se izmedju Logana i Škode fabije. Ali Logan mi se pokazao boljim.
[ HoT_Steppa @ 15.07.2007. 08:23 ] @
Citat: Okmijun: Da li se jos uvek isplati uzimati Daciu sobzirom da je sad RO u EU i da je cena vislja skoro za 1000-1200e?
Kad se pojavila bila je oko 6500-6700e cini mi se, sad je skoro 8500 i vise, dizel je oko 9000 to je stara cena.
Pa nije bas tako, Dacia je od 2007. potpala pod Renault prodaju tako da je novi uvoznik spustio marze i delimicno time kompenzovao carinu.
[ Okmijun @ 19.07.2007. 08:17 ] @
^
gde da se obratim? one cene koje su meni govorili su bile vise ili su to bili preziveli uvoznici stari sa po dva tri modela preostala?
[ pancco @ 22.07.2007. 18:23 ] @
Ajde kad neko sazna nove cene neka napise,meni ne treba ali ima zainteresovanih koji me zapitkuju.
[ fotom @ 25.01.2008. 14:20 ] @
I mene zanima taj uredjaj za dijagnostiku (ili kako se vec zove pomenuti) ZA LADU 110.
bio bih vam zahvalan ako bi ste me uputili GDE MOGU DA GA NABAVIM I PO KOJOJ CENI(I STA TACNO OD KVAROVA MOZE DA OTKRIJE).
POZDRAV!
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|