[ despotbg @ 30.10.2005. 01:34 ] @
Sad sam nesto razmisljao o tome kako se radujemo pustanju uvoza, ali ne znam zasto?
Gledam nase oglase i tamo je Golf IV oko 8000€ dok je recimo u nemackoj taj isti oko 6000€. Kada budemo uvozili min 2000€ ce ici neke dazbine drzavi dazbine transporta... pa tako dolazimo na isto
Mene interesuje koja ce to kola biti jeftinija nego sad i otprilike za koliko?
[ jnk @ 30.10.2005. 01:50 ] @
nova kola tipa do 3 godine starosti nece biti jeftinija ali zato krsevi od 10+ godina bice dosta jeftiniji....
[ Boki4u @ 30.10.2005. 01:56 ] @
Znaci, uvezes neki "krsh", sredis mu limariju, das mu ga po farbanju (okracis ga), uradis generalku i imas kolica da se vozas!
[ Nabukodonosor @ 30.10.2005. 02:21 ] @
A kada ce biti taj uvoz? Mislim, prvi put cujem za ovo. I koja starosna granica ce biti?
[ separator @ 30.10.2005. 02:24 ] @
Ma nema nista od toga, cak su odlozili i ono za invalidna lica.
[ sasa022 @ 30.10.2005. 02:53 ] @
Rekli su da mora biti EURO 3.
[ MileG @ 30.10.2005. 10:10 ] @
Neces biti na istom jer ne mozes porediti auto koje je vozeno ovde i ono koje je vozeno tamo, sem toga mora se naci i neka racunica.
[ Stole_sto_ljubi_zene_gole @ 30.10.2005. 12:10 ] @
Uvodjenje krseva zaboravite jer ce ogranicenje da bude zadovoljena euro 3 norma (citaj 2001 godiste i mladje)...
[ despotbg @ 30.10.2005. 13:37 ] @
vecina nemackih modela ima euro 3 posle 1997 posle 2000 ima svaki
[ Azzrael @ 30.10.2005. 13:47 ] @
Ja bih uzeo Peugeot 406 Coupe Pininfarina
http://peugeot406coupe.no.sapo.pt/

A? Nije lose...
Pozz
[ Beltrammi @ 30.10.2005. 15:52 ] @
postoji neki sporazum o pridruzivanju EU i kada se on potpise onda moraju da se ukinu neka ogranicenja u vezi uvoza recimo bas ta za kola. To treba da se desi u prvoj polovini iduce godine.

Naravno, ovo ne pogoduje nasoj ekonomiji jer to znaci odliv deviza iz zemlje, medjutim to je nuzno jer i mi dobijamo neke povlastice sto se tice izvoza u EU.

Dinkic se dosetio da skine ogranicenje uvoza, ali da auti moraju biti bar euro3. To znaci uglavnom od 1999 i novija, mada ima i nekih iz 1997, 1998...

Po meni, nece se nista bitnije promeniti kad se to uvede, a kada ce, ne znam...
[ despotbg @ 30.10.2005. 15:56 ] @
jnk ne govorim o kolim 3god starosti ja mislim na kola stara od 5-10godina
[ davd @ 30.10.2005. 15:58 ] @
Citat:
despotbg: vecina nemackih modela ima euro 3 posle 1997 posle 2000 ima svaki


ako mislis na njemacke marke onda si u krivu. vecina auta koja su u njemackoj (bila) registrirana. bez obzira na proizvodjaca. benzinci su prije (a i cesce) imali eur 3, nego dizelasi. osim toga, manji automobili ili oni sa manjom zapreminom motora, su takodje rjedi sa eur 3 (mislim naravno na starija godista). i na kraju moguce je za malo novca (ca. 300-700€) i malo posla preuraditi eur 2 na eur 3,, pogotovo benzince.


Citat:
Azzrael: Ja bih uzeo Peugeot 406 Coupe Pininfarina
http://peugeot406coupe.no.sapo.pt/

A? Nije lose...
Pozz


nije, nije... samo u svakom slucaju 2.2 HDI, trosi vrlo malo, tih, nezahtjevan... a kao da cure znaju razliku izmedju njega i 3.0 v6 ;)
[ despotbg @ 30.10.2005. 16:04 ] @
Mozda sam pogresno formulisao pitanje.
Koliko će se uštedeti na kupovini polovnjaka kada dođe uvoz i isplati li se čekati?
[ Lappy @ 30.10.2005. 16:14 ] @
Koliko se ja secam, to je bilo najavljeno za Novembar. Uh, tada kada sam cuo to mi je zvucalo daleko, pa nisam nesto se udubljivao, a vidi vec novembar :(

Pa sta je bilo sa tim, Novembar ili je odlozeno ?

Trebalo je biti bez starosnog ogranicenja, samo taj euro3 standard.

Moze neko malo da objasni, sta se motor sa tim standardom razlikuje od motora bez i jel' moze nekako da se mozda provuce nesto sto ne podleze tom standardu ? Mislim, mozda neka fake prepravka na papiru ili nesto..
[ davd @ 30.10.2005. 16:47 ] @
Moze neko malo da objasni, sta se motor sa tim standardom razlikuje od motora bez i jel' moze nekako da se mozda provuce nesto sto ne podleze tom standardu ? Mislim, mozda neka fake prepravka na papiru ili nesto..[/quote]

motor se ne razlikuje. razlikuje se kolicina ispusnih (stetnih) gasova, cvrstih cestica itd. citaj, sto je veca eur brojka (norma), motor tj auto manje zagadjuje okolis. npr. ako je jedan isti automobil namjenjen za zapadnoeuropsko trziste (pogotovo njemacko) ima i najucinkovitiji katalizator (preciscivac), ako je za africko, onda nema nikakav, tj sve ide u zrak... i da, motori bez katalizatora imaju malo vise ps (neznatno npr. 90ps sa, bez 92). na ovo zadnje nemam odgovor, no na balkanu je sigurno moguce ;)
[ StORM48 @ 30.10.2005. 19:21 ] @
Euro 3 se prvi put pojavio '98. godine, ali kao pojam. Stidljivo se primenjuje od 01.2000., a potpuno TEK od 01.2001. Najveći broj automobila ispunjava Euro 3 normu tek od 2001. godine, jer se ni proizvođačima baš ne žuri da gomilaju troškove.

Tako da se baš nešto mislim da ćete se navozati sa "jeftinim" automobilima. Nažalost.

Pozdrav
[ Milos niks @ 30.10.2005. 22:21 ] @
Euro 3 standard se moze postici nekim doradama motora , kao i ubacivanjem plina ... ali mislim da sve zemlje Eu racunaju kola kao euro2 ili euro 3 prema default specifikacijama na dan proizvodnje .
poz
[ ghetto superstar @ 31.10.2005. 19:19 ] @
>>Euro 3 standard se moze postici nekim doradama motora , kao i ubacivanjem plina ... ali mislim da sve zemlje Eu racunaju kola kao euro2 ili euro 3 prema default specifikacijama na dan proizvodnje .
poz

da, ali onda bi se moralo uvesti obavezno merenje izduvnih gasova prilikom registracije, pa bi se moglo doraditi euro2 na euro3.

mislim da je to mnogo postenije jer i euro3 motor moze da "produva" i izbaciva vise stetnih materija od nominalne kolicine.

PS: jel moze neko nesto detaljnije da napise nesto o tim doradama?
[ davd @ 31.10.2005. 23:39 ] @
kao prvo moram se korigirati, prepravak sa EURO 2 na D3, je moguc bez vecih problema. D3 je njemacka norma, po stetnosti za okolis bliza je EURO 2, ali po cijeni (kfz steuer = porez na motorna vozila) u D su idendeticni. D3 postoji od 1997g. i bio je pionir EURO 3. moram naglasiti da su i cijene za ovu prepravku znatno pale (od 130€). sto se preuredjenja EURO 2 na EURO 3 tice, mogucnost postoji, na za vrlo manji broj motora i daleko vise "akcije", i troskova...

@ghetto superstar
da, ali onda bi se moralo uvesti obavezno merenje izduvnih gasova prilikom registracije, pa bi se moglo doraditi euro2 na euro3.

mislim da je to mnogo postenije jer i euro3 motor moze da "produva" i izbaciva vise stetnih materija od nominalne kolicine.

u njemackoj je obvezatno svake 2 god. da auto ide na kontrolu ispusnih gasova, obicno se to radi zajedno sa tehnickim pregledom. ako nesto nije u redu, moras popraviti ili promjeniti katalizator ili neces proci na tehnickom...

ovo je jedan od vodecih njemackih proizvodjaca opreme, za modernizaciju "ispusnih sistema", stranica je na vise jezika...

http://www.twintec.de/

poz
[ Stefano @ 01.11.2005. 01:03 ] @
ma bice pravilo da mogu da se uvoze automobili koji su na dan proizvodnje bili EURO3,kakva crna dorada i prepravka motora u EURO3 pa onda bi mogao da uvezes sta hoces i nasa zemlja bi bila puna krseva.Ovako lepo automobili 2000-to i 2001 godiste i Bog da vas vidi!
[ cune @ 01.11.2005. 08:54 ] @
Citat:
Stefano: ma bice pravilo da mogu da se uvoze automobili koji su na dan proizvodnje bili EURO3,kakva crna dorada i prepravka motora u EURO3 pa onda bi mogao da uvezes sta hoces i nasa zemlja bi bila puna krseva.Ovako lepo automobili 2000-to i 2001 godiste i Bog da vas vidi!


Ovo je potpuno tacno. Koliko god da automobil zadovoljavao euro3 standarde sa svim budzevinama na sebi, nece moci da se uveze. Jedino moze ako u knjizici pise euro3, pa taman da je i 3 puta produvao. Niko nece meriti gasove na carini vec ce samo gledati knjizice.
Na nasu zalost, opet ce moci da se voze samo oni koji imaju u dzepu >5k€
[ Trajkovic @ 01.11.2005. 10:14 ] @
Sta mislite? Da li ce moci u starije automobile (1994-1999) da se ubaci kompletan EURO3 motor od recimo nekog havarisanog automobila. Naravno, da je sve legalno uradjeno u inostranstvu.

Primer: Golf 3, Audi 80 B4, Opel astra... Ovim automobilima je po konstrukciji sasvim moguce ubaciti motor novije generacije bez ili sa vrlo malo prepravke. Ipak bi u tim automobilima bio legalan EURO3.
[ Stefano @ 01.11.2005. 11:56 ] @
da moguce je ali vec sam objasnio da ce biti moguc uvoz samo automobila sa fabrickim euro3 motorom.Znaci fabricki a ne da si mu ti to ubacio.
[ davd @ 01.11.2005. 15:38 ] @
Citat:
Stefano: da moguce je ali vec sam objasnio da ce biti moguc uvoz samo automobila sa fabrickim euro3 motorom.Znaci fabricki a ne da si mu ti to ubacio.


onda izgleda ovdje lud je*e zbunjenog. pa ako donose zakon po kojemu je mogucno uvesti automobile koji ispunjavaju EURO3, onda se trebaju toga drzati. bez obzira radi li se o serijskoj izvedbi ili naknadnom poboljsanju. postoje testovi koji pokazuju da li je zadovoljena ta norma ili ne. ako je svrha ovoga zakona, da se uvezu samo automobili koji manje zagadjuju okolis, onda je stvarno zalosno, ako prave razliku - nije bitno je li katalizator ugradio bmw ili josip broz tito. no prije ce biti da pokusavaju natjerati ljude da uvoze novija auta (samim tim je veci priljev od carine i sl.), onda su trebali reci sva auta od 2001 i gotovo. samo je*u posten svijet u zdrav mozak, kako bi se reklo... cccc
[ mitar1982 @ 01.11.2005. 17:18 ] @
Pošten narod, hahahaha

Kako si mislio da dokažeš da je neki golf 2 "dorađen" za euro3 standard?
Na tehničkom pregledu, gde prolaze kola bez kočnica, ako Miletu ubaciš 300 din u džep, i doneseš mu dva piva... :?

Jedini način da se spreče zloupotrebe je da se napravi katalog automobila koji fabrički zadovoljavaju euro3 standard, i da se dozvoli uvoz samo tih vozila...
[ Stefano @ 01.11.2005. 18:03 ] @
sad sam hteo da kazem,odakle nasima instrumenti za merenje EURO3.
Mislim ja se prosto jezim od tog uzasavanja naseg naroda sto ne mogu da se uvoze krsevi...pa koji ce nam to moj ljudi,daj da se osavremenimo malo.Ako vozi neko krsa nek steka godinu dve pa nek uzme ljudski auto.U svim okolnim zemljama je bolji vozni park nego kod nas...daj da vise ne patimo za krsevima.
[ StORM48 @ 01.11.2005. 19:12 ] @
U suštini se slažem sa tobom. Ali postoji drugi problem...

Mi smo zemlja koja je oduvek vršila pritisak na stanovništvo da izdržava domaću "industriju". To je dovelo do neverovatnog debalansa voznog parka u odnosu na zemlje u okruženju, koje nikada nisu imale toliko striktna ograničenja u pogledu uvoza.

Da bi se iole amortizovao jaz koji vlada između totalnih krševa (sa po 30 godina starosti i zagađenjem na nivou termoelektrane) i novih automobila, MORAO je da se liberalizuje uvoz, ali sa dosta manje restriktivnih mera od utvrđenih.

Primera radi, ograničenje uvoza je trebalo da bude uslovljeno ekološkim normama, ali NIKAKO tako visokim normama, koje se primenjuju u jednoj Nemačkoj. Mi prosto nismo u poziciji da možemo da zahtevamo od naroda da se preorjentiše isključivo na nove i automobile stare svega par godina, jer kad neko nema para, isto mu je da l' nema 15000 ili 50000 evra.

Konkretno, moglo bi da se uvede ograničenje Euro 2, pa da se lakše obnovi vozni park. Nekakva briga o zagađenju i uvozu "krševa" definitivno ne pije vodu, jer je svaki Euro 2 automobil bar 15 godina mlađi od našeg proseka. Ograničenjem se ne postiže ništa - oni koji imaju para će i dalje kupovati nove automobile, dok će oni siromašniji, usled nedostatka novca, i dalje kuburiti sa svojim Ladama, Golf 1, Jugo i sličnim automobilima, sa preko 20 i više godina starosti.

Dobitak - ništa. Auto koji prevaziđe svoj radni vek (kakvih je najviše u Srbiji) nanosi mnogo više ekološke štete nego bilo kakav krš proizveden po Euro 2 standardu.

Ako ni ovo ne bi bilo dovoljno, Euro 2 bi trebalo dozvoliti samo za benzince, dok bi Euro 3 morali da poštujemo po pitanju dizel automobila (zbog ionako veće emisije štetnih gasova kod ovih motora, njihove Euro norme su i inače dosta labavije).

Ovako bi se, za 7-8 godina stvorio kakav-takav balans voznog parka i zagađenje bi se predupredilo indirektno. Ova metoda, kakva je novim zakonom predviđena, definitivno nije bila izložena nekim ozbiljnijim analizama, već je isključivo plod želje da se trgovinski deficit što pre smanji. Međutim, ta priča već odavno zalazi u politiku, pa ću se ovde zaustaviti.

Hvala na pažnji i izvinite na podužem postu.

Pozdrav

[Ovu poruku je menjao StORM48 dana 01.11.2005. u 20:15 GMT+1]
[ Milos niks @ 02.11.2005. 12:07 ] @
Benzinci stariji ... jos nekako i moze da im se progleda kroz prste sto se tice zagadjenja ... ail autobusi,kamioni, dizeli stariji od 85 , pa to bi trebalo sankcinisati najpre .

Inace Srbi su lovci u mutnom po profesiji pa ako dozvole neko budzenje kola na euro 3 bice takvih malverzacija da to nije normalno .

Poz
[ ghetto superstar @ 02.11.2005. 12:45 ] @
>> sad sam hteo da kazem,odakle nasima instrumenti za merenje EURO3.

na svakom masinskom fakultetu

>> Ako vozi neko krsa nek steka godinu dve pa nek uzme ljudski auto.U svim okolnim zemljama je bolji vozni park nego kod nas...

da istina, al ne zato sto su ekoloski savesniji od nas vec sto ima je standard DALEKO VECI od naseg. znaci ne treba leciti simtome vec uzroke.
btw ko ima platu 200e moze da steka sto godina, nece kupiti auto sa euro3 motorom.

u stvari hoce, kad se uvede euro7 motor ;)
[ mexico @ 02.11.2005. 12:54 ] @
Da bi neko testirao da li je motor po pitanju izduvnih gasova po Euro 3 standardu mora i gorivo da bude odgovarajuce.

Prema tome testiranje kod nas zaboravite jer ni novo-novo-novo-novo kupljen auto star 1 dan koda nas ne moze da prodje Euro 3 test jer je gorivo #@#$@##$@!!!!

Ako neko kaze da ima privatnih ili pumpi sa kvalitetnijim benzinom: svi se snabdevaju iz ISTIH (domacih) rafinerija. Tek je u pslednjih mesec-dva dozvoljen uvoz gotovog euro-dizela ali i onaj koji stize (zbog cene) nije odogovarajuceg kvaliteta (ili ga nasi tako naprave kad stigne). A i kolicine koje se uvoze su male.

A sto se tice benzina on stize na SVE pumpe izi istih rafinerija...

[ davd @ 02.11.2005. 16:49 ] @
Pošten narod, hahahaha

pa hvala bogu posten narod, neposten se je vec davno snasao ili ce se snaci...


Prema tome testiranje kod nas zaboravite jer ni novo-novo-novo-novo kupljen auto star 1 dan koda nas ne moze da prodje Euro 3 test jer je gorivo #@#$@##$@!!!

pa koji ce im onda ku*ac, ti EURO3 auti ? ne znam dali u scg jos uvijek postoji olovni benzin, ako njega ulijete u takve automobile, odmah postaje EURO 0, jer dolazi do unistenja katalizatora...


Citat:
Stefano: sad sam hteo da kazem,odakle nasima instrumenti za merenje EURO3.
Mislim ja se prosto jezim od tog uzasavanja naseg naroda sto ne mogu da se uvoze krsevi...pa koji ce nam to moj ljudi,daj da se osavremenimo malo.Ako vozi neko krsa nek steka godinu dve pa nek uzme ljudski auto.U svim okolnim zemljama je bolji vozni park nego kod nas...daj da vise ne patimo za krsevima.




da se ne uvoze krsevi... ovaj vjerojatno vozi nesto novije... ne znam sto je krs, npr. audi a 6 , mercedes e, bmw 5, npr. ´96 godiste. a ove mnogobrojne zastave iz ´82 su auta ?

LOL

[ ironman @ 02.11.2005. 17:37 ] @
Bez sekiracije
dok vlast izglasa novi zakon(uredbu), bice euro3 automobila 10-ak godina starih.Ziveli
[ despotbg @ 02.11.2005. 21:15 ] @
Skrenuli ste sa mog pitanja! Otvorite posebnu temu o euro 2,3. Mene interesuje konkretan model kola koji ce sa dazbinama drzavi kostati manje nego sada kod nas.

Orginal
Mars sa moje teme! Otvorite posebnu temu o euro 2,3. Ja sam pitao za konkretne modele kola!!!!!



[Ovu poruku je menjao despotbg dana 02.11.2005. u 23:44 GMT+1]
[ StORM48 @ 02.11.2005. 22:03 ] @
Povuci malo ručnu. Tema nije Tvoja, već je pitanje Tvoje. Tema je vlasništvo foruma. Postoje moderatori koji se brinu o ovom forumu i oni određuju da li je nešto po Pravilniku ili nije.

A osim toga, samo pitanje "koji auto kupiti" automatski otvara i temu šta je uopšte moguće kupiti, pa ne vidim razlog za neko negodovanje i neprikladno ponašanje.

A uostalom, ako smatraš da Ti ovde niko nije pomogao svojim izlaganjem, možeš to i malo opuštenije da napišeš!

Pozdrav

P.S. Pošto Te već nervira rasprava o Euro 2/3 motorima, ja Ti predlažem da kupiš Audi A4 (1996), a Ti ćeš se već nekako snaći sa uvozom.

[Ovu poruku je menjao StORM48 dana 02.11.2005. u 23:10 GMT+1]
[ despotbg @ 02.11.2005. 22:37 ] @
Jesam ispao siledzija, trebao sam staviti nekog smajlija, sad cu ispraviti. A i moderatori bi mogli malo da odreaguju, koliko ja znam o motorima se prilicno raspravljalo http://www.elitesecurity.org/t...-slobodan-uvoz-polovnih-vozila

[Ovu poruku je menjao despotbg dana 02.11.2005. u 23:38 GMT+1]
[ Floydian @ 03.11.2005. 01:09 ] @
@despotbg
Ako planiraš da rizikuješ i kupiš auto sa stranim tablama 7-10 godina star(znači bez EURO 3 motora),evo par predloga:

*do 2000€
-VW Golf 3 ili Polo
-Fiat Punto,Brava ili Bravo(ja sam kupio Fiat Bravu 1996.godište za 1900€)
-Renault Twingo ili Clio
-Seat Ibiza
-Opel Corsa

*do 3000€
-Opel Vectra
-Seat Cordoba
-Fiat Brava,Bravo ili Marea(posle 1998.)

*do 4000€
-Audi A3 ili A4(do 1996.)
-Opel Astra
-Škoda Oktavia
-Peugeot 206

A ako hoćeš da kupiš auto do 6 dodina starosti,izbor je veliki:VW Passat(4,5),Bora i Golf 4,Fiat Punto 2,Renault Clio 2,Peugeot 307 i 406,Audi A4,A6 i A8,Škoda Fabia... .
Sve zavisi od toga koliko para planiraš da daš!
U Italiji,Nemačkoj i naročito u Belgiji dobar auto možaš da nađeš za male pare(barem u poređenju sa cenama kod nas).
[ DrJekyll @ 03.11.2005. 09:26 ] @
Citat:

sad sam hteo da kazem,odakle nasima instrumenti za merenje EURO3.


To ce tek biti smejurija, jer ce u praksi to verovatno ici "na rec" tj. imace neki katalog po kome ce znati koji model od kog datuma ima euro3, a mozda taj automobil trenutno i ne zadovoljava norme, al koga briga za to....

Prica da se to uvodi zbog "uskladjivanja sa EU" je totalni bullshit, bugari vec godinama uvoze automobile bez ogranicenja, a ulaze mnogo pre nas u tu istu EU zar ne ;)

I naravno sve to zbog domaceg automobila koji sa klimom kosta 9000eur, jedva cekam da vidim koji ce debil da ga kupi..

[ mexico @ 03.11.2005. 10:27 ] @
@despotbg

... a prakticno:
stvar sa uvozom se nece nesto mnogo promeniti. Umesto dosadasnje 3 godine moci ces da uvezes auto 4-5 (eventualno 6) godina star. To se svodi na samo malko drugaciju situaciju cenovno nego sada.

Uopsteno zahtev (naredba, u stvari) jeste da i mi kao i bugari liberalizujemo uvoz. Medjutim nasa vlast uporno je smisljala kako da zastiti domaceg auto giganta "zastavu" (giganta po broju zaposlenih i trosenju i izvlacenju para, ne po proizvodnji) pa im je palo na pamet da uvedu "ekolosku normu" za uvoz. Tako da niko iz evrope ne moze da kaze da kocimo uvoz ali, eto, ekoloske norme....

E sada sto nijedan auto ovde nij u stanju da bude Euro 3 zbog goriva to u praksi ne funkcionise ali dobro dodje kao ogranicavajuca stvar za uvoz.

@davd

Naravno da se jos uvek prodaje i obican benzin kao i obican dizel. Naravno i jos uvek ima dosta automobila koji to koriste. A obzirom da je zamena katalizatora skupa, najcesce kada se potrosi ljudi stavljaju cev umesto njega i nastavljaju da voze samo vise ne biraju bezolovni/olovni vec "sipaj sta stignes".
Tako da ova uredba sa Euro 3 nema stvarno ekolosko opravdanje vec vise zastitinicko za "zastavu".
Nije da ne treba da brinemo o ekologiji. Treba i to maksimalno. A za to treba prvo proizvoditi normalnije gorivo, naterti industriju da koristi filtere i jos mnogo toga. Ovako, bez svega prethodnog, Euro 3 standard je besmislen
[ davd @ 04.11.2005. 17:38 ] @
@mexico, postoji li u mexicu ova uredba o E3 :) ma i ja se slazem da treba cuvati okolis, btw. pomazem greenpeace-u. cinjenica je, da je na balkanu ekologija nepoznat cimbenik drustva. necemo pomoci planeti zemlji ako vozimo auto sa E4 normom, a izrabano mot. ulje prolijemo u kanal... no to je vec druga tema...

@despotbg, stvarno mi je zao sto se ova tema okrenula, u "nepozeljnom" pravcu. ako je uvjet uvoza, E3 norma, onda nema svrhe da pricamo o tuning-u auta...

za ove koje su pogresno shvatili svrhu nadogradnje : ako u njemackoj promjenite tj. poboljstate ispusni sistem, to se uredno uvede u prometnu dozvolu. i onda je auto "cisto". sto znaci, onda ne bi trebalo da postoji razlika, je li to serijski ili naknadno ugradjeno. nisam ni mislio da se to radi u scg...
[ Lappy @ 06.11.2005. 21:05 ] @
Zna li neko neke dobre domace (Srbija) sajtove sa auto oglasima ? Dobro, halooglasi su najmasovniji, ali nesto sa fotografijama :)

Nasao sam nekoliko, ali nisu bas aktivni.
[ VladeM @ 13.11.2005. 22:40 ] @
http://www.polovniautomobili.com/
imaju i mail listu, svakodnevno dobijes novoprijavljene aute.
[ dd_dd @ 14.11.2005. 13:41 ] @
Citat:
Lappy: Zna li neko neke dobre domace (Srbija) sajtove sa auto oglasima ? Dobro, halooglasi su najmasovniji, ali nesto sa fotografijama :)

Nasao sam nekoliko, ali nisu bas aktivni.


http://www.kupiauto.com/

Iskljucivo sa fotografijama, nema starijih oglasa od mesec dana, samo teritorija SCG, uvek ima oko 200 auta.

Dnevno se azurira.
[ jablonsky @ 27.02.2009. 11:55 ] @
Zdravo svima!

Dolazim iz Slovenije, za Beograd prilično često. Voleo bih da prodam svoja kola u Beogradu, (Fiat Marea 1.9 diesel, 200.000km, EURO2, mp3 player, ..., cena 2500 €) Auto je limuzina, nije karavan.

Koliko znam, može da se dovede samo EURO3, zar postoji neka šansa, da se registruju strana kola u Srbiji i na EURO2. Na kratko, da li mogu bilo kako, da prodam ova kola u Srbiji?

HVala Vam puno za odgovor, nadam se, da nisam previše pogrešio temu...

[ budjavlebac @ 27.02.2009. 12:08 ] @
Na sreću ili žalost ne možeš nikako.
[ Nabukodonosor @ 27.02.2009. 12:37 ] @
A sto ih ne prodas u Sloveniji?!
[ jablonsky @ 27.02.2009. 13:11 ] @
Zato što u Sloveniji vrede 1000€, u Srbiji mnogo više drže cenu. Bilo koja. Eto.
[ Nebojsa Milanovic @ 27.02.2009. 15:05 ] @
To da polovni krševi toliko više "vrede" u Srbiji nego u razvijenijem svetu je jedna neverovatna devijacija koja govori samo o nama.

To je ona priča "batice, mani nova kola, za tu cenu možeš da kupiš znaš kakvog Audija, BMW, VW...kao čaša".

Takve gluposti iscrpljuju narod i samo zidaju cenu tim lešinama umesto da oni i kod nas koštaju kao svuda u svetu (trebalo bi i manje, zbog manjeg standarda).

Ali ne, to kod nas nije moguće, jer mi u njima da vidimo neku "vrednost" koju niko drugi na svetu ne vidi..

Da nije tužno, bilo bi smešno...