[ cicovic @ 12.11.2005. 19:30 ] @
Posedujem corsu 1.5D 1990 god. sa 5 vrata. U mom je vlasnistvu 4 godine, a godinu pre toga uvezena je iz inostranstva, motor me sluzi odlicno (mali potrosac i sl, bez ikakvog odrzavanja, sad me ceka zamena kaiseva, spanera...), ali limarija je ocajna. Vrata i rubovi, kosevi pomalo i vrata gepeka, rdjavo.... pa.. auto je beo, i sve se poznaje.
Razmisljao sam da ulazem u limariju i doterivanje tog automobila, ali za novac koji bih ulozio u taj automobil, po oglasima vidim da mogu da dobijem BMW 316i ili 520i za pristojne pare sa ugradjenim plinom, istog godista ili tojotu korolu XL 1.3 za koju kazu da je neunistiva i koje uopste nema na stranim sajtovima (tipa mobile.de) u ponudi.
[ Stefano @ 12.11.2005. 22:09 ] @
BMW 520 E34 uzmi i ne razmisljaj.
Jos uvek atraktivan auto,ako bude imao stari motor(cini mi se do 1991) onda ces imati 129 ks a ako budes nasao sa novijim od 150 ks,uzivaces.Mada i jedan i drugi su dobri.Racunaj na moguce probleme sa elektronikom na posle 200000 km kao kod svakog BMW-a te generacije.
Inace i sam znas atraktivan je auto idalje,meni se licno svidja,od opreme gledaj da ima bar napred elektro podizace i klimu.Mislim da airbag ima u opciji,ali pazi tada gotovo niko airbag nije stavljao,to je bila ekskluziva(airbag je serijski na modelima sa sirim bubrezima od 1993-1995).

Znaci kockicu(E30) i korolu zaboravi,ovo je pravi auto!
[ DrJekyll @ 13.11.2005. 10:17 ] @
520 sa klimom airbagom i podizacima za "pristojne " pare moze samo da se sanja, pretpostavljam da ovo "pristojno" znaci malo skuplje od tvoje corse. However, ako se ipak odlucis za kupovinu istog racunaj na 3X vecu registraciju, 3X vecu potrosnju, 3X skuplje delove. Te "pristojne" E34 su obicno presle 350.000-400.000km i spisak mogucih kvarova nije bas tako mali (a ni jeftin). Pa ako bas hoces BMW onda ti je bolje uzeti E30.

PS:Toyote jesu nepoderive, ali to ne znaci da ce i narednih 15 godina biti nepoderiva. ;)
[ ghetto superstar @ 13.11.2005. 14:38 ] @
Pa zavisi od tebe sta hoces od auta,kako da ga vozis,koliko si spreman da dodas para ,koliko da ulozis u odrzavanje,koliko u potrosnju gledas,jer BMW jeste lutka i jeste da je uzivanje u voznji,samo kada ocepis po gasu primjetices kako ona kazaljka za potrosnju polako nestaje u desnu stranu,ali isto tako toyota ne moze da pruzi sto i BMW,pa ti odluci sta ces!?
BMW ne voli da se gusi sa 2 000 obrtaja,voli malo tezu nogu,ali ti si volio corsicu,jos ovo je zadnja vuca,a mnogi koji nisu svjesni toga su se uvjerili kako je kad te kao sestar pocne okretat,ako ne znas sa njom,ali ako znas to je druga stvar,pa vjerovatno BMW i Mercedes ne stavljaju prednju vucu!?
[ StORM48 @ 13.11.2005. 14:52 ] @
Potvrđujem!

BMW je "najoštrija" mašina koja je pristupačna širokim narodnim masama (pod pristupačnošću podrazumevam da ne košta kao Ferrari i tome slično), ali osim performansama, najoštrija je i po mnogim drugim stvarima.

Prvo, čime se prosečan vozač iznenadi, je gotovo potpuna neupravljivost po klizavom terenu, uprkos prisustvu svih elektronskih pomagala. Recept postoji i mnogi ga koriste - dva džaka peska u gepeku i (barem zadnje) zimske gume i eto BMW-a koji ide i po snegu :)

Imaj u vidu da je BMW-ova unutrašnjost malo zbijenija od ostatka vozila iz iste veličinske klase, ali je zato obrada i udobnost - fenomenalna.

Za mene lično, vožnja BMW-a na plin predstavlja bogohuljenje (mada svakako može da smanji prilično halapljivu potrošnju "bavarskog vuka") :)

Pozdrav

[Ovu poruku je menjao StORM48 dana 13.11.2005. u 15:52 GMT+1]
[ ghetto superstar @ 13.11.2005. 16:28 ] @
To ti je isto kao da pitas koliko trosi jaguar!!!
To su auta namjenjena za agresivnu voznju i samim tim ako si se vec odlucio za tako nesto moras da progutas,odnosno da predjes preko onogo sto ces da platis,a on proguta,ali ako ces ga iskoristiti onda vrijedi svaki dinar,a ako ces sa njim kulirati 50km/h onda uzmi toyotu!!!
[ StORM48 @ 13.11.2005. 18:12 ] @
U jednoj rečenici si rekao sve što sam ja "preživao" u 15 redova! :)

U suštini to je to - BMW je samo za "sladokusce". :)

Pozdrav
[ cicovic @ 13.11.2005. 20:11 ] @
ALAL VERA!

Ja sam ipak porodican covek kom auto sluzi za zavrsavanje posla a mnogo manje za uzivanje (iako se u voznji trudim da uzivam - pre corse sam imao peglicu, a corsa je za peglu uzivanje) a BMW 520i imam u ponudi od komsije (kod njega je vec 7-8 god) i na satu pise 236xxx km za 3000€ i zainteresovao me kao udoban i veliki auto (ogroman gepek, pozadi ogroman...), a dalje , tojotu mi nudi opet poznanik, kog vidjam vise godina u renou, a tojota mu se "izlezava" u garazi (ne vozi je, osim na more i na duzi put, a sto je retko, ima ugradjen plin, i presla 186xxx km), isto za 3000€.
Licno, corsa me odusevila minimalnim ulaganjem (jedini kljuc koji stavljam u nju je onaj za paljenje) i po vasim postovima vidim da je corolla bolje resenje. Ima li ko sta da kaze za i protiv ovog auta, iskustva....
[ DrJekyll @ 13.11.2005. 20:22 ] @
Onda definitivno corolla, s tim sto bi joj neka realna cena bila 2600-2700 (zavisi od opreme i stanja lima) a to sto na satu BMW-a pise 236xxx samo iskuliraj.

PS:Delovao si sa korsom 1.5D kao "porodican covek kom auto sluzi za zavrsavanje posla a mnogo manje za uzivanje" al nisam hteo da sudim unapred ;)