[ BBK TRSTENIK @ 18.12.2005. 03:52 ] @
Jeli momci jel moze neko da mi kaze kako da nabudzim jugica,jel moze da mu se ubaci neki drugi motor,i koji,ili moze nesto da se uradi sa ovim njegovim?inace jugic je 90' 55-ica,presao 60000?
[ bakara @ 18.12.2005. 13:46 ] @
Pa sta je radjeno sa tim autom kad je za 15(6) godina presao 60000km?
[ fanfon @ 18.12.2005. 13:58 ] @
Verovatno je samo bila gradska voznja cim je tako malo presao...
[ bakara @ 18.12.2005. 14:07 ] @
xexe...onda je taj grad jaakoo mali...:)



--
[ cicika @ 18.12.2005. 16:38 ] @
Je l' može neki on topic odgovor?!

Navodno, Lancia 1.6 motor leže "šraf na šraf" u juga, a jugo verovatno leti sa tim.
[ zei @ 18.12.2005. 17:53 ] @
Moze motor od una turbo ali mora obavezno da se prepravlja auto zbog cvrstine.
Stavljanje bilo kog veceg (jaceg) motora zahteva rad na oslanjanju (vesanju) kocicama, upravljanju i svemu ostalom sto je potrebno za bezbednu voznju (kotrolisanje i zaustavljanje) tog vozila. Budzenje je skup sport.
Nesto jeftinije mozes proci sa zamenom karburatora i dizni u karburatoru (naravno i ucinak je reda 10 ks).
Koliko novca si spreman da ulozis?
[ miljan nis @ 18.12.2005. 18:57 ] @
Citat:
bakara: Pa sta je radjeno sa tim autom kad je za 15(6) godina presao 60000km?


Eeee, moj 101 je 91. god pa presao 37000 km.

Imas na sajtu www.fandjo.co.yu/forum mnogo tema o budzenju Yuga pa pogledaj.

Trebace ti mnogo sati da sve procitas.

POZDRAV
[ BBK TRSTENIK @ 18.12.2005. 20:00 ] @
pa brate ja sam ga takvog kupio otkud znam sta je onaj pre mene radio sa njim,mozda mu cucao u garazi 10god.uglavnom ocuvan je meni je to bilo bitno!
[ BBK TRSTENIK @ 18.12.2005. 21:08 ] @
pa sta znam mogu za neko vreme da skupim do 1000evra da ulozim na njega,jel bi bilo dovoljno,mada naravno,ni samo budjenje ne moze sve odjedamput nego malo po malo...e a koliko gubim ako mu ugradim plin,sta cu, jeftinija varijanta!
[ pctel @ 18.12.2005. 23:11 ] @
Citat:
bakara: Pa sta je radjeno sa tim autom kad je za 15(6) godina presao 60000km?

Pazi, za srpsku radnicku klasu van Beograda, 4000 km godisnje je neki prosek - ti ljudi se voze na posao, do prodavnice i gotovo, vikendicu nemaju, na more ako idu ne idu kolima, znaci ostaje to je oko 75 km nedeljno, 5 dana po 15 kilometara, ostala 2 dana su vikend, brate, gde da predje covek 15 km svakog dana ako mu je posao recimo 4-5 km od kuce? Cak i da 5 puta godisnje obilazi rodbinu 100 km daleko, opet moze da se uklopi u tu kolometrazu. Evo, moj otac se bas jutros preracunavao kako mu se isplati ugradnja plina - konstatovali smo da on nema sanse da predje vise od 5.000 km godisnje ni pod tackom razno.
Ipak, ja bih bio oprezan sa kupovinom takvog auta - motoru daleko vise odgovara da prevali 500 km odjednom, nego da 50 dana prelazi po 10 km, jer je to daleko vise ciklusa grejanje-hladjenje, mislim da je bolje kad je motor i duplo vise presao nego kad je tako mucen svakog dana.

[Ovu poruku je menjao pctel dana 19.12.2005. u 00:20 GMT+1]
[ zei @ 18.12.2005. 23:35 ] @
Zavisi gde je vozen taj jugo. Da je tako vozen u Beogradu sada bi bio u jos losijem stanju. Motor ubijaju kratke relacije kada ne stigne da se zagreje ulje i ceo motor do radne temperature. Takodje smetaju i guzve u gradovima 1-2 brzina stani kreni rezim.
Plin za tvoj jugo u Bg-u bi kostao oko 260e (sa bocom 60l) ali bi tebao da uzmes manju i naravno ostanes skoro bez gepeka. Tada nema budzenja motora...
Naravno uvek mozes da mu ulepsas izgled sa obrvama, spojlerom, Alu felnama, Elektricni podizaci stakala, centralna brava, svetla za maglu, muzika, beli cajgeri sa plavim ili crvenim kazaljkama, enterijer...
a sve vreme vozis na plin :)
Cemu pojacavanje motora a vozis na plin? Ako budes ugradio plin mozda ces da primetis da jugo ide bolje nego na benzin u nizim obrtajima i da je malo elesticniji motor.
[ BBK TRSTENIK @ 19.12.2005. 17:07 ] @
Dobro,ok a recimo da ga ostavim ovako na benzin a hocu da taj jugic ima nekih 90-100 konjica,sta mi sve treba,jel moze ko da mi sastavi spisak materijala kao ono motor taj i taj.....itd..mene cisto interesuje da nabudzim masinu,tj da je zver pod haubom,a kasnije cu da ga sminkam...a i malo sam prrelistavao forum na onom sajtu sto je predlozio MILJAN iz Nisa,i nasao dosta toga korisnog,mada oni onde se raspravljaju koji motor je od kog bolji itd nikako da se sloze sta je najbolje,ja bi da ako nekom nije problem meni lepo sastavi neku normalnu varijantu,ja lepo sakupim sve sto treba,odnesem kod majstora i zavrsim posao!
[ napalhame @ 19.12.2005. 17:14 ] @
Pozdrav
otidji na www.pungas.com i tamo trazi crank pogledaj njegov stojadin i vidi sta je covjek sve uradio od njega auto leti i preljepo izgleda

pozz
[ zei @ 20.12.2005. 09:14 ] @
Pazi 90-100 KS na tockovima je mnogo (povecanje snage 100%) a samo 1000e je malo za to. Kako sam vec napisao za tako drasticne promene moras menjati i kocnice, sistem oslanjanja (kako bi ostao na putu)... Promenom karburatora mozes da povecas sngu za 10tak KS. Ugradnjom elektronskog ubrizgavanja i lambda kontrole prilazis idealnoj smesi u cilindru. To su sve neka poboljsanja. Cenu i delove ce ti reci majstor koji se time bavi jer se to ne radi napamet.Dodatno mozes ispolirati i prosiriti kanale na usisu.
Delovi mogu biti i polovni ali majstor to treba da sklopi ako se ti vec ne razumes.
[ bakara @ 20.12.2005. 10:36 ] @
@PCtel
Zanimljivo razmisljanje, a verovatno da si u pravu, ali ja ipak vise
prelazim biciklom...
Imacu ovo u vidu kada zeni budem kupovao drugog Yuga, trazicu ga van
BGda...



--
[ BBK TRSTENIK @ 21.12.2005. 17:10 ] @
ok hvala,ZEI,izgleda da si u pravu,a i ipak nisam ja neki iskusni vozac pa da odmah krenem da vozim jugica od 100 konja,bolje ovako malo po malo.....tako da sam odlucio da mu prvo zamenim karburator(mozes li samo da mi kazes koji),da prosirim i ispoliram usis,a kazi mi jel bi imalo efekta ako mu spustim glavu,ali sa tanjim dihtungom,ne brusenjem,i ako olaksam zamajac posto sam cuo da i to rade........i samo jos jedno pitanjce,mogu li i da mu smanjim hod menjaca,sta time dobijam?...unapred hvala
[ zei @ 22.12.2005. 11:03 ] @
Poslao sam link na PP zbog reklame....
Imas tamo i neka objasnjenja.....
srecno