|
[ jonny70 @ 20.12.2005. 22:50 ] @
|
1.Koliko kostaju papiri za golfa 2, opel corsu, fiata punta, bravo-bravu ...i.td.,
i koliko je dobra-sigurna varijanta sa prekucavanjem brojeva?
2.Da li je moguce voziti auto sa hrvatskim, bosanskim, crnogorskim tablicama,
do koga bi dosao dogovorom sa licima koja imaju ta drzavljanstva( moji prijatelji),
a koji zive u Srbiji, jel bi mogao da prodjem kod pandura sa pricom "bas malocas
sam pozajmio auto od drugara..."
3.Postoji li mozda sema "evro 3 " papiri a "evro 2" auto?
4. Mozda neka druga interesantna sema?
Zao mi je sto ova pitanja postavljam, sebe inace smatram postenim, ali ja nazalost
zivim i radim u srbiji i sa imam platom od 15.000 din. , jednostavno
moram da se snalazim. |
[ ventura @ 20.12.2005. 23:13 ] @
1. Tesko da ces to naci, osim ako ti neko ne naleti iz blizeg kruga poznanika pa ponudi...A kazne za tako nesto su vrlo ozbiljne, te stoga ne verujem da vredi rizikovati robiju zbog ustede od par stotina eura.
2. "...Samo tetki lek da odnesem..." moglo bi da prodje ali sutra... Meni je letos oduzet gliser koji sam vozio na Savi, iako je regularno registovan u Nemackoj, 100% cist, svi papiri na mestu, ja ga vozim sa Bosanskim pasosem (odnosno kao strani drzavljanin), komplet oprema sve ispravno svi propisi ispunjeni, apsolutno sve na mestu, medjutim recna policija me presretne, oduzme mi gliser pocetkom leta, i tek sam ga polovinom Septembra dobio nazad uz 800 eura mita + 500 eura kazni... Objasnjenje je bilo "Iako posedujem dvojno drzavljanstvo, ja se na teritoriji Srbije racunam kao drzavljanin Srbije, te stoga nemam pravo da u Srbiji sa Bosanskim pasosem, upravljam motornim vozilom koje je registrovano u drugoj drzavi"
Verovatno ja to zakonski mogu, ali u tom trenutku nisam bio spreman da podmazem patrolu, i mogao sam da se 5+ godina proganjam na sudu sa njima (znam coveka kome su na tu foru oduzeli auto pre jedno 3-4 godine, i jos uvek auto stoji na carini), a da ne pricam o tome da cak i ako se na sudu utvrdi da niste naprvili carinski prekrsaj, u svakom slucaju bi morali da platite troskove carinskog nadzora, sto je mene kostalo otprilike malo vise od 1000 dinara dnevno...
Poenta je da - "Ako si dzavljanin Srbije, a nameravas da vozis auto na inostrani pasos (verovatno bi bolje prosao ako imas samo radnu vizu), ako naletis na budalu, najebaces isto kao i da nemas nikakav papir uz sebe".
3. i 4. Vidi pod tackom br. 1
[ hecky @ 21.12.2005. 00:09 ] @
Pretpostavljam da si trebao imati nemacki pasos / boravisnu dozvolu da bi upravljao vozilom iz Nemacke.
Tako ja u Srbiji mogu da upravljam vozilom iz UK jer imam UK residence permit u SRJ pasosu (provereno).
[Ovu poruku je menjao hecky dana 21.12.2005. u 01:11 GMT+1]
[ despotbg @ 21.12.2005. 00:16 ] @
2. Mozes. Samo da ti prijatelje daju punomoćje i mogu da te povuku za K****
[ pctel @ 21.12.2005. 02:35 ] @
Mislim da je najjeftinije da ukrades auto, tacnije, ne kosta nista a i najbrze je. Prednosti ukradenog auta su visestruke, nema odrzavanja, ni gorivo ne moras da sipas, kad se istrosi samo nabavis drugi. Da, ima kazna za to, ali ima i za ovo sto si ti naveo, jedina razlika je sto kradja ne kosta a sve ostalo kosta.
Ako hoces da vozis legalno auto a da te to bas malo kosta, potrazi clana ovog foruma koji se zove "hakinen", od njega mozes saznati veoma interesantan nacin :-)
[ Black_eyed @ 21.12.2005. 09:50 ] @
Pa ako zaradjujes 15000 din. sta ce ti fiat punto i sl. Od kojih para ces to da odrzavas?
Svi kontaju da kada kupis auto to je glavna lova koju si dao. A kada dodju registracije, redovni i vanredni servisi, gorivo...:((((
Ovo sve govorim iz najbolje namere jer smo svi u sl. situaciji. Drugar vozi Xantiu, kada je otisao po pakne i izbrojao 9000 din. sve mu je bilo jasno...
Kako se kaze: "I tata bi sine...."
[ Miroslav Jeftić @ 21.12.2005. 10:28 ] @
Što kaže Black_eyed, sa petnaest hiljada mesečno zaboravi na automobil. Čak i da ti neko pokloni recimo golfa 3 ili nešto slično, samo za zamenu ulja i filtera u nekom normalnom servisu ima da daš pola plate. Ne znam da li i Fiću možeš održavati sa tolikim primanjima :)
Moj savet je da zaboraviš na "šeme" osim ako nemaš neke debele veze u policiji, mada ni to nije neka garancija.
[ ventura @ 21.12.2005. 11:23 ] @
Citat: hecky: Pretpostavljam da si trebao imati nemacki pasos / boravisnu dozvolu da bi upravljao vozilom iz Nemacke.
Tako ja u Srbiji mogu da upravljam vozilom iz UK jer imam UK residence permit u SRJ pasosu (provereno).
Citat: despotbg: 2. Mozes. Samo da ti prijatelje daju punomoćje i mogu da te povuku za K****
Nigde u zakonu nije navedeno da radna viza/pasos treba da bude iz iste drzave u kojoj je napravljena registracija vozila. Verovatno da sam imao Nemacki pasos, ne bi imao problema sa njima, ali posto panduri na Bosnu gledaju kao da nije inostranstvo (iako jeste po svim zakonima), onda mi se desilo to sto se desilo...
A inace imao sam punomoc overenu kod notara u nemackoj, overeni sudski prevod na nas, znaci sve maksimalno cisto i transparentno, i opet su me zajebali...
[ biber021 @ 21.12.2005. 14:49 ] @
Kako( na najjeftiniji nacin) do auta?
Peške!!!
:)
[ hecky @ 21.12.2005. 15:18 ] @
Pravo na upravljanjem vozilom registrovanom u inostranstvu ima veze sa prebivalistem. Mozda si trebao tvrditi da zivis u Bosni, a da si u SRJ samo privremeno, e.g. na odmoru i to potkrepiti dokazima.
Takodje, ima rok (mislim 6 meseci) posle koga to vozilo mora napustiti SRJ ili na njega biti placeni porez i carina, inace cinis carinski prekrsaj. Da li je mozda ovo bio slucaj?
[ reject @ 21.12.2005. 15:33 ] @
Ma to je bio klasican slucaj ispunjavanja norme, sto
se tice pandura. Em sto nemaju cesto prilike da nekog
na taj nacin zezaju, em sto su ocekivali da nesto "kane".
To ti je isto kao kad sede celu noc u kafani, pa onda
legitimisu sve goste, da ispadne da su nesto radili celu
noc. Jos ako neko nema dokumenta, super - cak ce nekog
i da privedu, ili da dobiju neke pare. Ista prica.
[Ovu poruku je menjao reject dana 21.12.2005. u 16:35 GMT+1]
[ Mobtel @ 21.12.2005. 16:01 ] @
Citao sam u nekim novinama da se moze naci Euro 3 motor i u autima od '97 god.cak je i spisak bio...mislim da je auto start novina i da se reklamira na tv po ceni od 10 din...
[ l4m3r @ 21.12.2005. 17:24 ] @
Citat: Bryan Fury: Što kaže Black_eyed, sa petnaest hiljada mesečno zaboravi na automobil. Čak i da ti neko pokloni recimo golfa 3 ili nešto slično, samo za zamenu ulja i filtera u nekom normalnom servisu ima da daš pola plate. Ne znam da li i Fiću možeš održavati sa tolikim primanjima ....
Malo offtopic.. Izvini bryan-e, ali kod prosechnog majstora.. a tu ne mislim na Porshche SCG servise i slicne, ruke za zamenu ulja na golfu 3 su od 200-500 dinara. 5 litara ulja kostaju oko 1900 dinara. Filter kosta oko 500 dinara. Znaci ti za skromnih 2500-3000 dinara zamenis ulje. To je ono sto eto, ako sipas ulje koje je predvidjeno da se menja na 5000 km, radis na 5000 km. Mozes da nadjes ulja koja se menjaju od 10000-15000 km.
Sa druge strane, ja garantujem da normalnim odrzavanjem tog npr. golfa 3-ke, i voznjom na plin, sama voznja i automobil ne vuce mnogo para godisnje.
Ja bi zamolio sugradjane da ne potpaljuju druge ljude da su kola TOLIKO SKUPA. Da traze pare, traze.. ali ne toliko koliko mnogi imaju sliku u glavi.
Ofkors, ne mislim tu na mercedese i bmw-e iz 2002 npr. Ali golf 3 iz '95 godine, redovno odrzavan, i cuvan koliko toliko.. je vrlo povoljan auto za nase uslove, s'obzirom sta pruza u odnosu na jugice i sl.
[ Stefano @ 21.12.2005. 17:39 ] @
Ja se ne bih pouzdao u spisak autostarta posto dosta tih automobila sa tim motorima je na internetu obelezeno kao euro 2 (naprimer Golf 4 1.6 iz 1998)
[ rajco @ 21.12.2005. 20:40 ] @
Tih golfova ima i sa euro3 i sa euro2 motorom.
[ hakinen @ 21.12.2005. 21:41 ] @
Tek sad videh temu, i vidim da me pctel nesto proziva! :D
Dakle batice pazari ti neko zastavino vozilo i da te bog vidi!! Salim se! Pa ja se nebih usudio da razmiljam o tome sto ti zelis da radis, pa ti je moj savet da nadjes neko niskobudzetno vozilo i da tako sa najmanje para dodjes do pristojnog automobila ( neka zastava 10 godina stara, ili neki strani 20 godina star ... )!!
Recimo moj komsija jedan je pre tri godine kupio dobrog golfa I i vozio ga 3 godine uz 0 dinara ulaganja, i sad kupuje novo vozilo a ovo baca u kantu!!
Inace ovo sto pctel kaze da se obratis meni, to je zbog toga sto ja vozim ficka u kojeg sam ugradio plin pa se za 1000 kinte vozim mesec dana ( mislim zavisi kako ga vozim i koliko se vozim ali to je neki prosek )!!!
[ despotbg @ 21.12.2005. 21:59 ] @
Citat: ventura: Nigde u zakonu nije navedeno da radna viza/pasos treba da bude iz iste drzave u kojoj je napravljena registracija vozila. Verovatno da sam imao Nemacki pasos, ne bi imao problema sa njima, ali posto panduri na Bosnu gledaju kao da nije inostranstvo (iako jeste po svim zakonima), onda mi se desilo to sto se desilo...
A inace imao sam punomoc overenu kod notara u nemackoj, overeni sudski prevod na nas, znaci sve maksimalno cisto i transparentno, i opet su me zajebali...
Mislim da prevede kola na nekoga u CG, taj neko mu da punomoćje i bog te video. Tako sada fukcionišu ovi silno crnogorci koji se kod nas voze.
[ Miroslav Jeftić @ 21.12.2005. 22:07 ] @
Citat: l4m3r: Ja bi zamolio sugradjane da ne potpaljuju druge ljude da su kola TOLIKO SKUPA. Da traze pare, traze.. ali ne toliko koliko mnogi imaju sliku u glavi.
Ofkors, ne mislim tu na mercedese i bmw-e iz 2002 npr. Ali golf 3 iz '95 godine, redovno odrzavan, i cuvan koliko toliko.. je vrlo povoljan auto za nase uslove, s'obzirom sta pruza u odnosu na jugice i sl.
Dobro, malo sam preterao, ali imao sam i sam mesečna primanja kao i korisnik koji je postavio ovu temu i znam da bi mi u tom slučaj i samo troškovi goriva bili velika stavka čak i sa 0 dinara održavanja. Pogotovo tim 'povoljnim' polovnjacima stalno nešto treba i često moraju kod majstora.
offtopic: Super ako će neko da ti menja ulje i filtere za 200 dinara; ja sam danas zamenu creva za gas na šporetu platio skoro 10e ;)
[Ovu poruku je menjao Bryan Fury dana 21.12.2005. u 23:10 GMT+1]
[ Kosta ******um Rex Persia @ 21.12.2005. 23:26 ] @
HITNO mi treba ova informacija oko polovnog automobila. U pitanju je Volkswagen Lupo sa 3-cilindričnim ( trocilindričnim) motorom od 900 kubika. Troši benzin samo 3 litra na 100 km.
Jel može neko da mi kaže, gde može da se kupi, kako, i koje godine je prestao da se proizvodi, ja mislim da mu je poslednja godina 2001 ili 2002, da li sam u pravu.
Još nešto: imaju li poslednje serije, one iz 2000 ili 2001, Euro 3 motore?
P.S. Cenio bih što bolji i kvalitetniji odgovor. Hvala.
[ jonny70 @ 21.12.2005. 23:56 ] @
Izgleda da sam postavio interesantnu temu, ali bih voleo da cujem da li neko ima licnog iskustva sa recimo kucanjem brojeva, kakvi mogu biti rizici, mozda neko ko vozi auto na cg table sa punomocjem i.td., da li ga zaustavljaju cesce i ima li problema sa pandurima, sta kaze zakon u tom slucaju....
Zaboravio sam da kazem da imam semu- bilo koji stranac + oko 1.000e i sve legalno, pokriveno papirima (na moje ime). U pitanju je ekipa sa carine.
[ despotbg @ 22.12.2005. 00:03 ] @
Znam čoveka koji je prekucao brojeve na kecu stavio brojeve od svoga starog keca. Sve u svemu nikada nije imao problema. Slabo kada će da ti i kontrolišu brojeve.
Ako je ekipa sa carine onda bi trebalo da bude prilično sigurno jedino što je to 1000€ jeftino ja sam ču da je skuplje.
[Ovu poruku je menjao despotbg dana 22.12.2005. u 01:04 GMT+1]
[ pctel @ 22.12.2005. 00:30 ] @
znam ja razne ekipe raspolozene da uzimaju pare za razna obecanja, tako da ako vam nesto treba, samo pripremite pare i javite se
[ l4m3r @ 22.12.2005. 01:00 ] @
jonny, ja sam cuo od ortaka da sad mozes da uzmes kola na CG table (tachnije, CT, BD - cetinje, budva), mada moze valjda i ostali gradovi.. i da bez problema vozis ovde na ovlashcenje.. e sad.. koliko je to pouzdano, treba proveriti u SUP-u..
Sa druge strane, kad kazete da nece da proveravaju brojeve.. grdno se varate..
Meni su u poslednjih mesec dana chak dva puta proveravali broj. Nije bila saobracajna policija, nego inspektori.. Znaci prvi put, ispod moje zgrade.. nabijaju mi se u dupe sa upaljenom rotacijom, i na razglasnik kao, "POLICIJA, ZAUSTAVITE VOZILO". I nista ja stanem.. ovo ono.. prvo nas ispretresali, pa onda poceli kola.. i na kraju brojeve motora i shasije. Pitam ih ja, kad smo se odomacili i presli na ti, zasto ste me uopshte zaustavili.. kao, pa malo zbog crnih stakala, a malo i zbog toga sto se najvishe mulja sa golfovima. Normalno, meni je auto regularan 100%, tako da nisam imao ni mrvicu straha i sumnje..
Drugi put, u gradu.. ista procedura.. samo sto sam onda morao da stavljam ruke na krov, i shirili su mi noge ko da sam kriminalac .. no to sad nije poenta
Poenta je da vrlo lako, kad se najmanje nadas mogu da te zaustave, i da te ispretresaju do maksimuma, pa samim tim i da provere brojeve motora i shasije.
Znachi, nemojte se glupirati da prekucavate brojeve.. Chak i na zastavi, tachnije jugu, ortaka su zaustavili na gazeli, sto nije imao prednji branik, i proverili broj motora i shasije.. e sad.. poshto je ortak neshto muljao.. sklapao iz 3 juga jednog.. i nije se sve podudaralo.. chovek je na uslovnoj.. a kola stoje na policiskom depou
P.S.
Ako je to tachno da moze da se vozi na ovlashcenje auto iz CG, onda jedino uzimajte dole kola na proverenim placevima koja se bave prodajom polovnih automobila. Naprimer.. Golf 3 GTI 16V, '93 godishte dole koshta (normalno u super stanju), oko 2500 eura. Plus registracija na BD table (ne znam tachnu cenu), i platiti ovlashcenje.. izadje auto oko 2800, pa eto.. da zaokruzhimo.. 3000 Eura (mozda chak i da plin stavite unutra).
Sad vi razmislite.. 3000 eura za ODLICHAN auto, koji je vozhen u italiji ili npr austriji, 100% legalan.
[ cicovic @ 22.12.2005. 09:20 ] @
Pre neki dan coveku u centru proveravali broj motora. Pandur drzi saobracajnu, krpicu i bat. lampu, i lepo, sve po propisu...
A da ne govorim od pre pet sest godina licno iskustvo sa peglicom. Zena u SUP-u pogresila broj motora prilikom kucanja prethodnom vlasniku, i kada sam je prvi put registrovao na moje ime , posalju me na vestacenje u 29. novembar... PEGLICA! Vestak se razvalio od smeha... a tek kolege iz reda za vestacenje...
A skoro ortak vozio nazad sa vikenda druga, u Zajecar na odsluzenje, menjao tablice.... a ima ih mnogo koji su cukali, menjali,...
Nemoj se zezati s tim
[ HoT_Steppa @ 30.12.2005. 22:16 ] @
Citat: cicovic: Pre neki dan coveku u centru proveravali broj motora. Pandur drzi saobracajnu, krpicu i bat. lampu, i lepo, sve po propisu...
O kom autu se radi?
Neki noviji, stariji?
Obican, nabudzen?
[ cicovic @ 31.12.2005. 07:16 ] @
Mislim da je bio Golf 2, (u stvari, vise mi je licio na Yuga, ali i to je malo verovatno, pa mislim da je bio u pitanju golf), bilo je vece..
[Ovu poruku je menjao cicovic dana 31.12.2005. u 08:18 GMT+1]
[ jonny70 @ 01.01.2006. 19:59 ] @
Da li ima nekog ko vozi sa cg tablama sa ovlascenjem? Je`l to moze?
[ hakinen @ 01.01.2006. 21:13 ] @
Znam coveka koji vozi na ovlascenje i to moze, i legalno je!!!
E sad sta tu komplikuje stvari, sto ti das par hiljada eurica i auto se ne vodi na tebe vec na nekog iz crne gore ( e sad tu postoje dve varijande: 1' da nadjes nekog drugara na koga ce da se vodi auto, i 2' da platis crnogorcu 200 evra ( mislim da je to tarifa ) da registruje auto na njega ), i u sustini to nije tvoj auto vec njegov, pa onda moras da se cimas da na svakih 6 meseci vadis novo ovlascenje, i ima i toga da sto vozis auto koji je fakticki iz druge drzave pa ce milicija poneki put da te maltretira!!
Ali sa druge strane taj moj prijatelj je kupio golfa 3, 93' za nesto vise od 3000e
( znaci toliko ga je iznelo sa svim dazbinama registracija itd..), pa kome se isplati da se cima i da vozi "tudji" auto neka izvoli!!
[ smfilip @ 01.01.2006. 21:53 ] @
200 evra???ima jedna 0 previse
[ hakinen @ 01.01.2006. 22:11 ] @
Moguce da sam lose cuo, izvinjavam se ako sirim dezinformacije :D
[ jonny70 @ 02.01.2006. 19:53 ] @
Smfilip-e , mozda znas za neki dobar auto-plac u CG ili za neku web adresu?
[ cicovic @ 03.01.2006. 07:21 ] @
Moram da priznam da je interesantno razmisljanje na temu auta na CG table. A sta ako im referendum prodje. Sta onda. Onda je auto stvarno iz druge drzave. Koliko mi je poznato, takva se auta vec ne mogu voziti.
[Ovu poruku je menjao cicovic dana 03.01.2006. u 08:23 GMT+1]
[ smfilip @ 03.01.2006. 09:02 ] @
@cicovic: ma sve ce to da bude regulisano ako dodje do toga...
@jonny70: nemoj da trazis placeve,tako ti je skuplje,bolje ti je da nadjes auto u inostranstvu pa da ga dovezes,jer ovi na placevima su 'uljepsavani' samo da se prodaju,tako da nikad ne mozes da znas pravo stanje automobila
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|