Uopšte ne želim da se upuštam u copyrighte i ostale pravne aspekte krađe ideja.
Suština je da je neko MASNO naplatio tuđu ideju. Agencija! Tj. njen GAZDA! Storyboarderi i copywriteri nisu sigurno. Mada, dogovor sa klijentom sigurno postoji!
Dalje, tehnički ste daleko od istine!
Sinhronizacija glasa sa slikom se radi studijski i česti je zahtev savršen "lipsync"! Ne sme tu da se ništa "raspada"!
Ako je reklama strana, tj. cela je SNIMLJENA napolju, ovde se preko marketniške agencije dobiju pilot-ton, šumovi i muzika, na DAT-kaseti. To se pasuje na sliku a zatim nasnimavaju domaći spikeri.
Tekst reklame se prevodi sa engleskog na srpski, zatim se prevod PONOVO prevodi na engleski, i tako šalje na odobrenje NAPOLJE! Tek kada se to vrati, snima se ovde!
Znači, ako su Vasa i Marija glupi, glupi su gde god se po svetu prodaje "Gaće"! Tj. samo je Vasa glup...
"Uništićete mi haljinu" je gotovo sigurno live-shot sa snimanja. Nije to ništa posebno. Malo montaže, malo procesiranja, kao i na filmu. Ne mistifikujte!
Pozdrav!