[ viktorparacin @ 07.01.2006. 11:29 ] @
Izvinjavam se moderatorima, ali nisam znao na koji drugi forum da stavim temu.
Muci me jedna (nadam se) glupost. Pri vecem broju obrtaja i naravno vremenski duzeg, (mahom na auto putu) auto mi na expanzioni sud izbacuje antifriz. Kad otvorim poklopac vidim kao neku belu penu koja posle vremenom slegne. Po gradskoj voznji sve je ok. Napominjem da je generalna radjena pre 40.000km. Menjao sam i poklopac na ekspanzionom sudu jer je zapeko pa uopste nije imao odusak, tako da su mi se zbog toga creva naduvala. Sada sam taj isti poklopac izbusio malom rupicom od 1mm tako da "simulira" ispravan poklopac. Auto je Reno 5 disel, 1600cm3, 1987god.
Bio bih zadovoljan ako bi zajednicki uspeli da resimo problem, a da mi "majstori" ne "uvrcu usi" :)
POzdrav!
[ manijac @ 07.01.2006. 11:34 ] @
U najcescim slucajevima ovo je rezultat produvalog dihtunga na glavi motora. (iz mog iskustva sa automobilima).
Dali si pritezao glavu posle generalke po odredjenom i ustaljenom rezimu.
Ako nisi pod hitno to odradi mozda je zbog toga.
[ viktorparacin @ 07.01.2006. 11:46 ] @
Au! Sve mi se nesto cini dali to nije posledica od letos kada mi je prokuvao na moru?
Dal nije mozda od toga? A glavu sam stezao na 1500 ili koliko vec bese posle generalne.
[ vaske71 @ 07.01.2006. 13:43 ] @
A da nisi slucajno umesto antifriza sipao Korsantin ,ovo zna da napravi bolest zvanu izbacivanje antifriza
[ viktorparacin @ 07.01.2006. 19:28 ] @
Sipan je Antifriz 100%, FAM-ov. I razblazen je 50:50
[ zoxvujke @ 09.01.2006. 09:50 ] @
Mozda ti nevalja dihtuhg glave pa kompresiju propusta u sistem za hladjenje i zato ti se sistem nadima i izbacuje antifriz pri vecim obrtajima a postoji i druga mogucnost da si sipao dva razlicita antifriza i da se oni ne podnose kad se zagreju na radnu temperaturu motora pa ti zato nastaje pena i izbacivanje osim ova dva slucaja nepostoji treci.
[ hipp @ 09.01.2006. 11:18 ] @
postoji mogucnost da ti termostat zaglavljuje i da ne pusta vodu u hladnjak
postoji mogucnost da ti kais proklizava pri vecem broju obrtaja ili pumpa ne vrsi svoju funkciju
probaj da sipas sodu bikarbonu da ocisti kamenac pa sipaj ponovo antifriz
da ti je kriva glava tecnost ulazi u komresioni prostor ili u ulje zbog veceg pritiska
pozdrav
[ autolab @ 10.01.2006. 07:39 ] @
Nisam bas najbolje razumeo da li si cep zamenuo ili si ga samo probusio.Ako si ga samo probusio onda je to greska jer cep mora da radi tako da u radu(na radnoj temperaturi) drzi neki pritisak u sistemu za hladjenje(i do 1 bar).
[ viktorparacin @ 10.01.2006. 11:04 ] @
E ovako:
juce sam bio kod majstora i potkovan vasim savetima, konstantovano je da je dihtung u pitanju, jer sam auto letos pregrejao, prmenicu i to je to.
Hvala svima.
Forum je prava stvar!
Pozdrav!