I mene je bunilo kako da pretražujem pravna lica na novom sajtu, pa sam kontaktirao sajt telekom, računajući da su postali vrlo ekspeditivni i brzi i putem neta.I zaista vrlo brzo je stigao email:
Poštovani,
Pre svega želim Vam puno uspeha i sreće u novoj godini.
Pretraga telefonskih imenika na sajtu Telekoma Srbije je sada poboljšana na osnovu ispitivanja i stečenog iskustva. Pretraga se počinje sa stranice
http://www.belestrane.webstrane.com/ prema željenoj grupi, gde se na Webstranama pretražuju sva pravna lica-korisnici a na Belim stranama sva fizička lica-korisnici.
Na Webstranama se mogu tražiti i konkretni proizvodi ili usluge, što ranije u "starom" imeniku nije bilo moguće.
Mnogi korisnici su tražili izmenu u prikazivanju brojeva telefona, tako što su iz pretrage isključili manje važne telefone, zahtevali su da telefoni koji se nalaze u imeniku budu direrktni kontakt telefoni, da bi se ubrzala komunikacija i da korisnici ne bi pozivali telefone osoba koje nisu predviđene za kontakt sa krajnjim korisnicima.
Na opisani način smo poboljšali kvalitet i brzinu pretrage.
Ukoliko klijent želi da objavi više kontakt telefona i poveća vidljivost svog upisa u imeniku objavljivanjem dodatnih informacija o sebi, to može učiniti posebnim oglašavanjem o čemu se može dobiti više informacija na 011/3346-006.
Omogućena je i pretraga po broju telefona, na sledeći način, u polje "Tražim" se upisuje broj telefona bez razmaka, a u polje "Gde" pozivni broj. Ukoliko nema prikazanih rezultata taj korisnik nije želeo da objavi broj telefona u imeniku.
Pozdrav,
Aleksandar Georgijevic BSc
Šef službe za pružanje usluga digitalnih medija
Direkcija za usluge - Sektor za posebne usluge
Telekom Srbija a.d.