[ Carlos Sainz @ 21.03.2006. 18:30 ] @
Zna li neko nesto o tjuniranju Trabant-a?
[ LPFM @ 21.03.2006. 18:35 ] @
E skoro se nisam sladje nasmejao......
[ fade @ 21.03.2006. 18:57 ] @
ovo ti dobro ,jedino sto ja znam ,je da ismirglash tj skinesh sloj na cilindrima da bi doboi vecu kompresiju ,tj manji kompresioni prostor ,dobijesh nesto malo snage i obrtaja , ma to je motor ,nije auto...
[ sasa022 @ 21.03.2006. 20:15 ] @
GOOGLE GOOGLE GOOGLE

Trazi Trabant Tuning i uzivaj.

Inace iz Trabantovog motora se moze izvuci oko 50KS....
[ Pirossi @ 22.03.2006. 03:21 ] @
Citat:
sasa022: GOOGLE GOOGLE GOOGLE

Trazi Trabant Tuning i uzivaj.

Inace iz Trabantovog motora se moze izvuci oko 50KS...

Nakon toga - crkne :P
[ biber021 @ 22.03.2006. 09:31 ] @
E stvarnop ste bedaci. Prvi ste tu da se smejete i pravite mudri kad o nečemu znate nešto, a kad ne znate onda je smešno.
Ne vidim zašto je tuning Trabanta imalo smešniji od tuninga usranog fiće. Za neobaveštene trabant do 89. godišta ima dvotaktni motor koji je mnogo jednostavniji za modifikovanje od današnjih standardnih četvorotaktnih. Inače od 89. godine u trabantu je motor iz VW pola od 1100 kubika, a obzirom da je karoserija plastična odnos mase vozila i snage motora je izuzetan. Inače Carlos proguglaj malo pa ćeš naći sve što te zanima. Predznanje Poljskog je poželjno.

Pozdrav

P.S. Ne, nemam Trabanta. Imam Wartburga sa Golfovim motorom :)












[Ovu poruku je menjao biber021 dana 22.03.2006. u 10:59 GMT+1]
[ veseliz @ 22.03.2006. 12:07 ] @
Kao prvo, nemoj da vredjas naseg dobrog starog ficu!!!!

A reci mi molim te da li si ti sam ugradjivao taj motor u Wartburga??? Ako imas standardni cetvorotaktni onda ti se verovatno nije kvario, jer da jeste znao bi da nema veze sa golfom, i da ne odgovarju delovi!!




[Ovu poruku je menjao veseliz dana 22.03.2006. u 13:15 GMT+1]
[ biber021 @ 22.03.2006. 12:15 ] @
@veseliz nema potrebe da mi pričaš o mom autu obzirom da ga imam 15 godina i mogu ti napisati seminarski rad jer dobro znam šta je od golfa a šta nije. Istina je da je delova više od Warburga nego od golfa. Ako ti se dopada fića, a ti se učlani u ono udruženje koje misli da fabrika Zastava nije dovoljno usrana, pa bi trebala ponovo da proizvodi Fiću.
Btw imao sam i Fiću.

Veseli pozdrav.
[ veseliz @ 22.03.2006. 13:16 ] @


I ja sam imao ficu, a cale je imao istog takvog wartburga, tako da se razumemo.

P.S. Skrecemo sa teme, ali za zastavu je bolje da pravi i tog ficu, nego yuga, ili kako se vec sada zove.

A sto se tice trabanta, vidjao sam u Novom Beogradu jednog koji je bez krova, i lepo ofarban. Mislim da je vlasnik bio tip koji ima prodavnicu delova za wartburge i trabante.
[ Miroslav Jeftić @ 22.03.2006. 13:18 ] @
Citat:
veseliz: Kao prvo, nemoj da vredjas naseg dobrog starog ficu!!!!


Više stari nego dobar
[ Joseph B. @ 23.03.2006. 09:29 ] @
http://www.funpic.hu/hu.picvie...27076&c=1&s=dd&p=6
http://www.funpic.hu/hu.picvie...27075&c=1&s=dd&p=7
http://www.funpic.hu/hu.picvie...27074&c=1&s=dd&p=7
http://www.funpic.hu/hu.picvie...27073&c=1&s=dd&p=7
http://www.funpic.hu/hu.picvie...27072&c=1&s=dd&p=7
http://www.funpic.hu/hu.picvie...27071&c=1&s=dd&p=7
http://www.funpic.hu/hu.picvie...27067&c=1&s=dd&p=7
http://www.funpic.hu/hu.picvie...27066&c=1&s=dd&p=7
http://www.funpic.hu/hu.picvie...27065&c=1&s=dd&p=7
http://www.funpic.hu/hu.picvie...27063&c=1&s=dd&p=7
http://www.funpic.hu/hu.picvie...6520&c=1&s=dd&p=10
http://www.funpic.hu/hu.picvie...4525&c=1&s=dd&p=22
http://www.funpic.hu/hu.picvie...3874&c=1&s=dd&p=25
http://www.funpic.hu/hu.picvie...165&c=1&s=dd&p=137
http://www.funpic.hu/hu.picvie...263&c=1&s=dd&p=130
http://www.funpic.hu/hu.picvie...365&c=1&s=dd&p=124
http://www.funpic.hu/hu.picvie...368&c=1&s=dd&p=123
http://www.funpic.hu/hu.picvie...477&c=1&s=dd&p=116
http://www.funpic.hu/hu.picvie...591&c=1&s=dd&p=109


Malo stajlinga...
[ Carlos Sainz @ 09.04.2006. 11:45 ] @
biber021, ala si ih opravio, svaka ti cast!
Cuo sam da se Trabant tjunira isto kao skuter: Chip, filteri..., jer je takodje dvotaktni motor.
[ pctel @ 09.04.2006. 14:04 ] @

Ako je ovo trabant, ja sam Silvester Stalone. Meni veoma lici na Skodu S100, ali nije sasvim identicno:


[Ovu poruku je menjao pctel dana 09.04.2006. u 15:05 GMT+1]
[ Goran Mijailovic @ 09.04.2006. 17:37 ] @
Ovo plavo jeste Skoda 100

/edit

tek sad ukapirah, po farovima lici na skodu 100

[Ovu poruku je menjao Goran Mijailovic dana 09.04.2006. u 18:39 GMT+1]
[ overburn @ 10.04.2006. 10:10 ] @
Prosto ne smem da ostavim ovakvu temu zatvorenom sa pogresnim zakljuckom - ono plavo jeste skoda 1000MB (medju vlasnicima tog auta znana i kao Skoda 1000 "Malih Briga" - a sami vlasnici su ovekoveceni u Drugu Cabi u "Nacionalnoj klasi" - zajednicka karakteristika im je vikend "glancanje" njihovog ljubimca obavezno golubije plave boje i redovno ceprkanje po motoru poprecno postavljenom pozadi). Jeste Skoda bila relativno cenjena ceska fabrika automobila pre II sv.rata, ali nakon njega su modeli koje su proizvodili po planovima "petoletki" bili daleeeko ispod nivoa licencno proizvodjenih fiat-a u nasoj "zastavi" (licno misljenje).
Ono oker boje koje je "tjunirano" pored nije Skoda 1000MB, nego cedo ukrajinske avtomobilske industrije iz Zaporozja - cak i kod nas nekada prodavani "Zaporozac" 968. Ovaj automobil deli sa Skodom koncepciju motora postavljenog pozadi popreko sa gepekom napred, pa je verovatno zato doslo do ove zabune. Inace, i kod nas su se prodavali i novije revizije Zaporozca - modeli 968M, a kasnije i Tavrije (u koje su se cak ugradjivali i DMB-ovi motori dok fabrika nije propala krajem devedesetih), a cak sam nedavno video u Beogradu i jednu Slavjutu - model Tavrije sa 5 vrata i odvojenim gepekom (estetski ruzno skoro kao Zastavini prototipovi Floride Sedan ili reestajlinga Yuga ... ) koja se proizvodila (a mozda se i dalje proizvodi, ko ce ga znati ...) u ZAZ-u kojeg je pre nekoliko godina kupio tadasnji Daewoo, pa se sada u njemu sklapaju Chevy Lanosi za ukrajisnko ,rusko i verovatno ostala ex-SSSR trzista.
Elem, udavih ga i ja, ali prosto mi je muka kada se prisetim nekadasnjih putovanja u Madjarsku (odakle je vecina ovih "tjuniranih" slika) i njihovog tadasnjeg voznog parka i svih onih ceskih i poljskih paradajz turista sa svojim mini kamp-prikolicama na makarskoj rivijeri i kada to uporedim sa stanjem u tim zemljama tamo danas - kada nas vozni park izgleda tako otuzno i bedno u poredjenju sa njima (a imam dosta nedavnih putovanja po centralnoevropskim zemljama).
A ko je kriv za sve to ?
Drekavac, izgleda ... (parafraza iz "Lepih sela ...")
[ pctel @ 10.04.2006. 11:38 ] @
Svaka cast za ovaj podatak, slicnost je stvarno velika. Ipak, nije taj ZAZ968M slican sa tom Skodom vec ovaj:
http://www.cars-directory.net/.../968m/1987/zaz_968m_381926.jpg
a drugo, nije mi bas naj jasnija ta situacija sa Skodom 1000mb, nje ako se ne varam ima vise vrsta, S100, S110, S120, S130... E, neke od tih verzija pomalo podsecaju na trabanta, naprimer ova:
http://www.autodoplnky.cz/pict.../29_04_2005_skoda_1000MB/9.jpg
[ Goran Mijailovic @ 10.04.2006. 19:03 ] @
Skoda 100 je noviji model od 1000MB
[ overburn @ 11.04.2006. 07:55 ] @
@pctel
Da, moja greska, drug Caba glanca Skodu 100-tku, a ne "hiljadarku", 1000MB je bila preteca novijeg modela 100/110 koji su bili dosta popularni u to vreme i kod nas ...
[ Joseph B. @ 11.04.2006. 09:16 ] @
Citat:
pctel: Ako je ovo trabant, ja sam Silvester Stalone. Meni veoma lici na Skodu S100, ali nije sasvim identicno:


[Ovu poruku je menjao pctel dana 09.04.2006. u 15:05 GMT+1]


Sorry, nije bilo namerno.
[ pepelence @ 28.05.2009. 23:30 ] @
Ako je ova tema jos u zivotu mislim da nezasluzuje da se ugasi.
Ima jos ljudi koji su toliko slobodni da nadju na otpadu neku razvalu od trabanta i da se igraju kreativne radionice.
Ja sam nesto tako uradio slicno mogu postaviti kompletan projekat koji je vec u zavrsnoj fazi, ali nemam elana ako niko necita i negleda teme oko trabanta.
[ inobradovic @ 30.05.2009. 10:19 ] @
cekamo projekat.
[ komosarz @ 30.05.2009. 22:01 ] @
Ajde postavi,koliko vidim tema je jos u zivotu.
[ pepelence @ 03.06.2009. 16:31 ] @
Ja sam mislio da vise niko nepominje rec trabant.

Hajde da pocnemo. Posto sada kod sebe namam slike objasnicu kako sam dosao do te jos uvek sulude ideje (jos uvek to mislim). Kupio sam trabanta za 12.000din. to je tada bilo oko 150eura. Auto je presao 36.000km i bio je u super stanju. Naravno dok ga nisam rasturio. Vozio sam ga mesec dana i necu vam pricati o dozivljaju, jer ko je jednom takvo nesto probao zna o cemu govorim. Bilo je tu raznih razmatranja i mozganja ali sam na kraju odlucio da mu nemenjam spoljasnji oblik jer to nebi bilo car. Prvo sta sam uradio je i naj zahtevniji posao, prepraviti vesanje (trap) i naravno izbaciti njegov prednji gibanj jer od njega je nemoguce postaviti drugi motor.
Od raspolozivih motora sam imao 1100cc od juga, 950 ficin, od ritma 1600cc i pobedio je 1400cc renaultov jer mi je bio naj pogodniji po izgledu i kacenju na sasiju i trap. Naravno o prepravci trapa je duga prica, kosevi amortizeri opruge produzene viljuske, diskovi, letra volana izmestena... Badava je pricati ako vam nepostavim slike da se to docara, tako da ocekujte u sledecem postu.
Pozdrav!
[ Nebojsa Milanovic @ 03.06.2009. 23:01 ] @
Ne znam da li neko uistinu razmišlja o tjuniranju Trabanta, ali ako takve ludosti nekome zaista padaju na pamet, predlažem mu da prethodno pogleda ovaj klip:

[ pepelence @ 04.06.2009. 16:51 ] @
Ma da ima nas svakakvih. Ja uglavnom nailazim na smeh, uglavnom ironican, ali sta da radi covek kada je slobodan, a ima alat i kreativan duh. Postavicu vam malo slikica pa mi recite da nisam normalan slobodno.



Nadam se da ce biti slican!

[Ovu poruku je menjao pepelence dana 04.06.2009. u 18:10 GMT+1]





[ pepelence @ 04.06.2009. 17:11 ] @
Ja sam verovatno blizu zadatog cilja, evo jos slicica (slikane su sa tel.pa su malo losije)


nesto sam se spetljao sa slikama, bice bolje kasnije nadam se.


[Ovu poruku je menjao pepelence dana 04.06.2009. u 19:15 GMT+1]











[ biber021 @ 04.06.2009. 17:20 ] @
Čoveče, svaka čast na entuzijazmu, deluje da ima jako mnogo posla.
Sretan rad i voleo bih da vidim još sličica u sledećim fazama, ako te ne bude mrzelo.

Evo malo za inspiraciju

http://www.pikec-tuning.com/di.../viewtopic.php?f=43&t=3682
http://www.icat2006.org/trabant-tuning/
http://www.trmaffia.gportal.hu/gindex.php?pg=26566797
http://www.trmaffia.gportal.hu/gindex.php?pg=26351175

[ pepelence @ 04.06.2009. 17:59 ] @
Ma da extra su, ali nemam ja toliko novaca za bacanje, a niko nece da pogura finansije! Nisam previse radio, ako se gleda na ulozen rad u danima bilo bi oko 6 dana, mada traje oko 4 meseca. Kada imam slobodno vreme cisto razonode ja odem do garaze i naravno se trudim da neulazem previse novaca, a moje vreme cu da zanemarim. zavrsne radove planiram u avgustu, jer sam na odmoru 20 dana, tada planiram pripremu i farbanje.
Da, nisam pomenuo unutrasnjaost je crveno crna koza, kadice, kratak menjac, nadam se i hrpi elektronike koja mi nece prestavljati problem. Dok sa bravarijom negde i pogresim.

Ocekujem komentare i predloge!
Svidja mi se, ako se zadrzi spoljni izgled, to ne bi menjao!

Pozdrav.



[Ovu poruku je menjao pepelence dana 04.06.2009. u 19:19 GMT+1]
[ komosarz @ 07.06.2009. 00:06 ] @
Na slikama se vidi obiman posao bez obzira sto je trajalo 6 dana.Svidja mi se sto si radio na najjednostavniji nacin koji uvijek bude i najbolji.Kakvo vjesanje si stavio,tj. od kojeg auta?
Pozz i samo tako nastavi.
[ pepelence @ 07.06.2009. 02:30 ] @
Pozdrav!
Vesanje mi je bilo i naj zahtevniji posao, najvise odmeravanja centriranja...oduzima dosta vremena!
Iskoristio sam gotovo ceo trap od renaulta. takav trap nosi renault 9,5,11. Mada sam morao da pravim distancere od 18mm da bih nabacio felne od forda i dobio sirinu za gumu do 195/55. (ima 4 mm siri razmak rupa od renaulta). zadnji trap nisam ni slikao mozda cu kasnije isto je problem ogroman mada je u svakom slucaju manje zahtevan nego prednji.
[ pepelence @ 04.07.2009. 08:38 ] @
Poceo sam pripremu za farbanje, Ovde trenutno postavljam kuku. kupio sam je za neverovatnih 1000 din. Sa sve instalacijom i dzekom.

Koja bi mu boja naj bolje stajala, dal' perla ili metalik?
[ vladd @ 04.07.2009. 09:27 ] @
Pa perla. Gde trabant pa "metalik".

Perla je vise "plastik" boja

Poz
[ bakara @ 04.07.2009. 09:42 ] @
Pa perla kao sto vec rece kolega

I to neka zuta ili narandzasa

Farbaces sam?

Samo napred i kaci slike!
[ kuntalo @ 04.07.2009. 10:56 ] @
Samo napred. Trabi je toliki underdog da ne može da ne bude simpatičan.
Inače, i nisam baš ljubitelj "tjuniranja"- spojleri, plamenovi i tako to. Restauracija u fabričko stanje je ono što ću uvek podržati, koji god "matorac" da je u pitanju, ali, što bi rekli anglozi, "What ever makes You happy".

Viđam po NBG super sređenog, "k'o zvono" zelenog Trabija, ubačen neki 4T motor. Vozi se čovek.
[ komosarz @ 05.07.2009. 00:19 ] @
Ajde majstore samo naprijed,ti si prvi na forumu(koliko ja znam) koji se upustio u ovako nesto.A boja, mislim da bi mu stajala neka drececa,ali svako ima svoj ukus pa tako izaberi it po svom nahodjenju.Pozz.
[ pepelence @ 05.07.2009. 14:22 ] @
Hvala narode na komentarima, i naravno bice slika jos cim krenem sa poslom na njemu.
Slozio bi se sa kolegom (kuntalo) da mi ne bi stajalo nesto previse nafurano tipa ogromni branici ili spojleri, i ja sam vise za neku varjantu da bude sto slicniji njegovoj fabrickoj varjanti, a naravno unutra da se ubaci sve sto moze da stane.
Nisam zadovoljan sa njegovim branicima, na njemu su bili crni ofarbani nekom ruznom bojom kao ter, tesko se i skida, a nemogu da nedjem niklovane voleo bi kada bi njih uradio u niklu i oko farova kao i prednju resetku za vazduh.
Jos nista ne znam, jer nestizem.
Farbanje je prica za sebe kao i boja, farbanje sam ugovorio naj verovatnije u komori sa profi opremom, a boja mi je ne znam... setam po gradu vidjam razne boje i svakome cuci poneka, tesko je zamisliti plastikanera u nekoj takvoj boji.
Kao sto rekoh u nekom gore postu, nesto kao svetla sargarepa ili crvena ovaj mi je lep: