[ charlie1 @ 12.04.2006. 14:16 ] @
Zanima me da li se tomos bt moze voziti samo sa potvrdom ili za to treba A kategorija ? Pa me interesuje sve o njemu,karakteristike,brzina,cene rez. delova,izdrzljivost,bilo sta.

[Ovu poruku je menjao charlie1 dana 12.04.2006. u 15:21 GMT+1]
[ lancia88 @ 12.04.2006. 15:30 ] @
Pozdrav,

ukoliko je registrovan kao bicikl sa pomocnim motorom, sa mogucnoscu voznj za jednu samo osobu i brzinom ne vecom od 50km/h, onda se vozi samo uz PSP ili neku od cetvorotockaskih kategorija, dakle, dovoljna i samo B i tada ne smes sa njim na autoput recimo, ne vozis nikoga vise iza sebe (iako ovde ima smuckanih izuzetaka ponekad da se ne bi ljudi sad hvatali ponovo za ove stvari) itd.

Ipak, ukoliko je primerak koji mozes da kupis ili si kupio registrovan kao motocikl (iste karakteristike ali nemas navedena ogranicenja), dakle, saobracajna dozvola glasi na motocikl a ne bicikl sa pomocnim motorom i ima sva lista (kada je trajna registracija ima samo jedan list), odnosno ako su tablice bazirane na slovnoj oznaci registarskog podrucja sa dodatkom cifara iza, onda moras imati A kategoriju za voznju istog. Ukratko, pazi dobro sta kupujes, pogledaj da li su tablice SO (opstinske).


Inace, svojevremeno je to bio biser domace ponude bas zbog mogucnosti registracije na SO i voznju bez kategorije, predvidjen je fabricki da razvija brzine oko 50 km/h iako je u praksi uz minimalne intervencije cesto postizao i dosta vece brzine, uz temeljniji tuning i duplo vise je mogao ici na motor a uz zalet i podosta vise. Sa ubacenim celicnim klipom i adekvatnim auspuhom i karburatorom/diznama postizao je dovoljno dobra ubrzanja i krajnje brzine da se par sezona vozio u nacionalnoj klasi na trkama (BT 50N modeli uglavnom). Ipak, to je bilo nekada, danas tesko da je taj motor toliko interesntan u ponudi danasnjih motora, eventualno mu je niska cena argument, naravno, ukoliko je registrovan na SO, ukoliko zahteva A kategoriju tesko da moze odoleti ponudi ostalih nekad popularnih dvotackasa (MZ, Jawa itd.) koji drze iste ili slicne cene. Komplet za generalnu je ispod 10 eura sto se delova tice i nista nacelno nije skupo na njemu sem standardnih problema sa plastikama koje otpadaju, pucaju, gule se itd. Sve u svemu, moj konacan zakljucak je da treba poceti preskakati ovaj model, ipak se on pali samo na kurblu, poprilicno je nepouzdan i neefikasan u danasnjoj ponudi dvotockasa.