|
[ tdjokic @ 28.04.2006. 00:02 ] @
| Nesto sam nacuo da su tramvajski koloseci postavljeni preblizu. Da li neko nesto zna o tome? Posto je info iz trece ruke, nagadjam da se radi o krivinama i o eventualnom neuzimanju u obzir svih tipova tramvaja i njihovih dimenzija, jer skoro ne mogu da verujem da im je to uspelo da pogrese na ravnom delu. |
[ pctel @ 28.04.2006. 02:40 ] @
Moracu da odem sutra da premerim
[ tdjokic @ 28.04.2006. 06:18 ] @
Ako je istina ovo sto ja nagadjam, onda ces tesko da premeris - trebala bi ti 2 tramvaja i to bas oni koji u krivini najvise strce levo / desno, pa da ih stavis tamo i vidis hoce li zakaciti jedan drugog. Ja sam se nekad pitao zasto su tramvaji uzi na krajevima, verovatno je to bas zbog ovog efekta.
[ savanah @ 28.04.2006. 08:26 ] @
projektanti tramvajske trase u nemanjinoj su strava odradili posao sa teoretske strane, ali na prakticnom su ispali amateri. nemanjina kao prvo uopste nije problematicna, vec skretnice na zeleznickoj stanici.sine su zaista postavljene preblizu i dolazilo bi do sudaranja, cesanja retrovizorima i drugih zafrkancija, jer projektanti nisu uzeli u obzir zanosenje vozila u krivini. verovatno su mislili da ce grad nabaviti najnovije modeleelektro vozova za laku zeleznicu he,he... e sad ima jos toga, bandere, tj stubovi koji nose elektrovodove su takodje preblizo,to je opet ok ako vozilo nema retrovizore. sve u svemu velika blamaza za one koji su to projektovali...ne znam da li ste negde videli njihova imena, mozda su emigrirali na Uskrsnja ostrva
[ Slobodan Miskovic @ 28.04.2006. 10:12 ] @
Jao kako smo jadni....cccc
[ tdjokic @ 28.04.2006. 10:22 ] @
Citat: #1130973/ savanah: nemanjina kao prvo uopste nije problematicna, vec skretnice na zeleznickoj stanici
Da, na to sam mislio - ili kod zeleznicke ili kod Slavije, jer na samoj Nemanjinoj nema krivina. Ali, ako su i bandere preblizu, onda je sramota kompletna. Takoreci istog dana sam saznao za dve tehnicke sramote u mom gradu - to sa sinama i onu nesrecu zbog lose pripreme(?) skoka kaskadera sa mosta i jako sam tuzan. Ono na mostu je naravno i licna tragedija jednog coveka i njegove porodice, sto mi jos teze pada. Zelim mu sve najbolje, da se nekako izvuce.
[ Ivan Dimkovic @ 28.04.2006. 10:30 ] @
Pod pretpostavkom da je ovo tacno (u sta ne mogu da verujem iako me nista u Srbiji ne iznenadjuje... ali opet)
Citat:
projektanti tramvajske trase u nemanjinoj su strava odradili posao sa teoretske strane, ali na prakticnom su ispali amateri.
Pa kakav je to 'dobro odradjeni' teoretski deo ako u projektnoj dokumentaciji za posao nije uradjena i studija o problematici skretanja tramvajskih vozila uz izvedena merenja svih kola koja su u upotrebi i konsultovanjem nekog plana za razvoj GSP mreze sa GSP-om, koji bi trebao da dostavi njihove zelje (recimo ako hoce da kupuju nesto sire u buducnosti)
?
Citat:
nemanjina kao prvo uopste nije problematicna, vec skretnice na zeleznickoj stanici.sine su zaista postavljene preblizu i dolazilo bi do sudaranja, cesanja retrovizorima i drugih zafrkancija, jer projektanti nisu uzeli u obzir zanosenje vozila u krivini.
Ovim i prica o "teoretskoj strani" pada u vodu - jer je ovo i obavezan deo teorijske simulacije - pa necemo valjda da gradimo (prakticno) i rusimo dok ne vidimo sta je dobro ;-)
Ili... izgleda hocemo :(
Citat:
verovatno su mislili da ce grad nabaviti najnovije modeleelektro vozova za laku zeleznicu he,he...
Pa da ;) Samo, u ovakvim poslovima nema sta da se misli tj. pretpostavlja :-)
[ Bojan Basic @ 28.04.2006. 10:39 ] @
Slikano avgusta 2005. na raskrsnici blizu Vukovog spomenika (ne znam tačno na kojoj pošto nisam Beograđanin pa sam zaboravio preciznije mesto).
[att_img]
[Ovu poruku je menjao Bojan Basic dana 28.04.2006. u 11:46 GMT+1]
[ savanah @ 28.04.2006. 11:34 ] @
pa zato sto nigde na svetu se ne voze ovako stari tramvaji kao kod nas.tako da teoretski je moguce da kod novih, savremenih tramvaja voznja komfornija, da nema zanosenja, drmusanja, ljuljanja ko na brodu...
[ Buum @ 28.04.2006. 13:29 ] @
Jebote, koji su to slepci!!!
[ Stefano @ 28.04.2006. 13:51 ] @
Oni su jos u toku renoviranja rekli da ce nabaviti tramvaje kao za laku zeleznicu, i to najverovatnije Koncar 2200 koji vozi i u Zagrebu.
Ja se nadam da ce to ispuniti, i da ce konacno i tramvajska mreza biti potpuno obnovljena, jel Beograd ako izuzmemo neke Ruske gradove ima najgora tramvajska vozila u Evropi (cak i Sarajevo pored starih ima i nove tramvaje, jedino kod nas voze samo matori tramvaji)
[ Davor Vlajkovic @ 28.04.2006. 16:53 ] @
Kreću i tramvaji!
Nemanjina ulica
Početkom sledeće nedelje, posle pola godine, Nemanjinom ulicom krenuće i tramvaji. Kako je za Kurir potvrdio gradski menadžer Bojan Stanojević, najkasnije do utorka, 2. maja, tramvajske linije 2, 3, 7 i 9 počeće da voze starim trasama.
- Tramvaji će kroz Nemanjinu krenuti najkasnije do utorka. Iako su mnogi u poslednje vreme pokušali da u javnost plasiraju priču o tome kako je pri radovima u Nemanjinoj bilo propusta, ta vitalna saobraćajnica će od utorka biti u potpunosti funkcionalna - poručio je Stanojević. Rekonstrukcija Nemanjine ulice počela je krajem oktobra 2005. godine, a za putnička vozila otvorena je pre skoro mesec dana. Radovi su trajali 134 dana, a investicija je bila vredna oko 584 miliona dinara.
( Kurir)
[ savanah @ 28.04.2006. 17:36 ] @
sto se tice Koncarovih tramvaja to je stvarno predvidjeno da se nabavi ali KAD? kad se izgradi infrastriktura za tzv. laku gradsku zeleznicu u Beogradu. bilo je o tome reci na ES-u, bile su i fotografije trase kroz Bulevar Kralja Aleksandra pa sve do Zemuna, fotografije tih lepih hrvatskih tramvaja.po planu to treba da se radi 2007-10 g. zamislite haos na bulevaru tada: guzve, zastoji, blato i rupe pune vode, nezadovoljni ljudi...
[ cicika @ 28.04.2006. 17:52 ] @
Apsolutno ne verujem u čitavu tu priču oko loše postavljenih šina! Možda ispadnem budala ali mi je nemoguće da je domaća niskogradnja u projektovanju i realizaciji otišla toliko nisko.
Što se tiče fotke koju je Bojan postovao... Nigde na tom potezu tramvaji nisu toliko blizu, prolazim tuda svakodnevno. Takvu fotku si mogao da uhvatiš samo ukoliko je jedan od tramvaja ispao iz šina, što je za ovaj sa leve strane vrlo moguće.
[ Mali Misha @ 28.04.2006. 18:08 ] @
Citat: #1131294/ Stefano: Beograd ako izuzmemo neke Ruske gradove ima najgora tramvajska vozila u Evropi (cak i Sarajevo pored starih ima i nove tramvaje, jedino kod nas voze samo matori tramvaji)
Ti izgleda nisi bio u Sofiji. :D
Jos smo mi dobri kakvih sve ciganluka po toj Evropi ima.
[ Vostoki @ 28.04.2006. 21:38 ] @
umesto da se pitamo kod ce metro da krene, mi cekam tramvaj zvani ceznja...
[ Stefano @ 28.04.2006. 23:51 ] @
Po beobuild.co.yu siteu metro bi trebao da pocne da se gradi krajem ove godine, i to izgradnja ce biti u 4 faze, prva bi bila zavrsena 2008 druga 2009 (ta je i najvaznija posto ide ispod centra grada do Vukovog Spomenika), 3 faza ide od Novog Beograda do Zemuna i ona bi bila gotova 2010 i cetvrta znaci Bulevar Revolucije do 2011.
Mislim da je to prava stvar sto ce Bulevar Revolucije biti ostavljen za kraj, posto kad gradjani uvide prednost light rail-a (posto ce cim se zavrsi faza biti i pustena u saobracaj) manje ce se buniti za neizbezne probleme u saobracaju kojih ce biti dok se bude izgradjivalo u bulevaru.
To ce biti i dobra stvar da se bulevar revolucije renovira posto je oronuo. Jos samo da renoviraju 27.marta, Karadjordjevu, i Cara Dusana pa da svi BG bulevari poprime Evropski izgled.
A da da dodam. Sto se tice niskopodnih modernih tramvaja, nasi ih pod hitno trebaju nabaviti. Znaci ne mislim kompozicije za light rail vec bas prave moderne tramvaje. Koncar 2200 je tramvaj a ne light rail kompozicija.
Za light rail voleo bih da nabave Eurotramove, koji saobracaju u Portu, Milanu i Strazburu, mada mislim da su oni preskupi za nas, i da ce verovatno i na light railu saobracati neki Koncar light rail ili neke jeftinije (osiromasene) varijante Simensa, Alstoma i ostalih.
[Ovu poruku je menjao Stefano dana 29.04.2006. u 00:55 GMT+1]
[ kumkat @ 29.04.2006. 01:02 ] @
Taj metro ce kod nas da bude zavrsen tek........nikad !!
Secam se kako su samo pricali (svi) kandidati za gradonacelnika Beograda kada je bio izbor pre par godina... "Ako ja dobijem mesto.......sutra pocinje da se gradi stanica Prokop...bla bla bla" samo sto se sa lopatom nisu slikali ... kao oni su vec krenuli da rade jos samo mi da glasamo za njih i to je za par meseci gotovo
I sta se desilo NISTA do dan danas stanica Prokop stoji kakva je bila i onda.. tako da te price o rokovima sto oni prosipaju ne vrede ni pisljiva boba...
P.S - Necu ni da pominjem most preko ade itd...
[ savanah @ 30.04.2006. 15:58 ] @
sto se tice Prokopa tu je postignut sporazum sa nekim stranim investitorima i izvodjacima to je bila glavna vest tih dana, zaboravio sam o kome je rec al ime je svetsko.
a sto se tramvaja tice oni bi trebli da krenu Nemanjinom ulicom 2.maja
[ spartak @ 30.04.2006. 18:28 ] @
Bio sam skoro uveren da ovde ima i neki gradjevinac i da ce se oglasiti...
Hint ima raznih betona, razlicitih namena i razlicitog vremena vezivanja. Za ovo bih ja samo beton ovoliko cekao, a gde je vezivanje i testiranje elektro instalacija i slicno.
Ne jede se bas sve sto leti, to sto mi vidimo odozgo ravno betonirano, bandere i zzice, to ne znaci da je gotov posao.
[ savanah @ 30.04.2006. 19:33 ] @
e pa vidis po pravilu tramvajska bastica se ne betonira, niti asfaltira( moze i tako ali to je skuplje resenje, jer se za svaku popravku ili korekciju prostor medju sinama ili okolo njih mora razvaljivati, a drugo, asfalt i beton zbog svojih karakteristika vremenom ostecuju sine, pa nisu najsrecnije resenje) vec se postavlja kocka koja je gumirana, presvucena tankim slojem gume koja ima visestruku korisnu f-ju. stiti sinu od pritiska , ne dozvoljava proklizavanje. pravo da ti kazem od kako je Nemanjina ulica zatvorena nisam tamo ni provirio pa nisam video dal je to stvarno tako izvedeno. a bas ovde na ES-u prikazana je fotografija Koncarevog tramvaja u Zagrebu na sinama u bas takvoj bastici.koristi pretragu pa ces videti
[ SASA M. @ 30.04.2006. 20:47 ] @
Vidim da niko nije napisao. Receno je pre par dana da su motori koji prebacuju sine jos uvek pod vodom i da im je iskljucena struja. Navodno, kada se voda povuce i oni ociste, tada ce proraditi.
[ spartak @ 30.04.2006. 21:31 ] @
Hocu pogledacu..
evo ja sam u sarajevskoj, svaki dan sam preskakao to gradiliste i koliko sam primetio, sve su zalivali u beton.
[Ovu poruku je menjao spartak dana 30.04.2006. u 22:32 GMT+1]
[ pctel @ 24.10.2006. 16:59 ] @
Citat: nemanjina kao prvo uopste nije problematicna, vec skretnice na zeleznickoj stanici.sine su zaista postavljene preblizu i dolazilo bi do sudaranja, cesanja retrovizorima i drugih zafrkancija, jer projektanti nisu uzeli u obzir zanosenje vozila u krivini.
Evo, danas imamo saobracajnu nezgodu na pomenutom mestu - tramvaj koji je skretao je zadnjim delom zakacio prednji deo drugog tramvaja, izbacivsi ga pri tom iz sina. Pri tom je povredjeno 11 ljudi.
[ mizob @ 24.10.2006. 17:20 ] @
@pctel, kad je to covece bilo? Pre malo sam prosao Nemanjinom i nista video nisam..hmhm.. Jel tramvaj pao u stranu ili sta?
[ dejan, @ 24.10.2006. 18:01 ] @
Citat: Nesreća kod Železničke stanice
24. oktobar 2006. | 17:31 | Izvor: Beta
Beograd -- Najmanje 11 osoba je povređeno kada je tramvaj iskočio iz šina kod Železničke stanice u Beogradu.
Kako je agenciji Beta potvrđeno u Hitnoj pomoći, svi povređeni su prevezeni u Urgentni centar i njihove povrede su blažeg tipa, osim u dva slučaju gde postoji mogućnost da se povrede komplikuju. Prema izjavama očevidaca, tramvaj 2l išao je iz Savske ulice i do iskakanja iz šina je došlo pri skretanju u Nemanjinu jer skretnica nije bila pomerena. Tramvaj je nakon iskakanja iz šina udario u stub.
Generalni diektor GSP-a Slaven Tica rekao je novinarima na mestu nesreće da je u smeru ka Slaviji tramvaj na liniji 2l iskočio iz šina na zoni skretnice i udario u stub kontaktne mreže. Tica je dodao da je sada teško reći šta je uzrok te nesreće.
Tramvaj se trenutno uklanja sa mesta nesreće i prema rečima direktora GSP-a, uzrok nesreće biće utvrđen nakon tehničkog pregleda tramvaja i uzetih izjava svedoka.
Tramvajski saobraćaj je zaustavljen nakon nesreće, koja se desila oko 16.30.
[ tdjokic @ 24.10.2006. 18:16 ] @
Citat: do iskakanja iz šina je došlo pri skretanju u Nemanjinu jer skretnica nije bila pomerena
Ovo ne razumem - ako je skretnica postavljena "levo", tramvaj ode "levo", ako je postavljena "desno", ode "desno", ovako ispada da tramvaj ima svoj um, pa je uporno nastavio tamo gde je trebalo da ode, a posto skretnica nije bila tako postavljena, on je iskocio iz sina. Malo mi je cudno da ljudi pisu ovako cudne stvari. Jeste da je frka i panika, ali to im je posao.
A posle se spominju dva tramvaja i cinjenica da je jedan ZADNJIM svojim delom udario u PREDNJI deo drugog tramvaja, kao sto smo ovde vec ranije diskutovali - da su sine suvise blizu. Mozda je bio uveden neki tajni, interni propis da se ne mimoilaze u krivini (da ne bi opet sve zivo raskopavali i pomerali, em steta, em blam), pa je neko zaboravio i sad se malo cuknuli.
[ bakara @ 24.10.2006. 18:35 ] @
Citat: pctel: Evo, danas imamo saobracajnu nezgodu na pomenutom mestu - tramvaj koji je skretao je zadnjim delom zakacio prednji deo drugog tramvaja, izbacivsi ga pri tom iz sina. Pri tom je povredjeno 11 ljudi.
Cek...ali u ovoj vesti se ne pominje sudar vec iskakanje tramvaja iz sina, sta je tacno?
[ Fuzz @ 24.10.2006. 20:09 ] @
Kao sto je davno najavljeno...
Citat: Boze mili cuda velikoga,
Ili grmi il'se zemlja trese,
Il'udara more o bregove?
Niti grmi nit' se zemlja trese
Nit' udara more o bregove.
Vec to tramvaj ide Nemanjinom,
Kako ide vesela mu majka
Po tri trole u daljinu skace
Po tri u dalj', po dve u sirinu,
A po jednu sad gore sad dole,
Na stanici svakoj bitka slavna
Ko ce prvi uci u tramvaje.
A kad covek u taj tramvaj udje
Na ulazu kondukter devojka
Na glavi joj kapa umazana
Ispod kape kose necesljane
Bluza masna, ruke neoprane,
Te izdaje karte natenane.
Po dve karte na minut izdaje,
Svaki drugi minut se odmara.
U tramvaju guzva pregolema.
Da je kome stati pa gledati,
Imao bi zasto da se cudi,
Mesta ima za sezdeset ljudi,
A unutra tri stotine dusa.
Izmesa se i staro i mlado,
Izukrsta i noge i ruke,
Dzeparosi rade na sve cetir' strane
Pod klupama sitna deca sede
Na klupama po petoro ljudi
A ostali na noge lagane,
Jedno drugom gaze na zuljeve
I pod rebra laktove guraju.
Tu se jedan junak zadesio:
Desnom nogom na prednjoj platformi,
Leva mu se jos po zadnjoj vuce,
Drugi gurnu noge kroz pendzere,
Treci junak i noge i ruke.
Jednom samo glava u tramvaju,
Telo mu se po vazduhu klati,
A cetvrti sve je nadmasio,
Zubima se za migavac drzi.
U tramvaju cika,plac i vika.
Svi putnici oci izbecili,
Mislis,sudnji dan im odzvonio.
U tramvaju,stari ljudi pamte,
Behu nekad sipke za drzanje,
Ali sada od silnijeh sipki
Samo jedna zdrava ostanula.
Drzi sipku sto pedeset ljudi.
Tramvaj skripi,trza,cima,trese,
Pa nastaje zveka i zvonjava.
To putnici gube ravnotezu,
Junackim se glavam' sudaraju,
A kad stigne poslednja stanica
Tuzno ti je okom pogledati;
Kad izlaze ljudi iz tramvaja
Nekom nema na cipeli djona,
Jednom fali leva nogavica,
A drugome i oba rukava
Jedan udje u novom odelu,
A izadje u gace kupace.
Ostala mu od celog odela,
Dva,tri konca tanka,duga bela,
I to tako biva svakog dana,
Sve do mraka,a od jutra rana.
http://www.elitemadzone.org/t109261-0
[ Aleksandar Marković @ 24.10.2006. 21:47 ] @
photo by betap. - Vlada Milovanovic
[ pctel @ 24.10.2006. 22:27 ] @
Citat: bakara: Cek...ali u ovoj vesti se ne pominje sudar vec iskakanje tramvaja iz sina, sta je tacno?
Cini mi se da neko zeli da zataska katastrofalnu gresku projektanata. Moj kum radi u GSP i potvrdio mi je da vozaci tramvaja imaju naredbu da sa posebnom paznjom skrecu na tom mestu. Vozac tramvaja ne moze da vidi gde mu je rep, tako da se njegova krivica iskljucuje, direktor GSP je rekao da je vozilo bilo u potpuno ispravnom stanju pa se i taj uzrok iskljucuje, znaci ostaje skretnica :-)
Nisam bio tamo pa ne mogu da tvrdim kako se tacno dogodilo, ali naj vise verujem izjavama ocevidaca koje su vise puta emitovane.
[ bakara @ 24.10.2006. 22:29 ] @
Pa meni ne izgleda kao da su se sudarili, vec kao klasicno iskakanje iz sina...
[ tdjokic @ 24.10.2006. 23:19 ] @
U vestima od 00:00 sati, u najavi, ni reci o tramvaju. Bakara, kako to da tramvaj klasicno iskoci iz sina pri brzini od 10 km/sat, sve cisto i suvo, pa jos i novo? Skretnica, ako je postavljena kontra, odvela bi ga pogresnim putem, nema smisla da pogresno postavljena skretnica izbacuje tramvaj iz sina. Jedino da se nekako zaglavila na sredini - ni "levo", ni "desno", ili da su se razdvojili delovi za jednu i drugu sinu, pa da je jedan tocak krenuo "levo" a drugi "desno".
To su tako masivni delovi i toliko precizno radjeni i osigurani da nesto takvo ne bi smelo da se desi ni teoriski, ali Marfi ne spava, sta ga znas. Kad se samo setim da vozovi idu ogromnim brzinama preko skretnica u manjim stanicama, onda je ovo jos cudnije.
A mediji - bez veze. Jedni kazu prevrnuo se, drugi da su se sudarila dva tramvaja - tek da nesto kazu.
[ bakara @ 24.10.2006. 23:23 ] @
Citat: tdjokic: U vestima od 00:00 sati, u najavi, ni reci o tramvaju. Bakara, kako to da tramvaj klasicno iskoci iz sina pri brzini od 10 km/sat, sve cisto i suvo, pa jos i novo? Skretnica, ako je postavljena kontra, odvela bi ga pogresnim putem, nema smisla da pogresno postavljena skretnica izbacuje tramvaj iz sina. Jedino da se nekako zaglavila na sredini - ni "levo", ni "desno", ili da su se razdvojili delovi za jednu i drugu sinu, pa da je jedan tocak krenuo "levo" a drugi "desno".
Otkud ja znam kako, nisam strucnjak, verujem da je ili do skretnice ili do prebrze voznje (prebrzo=15km/h?)...ipak ce to okriviti skretnicu, to je najbezbolnije.
Inace ja sam par puta video iskakanje tramvaja kod nbgd buvljaka i to se uvek desava na nekoj krivini...
[ Ivan Dimkovic @ 25.10.2006. 13:39 ] @
Citat:
Nesreća se dogodila na delu šina koji je nedavno rekonstruisan, a predsednik Sindikata vozača GSP-a Dragoljub Stošić tvrdi da su oni i ranije upozoravali na propuste pri postavljanju šina i skretnica. "Pri testiranju su utvrdili da tramvaji pri skretanju retrovizorima kače stubove koji nose mrežu, da se međusobno dodiruju pri skretanju u krivinama. Izvođačima radova je dato tri meseca da otklone te nedostatke, a vozačima je dato naređenje da se Nemanjinom kreću 10 kilometar na sat", kaže Stošić.
S druge strane, gradski menadžer Bojan Stanojević kaže da je praksa pokazala da je rekonstruisana šinska mreža ispravna. "Nemanjinom za sat vremena prođe 60 do 70 tramvaja za 12 sati,a da je tačno ono što Stošić priča, takvi incidenti bi se događali 60 puta na sat", kaže on. Stanojević smatra da ne bi trebalo licitirati uzrocima nesreće pre završetka istrage, što se očekuje u naredna dva dana.
Eto, gradski menadzer (wtf is that) je odlucio da umiri gradjane sa - "puska je zakocena" ... Bilo bi tako lepo da povredjeni gradjani prvo tuze gradsku vladu, a onda da neko krene da ispituje ko je dobio ugovore, i ciji su se bankovni racuni povecali u poslednje vreme.
[ pctel @ 25.10.2006. 13:46 ] @
Citat: Pri testiranju su utvrdili da tramvaji pri skretanju retrovizorima kače stubove koji nose mrežu, da se međusobno dodiruju pri skretanju u krivinama. Izvođačima radova je dato tri meseca da otklone te nedostatke, a vozačima je dato naređenje da se Nemanjinom kreću 10 kilometar na sat
Zanimljivo... Ono sto je sigurno da izvodjaci nisu pomerali sine za vreme ta 3 meseca, vec su po ceo dan vozili jedan tramvaj gore-dole, dokazujuci valjda da tu moze da se prodje ne samo sa 10 vec i sa 20 km/h. Stvarno sramota - brdo para potroseno, postavljeni neki gumeni podmetaci koji bi trebali da voznju ucine sigurnijom nego sto je ikada bila i sta je rezultat svega toga - nije bezbedno voziti brze od 10 km/h.
[ ton_majstor @ 25.10.2006. 14:10 ] @
Citat: Eto, gradski menadzer (wtf is that) je odlucio da umiri gradjane sa - "puska je zakocena" ... Bilo bi tako lepo da povredjeni gradjani prvo tuze gradsku vladu, a onda da neko krene da ispituje ko je dobio ugovore, i ciji su se bankovni racuni povecali u poslednje vreme.
Gradski menadžer je praktično "izvršni organ", desna rukica gradonačelnika. Onaj koji će da se "prlja i drlja" sa medijima, javnošću, laže i kezi se na TV.
Gradonačelnik je u rangu Džordža Buša, tako da ga ovakve stvari ne pogađaju nimalo. Samo ako ga iscimaju dirketno, on se oglasi. Tu je nalik svojim kolegama iz EU. Znači, zaštićena vrsta.
A što se tiče tužbi, neće to da bidne. GSP ima Ticu na grani! Mislim, fancy direktora.
Pozdrav!
[Ovu poruku je menjao ton_majstor dana 25.10.2006. u 15:51 GMT+1]
[ Ivan Dimkovic @ 25.10.2006. 14:15 ] @
Citat:
A što se tiče tužbi, neće to da bidne. GSP ima Ticu na grani!
Ja bih momentalno tuzio drzavu da me njihov nemar povredi, ili moje clanove porodice - iskreno bih voleo da vidim nekog advokata da malo pro-bono vezba svoje vestine nad hronicno neobavestenim i neodgovornim politicarima.
[ tdjokic @ 25.10.2006. 14:30 ] @
Citat: bakara: Inace ja sam par puta video iskakanje tramvaja kod nbgd buvljaka i to se uvek desava na nekoj krivini...
Verujem, valjda je to na onim mestima gde su sine malo vise istrosene, pa tocak naskoci na sinu.
Citat: Bojan Stanojević kaže da je praksa pokazala da je rekonstruisana šinska mreža ispravna
E, svasta! Zar ne postoji metar, da se izmeri, nego se meri "praksom"?
Citat: Ivan Dimkovic: Ja bih momentalno tuzio drzavu da me njihov nemar povredi, ili moje clanove porodice - iskreno bih voleo da vidim nekog advokata da malo pro-bono vezba svoje vestine nad hronicno neobavestenim i neodgovornim politicarima.
Ovo je malo off-topic, ali vidi sta se narod dosetio: http://www.b92.net/info/vesti/...category=206&nav_id=216833
Država, prema presudi, treba da plati duševni bol stradalih u Novom Pazaru u NATO-bombardovanju.
[ Fuzz @ 25.10.2006. 14:42 ] @
Jos jedan novi patent!
[ a1200 @ 25.10.2006. 14:47 ] @
Ma polako ljudi, bez brige (puska je zakocena )... koga briga sto je tamo neki narod nastradao i sto tramvaji iskacu iz sina zbog greske projektanta i generalno gradske uprave koja ga angazovala i platila nasim parama... smesno. Pa tramvaima se voze samo obicni gradjani - tj. oni najobicniji, koji placaju porez na svoje bedne plate - tako da je to najmanji problem, jer se menadzeri gra'ski i ostala svita sigurno ne vozi javnim prevozom. Pare su potrosene, procenti uzeti, projekat zavrsen, a politicki poeni pokupljeni - a eto ima i pecat... sta ces (bre) vise...
Puj-pike ne vazi... nisam ja, pa Zika je potpisao... i tako u krug. Naravno niko nije odgovoran, to je ujedno i naveci problem ove zemlje.
Brojke ne lazu sinko, dva puta nista su nista - dakle, tramvaja nikad nije ni bilo. Za par dana sve ce se i onako zaboraviti...
[ Alter Ego @ 25.10.2006. 16:29 ] @
Šta se toliko uzbuđujete zbog jedne tramvajske trase. Sitnica u odnosu na recimo žel. stanicu Prokop. E to se zove fijasko.
Pričao nam jedan profesor na faksu svojevremeno za slučaj kad je Goša iz Smederevske Palanke proizvela nekakve specijalne vagone, za koje se kasnije utvrdilo da uopšte ne mogu da se koriste na našim prugama. Ko zna koliko je takvih projekata savršenih u teoriji omanulo u praksi ;)
[ techtris @ 25.10.2006. 22:59 ] @
Citat: a1200:Za par dana sve ce se i onako zaboraviti...
Ma to je sitnica, nema mrtvih, zaboravilo se već danas.
A i "praksa je pokazala" da je sve u redu, prema tome, spremajte se za "48 sati referendum", da spašavamo Kosovo, zaokružimo našu državnost bla bla bla.... Nećemo valjda sad da se bavimo tamo nekim nebitnim stvarima.
Šalu na stranu, da li je neko odgovarao za prethodni GSP incident u Nemanjinoj?
Citat:
Teška saobraćajna nesreća u Nemanjinoj, petnaestoro povređenih
Projektil na šinama
Nisam mogao da verujem kada sam video da ka nama juri prikolica na kojoj su bile tramvajske šine. Uhvatio sam se za glavu i povikao "Gotovi smo" - kaže jedan od putnika
http://arhiva.glas-javnosti.co.../10/03/srpski/BG05100201.shtml
[ tdjokic @ 26.10.2006. 06:07 ] @
Crni humor: juce pozar u fabrici kuglicnih lezajeva, u Beogradu, kao poruceno da se tramvaj zaboravi!
[ milanche @ 26.10.2006. 06:17 ] @
Radi malo nostalgije (za ton-majstora, madamov-a i ostale iz moje generacije) a takodje
i da utesim likove sa pocetka diskusije koji misle da imamo najoronulije tramvaje na svetu:
Slika je sa najprometnije ulice u San Francisku (Market Street) na kojoj se vidi prastari model
tramvaja koji je nekada uveliko radio u Beogradu (mislim da su ceske proizvodnje) a odavno
vise ne moze da se vidi.
U San Francisku jos uvek regularno radi na najjednostavnijoj liniji (gde nema krivina ni skretanja).
Slikan je 2000-te a nekoliko takvih tramvaja (cak i jedan zeleni kao 60-tih u Beogradu) rade
regularno na liniji F (Market)
[img][att_url][/img]
[Ovu poruku je menjao ton_majstor dana 26.10.2006. u 09:27 GMT+1]
[ ton_majstor @ 26.10.2006. 08:34 ] @
Nisam siguran da su Češki! Pre će biti da su "Breda", italijanski! Meni liče. Treba to malo istražiti!
Znam i za one stare "Goše", "Končare", kao i neke ratnoodštetne, ne sećam se porekla.
Inače slika je prelepa! A boja im je do jaja!!!
Nije, ovo je "Breda":
http://www.railfaneurope.net/pix/fr/trams/Lille/img1077.jpg
Pozdrav!
[Ovu poruku je menjao ton_majstor dana 26.10.2006. u 10:03 GMT+1]
[ ton_majstor @ 26.10.2006. 08:58 ] @
Auuu, kad se čovek zainati...
http://www.skoda.cz/skoda-holding/products/c31699
Kakvi lepotani! Onaj "Končarov" "U-shaped" naspram ovih i nije nešto.
Evo nama jako poznatih modela: http://en.wikipedia.org/wiki/��KD
Kao i beogradskog šmeka: http://www.railfaneurope.net/pix/sp/trams/Beograd/KT4YU/pix.html
Kopao sam malo, ali mislim da su ti u SF Bostonski PCC modeli, nisu evropski izgleda! Nisam siguran, jako liče na ove naše stare.
Pozdrav!
[ tdjokic @ 26.10.2006. 09:37 ] @
Citat: milanche: a takodje
i da utesim likove sa pocetka diskusije koji misle da imamo najoronulije tramvaje na svetu
Cekaj malo - oronulost se ne vidi sa slike, nego kad sidjes u kanal ispod tramvaja (i vecine ostalih vozila). Sve zavisi od odrzavanja, a ono zavisi od para i volje / zelje okruzenja da ih odrzava. Na kraju krajeva, nesreca od prekjuce se dogodila na sinama koje su sve osim oronule! Koliko su stare - 5, 6 meseci, tako nesto?
[ milanche @ 26.10.2006. 15:51 ] @
Sve manje-vise izlazi na isto: dokle god su ljudi odgovorni i drustvo striktno reseno da se drzi pravila
"k'o pijan plota" dotle ce sve biti u nekim granicama normale.
U Srbiji se izgleda niko ne boji zakonske odgovornosti, cak i tamo gde se radi o javnoj bezbednosti i
sigurnosti ljudskih zivota. Sve dok ima da burazer od surnjajinog pasenoga "to da sredi, nema da se brinem",
svugde ce se desavati svasta.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|