[ alek80 @ 03.05.2006. 05:11 ] @
Nameravam da kupim Toyotu, Corolla 2.0, D4-D, 2001. god, uvezena je tako da ne sumnjam u predjene kilometre, a presla ih je oko 226.000 motor izgleda dobro, ne dimi i super vuce, kao benzinac, da li to znaci da ce jos da traji? Sta treba gledati jos kod toyota pri kupovini? Gde kupovati ulje filtere i slicne sitnice koje mogu i sam da zamenim? Da li je kasnije servisirati iskljucivo u ovlascenim servisima? I sl? Hvala unapred!

[Ovu poruku je menjao momsab dana 13.02.2007. u 21:12 GMT+1]
[ indicator1 @ 03.05.2006. 14:30 ] @
Za koliko para?
[ bakara @ 04.05.2006. 08:35 ] @
I mene zanima corola, ajde napisi gde si nasao, domaca/uvoz, koja je cena i koja karoserija, i sta ti jos padne napamet...
[ cozmo_im @ 04.05.2006. 09:52 ] @
To je odlican auto, sa jos boljim motorom - moze da predje 400-500.000km bez ikakvih problema. Potrebno je samo da uradis inspekciju/pregled u ovlascenom servisu (merenje kompresije, provera brizgaljki -osetljive su na nas evrodizel- (ukoliko je vozen ovde), provera stanja trapa, amortizera, kocnica, homokinetickih...). Otprilike na toj kilometrazi treba proveriti sve bitnije sklopove na automobilu. Ja sam napisao ono sto je bas bitno za proveru kod Corolle.

Delove kupujes u prodavnicama za japance (jeftinije) ili ti ugradjuju u ovlascenom servisu (skuplje). Postoji dosta prodavnica za japance, ja filtere i tu potrosnu robu kupujem u prodavnici "Hana" kod McDonaldsa na Slaviji , imas i u Karadjordjevoj ispod brankovog mosta solidnu prodavnicu (sa pouzdanim OEM delovima, korejskim i japanskim).

Posto je to noviji model, pozeljno je servisirati auto u ovlascenom servisu, zbog dijagnostike i raznih procedura...