[ MatezYU @ 25.05.2006. 09:30 ] @
Prijatelj ima 156 1.6 motor 16v twin spark. Redaovan servis sa promenom ulja sinteticko selenia 6 litre, 8 svecica, zupcasti kais i par spanera izaslo ga 40.000din. Da li je to preterano mnogo ili je to cena??! brrr.... uzasno skupo... Auto je '98
[ RobertoKish @ 25.05.2006. 12:14 ] @
kako 8 svecica?

enivej,kada ima da vozi alfu,onda neka placa i servis.
[ DrJekyll @ 25.05.2006. 12:22 ] @
To su twin spark motori, imaju dve svecice po cilindru. Pa dobro, to je verovatno odradio u ovlascenom servisu pa je zato toliko ispalo.
[ mstevic @ 25.05.2006. 12:30 ] @
Samo svecice kostaju 12000din, menjaju se na 100000km. Auto zahteva i posebne alate kod zamene zupcastog kaisa, tako da je i cena sasvim OK.
[ MatezYU @ 25.05.2006. 12:44 ] @
Da, u ovlascenom servisu. Prikljucili na kompjuter, promenili 8 svecica, ulje Selenia 6L, onda dve lampice, zupcasti kais, neki resistor (otpornik valjda), i jedno 5 spanera... I to sve je bilo preko 40 'iljada... Auuu... Mogu se kupiti vec i kola za te pare!!!
[ Milos038 @ 25.05.2006. 12:56 ] @
pa on vozi 156-icu i to jos 16v twinspark ne znam sta drugo ocekujes,ni to sinteticko ulje nije jeftino... cena je ok sasvim
[ RobertoKish @ 25.05.2006. 13:12 ] @
zasto on nije to promenio,ako je toliko skupo?
[ pctel @ 25.05.2006. 13:39 ] @
Da bi se promenili zupcasti na alfi mora da se skidaju branik, hladnjak, i jos sto nekih sitnica, tako da nema sanse da to covek sam uradi ako nije automehanicar. Ipak, mogao je sigurno proci jeftinije.
[ MatezYU @ 25.05.2006. 13:51 ] @
Pa valjda su delovi toliko skupi... Nemam pojma. Ruke su valjda 4000din a ostalo su delovi. Na dva mesta su bile iste cene. Moguce da su tako skupi delovi?
[ DrJekyll @ 25.05.2006. 14:00 ] @
Nisu delovi, mora tu da se plati i reklama, pa fancy garaza, pa i taj kompjuter na koji je prikacen, i on treba da se otplati, i tako redom.. :)
[ Miroslav Jeftić @ 25.05.2006. 14:49 ] @
Hm... održavanje Alfi nikad nije bilo jeftino (još od Alfe 33 i sličnih) tako da me ne čudi ništa. Ako je 90% cene otišlo na delove, onda se tu nema puno šta prigovoriti~košta koliko košta, ipak Alfe nisu VW da ima turskih delova na svakom ćošku. Ko hoće jeftino održavanje, voziće korsu
[ pctel @ 25.05.2006. 15:36 ] @
Evo, na Internetu nadjoh podatke za automobil Renault Laguna, pa uporedite:

- materijal = 24.280,00 din
- set (zupčasti kaiš i zatezači - španeri) 12.000,00 din
- PK kaiš = 1.650,00 din
- filteri i ulje = 10.630,00 din


- usluga = 5.522,00 din

UKUPNO = 29.802,00 din


Uzimajuci u obzir komplikovanost vozila, cena za Alfu je sasvim realna!
[ bakara @ 25.05.2006. 17:46 ] @
Nije to nista skupo, raspitajte se koliko kosta zamena zupcastog kaisa za passata tdi (nekog mladjeg) ko ne zna 800e

Zamena zupcastog za polo 1.6 je 400e...

Mislite i dalje da je ta alfa skupa
[ MatezYU @ 26.05.2006. 05:41 ] @
E a recite mi sta je to regulator faze? Rekli su da je to jos ostala greska kod auta i da ce morati da se sredi na sledecem servisu. Sta to moze biti? Regulacija faze?
[ Zarko Silic @ 26.05.2006. 09:00 ] @
Zamena zupcastog kaisa sa spanerima i sa ugradnjom kao i sa dvogodisnjom garancijom za Passat TDI (PD motor god 2003/04) kosta oko 370 eura.

Za Polo novije generacije treba platiti oko 22.000 din (250 eura).

Sve se odnosi na originalne delove u ovlascenom WV servisu ovde kod nas.

Ipak mislim da je za ALFU to korektna cena pod uslovom da su ugradjeni delovi originalni.
[ bakara @ 26.05.2006. 14:15 ] @
Ja cu samo da pitam odakle ti ta informacija, i iz kojeg servisa su cene?
[ Zarko Silic @ 26.05.2006. 14:37 ] @
http://www.volkswagen-canji.co.yu/24/interval.htm
[ Mobtel @ 26.05.2006. 14:47 ] @
nije to uopste puno kad se vozi alfa..ni 500 eu
[ bakara @ 26.05.2006. 15:12 ] @
Ja tamo ne vidim cene...
Ja sam napisao cene iz licnog iskustva.
[ Zarko Silic @ 26.05.2006. 19:18 ] @
i ja.
Pozoves telefonom. To je bar lako.
[ bakara @ 26.05.2006. 23:29 ] @
Ja nisam zvao telefonom vec bio u nekoliko servisa u bgd jedan je porche, i cena se razlikovala u 20€.
Te cene koje si ti naveo su jeftinije nego za moju fabiu...
Na fabii treba da menjam lamelu i nisam nasao nizu cenu od 250€
egr ventil oko 200€
diskovi+plocice oko 200€
senzor letve volana 100€
pa redovan servis za fabiu dodje oko 200€...
[ Zarko Silic @ 26.05.2006. 23:50 ] @
Oko Skode Vam ne mogu pomoci, ali mislim da ce Vam to obaviti i u spomenutom WV servisu (ali ih prvo nazovite; za ovo nisam siguran mada je mehanika kao kod WVa) jedino vam tada garancija ako posedujete nece vaziti.
Koji motor imate u Skodi?
Inace, prvobitno je rec je bila o zupcastom remenu sa spanerima a ne o ovim delovima koje ste naveli.
[ bakara @ 27.05.2006. 00:13 ] @
U skodi se nalazi vw 1.4 100ks, kakav se cini mi se ugradjivao u golf4 a mislim i u golfu 5.
Sto se tice delova koje sam naveo, oni su kao ilustracija, ali to je i ono sto treba menjati...pa mozda me neko pametno posavetuje
[ Zarko Silic @ 27.05.2006. 08:46 ] @
Sto se motora tice on je ekvivalentan WVovim motorima ali ne u Golfu vec u Polu i Lupu (mada i tamo postoje razlike, da ne ulazimo u detalje).
Sto se ostalog dela mehanike tice moracete ipak nazvati i pitati. Postoji sansa da jedan dobar deo novca ostane u novcaniku a da auto ipak bude visoko strucno uradjen.
[ bakara @ 27.05.2006. 09:43 ] @
pa moj prijatelj ima takav motor u golfu 4...
A gde se nalazi taj servis?
[ Zarko Silic @ 27.05.2006. 15:12 ] @
Nema on takav motor u Gofu. Pogledajte malo bolje. Pogledajte podatak o kilovatima (snazi).
Na ponudjenom linku imate sve potrebne podatke.
[ mstevic @ 27.05.2006. 18:16 ] @
To što je ostalo da se sredi je varijator na usisnoj bregastoj osovini koji u zavisnosti od opterećenja motora i broja obrtaja zakreće bregastu za 20-tak stepeni. Čest problem kod Alfi sa TS motorom, sređuje se reparacijom ili zamenom. Neka se drugar raspita za servis RICAMBI gde to trajno rešavaju. Za ostale informacije o najboljim automobilima na www.arcs.org.yu