[ square pusher @ 05.06.2006. 19:18 ] @
U pitanju je naravno Yugo.

[Ovu poruku je menjao ton_majstor dana 05.06.2006. u 21:30 GMT+1]
[ HoT_Steppa @ 05.06.2006. 20:40 ] @
Kad skines tocak mozes da vidis koliko su istroseni. Jos bolje ako imas kanal, sa unutrasnje strane se jos bolje vidi bez skidanja tocka. Sto se tice velicine plocica, pa ne bi trebale da budu manje od pola cm, valjda.
[ ton_majstor @ 06.06.2006. 11:47 ] @
Pločice nisu paknovi! Pločice su napred, paknovi pozadi, osim ako nemaš trkački Yugo!

Uzgred, ispod 2-2.5 mm "mesa" ja ne bih više verovao kočnicama. Pogotovo ako stalno dotežeš sajlu ručne ili ona ne drži na nizbrdici, javlja ti se samo!

NE LEPI PAKNOVE! Kupi nove! Ja zamalo nisam poginuo zato. Kraj.

Pozdrav!
[ vladd @ 07.06.2006. 20:20 ] @
Posto sam sa doticnim autom imao samo muke, preporuka je da se menjaju na svake dve godine. Ili se neravnomerno potrose, ili se nahvata toliko stroke da izgube funkciju. Jedno vreme sam svracao na tehnicki pregled da mi provere samo zadnje kocnice (castis "majstora"), i to je mozda najbolja "proba" za labilne sisteme zvane Yugo.
[ HoT_Steppa @ 07.06.2006. 21:29 ] @
Sto se tice lepljenja plocica i paknova pravi majstor koji drzi do svoje reputacije nece ni da ti ugradi takve delove jer ne moze da da garanciju da ce da izdrze ni mesec dana.
Uzmi neke originalne paknove i plocice, cak i strane, kostaju malo vise ali bezbednost je najbitnija. Imas Ferodo, Lucas, i sl. Ja u Ford ugradjujem LPR, plocice francuske proizvodnje.