[ square pusher @ 09.06.2006. 01:51 ] @
Motor na Yugu mi je uvek znacajno iznad skale...kad pocinje da se pali FAN ? Jel moze ovo nekako da se sazna bez majstora? Ulje novo liqui moly sintetika/mineralno za gas motore...

Zahvalan
[ palomas @ 09.06.2006. 06:40 ] @
Prva sumnja bila bi termostat, moguće je da se prekasno otvara... Moguće je da ti je hladnjak pun smeća i začepljeni su kanali. Jesi li probao rashladni sistem ispirati s nečime?
[ tweeester @ 09.06.2006. 07:51 ] @
Mozda je skala neispravna?
[ cozmo_im @ 09.06.2006. 08:49 ] @
Termostat, termodavac, vazduh u sistemu za hladjenje, stara tecnost ili prljavstina u sistemu za hladjenje.

Termodavac - ako kasno ili uopste ne pali ventilator.
Termostat - ako brzo dize temperaturu vise nego uobicajeno a ventilator radi cesto. Iste simptome daje i vazduh/prljavstina u sistemu za hladjenje.

Proveriti i pumpu za vodu da nema lufta ili da nije kais slab (proklizava).
[ Samurai Jack @ 09.06.2006. 10:22 ] @
Ako nije do termoprekidaca, termostata i ostalo, proveri paljenje i nasteluj karburator.
[ reject @ 09.06.2006. 11:52 ] @
Dosta ljudi na Zastavi preskoci termostat i izvuce sebi prekidac na tabli.
Ne kazem da je to pametno, ali je opsteprihvaceno. :)
[ fade @ 09.06.2006. 12:13 ] @
Citat:
reject: Dosta ljudi na Zastavi preskoci termostat i izvuce sebi prekidac na tabli.
Ne kazem da je to pametno, ali je opsteprihvaceno. :)


Ma to je ionako yugic.
[ Sasa_NS @ 10.06.2006. 19:50 ] @
Citat:
Dosta ljudi na Zastavi preskoci termostat i izvuce sebi prekidac na tabli.
Ne kazem da je to pametno, ali je opsteprihvaceno. :)



Zamisli sledeću situaciju: u trenutku kada parkiraš auto, pored tebe slučajno radi neko vozilo (ili je prosto buka na ulici), pa ne čuješ ventilator da radi i odeš...

Kada se vratiš - prazan akumulator...

E, koliko puta sam se nagurao ćaletovog stojadina zbog tog prekidača... Jednom je nas četvero bilo mokro do gole kože jer smo morali po prolomu oblaka gurati stojadina da upali zbog praznog akumulatora i pametnog prekidača... A on neće pa neće...
[ tox master @ 11.06.2006. 13:58 ] @
pozdrav
Citat:
reject: Dosta ljudi na Zastavi preskoci termostat i izvuce sebi prekidac na tabli.
Ne kazem da je to pametno, ali je opsteprihvaceno. :)
a zasto to raditi?
u redu ako rikne negde na putu pa to resiti privremeno ali zasto to raditi za stalno?
ne znam koliko kosta termoprekidac ali ne moze biti skup,bar ne za juga.
a u svakom slucaju ima svoju funkciju.
mene je jednom zeznuo sto nije na vreme ukljucio ventilator pa mi je pukao hladnjak (bila je zima i pokusavao sam da uzadjem uz jedno brdo a nisam obracao paznju na temp).
ali nije problem bio do njega nego do slabog kontakta na njemu.
promenio sam one dve stopice i nikad vise nisam imao problema.
a svake 2-3 godine promeniti te stopice i malo naprskati wd-a nije nikakav posao u poredjenju sa razmisljanjem da li ce se zaboraviti iskljuciti prekidac.

pozdrav
ps:kad sam imao ladu pre nekoliko godina imao sam slican problem a razlog je bio sto je bio smanjen protok vode kroz blok motora,nesecam se sad tacno sta je suzilo one prolaze za vodu(mislim da je dihtung).
uglavnom kad sam to zamenio drugo auto.
[ Samurai Jack @ 11.06.2006. 20:07 ] @
Termoprekidac na jugu je oko 250 din a termodavac (ono cudo na bloku motora, i on zna nekad da poludi pa pokazuje neke desete temperature) je 210 din.