[ Pali zari @ 13.06.2006. 16:50 ] @
uzeo sam nedavno ovaj deo i nemogu da provalim kako se koristi mithril. Nailazio sam na njega u igri i kaze da mogu sanjim da se apgrejduju gradjevine ali kako? Jel zna neko?
[ Goran Mijailovic @ 13.06.2006. 17:53 ] @
UH ja nisam igrao odavno a i nesto se ne secam :(
[ fanfon @ 13.06.2006. 18:35 ] @
WoG je verzija HoMM4 ili HoMM3? Zaboravio sam i ja...
[ Safet Beriša @ 13.06.2006. 22:33 ] @
WoG je upgrade za HoMM3 (zove se jos i HoMM 3.5).

E sad, ne sećam se ni ja baš najsvežije, ali mislim da se koristi ili kada desnim klikom klikneš na Kingdom Overview (ili to beše samo daje količinu i listu unapređenja sa cenama) ili kad desnim klikneš na ulaz u zamak kad si van zamka. Takođe, ako si uključio unapređenje dwellinga i city halla možeš ih upgradeovati desnim klikom negde dole levo u delu sa informacijama o zamku dok si u zamku, mislim da je tamo gde je sličica koja predstavlja koliko grad donosi zlata ili gde je predstavljeno koliko bića dobijaš nedeljno u zamku. Takođe, ako naletiš na onu lobanju koja ti pokaže lokaciju nekog artefakta, možeš joj platiti mitrilom da ti ga teleportuje do tebe (koliko se sećam svake nedelje prikazuje novi artefakt sa mape).
[ z@re @ 14.06.2006. 00:38 ] @
Safete, sve zavisi kakva WoG pravila vrijede na mapi. WoG je baziran oko ERM skripti, jezika koji omogucuje ubacivanje novih stvari u igru, i modifikaciju postojecih. Sad, mape koje su radjene za "Restoration Of Erathia", "Armaggeddon's Blade" i "Shadow Of Death" mogu bit WoGificirane. Opcije WoGificiranja se mogu u detalj podesit u internom izborniku igre. Tamo mozes namjestit kako i gdje koristis mithril resurse. Tad, prilikom startovanja mape, igra sama ubacuje raznorazne ERM skripte na tu mapu koja nije originalno radjena za WoG, pa ti enejbla koristenje svih WoG novotarija koje ukljucis u izborniku. Ako je mapa vec pisana za WoG, ima ERM skripte direktno u sebi. Tad nije preporucljivo WoGificirat tu mapu sa svojim postavkama, jer je mozes skenjat svojim postavkama.

Having said that, mithril se primarno koristi za improvement dwellinga, rudnika, i dvoraca. Ako su te postavke ukljucene, recimo mozes kliknut desnim botunom misa na rudnik koji posjedujes, pa ce te pitat nesto mithrila da udupla proizvodnju rudnika iducih sedam dana. Sve mithril enejblane opcije na mapi mozes vidjet tako da kliknes desnim botunom na kingdom overview botun.

I jos nesto, preferiram igrat WoG sa ne-wogificiranim mapama. U tom slucaju, samo vrijede tri novotarije - commander, neki novi artifakti, i broj zivina se prenosi u dwelinzima iz tjedana u tjedan (kao u Herojima II). Slabo ima dobrih mapa za WoG po netu, naspram desetcima odlicnih za RoE, AB i SoD. Posto najvise igram "prezaruljane" XL mape, WoGificiranje takvih rezultira u odvratno sporim potezima AI-a, nekad cak i do pola minute po turnu.

I jos nesto (eh, ti Heroji :)). Ako moderatori dopuste takvu raspravu, neka se jave svi koji vole heroje pa da malo prodiskutiramo. Uglavnom, ja preferiram Tower, najdrazi hero Solmyr, kombinacija sec.skillova Wizdom-Sorcery-Intelligence-Diplomacy-Air Magic-Earth Magic-Water Magic-Fire Magic. Artifakti? Pa Angellic Alliance i Bow of the Sharpshooter, ostane mjesta jos za kakav dobar cape, orb ili tome.
[ bojan_bozovic @ 14.06.2006. 01:13 ] @
Mephala, Tazar i Neela su neunistivi ako ih oteras na nivo 15 i visi zbog specijalnost Armourer, zato ih iskljucujem obavezno iz scenarija.

Mahom igram Warlords scenario, koji je izuzetno balansiran.

Dungeon, Tower, vilenjaci ili Nekropola, najcesce. Igram sporo, i pravim ogromne armije upravo zbog hidri i behemotha, koji su sve slabiji sto imas vise zmajeva... i sto bolje magije. Naravno, fazon je sto pre osvojiti drugi grad i zadrzati ga ;-) Heroje 4 nisam igrao, Heroji 5 su sr... tesko (to da heroj direktno ucestvuje u borbi nije dobro, jer negira svaku potrebu za magijom)... 3d interfejs je ocajan, narocito je kretanje u podzemlju naporno. Jos mrzim anime, pa mi se ne svidjaju andjeli ;-)
[ z@re @ 14.06.2006. 03:33 ] @
Citat:
bojan_bozovic: Mephala, Tazar i Neela su neunistivi ako ih oteras na nivo 15 i visi zbog specijalnost Armourer, zato ih iskljucujem obavezno iz scenarija.


Iznad petnaestog nivoa dobrom Wizardu implozija radi 2k i kusur damagea, tako da ne vidim gdje je problem ;) Zapravo se jos nisam susreo sa might herojem istog nivoa, a da je jaci od mog magic heroja.

Vilenjaci su dobri (pogotovo dendroidi, unicorni i zmajevi), no imaju samo jednu pucacku jedinicu, i to treceg nivoa sa jako malim defenceom, pa redovito nagrabuse prvi. Zapravo, najdraze mi je posjedovat vilenjacke gradove radi treasurya, i cinjenice da imaju puni mage guild.

Inace, previse se oslanjam na magije, ne bih teoretski mogao dobro igrat velike mape bez Town Portala. Ne radim armije heroja, igram s jednim primarnim, i ostatka koliko treba.

Inace, u WoG-u je po defaultu ukljucen i creature rankings (zaboravio sam to navest u prijasnjem postu). Ako imas jedan stack naga koje su dosta sudjelovale u bitkama, mozes ih lako podignut do "expert" ranka, onda imaju double damage (ko crni vitezovi), i ignores enemy armament. Tako da taj armor od tih heroja i nije bas toliko dobar. Usput, i behemoti skidaju enemy armament za 80%.
[ Pali zari @ 14.06.2006. 06:13 ] @
ljudi hvala na odgovorima inace i ja igram obicne shadow of death i zmak mi je dungeon heroj gunnar a sta kazete ljudi da se mi malo organizujemo i napravimo jedan Es heroes 3 turnir? Bila bi dobra fora, jedna L random mapa pa da vidimo
[ bojan_bozovic @ 14.06.2006. 11:54 ] @
Vilenjaci su mnogo jaki z@re, bas zbog treasury, jer kasnije u igri samo zmajevi odlucuju, a sa time ih lako regrutujes iz vise gradova. I ja pravim jednog jakog heroja, nekada town portal, nekada dimension door (koji je jos bolji BTW)

Problem su crni zmajevi koje neces nikako ubiti onda. Nikako - jer ce 95% ostecenja da apsorbuju (mislim na Mephalu, Tazara itd.) a ja bez 20-25 zmajeva ne idem u napad. Sa toliko zmajeva, druge armije nisu ni bitne, one sluze drugom heroju. Ako ides u napad sa par (nanje od 7-10 u stvari) zmajeva, hgubis ih cesto, a to ti kasnije moze da bude presudno.
[ DrJekyll @ 14.06.2006. 16:20 ] @
Pravi igraci postajete tek kad igru zapocinjete random.

Svaki od njih ima svoje prednosti i mane u zavisnosti od velicine i snabdevenosti mape, nema onoga "dungeon je najjaci" ili slicno.

Pozdrav od nekada velikog fana ove igre.
[ z@re @ 15.06.2006. 01:16 ] @
Citat:
bojan_bozovic:
Problem su crni zmajevi koje neces nikako ubiti onda. Nikako - jer ce 95% ostecenja da apsorbuju (mislim na Mephalu, Tazara itd.) a ja bez 20-25 zmajeva ne idem u napad. Sa toliko zmajeva, druge armije nisu ni bitne, one sluze drugom heroju. Ako ides u napad sa par (nanje od 7-10 u stvari) zmajeva, hgubis ih cesto, a to ti kasnije moze da bude presudno.


Orb of vulnerability ;)

[ bojan_bozovic @ 15.06.2006. 01:37 ] @
@z@re

jednom u deset scenarija odigranih ;-)

A i kako se zvase onaj Ranger koji ima specijalnost Resistance ;-) Na 15 nivou to je 95% sansa da tvoja magija ne uspe ;-)
[ Safet Beriša @ 15.06.2006. 01:44 ] @
Citat:
z@re: Orb of vulnerability ;)

Orb of inhibition ;)
[ z@re @ 15.06.2006. 02:12 ] @
Kako kazem igram samo nazaruljane XL mape, nisu mi napete borbe 6 gnolova na 10 troglodita.

Hm...to je onaj celavi, Clancy. Opet, ako imas magiju za specijalnost, resistance (dwarf-based, ne golem-based) ne radi, ako nisi znao. Znaci u svakom momentu mu moze doletjet jedan chain lightning.
[ maliradojca @ 15.06.2006. 10:41 ] @
Citat:
z@re
ja preferiram Tower, najdrazi hero Solmyr
I ja isto volim pa vise razvija power nego attack i defence, i ima chain lighting. Mozemo da se dogovorimo da igramo mutiplayer preko neta,ako uopste moze jer sam ja iza rutera...