[ ilkebgd @ 14.07.2006. 19:35 ] @
Sta kazete na ovu promociju:
http://www.nacionalnaklasa.com/content/view/2039/6/







Cene od 7000 evra pa na više... Mislite li da je krš koji će se kao i Landwind raspasti na crash testu ili ne? Hoće li mozda postati hit kao Dacia Logan koja od nove godine poskupljuje zbog carine?

[ bojan_bozovic @ 14.07.2006. 19:40 ] @
Jbg, kad se sa Jugom uporedi... Ipak ni Kinezi ne prave krs ko mi, nenadmasni smo ;-) Sto se kres testa tice, to ne mozemo nagadjati. BTW sve je to mnogo lose, sem Logana (u Z klasi) koji ipak ispunjava neke EU standarde.
[ sasa022 @ 15.07.2006. 23:08 ] @
Napokon su stigli... O kvalitetu i pouzdanosti ce mo tek da saznamo kada se proda odredjena kolicina...

Posto ovo nije normalna zemlja i normalno trziste pitam se kako je odradjena homologacija - Da li je svaki model prosao testove koji su propisani standardom ?
Da li je uvoznik za Evropu dobio automobile za kres testove ?
[ Cileinteractiv @ 16.07.2006. 00:20 ] @
Izgleda da će mo morati da se strpimo godinu dana za iole objektivne informacije.
[ ilkebgd @ 16.07.2006. 08:36 ] @
Proces homologacije je upravo sad u toku-po izjavama uvoznika Ist Motorsa... Kad bude zavrsena homologacija pocece prodaja... Inace verovatno ce ga ovi iz Sat-a/Sat plusa uzeti na supertest, odnosno voziti 6 meseci i oko 30 000 km u svim mogucim uslovima pa cemo videti kako ce proci...

Evo jos malo informacija- Bukvalno sve verzije GEELY-ja CK imaju klimu, cak i ta najjeftinija od 7000... u pocetku ce postojati 2 paketa opreme- komfort i elegans. prvi kosta 7000 evra i sadrzi klimu, air bag za vozaca, servo,radio,CB i elektricne podizace, a luksuznija verzija ima i air bag za suvozaca, cd plejer,alu felne, ABS+EBD i jos neke sitnice i kostace 7900 evra. Obe cene su sa carinom i pdv-om. Motori: 1.3 86ks,1.5 94ks i 1.6 108 ks. Inace Geely saradjuje sa Daihatsuom i Toyotom po pitanju motora... Garancija na ovaj CK je 2 godine ili 60000 km, cene delova su podesene tako da redovni servis ne moze da izadje vise od 1000-2000 dinara. A ovi iz Sat-a kao jedinu pravu zamerku ovom modelu CK navode nikakvu zvucnu izolaciju, a osim toga pominju i da je motor trom iako na papiru ima 86 konja kazu da se to ne oseti... a i pogledajte max brzinu 150 km/h...

Kasnije ce biti ponudjena jos dva veca modela FC i LG. Narocito je zanimljiv FC posto je on napravljen na mehanickoj osnovi luksuzne limuzine Rovera 75 sto nije za cudjenje posto je kineska firma koja je zapravo ogranak GEELY-ja kupila Rover...

ovo je taj GEELY FC:





[Ovu poruku je menjao ilkebgd dana 16.07.2006. u 10:03 GMT+1]
[ Mobtel @ 16.07.2006. 14:21 ] @
Bogami nisam siguran da li bo smeo da sednem u ovako nesto i da ga vozim..da ove novce ladno se moz kupir audi A4 97 godiste..

[Ovu poruku je menjao Mobtel dana 19.07.2006. u 14:30 GMT+1]
[ MOSLER @ 18.07.2006. 11:47 ] @

Za 7000 evra tesko da moze da se kupi A4 mladji od 96.-97. godista,ali i u tom slucaju pre bi se odlucio za Nemca.E sad ko hoce nov auto mislim da je ovo odlicno resenje za ponudjeni novac,naravno po uslovom da prodje kras test!


[ ypow @ 18.07.2006. 18:47 ] @
Koliko košta naša florida? Ne znam tačno, ali tu su negde. Jel ima florida air-bagove, kakvu zvučnu izolaciju ima, koliko ide? Da nije mozda prošla crash test? I ipak ga vozi gomila ljudi. Tačno se zna se za koga je namenjen ovaj auto, tako da ne možete za manje od 10000e tražiti pouzdan a nov auto, koji je prošao crash testove i ostalo.
[ ilkebgd @ 18.07.2006. 21:53 ] @
pa logan ti je relativno pouzdan (koliko i Renault-i), prosao je crash test sa solidne 3 zvezdice a kosta manje od 10 hiljada...
[ ypow @ 19.07.2006. 00:54 ] @
Koji je kvalitet limarije na tom loganu? Čukneš ga rukom, on se ulubi.
Ono što hoću da kažem je da ne možeš da očekuješ od auta ovakve cene da ima bolje performanse nego što realno može da ima za te pare. Primer - neka kinez firma počela da pravi SUV čija je karoserija i još po nešto skinuto sa OPEL FRONTERA-e. Na prvi pogled isto to - samo drugo ime, a za mnogo manje para. A ko ne zna, baš to vozilo je zauzelo skoro poslednje mesto na crash-testu prošle godine - posle sudara u njemu polomio bi svaku koščicu, interijer - najnekvalitetnija plastika, jedva ide preko 100... Znači, koliko para toliko "muzike" i to je to.
Pozdrav
[ MOSLER @ 19.07.2006. 01:00 ] @
Citat:
ypow: Koliko košta naša florida? Ne znam tačno, ali tu su negde. Jel ima florida air-bagove, kakvu zvučnu izolaciju ima, koliko ide? Da nije mozda prošla crash test? I ipak ga vozi gomila ljudi.


Ovde govorimo o automobilima a ne o Zastavi!
[ ypow @ 19.07.2006. 03:30 ] @
JBT, ja mislio da Zastava pravi automobile :)

Volim ja što sam Srbin i sve, ali će sad najzad ljudi moći da biraju šta da uzmu za pare koje imaju - domaći krš, koji se raspada po izlasku iz fabrike, ili nešto isto tako jeftino, što jeste lošeg kvaliteta, ali može da se kotrlja duže vremena.
[ ilkebgd @ 19.07.2006. 08:10 ] @
Citat:
ypow: Koji je kvalitet limarije na tom loganu? Čukneš ga rukom, on se ulubi.
Ono što hoću da kažem je da ne možeš da očekuješ od auta ovakve cene da ima bolje performanse nego što realno može da ima za te pare. Primer - neka kinez firma počela da pravi SUV čija je karoserija i još po nešto skinuto sa OPEL FRONTERA-e. Na prvi pogled isto to - samo drugo ime, a za mnogo manje para. A ko ne zna, baš to vozilo je zauzelo skoro poslednje mesto na crash-testu prošle godine - posle sudara u njemu polomio bi svaku koščicu, interijer - najnekvalitetnija plastika, jedva ide preko 100... Znači, koliko para toliko "muzike" i to je to.
Pozdrav


Nisam probao da čukam logana rukom pa ne znam :) a karoserija mu je solidno čvrsta čim je dobila 3 zvezdice na crash testu. A inače ja vozim tojotu, nju isto kad čukneš rukom ulubi se što ne znači da je loš auto. :) A to što spominjes kineski dzip koji liči na Fronteru- pa spomenuo sam ga u prvom postu kad sam otvorio temu... to ti je Djangling Landwind...

A ovo je Geely, znači nije ista firma, videćemo kako će ovi proći na crash testu... Plus tu treba imati u vidu da je njihov ogranak kupio engleski Rover,onaj Geely FC sto sam gore stavio njegovu sliku je napravljen na mehaničkoj osnovi Rovera 75, a Rover 75 nema problema sa crash testom :) evo ti link http://www.euroncap.com/conten...s/details.php?id1=3&id2=91 dakle dobio je 4 zvezdice i to model 2000/2001 sto je za to vreme bio odlican rezultat, bolji od recimo Audija A4 i Volvoa S 80 http://www.4wdonline.com/2001/010600-NCAP.html dakle samo su Renault Laguna, C klasa i Saab 95 bolje prošli na crash testu... Tako da će biti zanimljivo kako će Geely da prodje...



[Ovu poruku je menjao ilkebgd dana 19.07.2006. u 09:33 GMT+1]
[ bakara @ 19.07.2006. 09:16 ] @
Pa ja nesto ne mislim da ce crash test biti presudan ovde u srbiji, mozda u evropi...
Kod nas se i onako voze izlupana kola sa ispucalim airbagovima, a samo takva se i uvoze. O zastavinim automobilima i da ne govorimo, tu su kinezi u debeloj prednosti.
Ja tvrdim da ce kinezi dobro proci, i to ne samo kod nas...
[ Mobtel @ 19.07.2006. 13:36 ] @
Ma ja vam kazem da ce u narednih 100 godina da zavlada zuta rasa....m**j**ku im **bem za saku pirinca rade po nedelju dana!!!
pa pogledajte samo da su poceli da kopiraju sve i svakoga i nije ih briga nizasta i niko im nista ne moze..smao cekam da u pancevu i subotici i ostalim gradovima pocnu da nicu kiuneske cetvrti pa da dodje kineska mafija ko iz dzekijevih filmova....
zato brze bolje da ucimo borilacke vestine jer srpsko naoruzanje neverujem da moze da pomogne protiv ovog cuda...
no sto se tice ovih auta bice zanimljivo videti kineske zujalice kako pice autoputevima srbije i pritom tockovi otpadaju od ovoh nasih rupa!!! srecom da su uvozni auti malo boljeg kvaliteta pa izdrzavaju zasada..
[ djomla40 @ 19.07.2006. 13:54 ] @
Ovaj auto mora proći Sodomu i Gomoru da bi ušao na naše tržište najverovatnije i Igmanski marš u prirodnim uslovima a ne gine mu i Neretva bez mosta.
Ima lakši način. Moraće da bude skuplji od Z10 što će uvoznicima veoma teško pasti jer zarada će im porasti sa 1.500 na 2.500 hiljade evra po automobilu.
Mi štitimo zastavu našu diku i dok god je tako imaćemo skupe automobile.
[ bakara @ 19.07.2006. 14:19 ] @
@mobtel
pa kineske cetvrti prakticno vec postoje...
A i ne znam sta imate protiv kineza, to sto kopiraju svasta to radimo i mi srbi, samo kinezi imaju vise stila...
[ ypow @ 19.07.2006. 21:16 ] @
Jedva čekam da dodju na tržište.
kada točkovi na Yugu izdrže i par godina po našim putevima, pa kinezi ostajati u porodicama po 3 kolena :)

[ bukovski @ 02.04.2007. 23:10 ] @
kinezi su cudo :)
[ vladd @ 03.04.2007. 10:40 ] @
Pa pre bih uzeo ovaj zele nego izjahanog i izvikanog, 10 godina matorog, osrednjeg audija...Sto se mene tice, krajnje je vreme da nemci zakatance industriju, ili da nesto dramaticno promene, sto je malo tesko..

Nek traje i tri godine, a trajace bar kao kineske gace, pa se isplati. A i delovi ne verujem da su reda 400 evra, mozda za polumotor ..

Bar cemo da spustimo prosek godista automobila. Sa autom sa dosta opreme, po ceni srazmernoj nasem standardu, sa izgledom koji je savremeniji od dacija, lada i florida...

A kada pricamo o kvalitetu, kao da smo seici...sve nam treba svila i kadifa....

Poz.

P.S.
A sto se tice zvucne izolacije, pa stvarno ste..., za 7k€, pa kupite izolaciju za par stotki, pa stavite, ili audi quatro, tu je sa cenom, ni deset puta skuplji, ide dobro, izolacija....

Pristojan, ne moze se reci da nije, ima naaajlepsu osobinu da ne "pljacka", i zar mislite da ima stoput "skupljih" plastika, 150 je solidna brzina sa kojom smo ziveli 50 god, a sada "zivi" bar 70% vozaca, trebace malo vremena da se VAG mentalitet "odmrzne"...auto za obicnog coveka, koji ne sedi u trenerci po kaficima...
[ bakara @ 03.04.2007. 11:22 ] @
Ma sta bi sa pocetkom prodaje tog kineza?
Pominjali su neke ateste i testiranja...kazu da kinezi jedino imaju slabe kocnice, mada u poredjenju sa zastavom...
[ ilkebgd @ 03.04.2007. 11:33 ] @
Eh ko to zna, stalno nesto odlazu...

Ja sam citao u nekom casopisu da je pao na super testu. navodno motor razvija neku snagu tek na 5000 i vise obrtaja, a na 2000-3000 isporucuje bednih 20-30 konja, tako nesto... onda kazu da nisu znali da proracunaju prenosne odnose u menjacu, da su maksimalno produzili stepene prenosa kako bi smanjili potrosnju, a postigli su kontraefekat, da je zbog takvog menjaca i motora koji razvija solidnu snagu tek na ogromnom broju obrtaja potrosnja ogromna jer auto da bi iole "isao" mora stalno da se gazi zestoko inace se vuce kao puz... sto naravno povecava potrosnju na skoro 10 litara prosecno.

takodje je pisalo da su slabe kocnice, da se svi retrovizori tresu u toku voznje, da podrhtava ceo auto tokom kocenja...
[ vladd @ 03.04.2007. 12:43 ] @
Plin?, zamena diskova, chip tjuning, pa i sa zamenom zupcanika, i izolacijom, je ispod 10k . Ne vidim zasto se (valjda mentalitet), ocekuje "potpisivanje" sa jeftinim autom...i to baas jeftinim..

Poenta je da se "definisu" zelje, prevoz, navoz ili trkaliste. Za voznju po centru grada, standardno u podne, ne treba ni 150ks, ni 150km/h...

Ocigledno, nova era pristize. Auto za ovo, za ono, "univerzalni" "sportski monovolumeni" otprilike se spremaju za muzej.

Ako je neko mlad, pa zeli speed, postoje igracke za to. Ali se tada kuka, plin, potrosnja i maleni gepek ne "uzimaju u usta"..

Za STR i ostale "lake" biznise, vec ima dosta modela...

Ostaje ono "trece", da se preveze, da ne pokisne (mozda malo), a parice za vozila tipa "porodicni sedan, karavan, sa 250ks, tipa neke petice-sportski auto sa grejacima sedista"...mislim da ce se te pare uloziti u nekretnine, a ostatak, u zele..

Poz.

P.S, pa nije zele esterhazi torta, nema oraha.., ali moze covek da se zasladi, ima nekih koji ga vole, ja se nisam navikao, ali...
[ bakara @ 03.04.2007. 14:03 ] @
Ma smesno mu je pronalaziti mane, da nije mozda yugo bolji...

A mozda im se moze uraditi i chip tuning, pa ce moci da juri i 160km/h...
[ vladd @ 03.04.2007. 16:11 ] @
Ma da, pa ja i ne znam koji to moze preko 150 u klasi do 10K..Baska sto 80% vozila koje srecemo idu do 170, za dalje treba..od guma pa redom..
Da ne spominjem kolicinu otpada, ukljucujuci i moj, koji je nekad mogao i preko 170 (171), a sada mi zao i 130 kada ga teram...

A tek kolege vozaci, lepo bi bilo da bar polovina zna da vozi i do 100....

Dobro, sve u svemu, lagano je krenulo, sada se vec ostvaruju uslovi za "politicku ekonomiju", za ukidanje krseva po ulicama, pa preporucujem vozacima "legendi", da prodaju to sto mogu, u sledecih par godina, inace ..platis pa presa...
Sada su se sastavili uslovi da se donese uredba o registraciji, nivou ispravnosti vozila, za pocetak uvecane takse za starudiju, i prelazak na "ceznjive", euro norme...ne samo zagadjenje, nego i ostalo...

I Zastava se "gasi", koliko cujem, bice to novi "brend", sa vec poznatim imenom....

Samo da standard preskoci 500€, prosecno...

Poz.
[ HoT_Steppa @ 03.04.2007. 17:00 ] @
Za vecinu nas ce Logan MCV biti "univerzalan" auto na duze staze.
[ ilkebgd @ 03.04.2007. 22:18 ] @
Treba mu 35 sekundi do 120... jbt, pa ni jugu 45 ne treba toliko...
[ njinsa @ 03.04.2007. 22:40 ] @
auto je u klasi dacije,ali ne cak ni logana vec solence!!!auto kao da je izasao iz japanskih fabrika sa kraj 80-t,kad se digne hauba raspored kao na staroj koroli !?
mislim da ce im ovaj i sledeci pokusaj propasti ,ali za 2-3 god pojavice se bolji i lepsi,a naravno jefiniji automobili!
Uostalom kad je rec o ceni,mislim da ce u daljoj buducnosti doci do osetnijeg pada cena automobila,bas zbog kineza,koji ce trzistima kao sto je nase i slicna pruziti sansu da za novce kojima raspolazeo kupimo novo kinesko(novo je novo),a ne polovno evropsko auto!
[ vlada01us @ 03.04.2007. 23:01 ] @
Pa taj Geely se predstavio na sajmu u Detroitu, i sledece godine ulazi na americko trziste. Kao i Chery, koga ce promovisati onaj Malcolm Bricklin, sto je i yuga uvozio tamo. Ipak ce ti kinezi morati da zadovolje americke standarde, tako da nece biti losi automobili za malo para.
A evo kako izgleda kineska Mazda http://www.hnmazda.com/2006/english/fPictures.asp
[ ilkebgd @ 04.04.2007. 07:15 ] @
Njinsa nemoj corollu da mi diras Kada bi taj Geely bio na nivou corolle ja bih prvi isao da ga kupim.
[ ton_majstor @ 04.04.2007. 11:18 ] @
http://www.geely-global.com/

Kako se bre, čita to Geely?

http://www.cheryglobal.com/

Ovi su još crnji, tj. interesantniji. Mada... vozićemo mi to sve u šesnaest. Jesul' bili na Sajmu?

Pozdrav!
[ vladd @ 04.04.2007. 11:59 ] @
Pa valjda Zzi Li ili Dzi Li, kao kad bacis konzevu na oluk....

Nego sam bas video ovaj crveni BL, "za mlade", pa to je lutka, a zamisljam da je jeftiniji od onog "luksuznog"..

E da, kao sto sam "najavio", nemojte Zastavu da "uzimate u usta", kada kazem Zastava, mislim na OPEL



Poz.
[ njinsa @ 04.04.2007. 22:24 ] @
ilke,ne nove korole !!!
vec zamisljam voznju u toj hi-tec limuzini kad pocne komjuter da mi se obraca na kineskom )))
[ ilkebgd @ 04.04.2007. 22:32 ] @
Njinsa, pa ja sam na staru korolu xl (kao sto je moja) i mislio. Daleko je Geely i od nje
[ Milan Stojanovic @ 06.04.2007. 22:01 ] @
Citat:
ilkebgd: Njinsa, pa ja sam na staru korolu xl (kao sto je moja) i mislio. Daleko je Geely i od nje :)


Geely CK
Motor i menjac su preuzeti iz Toyote Corolla-e.

Auto u USA kosta čitavih 3.500$ sa svim dažbinama plus kasko. Tamo prolaze kao naši svojevremno sa Yugo-Amerika!!!



Test http://www.nacionalnaklasa.com/content/view/2484/6/
[ Miroslav Jeftić @ 24.06.2007. 13:19 ] @
Ružno za videti. A još im je to "flagship" model i košta velikih 22000 € u Nemačkoj.

http://www.index.hr/xmag/clana...t-kineske-limuzine/351643.aspx

http://www.youtube.com/watch?v=F06LjugtIUo
[ vladd @ 24.06.2007. 14:36 ] @
Nemci naravno stite svoje legende, posto ne zele da naprave veeeeliki katanac za svoje fabrike.

Inace bih tu spravu ladno vozio za 3500€, a ne za samo toliko $:). Pa toliko evara audi izgubi na ceni u prvoj godini voznje..


Poz.