[ Marko-1 @ 14.07.2006. 22:48 ] @
Treba mi misljenje o ovom automobilu, je li imao neko neka iskustva sa njim, treba li da gledam neka karaktristicna mjesta na njemu kad ga budem kupovao... Znaci 1000 kubika je, 34KW, ima dva vazdusna jastuka i ABS, dvoje vrata. Covjek mi ga daje za 2650e. Jednom sam mislio da uzmem Fiat Punto 1.7 TDI, 95 god, ima digitalnu klimu i jos nesto od opreme, njemu je cijena 2500e. Ipak mislim da je VW bolji od Fiata

Pozdrav
[ cozmo_im @ 15.07.2006. 08:59 ] @
Taj motor od 1000 kubika je jedan od najgorih motora koji postoje... (cak i ne trosi toliko malo kao sto se misli).

Tako da, uzmi Punta, generalno ce te taj dizel mnogo bolje posluziti (motor kao motor). A polo, to godiste, nista udobniji nije od Punta. Ostali tehnicki kvalitet ne treba uzeti u razmatranje, oba su stara maltene 10 godina i moraces u oba nesto da ulozis da ih dovedes u normalno stanje.

P.S. Ne zelim da prepricavam po 100-ti put iskustva sa VW Polo modelom od 1000 kubika iz jednog poveceg voznog parka.
[ Marko-1 @ 15.07.2006. 11:52 ] @

Pozdrav,

Zasto mislis da je to najgori motor? Ovaj sto sam ja gledao je cini mi se sasvim ok. Suv je potpuno, tj. nidje ne pusta ulje, brz
je za toliku kubikazu presao je 150 000km, kad stanem na semafor kao da je ugasen motor, ne cuje se da radi. Gledao sam jos jednog pola isto 1000 kubika '99 godiste ali ovaj ima 37KW. Covjek mi ga nudi za 3100.

[ HoT_Steppa @ 15.07.2006. 14:08 ] @
Da se razumemo, taj Polo je sve ali ne i brz. Sedi u isti takav 1.4 pa vidi sta je brzo. BTW, to mi je malo jaka cena za Crnu Goru, posto sami mozete da uvezete sta hocete. Da je cena ovde pa i da pricamo, ovako, precenjen. Ford Escort 1998. na CG table je oko 2800e, 2 godine mladji auto i klasa vise od tog Pola.
[ bakara @ 15.07.2006. 15:19 ] @
Ja se izmedju pola i punta ne bih dvoumio u opste.
Uzmi punta, upali klimu i vozi se ko covek.
[ cozmo_im @ 15.07.2006. 15:32 ] @
Citat:
Marko-1:Ovaj sto sam ja gledao je cini mi se sasvim ok. Suv je potpuno, tj. nidje ne pusta ulje, brz
je za toliku kubikazu presao je 150 000km, kad stanem na semafor kao da je ugasen motor, ne cuje se da radi. Gledao sam jos jednog pola isto 1000 kubika '99 godiste ali ovaj ima 37KW. Covjek mi ga nudi za 3100.


150.000km i 1000 kubika... zreo za prodaju, da se uvali nekom i da radi jos 20.000km i da ide u penziju. Burazer mi servisira VW automobile i ti motori su ubedljivo najgori. Drugo, jako je slab, a ne znam kako ces s njim na neki veci put (nikako, mozda sam u kolima). Ne znam kakve si automobile vozio, ali taj motor je sve samo NE brz i NE startan. Moras ga ganjati u visoke obrtaje da bi nesto postigao s njim, samim tim mu skracujes vek.

Sa druge strane, Puntov 1.7 TDI ima jedan od solidnijih dizel motora, plus moze da te tera bezbedno i brzo sa ukljucenom klimom (i da opet odlicno povuce).

Od benzinaca nemoj nikad uzimati nista ispod 1300 kubika. Eno, novi polo 1.2 - pa to je katastrofa kolko je trom, puno trosi, spor je, kad ukljucis klimu jedva vuce...

A to sto je tih - nista ne znaci, svaki auto je sad tih...
[ Marko-1 @ 16.07.2006. 10:41 ] @

Pozdrav

Do sada nisam vidio ni jednog '96 godiste da je presao manje od 150 000(mada i te satove vracu vjerovatno) i da se moze naci ispod 2600-2700, toliko se krecu ovamo. Auto mi treba za po gradu, brze od ovoga mi nista ne treba, necu na trke sa njim a i na otvorenom ne prelazim 80 km/h tako da mi je brzina i snaga najmanje bitna. Uporedjivao sam brzinu sa Yugom 1.0 i
cini ni se da je ovaj polo brzi a ista su kubikaza, na to sam mislio kad sam rekao da je brz. A inace znam sta je brzo, imao sam Golfa 3 GTI 2000 16V. Kome god pomenem ovog Punta 1.7 TDI svi nesto "bjeze" od njega, inace od Fiata. Bas sam neke majstore pitao za njega kao to je italijansko to ne valja, imaju losu pumpu (kod VW se zove bos pumpa ne znam kako se zove kod ovoga, mozda isto)

[ Vlada1001 @ 17.07.2006. 12:48 ] @
http://www.glas-javnosti.co.yu/danas/srpski/D06071606.shtml

Sačekaj još malo pa ćeš imati veliki izbor kola u CG. Mnogo ti je 150.000km za tako malu kubikažu
[ nemanjas @ 18.07.2006. 08:49 ] @
Jok. Mislio sam da je 50KS i 1000kg osnovni preduslov za brz automobil!
Kako dolazite do tih neverovatnih zakljucaka???? Mislim, ja sam ocekivao da takav automobil bez problema pobedjuje na trkama...

Da li kupiti 1.0 ili 1.4? Hmmm... Nisam bas siguran. Ja imam 1.0 pa mozda nisam objektivan. Stvarno, fali snage ka magistralama i autoputevima. Medjutim, znajuci da 90% vozaca iz BG ne izlazi iz sire okoline BG, a i ako to uradi onda je to jednom godisnje, onda taj argument i nije nesto posebno znacajan. Ako se vozis na otvorenim putevima i pride volis da obilazis, vozis nesto agresivnije - onda je 1.4 izbor. Mada, onda lepo trazis 1.4 16v pa imas ipak neku znacajniju snagu na visim obrtajima.

Moj '98 1.0 trosi ravno 5l na otvorenom, a grad je kako kada - 6 do 8l - zavisi od guzve.

O Puntu i TD motoru nemam pojma. Obecao sam sebi vise nikad Italijan.


[ indicator1 @ 18.07.2006. 14:08 ] @
Citat:
Burazer mi servisira VW automobile i ti motori su ubedljivo najgori

Pozdravi burazera, zbog takvih ne smem ni da idem u servis jer kad god odem dobijem auto u gorem stanju.

Taj motor se dugo provlaci kod VW (mislim cak od 86) samo su mu umesto karburatora kasnije ubacili ubrizgavanje. Dva Pola sam imao sa tim motorima (doduse malo starija nego ovaj koji tebe zanima) oba sam prodao kad su stigli na cifru oko 200.000 km .Na jednom sam stavio nove gumice ventila i neke sitnice a na drugom nista. Secam se da me je za ovaj prvi kupac terao da merimo kompresiju pa kad je ispalo da je svuda izmedju 10-11 covek nije mogao da veruje da nisam radio generalnu. Inace taj motor je 100 puta bolji nego onaj 1.3 iz golfa. Mana - sasvim jasno, nema snage (za grad moze, auto put do 130 a preko toga mucenje) i po gradu dosta trosi (zimi 8l/100km mnogo za tako mali motoric). U stvari to je jedini dobar VW motor koji sam imao, a imao sam jos pomenuti Golf2 1.3 i golf 3 1.9 TDI koji me je kostao i para i zivaca (kombinacija "dobrih" majstora i "dobrih" delova) i navukao mi strah pa sad ne smem da kupim polovan dizel auto. Vidis, moze biti da sam ga servisirao kod cosmovog burazera. Ako jesam, stvarno ga je popravio, svaka mu cast.
[ cozmo_im @ 19.07.2006. 19:42 ] @
Taj motor iz Pola '86 i Pola '96 nije isti. On je varijacija tog starog motora i to NE ZNACI da je dobar kao i taj. Ja govorim o motoru u tim serijama Pola i o motoru 1.2 koji se sad ugradjuje (a koji je krs zivi). Jel treba da saljem servisne knjizice od nekih 20-30 Pola, a?

1. Polo koji ti pominjes ima 1035 kubika i drugaciji stepen kompresije (9,5). Postojala je varijanta i od 1043 kubika.
2. Polo koji covek hoce da kupi ima 999 kubika, motor je u medjuvremenu promenjen, malo su ga ubrzali (navodno je jaci) i samim tim skratili mu vek (kompresija 10,5).

A ako ne verujete iskusnim majstorima (a nema coveka koji ima VW da nije isao kod njega u servis, jedan od najboljih u gradu), onda verujte gledanju u pasulj i kupite Polo sa tim motorom!

Inace, moj komsija je imao Pola iz 1986 sa tim 1.0 motorom (karburatorac) i odlicno se pokazao (1043 kubika).
[ nemanjas @ 20.07.2006. 09:15 ] @
Citat:

A ako ne verujete iskusnim majstorima (a nema coveka koji ima VW da nije isao kod njega u servis, jedan od najboljih u gradu), onda verujte gledanju u pasulj i kupite Polo sa tim motorom!


Ja vozim bas taj, los, motor.

Kupio sa 60k, vozio 50k, sipao sintetiku redovno na 9-10 soma i nema problema. Jeste, potrosio je malo vise ulja na jednoj dugackoj voznji od 1300km u jednom pravcu zato sto sam vozio 140, ali se sad sve vratilo na normalu. Ako je ovo los motor - ne znam kakvi su dobri? Mene sto se tice, nadam se da ce i ubuduce motori da me sluze ovako kao sto me je sluzio ovaj 1.0.



[ cozmo_im @ 20.07.2006. 09:41 ] @
Los je motor zato sto naglo krene da trosi ulje i gubi kompresiju nakon nekih 150.000km. Ako je motor dobar nema sta da ti trosi ulje vise nego uobicajeno kad vozis brzo (zato sto je isforsiran motor, pa moras da ga ganjas). Ako imas motor od 1400 kubika isti obrtni momenat, ubrzanje i odrzavanje brzine ces odrzavati sa recimo 1000-1200 obrtaja manje, sto puno znaci i takav motor ce praviti problem tek mozda posle 250.000-300.000km, tj. duze ce trajati.

Motor koji naglo krene da pokazuje znake slabosti posle 150.000km je izuzetno LOS motor. Zato se toliko i puno prodaju ti Polici... cim predju 150-160.000km odma ih se ljudi ratosiljaju... Taj motor je samo za gradsku voznju i da se vozi par godina i to je to. On je tebe dobro sluzio (ili jos sluzi) jer si presao maltene samo 100.000km. Izem ti motor koji to ne izdrzi.

Ti si uzeo auto kad je presao samo 60.000km a covek hoce da ga kupi sa predjenih 150.000km. Razlika NEBO I ZEMLJA za mali motor.

[Ovu poruku je menjao cozmo_im dana 20.07.2006. u 12:09 GMT+1]
[ Marko-1 @ 21.07.2006. 22:05 ] @
E pa ne znam sta da kupim sad a fiat mi se nesto ne kupuje. Imate li vi neko da mi predlozite, neko manje auto koje malo trosi.

Pozdrav
[ indicator1 @ 21.07.2006. 22:26 ] @
Citat:
Polo koji covek hoce da kupi ima 999 kubika, motor je u medjuvremenu promenjen, malo su ga ubrzali (navodno je jaci) i samim tim skratili mu vek (kompresija 10,5)

Guglanjem po internetu vidim da nema polo 1996 godiste od 999 kubika, samo onaj od 1043.
[ cozmo_im @ 22.07.2006. 16:15 ] @
Dobar ti google...

Postoji nesto sto se zove dijagnostika, i CD sa raznim podacima (majstori to ipak treba da imaju, zar ne?)




A savet za Marka, bolje nadji neku dobru Toyotu Corollu, pa makar platio malo vise, sluzicete do neba...
[ Marko-1 @ 22.07.2006. 22:26 ] @
Ne bih japansko auto. Iz prostog razloga sto u CG nema djelova za njih. Kolega mi ima Hodu Civic i djelove nabavlja iz Bg-a. A to mi je suvise komplikovano da mi tamo neko kupi pa da mi salje po autobusima.... ne bih. Neko njemacko mi je najprihvatljivije....Opel, VW ....

pozdrav