[ Nemanja Radojevic @ 28.07.2006. 23:43 ] @
E ovako, planiram da žestoko sredim Opel Mantu, tj. planiram da poboljšam osobine automobila.
Planiram da ubacim novi motor, sa elektronikom iz Opel Astre G (1.8, 16v, euro 4, 1999 god.), a samim tim da ubacim servo, abs, esp, klimu, itd... Osim toga planiram da joj delimično izmenim izgled.
Zanima me da li je moguće ubaciti sve te uređaje u automobil i ko bi ih u Srbiji mogao ubaciti, po kojoj ceni?

Takođe me zanima da li će nakon ugrađenih uređaja automobil biti siguran i da li je ovo moguće uraditi?


Unapred zahvalan na odgovorima.
[ vladd @ 29.07.2006. 00:08 ] @
Teoretski da, ali, ne u Srbiji i ne po normalnoj ceni (ni u Srbiji ni u svetu). Takva zelja je kao "velika perverzija" i srazmerno tome jako puno ce da kosta. Jedino da sam radis, ako si vlasnik neke firme koja ti donosi parice, a ti dokon.
A za 10-ak hiljada evra, mozes da kupis "zestok" auto.
[ HoT_Steppa @ 29.07.2006. 10:53 ] @
Evo jedne LEPO sredjene Mante:












Volvov motor nafriziran na 600 KS.
[ Nemanja Radojevic @ 29.07.2006. 12:08 ] @
Znam, video sam ovu Mantu jos odavno a i ona mi je inspiracija za sredjivanje moje!
[ vladd @ 30.07.2006. 14:22 ] @
Felne i gume su oko 2500 evra....
[ Nemanja Radojevic @ 03.08.2006. 12:25 ] @
Dajte ljudi, ako bilo šta nađete javite. Moram ovo da uradim, tako da mi treba pomoć!
[ reject @ 03.08.2006. 14:53 ] @
I ja sam se nosio tom mislju. Cak je bila i teorija o budzenju Kadeta C sa 1.6 motorom iz Askone, ali se,
srecom, sve zavrsilo na teoriji. :)

Nego, sto se Mante tice, imas par komada po oglasima, za oko 300-500e, sa 1.9 motorom, uglavnom.
Imas na cuburi, kod supa, jednu relativno dobro ocuvanu Mantu B, ali ne znam da li je na prodaju, posto
je u voznom stanju. :) Ima i jedan lik iz, ja mislim, Ostruznice, mislim da se zove Kole, on ima sredjenu
Mantu, sto se mehanike i motora tice, i ranije je prodavao po nesto vecoj ceni, mada autu treba poseta
limaru i farbanje. Ako mozes da dokazes da je auto tehnicki spomenik kulture (ili tako nesto, vidi sa carinom
i sa muzejom) , mozes i da uvezes auto iz inostranstva, kao oldtajmer, bez obzira na euro3.

A sad malo razuma, cela prica je super divna i ja bih voleo da imam Mantu u odlicnom stanju, sa fabrickim
2.5 motorom, ne mora da se budzi. I tu, na toj lepoj zelji, je kraj price, osim ako nemas auto servis ili ne
radis u servisu. Ima tu jedna stvar, a to je tuzna istina da ces za budzenje ovako starog automobila koji
nije opstepoznat kod nas uloziti brdo para a neces moci da ga prodas kad dodje vreme za tako nesto
(a uvek dodje :( ). Za to brdo para, a i za manje, mozes da uzmes neku polovnu Hondicu ili Swifta i da uzivas. :)

Drugo, treba registrovati to cudo kad ga (ako ga) sklepas.

Cak i da ne budzis Mantu, nego da je sredis i teras kakva je, gde ces naci delove? A i kad ih nadjes, koliko ces
ih placati? Ja sam se valjao od smeha kad sam video da je za matori Kadett C ('79 sa kockastim svetlima) jedan far
oko 30e. Zasto? Zato sto ih nigde nema, pa ljudi stavljaju svetla od peglice ili daju 30e za originalna sa otpada. :)

Lepa je cela prica, i ja bih se rado s tim zezao, ali je brate, mnogo skupa i trazi dosta vremena i znanja, a ja,
toga nemam.


Inace, Manta sa slika je samo Mantina karoserija, koja je uzeta zbog veeelikog prostora za motor i ostalo. :)
Motor je Volvov, sa nabudzenom turbinom i superchargerom, menjac je sa BMW-a i tako... inace mislim da je
u celoj prici oko ovog auta i jedan nas lik.
[ HoT_Steppa @ 03.08.2006. 20:45 ] @
Citat:
reject:
Ja sam se valjao od smeha kad sam video da je za matori Kadett C ('79 sa kockastim svetlima) jedan far
oko 30e. Zasto? Zato sto ih nigde nema, pa ljudi stavljaju svetla od peglice ili daju 30e za originalna sa otpada. :)

Za tvoje obavestenje, to uopste nije skupo. To je realna cena.
Pitaj posto je polovno krilo za Ford Taunusa. 30 evra po oglasima, a novog nema. Da ga ima, bilo bi 20 evra, ali ga niko vise ne pravi.

Onaj ko pokrece ovakav posao ne treba da razmislja o isplativnosti jer inace ne bi zapocinjao NIJEDAN posao u zivotu ovog tipa. Nesto se radi iz razonode, nesto iz ljubavi, sigurno ne iz profita. Ovakav posao ima dusu a ne pamet :)
[ Nemanja Radojevic @ 03.08.2006. 23:37 ] @
Citat:
Za tvoje obavestenje, to uopste nije skupo. To je realna cena.


Apsolutno se slažem sa tobom oko ovoga. Što se tiče sređivanja Mante A, odlučio sam i srediću je. Motor 1.8 16V Euro 4 iz Astre imam, jer sam tu Astru dobio na poklon, bila je slupana :(, a i jedan prijatelj mi ide u Nemačku pa će mi doneti neke delove.

Kao što kaže HoT_Steppa, ne radi se ovo iz koristi već iz razonode, ljubavi a i ko zna čega još, tako da...
[ ivicat13 @ 04.08.2006. 01:58 ] @
Jedan momak iz Kladova je nekada stalno sredjivao svoju Mantu. Znam da je planirao da ubaci motor od Senatora ili nesto slicno. Sta je uradio, ne znam. Dugo nisam sa njim u kontaktu, a sto je najgore nemam kod sebe njegov broj telefona niti znam adresu. Ako za cetrdesetak dana nista ne nadjes (tada cu biti u Srbiji), podseti me pa cu se tada potruditi da ti nadjem njegov broj. Znam da ti nisam mnogo pomogao...
Pozdrav.
[ reject @ 04.08.2006. 11:18 ] @
Citat:
HoT_Steppa: Za tvoje obavestenje, to uopste nije skupo. To je realna cena.
Pitaj posto je polovno krilo za Ford Taunusa. 30 evra po oglasima, a novog nema. Da ga ima, bilo bi 20 evra, ali ga niko vise ne pravi.

Istina, samo sam hteo da kazem da je bavljenje starijim automobilima cesto skuplje nego sto izgleda.
[ Java Beograd @ 07.08.2006. 11:46 ] @
Zapravo, bavljenje starim automobilima je preskupo za nase pojmove. Svako ko se malo razume i malo bolje pogleda one slike odozgo lako moze zakljuciti koliko je znanja (a), rada (b) i vremena (c) potroseno da bi se ono postiglo. A cena je = a * b * c. A delovi ? Ako ih nema - naprave se rucno u specijalizovanim radionicama.
Tako, ona Manta odozgo mozda kosta vise nego novi osrednji BMW-a. Ali kao što neko reče, ne radi se to da bi se isplatilo, već se to radi iz pasije i ljubavi. I to ne rade oni koji nemaju pare za novi auto, već oni koji već imaju nekoliko sličnih, za pokazivanje, a uzgred imaju jedan ili dva koje voze svakodnevno. Sasvim je očigledno da se onaj auto sa slika kamionom dovozi i odvozi sa izložbi, i da realno nije nikad vožen na putu ili ulici (slikanje se ne računa).
[ kira @ 08.08.2006. 09:54 ] @
Pordzavam te u potpunosti, jer je rec o ljubavi prema automobilu.
Prvenstveno mora da znas da je to projekat koji ce da te kosta do bola, i trajace dugo.
Sve ovo ti pricam iz licnog iskustva, jer sam ja u Fiat 850 Sport Coupe ubacio motor i gomilu delova (vesanje, kocnice i drugo) iz Alfe 33. I jos uvek auto nije gotvo, jer limar ne samo da je morao da iskasapi pola automobila da bi ubacili boxer motor, koji se sada nalazi centralno na mestu zadnjih sedista, (koncept ala ferrari i slicno centralno motor, a iza njega menjac, pogon na zadnju osovinu) vec je mora da ugradi roll bar (kavez) i da sredi svu limariju.
Moj projekat je zapocet negde u aprilu, a nadam se da cu do kraja septembra uspeti da provozam auto.
Vise o ovome na
http://www.nacionalnaklasa.com/forum/showthread.php?t=2100
Pozdrav i Good luck
[ tweeester @ 08.08.2006. 11:46 ] @
Verujem da ces na ovom linku: http://www.cannonballforums.se/index.php?f=81 naci dosta informacija koje te zanimaju (tamo takodje imas par njih sa sredjenim Mantama - doduse original motor ako se dobro secam).

Pozz

p.s. E da, i hrvatski opel club forum http://www.opelclub.hr/ je dobar izvor informacija, dosta nasih takodje visi tamo posto su hrvati ocigledno aktivniji po pitanju budzenja svojih automobila.
[ ziksy @ 14.08.2006. 22:11 ] @
Ja imam mantu B kojoj planiram da budzim motor i menjac na savet coveka iz Koteza koji drzi servis samo za mante.Ustvari ,lik ih ne popravlja vec ih samo budzi.Rekao mi je da opusteno idu motori od novijih opela(omege,calibre,vektre,za astru ne znam).Ako si zainteresovan poslacu ti br na p.m.
[ ypow @ 15.08.2006. 00:21 ] @
OT:

Ja video na matorom kadetu (onom baš matorom) motor od VEKTRE V6 3000cm3!!!

Trkao se na Batajnici na trkama 1na1 i ODRAO Subaru imprecu WRX STI 2005god.