[ Deep|Blue @ 01.08.2006. 13:12 ] @
Vozikam se ulicom i krece neki lom pod tockovima, izadjem pogledam i pronadjem srafcic u gumi, pristojno zabijen.
Odem kod vulkanizera, tubeless guma, covek obradi rupicu, uvali cepic montira i gotovo.

U prici sa nekim komsijom dodjem do saznanja da gume sa chepicima nisu sigurne za voznju, pogotovo pri vecim brzinama jer su sklone rasprskavanju, cepanju ...

Ideja mi je zanimljiva i ima neke osnove, e sad koliko je realna? Ima li neko saznanja o tome ...
[ NAZAD @ 01.08.2006. 13:38 ] @
Smanji malo brzinu i nema problema
[ SqlByte @ 01.08.2006. 13:55 ] @
ma komshije uvek znaju najbolje :)

IMO nema veze da li je guma krpljena chepicima, mozhda ti je to komshija rekao zato shto je tubeless guma... da je sklona cepanju.
[ Deep|Blue @ 01.08.2006. 14:18 ] @
-smanjivanje brzine
koliko, na 120, 100, 80, 60
ukoliko je potrebno smanjivanje brzine znaci da i nije bas sigurno

-"saveti komsija" - dobro mi je to poznato, ali je lik preneo pricu od vulkanizera koji ga je upozorio da su cepici privremeni problem i da treba da sto skorije zameni gumu.
[ Miroslav Jeftić @ 01.08.2006. 14:42 ] @
Hm... ako ti nije baš frka za pare zameni tu gumu, pretpostavljam da ionako nije bila nova? Što se tiče brzine, nisam siguran da je na više od 5% srpskih puteva sigurno voziti preko 80.
[ Deep|Blue @ 01.08.2006. 14:50 ] @
Hmmm guma relativno nova, 4 meseca.
Nevazno za gumu, vec da li uopste raditi te cepice, jel postoji neko drugo "krpljenje".
Koliko je sve to rizik po sigurnost?
[ tweeester @ 01.08.2006. 15:48 ] @
Koliko ja zam ne postoji neki bolji nacin za krpljenje guma, problem je sto pri takvim "havarijama" strada unutrasnja struktura gume (armatura koja je "drzi" u komadu) tako da naknadno guma vise nije toliko sigurna kao ranije. Obicno se preporucuje zamena ako je guma ozbiljno ostecena (sve sto je vece od eksera, ili bilo kakva rupa sa strane ..)

e sad ... kolko je to ozbiljno ... ne znam
[ hakinen @ 01.08.2006. 16:32 ] @
Ma opusteno, nemoj se uzbudjivati zbog toga!! Ja jos nisam cuo da je nekom pukla guma, a da ona nije pukla sto je ili bila mnogo stara ili je presla mnogo kilometara!! Velika ostecenja na gumi su opasna, ali sitne rupice naravno da nisu!!
Koliko ja znam ima da se kupi ( ne kod nas ) neka tecnost koja se sipa u unutrasnjost gume i ako dodje do busenja gume tecnost ulazi u rupicu i krpi je prilikom voznje, tako moje misljenje je da su cepici pouzdani, jer da nije tako odavno bi se preslo na neku novu metodu krpljenja takvih guma!!
[ ilkebgd @ 01.08.2006. 22:36 ] @
Meni se nekoliko puta dešavalo to sa bušenjem gume i krpljenjem čepićima... moj vulkanizer kod koga idem već više od 10 godina preporučuje da se u tom slučaju nakon krpljenja spoljašnje čepićem jednostavno ubaci unutrašnja guma za svaki slučaj (i onda si potpuno bezbedan nemaš razloga za brigu )odnosno da se ne vozi više kao tubeless bas zbog toga sto je oštećena armatura gume što neko reče. nema potrebe da menjaš gumu pošto kašes da je izbušena šrafom znači nije veliko oštećenje. ubaci unutrašnju i teraj, nisu skupe unutrašnje gume a i nema veze što su neke tubeless a neke nisu. mada sam ja uvek gledao da mi na istoj osovini budu ili obe sa unutrašnjim gumama ili obe tubeless... no sad već duže nisam izbušio ni jednu gumu pa su mi sve 4 tubeless :)
[ P1ksi @ 01.08.2006. 22:45 ] @
Meni se izbusila guma 3 dana posle kupovine! Stavio sam cepic i pichim vec nekoliko godina. Uglavnom grad, prigrad i mozda autoput jednom u 2-3 meseca (Nis-BG-Nis u istom danu). Nisam primetio nikakve probleme.
[ dejan @ 02.08.2006. 08:57 ] @
Meni se redovno desava da probusim gumu malo posto stavim novu :(