[ Marko-1 @ 17.08.2006. 10:04 ] @
Pozdrav

Kad rukom dodirnem razvodnu kapu "drma" struja. Stavim novu ista stvar, cak i gore. Moze li biti da je ova nova kapa losa
ili mozda postoji jos nesto sto utice na to "probijanje". Kablovi su isto novi. To sam sve mijenjao zato sto mi je bio ostao u kvaru, poceo da "puca" i ugasio se. Stavim novi rotor u razvodniku i upalio je odmah. I ajd reko da stavim i novu kapu medjutim imam ovaj problem, vratim staru isto. On vuce ok mada ponekad kad mu dam gas "stucne".

Hvala
[ tox master @ 19.08.2006. 23:32 ] @
to je prilicno normalna pojava. :)
i meni se to desavalo i kad dodirnem kablove ili kapu a posebno ako si na "masi" to jest ako se drugom rukom drzis za limariju ili ako si naslonjen na auto.
onda bas zna da otrese.
a to sto probija moguce je da je kapa bila vlazna pa bolje provodi struju a moguce da je izradjena od materijala koji nema dovoljnu dielektricnu sposobnost za tu velicinu napona pa "malo" probija i napolje.
pogledaj nekad u mraku da li ima varnica oko kape i kablova (u mraku) ,ako nema ok je,ovo naravno gledas kada motor radi.

pozdrav
[ Marko-1 @ 20.08.2006. 22:10 ] @
Pa mene je prilicno otreslo :), ruka mi se bila ukocila:). Sad ne probija nidje na kapi, probao sam(ovog puta nisam se drzao za limariju). Probija na kablu koji ide sa bobine na kapu, mislim da on ne valja. A palio sam ga u mraku, zapanjio sam se kakav mi se vatromet desava pod haubom:). Na samoj bobini vide se sitne varnice, izmedju onog centralnog dijela i gvozdja okolo. Mislim da to nije nista jer bas tu dohvatim rukom i nista "ne otrese me". Onda ovamo izmedju kablova koji idu sa kape na svjecice isto se vide te sitne varnice i to sam prepipao:). E jedino malo jaca varnica koja se vidi desava se izmedju ovog centralnog kabla i limarije, tu bas "drma". Mijenjao sam prije mozda godinu dana kablove, i to sam uzeo bas neke dobre. Vidjecu da zamijenim ovaj centralni i mislim da ce to biti ok.

pozdrav
[ tox master @ 20.08.2006. 22:55 ] @
pozdrav

vidis sad sam sam sebi dao ideju da to pogledam kod sebe onako cisti informativno posto auto ide sasvim ok.
a nisam razumeo da li je kod tebe neki problem sa autom pa si to ispitivao ili si slucajno primetio da to probija na kapi?
a uglavnom najcesce i probija taj glavni kabal od bobine do kape posto kroz njega skoro stalno ide struja a i uglavnom je i najduzi od svih kablova.

pozdrav

ps:jel radi fridz jos kako treba?
[ Marko-1 @ 23.08.2006. 12:32 ] @
To sve ispitujem zato sto mi se bio ugasio u voznji. Poceo je da "trza" nedelju dana prije nego sto se ugasio, ja nisam imao vremena da to pogledam prije i ugasio mi se u voznji. I onda sam to ispitivao. Skinem centralni kabal sa kape primaknem ga na otprilike 1cm od sasije i vidim da "baca" struju. Isto to uradim sa jednim kablom koji ide na svjecice, ne baca. Onda sam stavio novi rotor i upalio je odmah. I sada mi trza u voznji kad mu naglo dam gas. Vozio sam ga kod autoelektricara i on mi je rekao da zamijenim centralni kabal jer on probija(prepipavao je rukom, ja vise necu:)))). Sad moram da kupujem komplet nove kablove jer nigdje nemaju posebno samo ovaj centralni:(
Frizider radi ok. Stavio sam mu termostat na maksimalnu poziciju 7. Uradio sam mali eksperiment. Stavio sam termometar unutra i izmjerio temperaturu, 10 stepeni pokazuje.

pozdrav
[ palomas @ 23.08.2006. 13:26 ] @
Potoji ispitivač za sviječice (i VN kabele auta), sličan običnom fazen-priferu za struju i lako ga je nabavit u trgovini s alatima. Tako da nemorate pipat VN kabele golim rukama. Centralni kabel je uvijek pod naponom u toku rada motora, zato on najčešće i probije, tj. izolacija mu ostari.
[ Marko-1 @ 25.08.2006. 22:10 ] @
Sada nidje ne "drma". Stavio sam nove kablove.
Ali sada imam novi problem. Nece da radi na plin. Cim maknem nogu sa gasa ugasi se, trokira kao da radi na dva cilindra. Imam plin vec godinu dana i nikad nisam imao problema sa tim, sve do sad. MoZe li biti da mi se zacepio filter od plina, nesto sam gledao na netu i procitah da treba da se mijenja na 10 000km. Ja sam presao oko 15 000 i nisam ga mijenjao.

pozdraV

P.S.
Na benzin radi besprekorno.
[ tox master @ 25.08.2006. 22:30 ] @
pozdrav

sa plinom nemam nikakvog iskustva (osim sto na poslu varim sa njim ) ali to kako si objasio lici na klasicno cepljenje to jest smanjenje protoka ispod normalnog sto se pokazuje trokiranjem i gasenjem motora posto motor ne dobija kolicinu plina koja mu je potrebna za normalan rad.
ovo je moje licno misljenje koje zasnivam na iskustvu sa obicnim benzinskim (a video sam tu pojavu i kod dizela) motorima.
a nije nikakvo cudo ako se filter malo zasitio,ko zna kakvog je kvaliteta plin koji se toci i cega sve ima u njemu (osim plina ).
u svakom slucaju moras da zamenis filter a najverovatnije je to i uzrok tog trokiranja.
jednim udarcem dve muve!

pozdrav
[ Marko-1 @ 27.08.2006. 17:02 ] @
Rijesio sam problem. Bilo mi je napuklo crijevo koje uvodi plin u karburator pa je tu vukao vazuduh vise nego sto treba.
I sa strujom je sada sve ok. Radi "kao sat".

Pozdrav