|
[ Milan M. Radovic @ 06.09.2006. 19:06 ] @
| Razmisljam , dok sam jos pod "roditeljima" tacnije pod roditeljem,dok me izdrzava,da ustekam nekako kintu (razmisljam da ubrzam malo honorarno radjenje sajtova) i kupi Audi 80,90 ili 100.
Malo me je sramota,tolki ljudi voze bolja kola od mene...realno vozim juga i stvarno me je pogodilo kad je neko rekao ovde da juga voze siromasni ljudi..mozda je i u pravu.
Interesuje me Audio80 jer je oko 2000e ,a to mi se cini kao lepa suma za tako dobar auto.Zanimam me koliko je dobar,bez onih snobovskih komentara o nekim vozilima preko 2000e...,ako je sasvim ok,onda me zanima i kolika je cena registracija za ~2000ccm.
Vozio sam se u audi 80 i cini mi se kao da bi mi lezao takav auto.Polece iz mesta,ima brzinu,cini mi se da se ne kvari bas cesto...mozda mi se u odnosu na juga cini ko avion,ali s obzirom da ne vidim dobro ne treba mi neka zver od auta da brze poginem ili ne daj boze ubijem nekog...samo eto trazim konfor,dobre farove (iz razloga sto imam slab vid nocu...),...
Pa recite mi sta vi mislite momci/devojke o ovom auticu,vredi li "odvajati od usta" ili uzet pak nesto drugo za iste pare?
[Ovu poruku je menjao momsab dana 25.01.2007. u 18:35 GMT+1] |
[ Deda_Mraz @ 06.09.2006. 19:19 ] @
Audi 80 iskreno ja planiram da uzmem kada položim! Na ispit izlazim 21 ovog meseca i nadam se da ću položiti iz prvog (da ne ureknem).
Moj drugar iz srednje ima rezedo plavog Audi 80 i iste priče sam čuo od njega. Znači leti ko zmaj (ne samo u odnosu na juga nego na ostale iz njegove klase), kratak hod menjača, servo (naknadno radjeno), i što je super, njabolji je u rangu ostalih automobila, i jako retko se kvari to mi je i on rekao i ja sam isto tako čuo.
Tako da moje mišljenje je totalno pozitivno o njemu!
P.S. Inače to ko je rekao da samo siromašni ljudi voze juga, taj nema ni 1 gram mozga, tako da kuliraj takve kretene!
[ Floyd @ 06.09.2006. 22:56 ] @
Ja sam u taj auto (audi 80) seo svega 2-3 puta, ali mi se nije preterano dopao. Stekao sam utisak da napolju izgleda veci nego sto jeste, tj unutra bas i nije tolko prostran. Tako da bi ti bolji izbor bio 100. To je super auto, al sam pogledao sad na halooglasima cene i vidim da za te pare mozes dobiti otprilike 86o godiste. To je dosta star auto i ne verujem da se isplati uzimati tolko star auto.
Tako da ti toplo preporucujem da za te pare uzmes 90o godiste Opel Omegu 2.0. Vozim taj auto i ne mogu da budem zadovoljniji. Motor je perfektan (to je inace poznat kao neobicno dobar motor-ustvari najbolji opelov motor). Ne kvari se cesto, samo kad uzimas taj auto (to godiste) treba pripaziti na koroziju shasije. Znaci velik (sto je po meni vrlo bitno) i pouzdan auto sa odlicnim motorom, startan...Za te pare perfekcija.
(ne cimaj se za te price oko juga, ne radi se tu o "siromastvu"..)
Srecno s dizajnom.
[ sasa022 @ 07.09.2006. 00:07 ] @
www.elitemadzone.org/t210295
Pogledaj i Omegu - i meni se vise svidja od Audi-ja 80
[ Sasa_NS @ 07.09.2006. 00:25 ] @
Odličan je to auto... Pocinkovana limarija koja ne zna šta je korozija, odličan motor koji ne zna šta je majstor... :)
I ne bih se složio da je mali unutra. Taj utisak možda može da stekne suvozač zbog masivne komandne table/konzole i duboko zavučenih nogu, ali oni pozadi stvarno uživaju...
Polovnjak koji je vrlo zahvalan za vožnju i održavanje. Nedavno sam vozio jedan zaista očuvan primerak. U vožnji nema neke velike razlike u poređenju sa većinom novih automobila (čak bih rekao da sam bio pomalo razočaran vozeći se u nekim 10 puta skupljim modelima, jer sam očekivao da su, shodno količini uloženih para, mnogo udobniji). Dakle, udoban je, dobro zvučno izolovan, upija rupe bez problema, menjač vrlo precizan, motor rado povuče (1.8 sa gasom)...
Rado bih ga i ja kupio, mada mislim da su (noviji i očuvani primerci), obzirom na godište, ipak malo precenjeni...
Opeli su u principu O.K, ali im je limarija rak rana... Firminoj Astri F karavan '96 godište rđa već proviruje na više mesta, između ostalog i na haubi (kod farova) gde nema logike da prvo počne da proviruje...
[ boccio @ 07.09.2006. 09:37 ] @
Citat: Malo me je sramota,tolki ljudi voze bolja kola od mene...realno vozim juga i stvarno me je pogodilo kad je neko rekao ovde da juga voze siromasni ljudi..mozda je i u pravu.
:|
A da se malo opustis? Ti sa 19 godina brines sto vozis juga i neko te kapira kao siromasnog? Aj sad pogledaj procentualno koliko klinaca od 19 uopste vozi kola, pa razmisli ponovo. Ako ja nesto ne kapiram, to su onda ljudi koji sad kupuju 20 godina starog Audija, BMW-a ili Mecku za dva soma da bi avlija videla kako se voze besna kola... E, to meni nikako nije jasno...
[ Black_eyed @ 07.09.2006. 09:59 ] @
2000 ccm-a , pa jel znas koliko je registracija svake godine? A koliko goriva to trosi ? Ima da ti napravi rupu u novcaniku...Ali kad neces da budes sirotinja, samo napred!
[ Milan M. Radovic @ 07.09.2006. 10:21 ] @
Citat: S_Kid: Ti chooks prvo kod školskog psihologa pa tek onda na auto pijac...
Pazi,nije meni da me narod vidi,nisam taj tip stvarno. Nego jednostavno volim udobnost,pouzdana kola.Ne znam koliko trosi,ali jugic mi trosi 8.9l/100km a 45. je.
I odlucio sam najposle da sam nekako ustekam parice jel mi pun k***c klinaca (ne u godinama nego u glavi) kojima mama i tata kupe BMW..audi A6 Volkswagen..blabla i tu i tamo se kurce,Po meni je taj Audi80 nekako pristojno vozilo,nije besno a daleko je opet od krsa.
[ blagec @ 07.09.2006. 12:39 ] @
Slazem se sa Sasom NS!Ja imam audi 80 vec tri godine, jedino sam menjao ulje i sipao gorivo.U klasi automobila za tu lovu mislim da je najbolji.Samo ne znam za te pare na kakav ces auto da naletis,budi oprezan to mi je nesto jeftino(ako mislimo na model zvani jaje).
[ i-design @ 07.09.2006. 12:45 ] @
Ako ti jugo vec toliko trosi, nece ti mnogo veca kinta trebati za gorivo.
Jedino mislim da ces to sto trazis pre naci za bar 2500eur, ali nikad se ne zna. E, da, na tu cifru uvek ode par stotina vise, dok ne sredis sve sto treba, a uvek nesto treba na tim godistima.
U svakom slucaju, ako ti se dopada bas audi 80 - go for it!
[ Deda_Mraz @ 07.09.2006. 13:21 ] @
Citat: AUDI 80 1.6TD (12.198 , šiber, CB, alarm, LK, kuka sa atestom, urađen motor, muzika, presvlake, 3.800 EUR, može zamena za Yugo 55 uz doplatu.
Ovo iskopa u Halo Oglasima!! A ti kažeš da ti je jugić 45 pa vidi iskombinuje nešto da mu daš juga i 800€ recimo!? A ovo resto uložiš u kola, ili ugradiš plin ~200-300€
[ Stole_sto_ljubi_zene_gole @ 07.09.2006. 14:54 ] @
@Deda_Mraz
Po kojoj to logici da mu da juga i jos 800 eura a taj kazes ceni audija 3800??? Koji to jugo vredi 3000 eura osim novog a i on ne vredi toliko??
[ Milan M. Radovic @ 07.09.2006. 15:19 ] @
Citat: Stole_sto_ljubi_zene_gole: @Deda_Mraz
Po kojoj to logici da mu da juga i jos 800 eura a taj kazes ceni audija 3800??? Koji to jugo vredi 3000 eura osim novog a i on ne vredi toliko??
Verovatno je mislio da ako zaradim onih 2000 da prodam juga za 800 pa kupim nesto oko 2800 ili da zaradim 2800 pa prodam juga za 800 i ...al treba zaraditi te pare,posebno neko ko ja sa 19-tesko!!
Realno voleo bih kada bi nasao jedno deset firmi kojima trebaju manje-vise staticni i laki dinamicni sajtovi (tu bih uzimao npr. 200-300 evrica po sajtu,a uradim za 7 dana) nego da mi uleti neki posao od 600-700e i da gulim kozu mesec dana (jer uvek ima "jel moze i ovo" sindrom)...al o ovome na nekom drugom forumu
Dobro - suma sumare - Audio 80.
[ Deda_Mraz @ 07.09.2006. 15:44 ] @
Pa neka proba da mu uvali, ionako čovek hoće da menja Audi za Yuga
[ Bloodbath @ 15.09.2006. 14:55 ] @
Audi 80 je mnogo dobar auto. Samo treba da se strpis i da ga trazis malo duze. Za to vreme ces
90% da naletis na neki drugi auto i da kupis, tako to obicno biva.
A sto se tice blama sto vozis Yuga tu ti ne moze pomoci Audi 80... Sutra ces iz Audija 80 videti
lika sa dve ribe u Audi-u TT kabrio i pozeleces njega :) Skupljaces 10 godina za TT, a onda ces
iz TT-a videti Karicevog sina u Lamburdziniju :) Tvoj problem ne lezi na tockovima, potrazi ga
negde drugde ;)
Ja vozim Yuga 55 iz '89. god. i juce mi je otpao auspuh po ko zna koji put pa sam se podvlacio onako
na sred prometne ulice da ga privezem zicama. Verujem da bi tebe pojeo blam da tako nesto
izvodis :) Opusti se covece, svi smo mi sirotinja, to sto vidis nekolicinu papana koji voze makine
nije nista strasno :)
Btw. planiram Audi 80 u skorije vreme, tako sam i nabasao na ovu temu, pa ako neko ima jos
nesto da doda bio bih mu zahvalan.
[od pocetka 2003. ovo mi je 27 post na ES-u, kul.. napredujem :D]
[ popusicko @ 15.09.2006. 15:56 ] @
Kad kupuješ polovan auto 2 stvari su najvažnije-kakav je motor i kakva je limarija.E kod ovog auta ne moraš da brineš za limariju pošto je pocinkovana karoserija i nema truleži.Prednji trap je malo klimaviji i teško ga je uteći da ne lupaju kugle...
Sa ugradjenim plinom imaš potrošnju kao na jugu a komfor 10x veći.Nećeš pogrešiti ako ga uzmeš.
[ F.E.A.R @ 15.09.2006. 16:26 ] @
Jugo nece dugo.
Ali i taj audi,"ako ga uopste nadjes za 2000 eura" imace najmanje 20 god.To su stara kola.Moj prijatelj je nedavno kupio audi 100,2000 kubika i propatio se sa njim.Limarija nije trula ali sa motorom problemi.Puko hladnjak,poceo da pusta ulje a sve je bilo O.K. prvih mesec dana.
Pa jos registracija nekih 25000 din.
Kad se sve to sabere izaslo ga 3300 eura a punto u ekstra stanju je nekih 4000 i 10 godina mladji.
Ugradi u Yuga plin i furaj za male pare.
[ cedomir_gajic @ 02.01.2007. 15:32 ] @
Audi 80 "jaje" je poceo sa proizvodnjom davne 1986 godine. Bio je to najprestizniji automobil koja je automobilska industrija ikada napravila. Njegova cena bez ikakve opreme je bila 40 hiljada maraka a sa opremom je isao do nekih 60 - 70 hiljada maraka. To je bio jako luksuzan automobil koga nije mogao svako da kupi. Vozili su ga uglavnom ljudi iz vlade ( kao sto se sada kostunica, tadic i ostali voze u audiu a8) i kriminalci i jako bogati ljudi. On je bio prvi automobil koji je imao pocinkovanu karoseriju i jako izrazene zaobljene linije. Dolazio je sa paletom razlicitih motora pocevsi od dizel 1600 kubika benzin 1800 kubika ainspric 2000 kubika itd. SA OPREMOM SE MOGAO POHVALITI DA JE IMAO SVE STO JE TADA OD OPREME BILO MOGUCE PROIZVESTI A I ONO STO MNOGI AUTOMOBILI DANASNJICE UGLAVNOM IMAJU U LUKSUZNIM PAKETIMA OPREME. POSEDOVAO JE SERVO VOLAN, KOMPIJUTERSKO UBRIZGAVANJE GORIVA, AUTOMATSKU KLIMU, GREJACE SEDISTA, ELEKTRICNO POMERANJE SEDISTA, ELEKTRICNE RETROVIZORE, ELEKTRICNO ODMAGLIVANJE RETROVIZORA, ELEKTRICNE PODIZACE NAPRED I NAZAD,MEMORIJU ZA PODIZACE STAKLA, CENTRALNO ZAKLJUCAVANJE ,BORD KOMPJUTER, ELEKTRICNI SIBER, ABS, ELETRICNO STELOVANJE FAROVA, KVATRO POGON.
O ZAVRSNOJ OBRADI I KVALITETU NIJE BILO KOMENTARA. JEDNOSTAVNO SAVRSENSTVO! UTROSAK I BIRANJE NAJKVALITETNIJIH MATERIJALA ODMAH SE VIDI. JA POSEDUJEM AUDIJA 80 KOJI JE 89 GODISTE. BENZINAC OD 1800 KUBIKA. PRESAO JE PREKO 400 HILJADA KILOMETARA BEZ OTVARANJA MOTORA A I DALJE NE TROSI NI GRAM ULJA.
OKO CETIRI PUTA JE PROKUVAO OBICNO ZBOG NEKIH GLUPOSTI TIPA "EJ TREBA MI OSIGURAC ZA POJACALO AHA UZECU NEKI OD AUTA AHA EVO GA 30 AMPERA STAVIM NA POJACALO A VENTILATOR ZA HLADNJAK NEMA STRUJU I IDEMO" GLAVA I DIHTUNZI PORED TAKVIH MUCENJA JOS IZDRZAVAJU.
FIAT I OSTALI TIPOVI AUTOMOBILA ZNA SE ZASTO MANJE KOSTAJU. JEDNOSTAVNO NISU TA KLASA. NEMOGU DA PRIDJU. FIAT PUNTO JE ITALIJANSKI JUGO NJEGA TAMO VOZE SIROMASNI. POGLEDAJTE NJEGOVE MATERIJALE A POGLEDAJTE AUDIJEVE. JEDNOSTAVNO VIDI SE ZASTO ONI MANJE KOSTAJU! AJDE DA VIDIMO TOG PUNTA KOJI MOZE DA IZDRZI 400 HILJADA KILOMETARA U OVOJ NASOJ ZEMLJI A DA SE JEDNOSTAVNO NE RASPADNE. JA SAM UVEK GLEDAO KVALITETNO JER NE MOZE KINESKI RADIO SA PIJACE KOJI JE JEFTINIJI I NOVIJI RECIMO OD PIONEEROVOG DA BUDE BOLJI A DA DUZE TRAJE. FIAT, OPEL, RENO, CITROEN I OSTALI JEDNOSTAVNO NALAZE SE U NIZOJ KLASI (RADNICKOJ) A AUDI, MERCEDES, BMW KUPUJU LJUDI KOJI IMAJU VISE NOVCA I ZA TAJ VISAK NOVCA DOBIJAJU KVALITET. BOLJE MATERIJALE I IZDRZLJIVOST.
[ Miroslav Jeftić @ 02.01.2007. 16:02 ] @
Nešto sumnjam da je to najprestižniji automobil ikada napravljen, a još više da je koštao toliko. Jesi li siguran da je u pitanju Audi 80? Da se nisi malo zabunio?
[ Nemanja Avramović @ 02.01.2007. 16:39 ] @
Ja vozim ćaletovog renoa tvinga (renault twingo) i baš mi lepo. Ne žuri mi se da kupujem svoja kola jer ovde samo plaćam gorivo (i to ne uvek) a održavanje i registraciju plaća ćale
Jes da ne mogu da ga vozim kad poželim (npr. kad ćale ode negde kolima) ali mi je ovako mnogo jeftinije
[ bakara @ 02.01.2007. 16:54 ] @
E moj cedomire...sta ti sve nama napisa ovde, ko da smo mi krivi sto ti vozis tako star auto i verujes da je to najprestizniji automobil koja je automobilska industrija ikada napravila.
[ cedomir_gajic @ 23.01.2007. 00:46 ] @
Citat: bakara: E moj cedomire...sta ti sve nama napisa ovde, ko da smo mi krivi sto ti vozis tako star auto i verujes da je to najprestizniji automobil koja je automobilska industrija ikada napravila.
Ljudi ne kazem ja da je to najprestizniji automobil koji je ikada napravljen. Bio je to najprestizniji automobil u to vreme 1986 godine. Znaci pre 21-dne godine je to bio. Sto se tice cene pogledajte koliko kosta sad novi a4 bez opreme i u full opremi, jer je on naslednik 80-tice . A cena vam je sigurna jer imam racun od prvog vlasnika. Ja samo zelim da kazem da niko ne treba da se stidi onoga sto ima. Ako ima takvih znaci da treba da ide kod doktora i da leci komplekse. Decko je lepo pitao za misljenje o tom automobilu a ja ga imam pa sam napisao ono sto ja znam o njemu. Ja uskoro prelazim sa 80-tice na a4 b5 face lift 2000 god. Ali 80-tica ce jos biti kuci dok ne UMRE!
Citat: Bryan Fury: Nešto sumnjam da je to najprestižniji automobil ikada napravljen, a još više da je koštao toliko. Jesi li siguran da je u pitanju Audi 80? Da se nisi malo zabunio? ;)
Pa sta da ti kazem nemoj da sumljas. To sto ne znas neke stvari to ne znaci da sam se ja zbunio nego da ti nisi dovoljno informisan na temu o kojoj se ovde diskutuje. AKO IMAS NESTO DA KAZES O AUDI-U 80 JAJE ONDA KAZI A AKO NEMAS ONDA NAPUSTI OVU TEMU NA FORUMU!
[ SupermenX @ 23.01.2007. 01:41 ] @
Posle Yuga kad sednes u bilo koji strani auto sve ti izgleda extra. Cak moze taj auto da ima i 25 god, ali je bolji od najnovijeg juga.
Mislim da sa Audijem neces pogresiti, mada ni Omega 2.0 nije los auto, cak nastavise je vrlo velik iznutra, a i moze da prodje do 400.000 bez generalke - provereno.
[ vladd @ 23.01.2007. 11:54 ] @
I tako, jedno "zaneseno" pisanije, valjda nekog pripitog novinara, bajato 20 god, ispada najjaci argument.
Audi 80 je dobar auto, bio i u prilicnoj meri ostao. Ali ipak je ovih dana, to auto star 15-20 godina, i mada je "presao" bezbedno stotine hiljada, ovih dana, tu "egzibiciju" ne moze niko da garantuje.
S obzirom da ti se svidja, da nemas puno para, da si mlad i bez nekih cvrstih obaveza, kupi taj auto. Sa malo para neces ga puno ni voziti, naucices dosta o kolima, a kada se pokvari, par meseci "parkiranja" dok se ne usteka kinta.
Takve stvari se i meni desavaju, sa sasvim drugacijim "okolnostima", ne volim druzenje sa mehanicarima, uvek me kosta.
Sva ostala "prica" je suvisna i nepotrebna. Mlad si "zaleteo" si se, bolje sa 19 da ispunjavas svoje zelje nego sa 40. Sve sto "pogresis", oprostice se "na mladost-...", i ne treba da se "opterecujes".
I da se ne "davimo" sa "hvalama" i narocito "opremom" nemackih automobila,...pedale, rucice,.., prekidaci..
Poz.
[ slobodan81 @ 23.01.2007. 13:44 ] @
evo i ja da kazem nesto
imaosam audia 80 pre pargodinai osim zamene ulja i pakni na njemu nista nisam menjao. auto nisam kupio nov vec sa dosta predjenom kilometrazom i kod mene je tri godine sluzio odlicno
oko korozije nemamo ni sta da pricamo posto je pocinkovan
da imao sam samo jedan problem sa njim a to su gumice cilindra za kvacilo. i to je to sve bilo
auto je basd bio arcen vozen bez postovanja ali na putu me nije ostavio
za opela tvrdim da osim limarije sigurno neces imati probleme to im je jedina mana. i izbegavaj sa dizel motorima jer nisu bas najbolji
[ vladd @ 23.01.2007. 15:46 ] @
Pa ako cemo "posteno", NISI NI IMAO sta drugo da menjas, mislim na "dodatnu opremu", er begove, lambda sonde, podizace stakala, delove "klime" , i sve ono sti imaju, neki "stari" i skoro svi novi automobili. Mislim sto se "opremljenosti" najnaj auta tice.
Poz.
[ slobodan81 @ 23.01.2007. 16:44 ] @
vlad nisam mislio nista lose napisao sam svoja iskustva sa njim. ispade sada da svi ti nemacki automobili nemaju nista od opreme sto imaju svi ostali. nego nema veze necu da se raspravljam svako ima svoje ukuse,zelje. meni je taj auto odgovarao i lepo sluzio. nisam ga prodao zbog dotrajalosti vec zbog kupovine mladjeg
[ vladd @ 23.01.2007. 18:14 ] @
Ma i ne mislim i nisi nista lose napisao, samo pokusavam da osavremenim nacine ramisljanja, oo odrzavanja, kupovine i koriscenja kola.
S jedne strane, mom detetu bih "preporucio" auto sa "velikim" prednjim delom, ne bih "pakovao" dete u "mini" limene kutijice. S druge strane, mlad decko, relativno jak auto, neiskusan vozac, malo li je bilo "gubljenja kontrole", po novinama, uz sve nedace koje proizilaze...
Trece, ipak se radi o momku od 19 god, verujem da ga "boli uvo" za "trajnu" limariju, i uopste neke "ustaljene" price oko kola i "odrzavanja"...sedi i "cepaj", mislim da je to "moto", a o popravkama ce da brine neko drugi...
Poz.
A to da su "nemci" smejurija sa opremom, to je odavno "surova" cinjenica, samo je treba "glasno" reci, da se ne zanemaruje i "zaboravlja". Kutijice, lampice, prekidace i poklopcice, jaaako skupo "naplacuju", a pri tome "dodatna" (u americi je "standardna") oprema tipa klime, servo volana, da ne nebrajam, mogu da "podignu" osnovnu cenu vozila i za vise od 40%. A obaska "modeli za istocno trziste", mozda moji "istocni evri" manje vrede... Pa ko je tu lud...
[ HoT_Steppa @ 23.01.2007. 21:14 ] @
Citat: FIAT, OPEL, RENO, CITROEN I OSTALI JEDNOSTAVNO NALAZE SE U NIZOJ KLASI (RADNICKOJ) A AUDI, MERCEDES, BMW KUPUJU LJUDI KOJI IMAJU VISE NOVCA I ZA TAJ VISAK NOVCA DOBIJAJU KVALITET. BOLJE MATERIJALE I IZDRZLJIVOST.
offtopic:
Ti si izgleda prespavao poslednjih 15-20 godina. I Audi-ju i Mercedesu i BMW-u stradaju sve one iste sitnice a i krupne stvari koje stradaju i na ovim radnickim automobilima kako si ih nazvao. Razlika je samo sto kad ti crknu na nekom od ova 3 onda moras da prodas bubreg da bi ih popravio, a na radnickim ne trebas, dovoljno je da si zaposlen i da koristis normalno kola.
ontopic:
A evo ti moje razmisljanje sta sam ja hteo da kupim sa 18 godina, bilo je to davne 1993. I ja sam hteo da imam tada "reprezentativan" auto za vecernje izlaske i za recimo duga putovanja i jedan "normalan" auto za potrchice i za grad. Izbor je pao posle "duzeg" razmisljanja na Mercedes Miniku 200D (tzv Ganci Mercedes) i Citroen 2CV iliti Spacek. Mecka je mogla pred generalkom da se nadje tada za 2-3 000 maraka, a ja sam bio naivan da za sitne pare mogu da remontujem motor koji je verovatno obrnuo 500-800 000 km. Spacek u dobrom do odlicnom stanju sam mogao da nadjem za 1000 maraka, za oba pricam godista oko 1974-1975. Dani, godine su prolazili, ja sam skupljao pare, jer nisam imao ni za pola jednog a kamoli za oba u ono vreme i nista nisam kupovao, vozio sam caletov auto takodje 1975. godiste. A onda sam SHVATIO sta sam ja u stvari hteo da kupim: SAN! Mislio sam da samim cinom kupovine polovnog automobila meni se zavrsavaju svi problemi oko njega, razmisljajuci o njemu kao da kupujem NOV auto, a nisam shvatao da mi problemi tek pocinju. Poceo sam analiziram problematiku amortizacije vozila i najzad shvatio da auto kosta i kad ga vozis i kad ga ne vozis dokle god ga imas sa lupljenim pecatom da je registrovan. Za nekoga ko nije imao stalna primanja (citaj povremeni poslovi preko studentske zadruge) PRIMARNO je bilo da ako zelim auto po svaku cenu (sad je ostalo samo na autu a ne i reprezentativnosti) da me kosta sto manje. Auto je skup mehanickih sklopova koji godinama i radom se habaju, a odrzavanje kosta. Ko ne gleda na reprezentativnost neka kupi sto mladjeg Juga, ko iole gleda neka kupi za 2000 evra sto mladjeg MALOG Opela, Forda, VW ili Fiata jer za 2000 nema boljeg saveta. Kupiti polovnog automobila iz vise klase starijeg od 15 godina je isto kao da si kupio pretplatnu kartu za prodavnicu rezervnih delova i servis, sve u kompletu, a uz to ti je zena rodila petorke (nek je ziva i zdrava) a ti radis za minimalac.
[ vladd @ 24.01.2007. 10:07 ] @
HoT_Steppa
To je najbolje kako mozes da mu pomognes. Svojim iskustvom.
A ja sam prestao da komentarisem neke "jake" tvrdnje, audi ibla je za "neke" a citroen je za "gologu..ju". Vazi, neka kupe maog pola pa neka se osete "bogatuni", ili mozda od platice da pazare 807, ili C5, "radnicke" furde.
Mislim da je nekim ljudima lakse da po nekom sablonu "preseku" dalja razmisljanja, lakse se "usemiti", za sve u zivotu, a i u "najtezem" sportu, razmisljanju. Puca glava. Povadis "sablone" i zivis po istima...
Da se vratim temi. Istina davno je bilo, malo drugacija vremena, ali, mislim da je "status" slican. Ja sa 19 god, "polozio" sa 17,5, pola godine "kradem" caletu fikusa. E posle toga, studentska zadruga, zaradim pare i ... kupim ozvucenje (fala bogu, nista se nije imalo... ). Mislim, bolje pojacalo u sobi, nego auto na kisi.
Sledeca "taktika" je bila, sa mojim povremenim prihodima, da ponekad sipam malo corbe, ili kupim neki deo, najcesce cuvenu "spojnicu", koja je crkavala na fici na par meseci. To je prouzrokovalo, da je od povremenog "dobijanja" fikusa od caleta, doslo do situacije da cale "dobije" auto (fica-auto) svakog drugog vikenda, za odlazak "na plac".
"Prebaceno" u danasnje vreme, biti "imalac" kola, zahteva takav "povremeni" prihod, da to u proseku treba da bude oko 150€ mesecno, za voznju, i minimalno odrzavanje (ulje, filteri, svecice i poneka guma ili kais..plus 200€ registracija, poneka kaznica). I ako "imalac", da ne kazem vlasnik, auta ne "postigne" cifru, ili auto stoji ili neko treba da mu bude rob.
Poz
[ bakara @ 24.01.2007. 16:28 ] @
Vas dvojica ste apsolutno u pravu...i ja ne razumem zasto je potrbno preskociti neku stepenicu u zivotu i odmah uskociti u audi...
Po meni je OK kupiti yuga, skupis pare pa kupis bolje tvoje iskustvo raste i kupujes bolji auto, a sta ce se desiti ako odmah kupis audi...
Hm...pa rekao bih da si zauvek osudjen na matore nemacke automobile, sa nadom da je to nekada bio naj naj auto...da su ga vozili samo bogati...a sad oni koji zele da se samo tako osecaju...
[ slobodan81 @ 24.01.2007. 18:02 ] @
ljudi ja ne znam sta je vama?
sta imate protiv audia? i odakle va da ga vpze samo bogatuni?
ja sam do svog prvog auto dosao vemo tesko i mrkotrpno stedeo i kupio opela kockicu bez pola koseva(truli) sve to polako doveo u red ofarbao nekom starom farbom nije se imalo za novu i tako vozio godinu dve nije me bilo sramota mozda su se neki smejali ali nepatim od visine tako da mi nije smetalo. posle sam se usemio u bravarski posao otvorio svoju malu radnjicu i polako nasao audi 80 jaje za koji sam dao kockicu i nesto kesa. e onda sam video koliko audi vredi ba i bez ikakve opreme . bio sam uvek siguran na putu bez skoro ijednog kvara ja sam taj auto prodao a vidim da se ni sadasnji vlasnik nesto nebuni .kasnije sam izmenjao jos nekoliko komada i ajd i ja da poslusam da za vrednost jednog matorog audija mogu imati dosta mladjeg italijana i to uradio ali sa nji m imao vrlo cesto problema tako da sam se ponovo vratio na audia koji necu menjati skoro a i evo vec je tri meseca kod mene i naravno nijedan kvar osim zamene ulja
napominjem nisam zavisan od marke automobila meni je bitno da me auto dobro sluzi i da me ne ostavi naputu.tesko dolazim do novca ni mamica ni tatica mi nije kupio auto ili bilo sta u zivotu nemojte da mislite da sam covek koji zadnji dinar ulaze u automobile ali znaci nije u pitanju jedan audi nego vise tazlicitih modela kod mene i nijedan me nije izdao
izvinita za off
[ vladd @ 24.01.2007. 18:54 ] @
Mi otprilike znamo "sta je sa nama", ali vidim mladjarija nije bas...
To sto te nesto "nije izdalo",... ne znaci da se istorija "ponavlja" sa "sve starijim" autom. Znas, ti "tvoji" audiji su ove godine stariji, nego prosle, i ako te nije "izdao" 2001, 2 3, ne znaci da je isto pouzdan i 2007, 8..
Drugo, ne "vidim" da si menjao silent blokove, a to je sada "akcija" bar jednom godisnje. Ili da "prelazis" 2000km za godinu, pa ulje menjas na 2-2,5 godina...
A da ne pricam o mladom, neiskusnom vozacu, sa relativno jakom masinom, a sa trapom i kocnicama starim bar 5 godina (ako su bar jednom doobro remontovani)...
Poz
[ slobodan81 @ 24.01.2007. 19:22 ] @
sto setice silen blokova to si u pravu prelazim godisnje 50000km. i koliko to kosta? i italijana dok sam imao isto sam i to menjao a bogami i spone.
napisao si svake godine je audi stariji. pa nije samo audi zar ostali auti ne stare?
sto se tice ulja menjam ga na svakih 8000km zar se to nemenja i na ostalima ili je to samo za audi mozda kvar?
A i ja nevozim vise audi 80
svi mi volimo da kupimo novo recite kmo to nevoli ali stacemo kada su nam uslovi takvi. i ja bih voleo nov auto nije bitno nemac italijan japanacali ali uslovi nedozvoljavaju
prematome ja sam zato vise za nemca jer su ipak nemci jao polovnjaci izdrzljiviji delovi na svakom cosku a i laksi za prodaju bez gubitka veceg novca.
a uostalom svako ima svoj stav interese i ko sta voli nek izvoli
[ vladd @ 25.01.2007. 12:54 ] @
Nismo ovde da sa bas sukobljavamo oko prostih stvari, a i to da svako ima svoje misljenje, vazi za poznati krug ljudi, ne mogu da se slozim sa eventualnim misljenjem nekog ko mze biti ..
No malo se "napredovalo" u razmisljanju. Jeste sve starije godinu dana, ali ne i isto. Ne mislis da su 2 godine za auto "iste" izmedju druge i cetvrte, ili izmedju osamnaeste i dvadesete. Kao i za coveka. Nisam osetio razliku izmedju 22 i 27, a bogami izmedju 45 i 50. Pojavio mi se neki pesak, seda kosa.......:)
Zato ponavljam, pozicija za razmisljanje je decko od 19 (ne "decko" od 50), auto koji mu je vrsnjak, pa jos mozda malo veci i jaci (za sta mu "treba"), "porodicni sedan", sto bi ameri rekli, a teranje sojki moze i sa manjim, novijim, pri tome, prihod, ili stek, vrlo sporadican...
Tema je za savet coveku koji pita, a ne da li je "jaje" nekome "ikona", i da li je "dobar", i da li ce ga "ostaviti", hoce naravno, kao i svi.
Poz.
PS Godisnje za trap treba dati 80-100€,, za registraciju 200-250, za nekoga ko ce da "kuburi" i sa punjenjem rezervoara....
[ bakara @ 25.01.2007. 14:27 ] @
Citat: slobodan81:
napisao si svake godine je audi stariji. pa nije samo audi zar ostali auti ne stare?
Nije ovde poenta sto je star audi, i naravno je da svi automobili stare, vec zatucanost naseg naroda da iskljucivo vozi stare nemacke automobile verujuci da su oni najizdrzljiviji...
Evo tvog primera:
Citat: prema tome ja sam zato vise za nemca jer su ipak nemci jao polovnjaci izdrzljiviji delovi na svakom cosku...
A delovi su im sve samo ne jeftini, (ne mislim samo na audi...) i ne mogu se (vise) bas popraviti na svakom cosku...to je bilo nekada.
Jedan dobar primer je kada je covek (bas na ovom forumu) pokusavao da objasni kako je po statistikama peugeot 306 bolji od peugeota 307, kaze manje se kvari...
Ili isto tako kada sam postavio temu o fiat stilu, kaze kvari mu se elektronika, ili kazu stara corolla ili G2 je odlican auto ne kvare se...
Ti si navodio primer tvoje lancie sa turbo motorom....
Naravno da se kvare, jer ima sta da se pokvari, sta se moze pokvariti na starom audiju, a sta se moze sve pokvariti na jednoj lanci sa turbo motorom, klimom podizacima, grejacima sedista itd...
A na kraju tu je i licna satisfakcija, ja to gledam ovako u odrzavanje moje 6 godina stare fabie treba da ulozim recimo 1000e (veliki servis, kaisevi, filteri, lamela itd...da toliko je za fabiu, ko zna koliko je za audi?) ja jednostavno ne vidim racun da ulozim toliko u auto jer mi je bolje da prodam fabiu i dodam tih 1000e i vozim mladji i utegnutiji auto...A sto stariji auto, racunica je sve gora i gora.
[ slobodan81 @ 25.01.2007. 15:49 ] @
Citat: bakara: A delovi su im sve samo ne jeftini, (ne mislim samo na audi...) i ne mogu se (vise) bas popraviti na svakom cosku...to je bilo nekada.
Jedan dobar primer je kada je covek (bas na ovom forumu) pokusavao da objasni kako je po statistikama peugeot 306 bolji od peugeota 307, kaze manje se kvari...
Ili isto tako kada sam postavio temu o fiat stilu, kaze kvari mu se elektronika, ili kazu stara corolla ili G2 je odlican auto ne kvare se...
Ti si navodio primer tvoje lancie sa turbo motorom....
Naravno da se kvare, jer ima sta da se pokvari, sta se moze pokvariti na starom audiju, a sta se moze sve pokvariti na jednoj lanci sa turbo motorom, klimom podizacima, grejacima sedista itd...
A na kraju tu je i licna satisfakcija, ja to gledam ovako u odrzavanje moje 6 godina stare fabie treba da ulozim recimo 1000e (veliki servis, kaisevi, filteri, lamela itd...da toliko je za fabiu, ko zna koliko je za audi?) ja jednostavno ne vidim racun da ulozim toliko u auto jer mi je bolje da prodam fabiu i dodam tih 1000e i vozim mladji i utegnutiji auto...A sto stariji auto, racunica je sve gora i gora.
nisam zatucan u audi i meni se vise po dizajnu svidjaju italijani ali polazim od toga dasam kupio ovaj auto sada vozicu ga najvise dve do tri godine i na kraju cu ga prodati sa vrlo malim gubitkom novca. nevolim ni ja stareautomobile i ja bih vozio neki novi.
delovi sigurno nisu skuplji od japanaca na promer a i retko se kvari osim silen blokova ali na 50000km godisnje zamena i nije toliko strasna
oces reci da na nemcima nema elektronike? svi automobili kod mene su bili u fulu sem koze i navigacije(semaudi80) ali nijedan nije pravio te sitne probleme.
vlad je napomenuo registraciju 200-250 e.to ne zavisi od marke automobila nego kubikazecak za lanciju mi je bila dosta skuplja registracija zbog 151kw
nemam nista protiv bilo koje marke automobila samo zelim da napomenem svi oni koji sami tesko zaradjuju novac znaju da ce uloziti novac u auto koji ce sutra bez muke i velikog gubitka prodati. sutra da recimo srbi pocnu da cene vise italijane i da je odnos kao [rema wv- audi da netreba da cekam tri cetiri meseca da ga prodam i da ne izgubim pola novca koji sam dao za njega prvi cu preci na italijane
[ vladd @ 25.01.2007. 16:21 ] @
Ne treba da se raspravljamo, vec da pomognemo coveku, a ako blebecemo, nismo mu pomogli a mozemo.
I da ja tvrdim da je "univerzalna" ragistracija (iako pricamo o sveprisutnom A80) 200-250, o boze kako je to netacno, kada si ti platio za vecu kubikazu...bas ti hvala sto nas prosvetljujes, iako amo ja imam 33 godine vozackog staza, i bar 50 "registracija", eto, nisam naveo sve varijante. Pogotovo mu je "neophodno" da da plus 200 evra za vecu kubikazu od 2000, po osnovu "poreza na koriscenje....".
Navedi mi koliko 80-ica ima sa vecim motorom, od 2000 kubika, na balkanu... i da li su lako nabavljive sa "ustekanim" novcem, ili su malo do duplo skuplje.
I bar pocni realno da pricas, a ne "menjao sam ulje i filtere", a posle , a da, ima i neki silent,..pa kugle, pa sponice, pa amortizercici od par stoja...mislis da je i amortizer audi, pa ce da "predje" 200000km bez odrzavanja...
Pa pred svaki tehnicki, menjanje plcica, paknova, obrada dobosa (ako nije bas quatro), zamena ulja za kocnice, ili ne, ne mora nista da menja, samo da ne prodje kao...pre par dana u "glasu".., cisto sumnjam, da nece "nagaziti" gas, a sa "parcijalno dobrim" trapom i kocnicama.....
Poz
[ codegen @ 25.01.2007. 17:06 ] @
@vladd
Istina je da spone i krajnici odu s nekih 80 000km, stari odluci kupit zamjenske (talijanske neke) otkazali vec slijedece godine, nakon toga orginal (nisu isti), s njima je osao u vjecna lovista. Stari se zabio u cupriju... Kod nas je bio 10godina, 91.god, kupljenn 95 s 90 000km i bio udaren u desna vrata. Slupan s 270 000km kad je vec trosio litru ulja (1.6TD)... U tih 10god uredno mjenjano ulje i filteri, diskovi, dva puta pregorilo osvjetljenje sata...
Nek ti prica tko sto hoce ali auto je pila bio tada kao i prije cca godinu dana. Sada imam audija a4, to je kao neki njegov nastavak tako da definitivno nisam pozalio... A vozio sam astre, vectre, clia, corse, ma pusti glupe price... Tesko je nekom objasnit nesto sto nije probao... Ujak je uvijek hvalio astru 4god mladju od audija 80, NE MOGU se usporedit.... Nek je astra mladja, manje presla... A hrdja s 10god!
[Ovu poruku je menjao bakara dana 25.01.2007. u 19:57 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao bakara dana 25.01.2007. u 19:57 GMT+1]
[ StORM48 @ 25.01.2007. 18:36 ] @
@codegen
Ja bih, pre nego što nešto "lupim", najpre pogledao u profilu godište čoveka kome se obraćam. Mnogima može otac ovde da bude, a obraćaju mu se kao super-drugaru.
Niko ovde ne želi da se "pravi pametan" - forum služi za razmenu mišljenja i iskustava i trudimo se (barem većina nas) da argumentovano i razumno nastupimo, kako bi nekakav čitalac/korisnik imao kakve vajde od svega ovoga. Ovakvim nastupom niko ništa ne dobija - samo se pokreće bespotreban flejm.
Ja se nadam da i ostali učesnici diskusije shvataju da nije svaka tema o automobilima u stilu "ko ima veći", već da se trudimo da minimalizujemo uticaj pogrešne svesti o "nesalomivim" automobilima. I ja do skoro vozih A6 2.6 benzinca, sa kojim NIKADA ni jedan problem, ali sam svestan da je to ipak izuzetak - neki ljudi su imali probleme, veće ili manje.
Pored ovoga, kvalifikacije često sadrže i poneki pridev teške kategorije, tipa "jako loše", "najbolji", "nikad se ne kvari", "prelazi 3 miliona kilometara bez kvara" itd. Zauzdavanje ovakvog načina shvatanja stvari bi nam svima donelo samo dobro, u smislu da bi ljudi ponekad i uštedeli pare, ne zalećući se na nečije neispunjene snove, u vidu automobila "za koji su čuli" da je dobar.
Ljudi su, generalno govoreći, skloni da olako prihvataju priče prijatelja, a da sopstvena iskustva, bila ona dobra ili loša, nekako mehanički proglase za etalon, vodeći se nekakvom imaginarnom idejom da se svi primerci nekog proizvoda ponašaju isto.
Dva blizanca ne prožive život na isti način, iako su identični. Imajte to na umu.
Pozdrav
P.S. Napominjem da u ovom postu nisam mislio ni na jednog korisnika koji je učestvovao u ovoj/nekoj drugoj diskusiju, već na populaciju na Balkanu uopšte.
[ bakara @ 25.01.2007. 18:59 ] @
@codegen.
Upravo tako, takav recnik na ovom forumu nije dozvoljen pa sam bio slobodan da izbacim taj deo.
Molim te da diskusiju nastavis mirnijim tonom.
[ slobodan81 @ 25.01.2007. 20:03 ] @
ljudi necemo se valjda svadjati zzbog gluposti?
ja sam naveo cinjenice i iskustva sa automobilima koji su bili kod mene. nikoga ne teram da ga kupi a nikoga ni daga ne kupi. ja sam hteo samo da nevedem svoja iskustva. asad dali je nekoga sluzio ili ne ja to ne znam znam za svoje. nemoguce da su se svi dosada kod mene pogodili dobri
[ vladd @ 25.01.2007. 20:14 ] @
Ma godine nisu vazne, ni za ljude ni za kola.
Svi nastupamo drugarski.
Mada mi je zao kada po novinama "nadjem" izginulu decu, izgubili kontrolu, ponekad pobili malo pesaka, okolo...
S druge strane,, od Hrvatske do Bugarske, sto smatram za bas bas Balkan, standard je malo porastao. Iako smo i dalje "evropski" otpad, u dobroj meri, zasto bar ne bi malo promanili "balkanski" nacin odrzavanja kola. I gde nam je "usteda", na amortizeru, er begu, pojasu, sponi...mekim ili tvrdim paknovima, bajatim akumulatorima.
Pa posto "srednje" godine imaju uslova da se "civilizuju", onda valjda na najmladjim vozacima "ostaje" da voze automobile "bez odrzavanja", i smanjuju svoju populaciju. Valjda nisu krivi, krivi su oni koji ih, iz blize okoline, nisu upozorili. Ili je dovoljno, da , mama-tata-baba, kazu "nemoj brzo da vozis", ili "pazljivo vozi".
A "cena" greske je malo velika.
Ili da porazmislite o svojim "stavovima" oko kola, buduce grobnice, ili cu da pricam samo sa onima, koji su preziveli otkazivanje volana, pucanje spone pri 150, ili otkazivanje kocnica pri 80, u sred Beograda (ili bilo kog grada ili sela). Sve zbog auta koji "nikada ne ostavlja", ali jednom "sahranjuje".
Pri tome, recite otvoreno, kakvo je trziste "polovnih", i da li se vlasnici odrzavanih, zaista, auta tako lako "pojavljuju" po oglasima. Da li svi mi, kada malo vise ulozimo u kola, ipak vozimo neko vreme, pa ga onda "pustimo" u prodaju.
I koliko "legendi" drumova ima zamenjene amortizere (makar "u paru"), a ne jedan, i to polovan, posto je "upao u rupu", ili se skucao "samo" sa jedne strane.
I da li su "nove gume" po oglasima, stare par meseci, ili tek godinu-godinu i po.
Poz.
[ StORM48 @ 25.01.2007. 20:45 ] @
@slobodan81
Moje "opaske" nisu nikako bile upućene Tebi, nego opštem načinu razmišljanja kod nas. Tako da očekujem da ih ne shvataš lično.
Evo kako ja na to gledam - Ja kupim neki Ford (da ne bude audi). Novi. Vozim ga 5-6 godina i prodam ga prijatelju, prethodno ga održavajući "po PS-u". Prijatelj ga kupuje, jer zna od koga kupuje, te ga i on, uz redovno i pravilno održavanje vozi par godina i onda ga proda. Takav auto može da pređe pravo brdo kilometara, dok se potpuno ne ugasi. I normalno, taj primerak na sve vlasnike u nizu ostavlja odličan utisak.
Priča druga. Neka osoba kupi isti takav Ford, odnekud iz uvoza. Ona ne zna da li je taj auto vožen ovako ili onako, ko ga je vozio i po kakvim putevima, da li je redovno servisiran itd. Taj auto onda preproda osobi X, putem oglasa. Osoba X ga možda održava, možda ne održava. Svakako ne želi sebi da pravi veći trošak, te kad se auto pokvari, on ga "na silu" dovede u stanje na granici upotrebljivosti i proda ga kao "tip-top" primerak. Sledeći vlasnik, nazovimo ga Y, aka auto tamo-amo, ne proveravajući bilo šta, sve dok auto ne prestane da radi. Nažalost, i on, nemajući novaca da više ulaže u taj auto, rešava da ga "skarabudži" tek da funkcioniše (od spolja gladac, iznutra....) i tako ga dalje preprodaje. Sledeći korisnik u nizu sa ovim autom ima samo negativna iskustva. Danima ne izlazi iz servisa, i tek što nešto popravi, pojavi se novi kvar. Ne treba ni pominjati da je servisni tempo poodavno izgubljen. Možda čak i kod prvog vlasnika, tako da je sad gotovo ne moguće uhvatiti ritam redovnog održavanja, pri čemu se osnovne stvari menjaju u servisnom periodu, a one koje se pokvare, kad za to dođe vreme. Takav auto na poslednjeg korisnika (mada i na neke pre njega) ostavlja krajnje negativna iskustva, prilično različita od onih koje imam ja. Zbog toga je nemoguće jemčiti za bilo koju marku automobila i siguran sam da bi se, kada se statistika upotrebi, neki automobili pokazali pouzdanijim od drugih. Ipak, garancija je nemoguća, ako se rukovodimo samo proizvođačem.
Zato se na internetu ( www.carsurvey.org) da naći gomila članaka o gotovo svim automobilima, pa sam se i sam začudio šta sam sve pronašao za automobile, koje sam lično držao za nekakvo savršenstvo. Čak - Božanstvo.
Malo je reći da se iskustva pojedinaca često i značajno razlikuju, od primera do primera, a uostalom - ne rukovodi se svako zdravim razumom pri kupovini. Nekog je prosto nemoguće navesti na razmišljanje o tome, zašto neki primerak istog modela automobila, iste opreme i godišta, košta 1000 ili 2000 evra manje, od komšijskog. Razlozi najčešće postoje, a nekada (nažalost) bivaju otkriveni, tek kada saobraćajna policija dođe na uviđaj. Lepši epilog bude kada se pokvari samo motor. To su srećnije okolnosti.
Zato je bitno da, kad je god moguće, automobil kupite od vama poznatog lica, čak i ako je potrebno zažmuriti na neke nedostatke. Kompromisi nisu uvek negativni - nekada će vam, iako toga možda niste (nećete biti) svesni - spasiti život.
Zato se nikada ne treba kunuti u auto, koji niste sami kupili, ili bar ne poznajete prvog (eventualno drugog) vlasnika i njegove navike. Ako već nema mogućnosti izbora, bolje je uzeti i auto koji prvobitno niste nameravali, ali samo ako i za njega imate finansijske rezerve, da ga odvezete na DETALJNI tehnički pregled i promenu svega što ima veze sa točkovima. Sve oko motora je sekundardno. To može praviti glavobolje, ali ne i više od toga.
Pozdrav
[ slobodan81 @ 25.01.2007. 21:21 ] @
slazem se sa tobom STORM48 jer naravno svaki odrzavani automobil polovan i moze da traje ostalo nema nista
polazim od sebe retko kupujem automobile od poznanika jer kakvo je vreme danas netreba verovati nikome.
ja obicno ne kupujem auto na koji prvo naletim i bez provere u ovlascenom servisu nema sanse. bolje u startu odvojiti nesto para preko za detaljnu proveru motora, limarije ,dali je cukan , papira nego da se kasnije bijem sam u glavu. i naravno odmah posle kupovine to mi je postala obicaj da sve kaiseve ulje sntifriza zamenim. mada obicno uvek gledam i kad je auto bio poslednji put u servisu.
i bez takvog postupka nebih preporucio nikome kupovinu bolje u startu dati koji dinar vise i biti miran
nemam nista protiv nijedne marke mada sam vec to napisao mada mislim da je bolje uzeti auto koji je kod nas cenjen(precenjen) i sutra sto najbolje kroz nedelju dana prodati auto bez veceg gubitkanego auto prodavati pola godine sa dosta izgubljenog novca.
i sam sam napomenuo meni se od svi automobila najvise svidja italijanski dizajn ali sta sutra kada treba prodati, cekati pola godine i izgubiti dosta novca e zato sam vise za te precenjene
[ vladd @ 26.01.2007. 00:32 ] @
Ne znam sto ti je bas "cekanje" GUBLJENJE novca. Novac se gubi na kocki, na ulici.. Valjda vozis auto dok ga ne prodas.
U "prevodu" ne treba gledati da li se auto "lako" ili tesko prodaje. Em sto nije neki kriterijum, a i trziste se menja svaki dan. Ono sto je bilo "pravilo" pre vise od nekoliko godina, nije vise. Ljudima se vise isplati da uloze u auto nekoliko stotina evra, nego da "izgube" isto toliko, na neko "cekanje", ili ne znam sta, i voze to sto imaju. Pa se sve cesce kupuje auto koji se nece "prodavati" za manje od dve godine.
Ja sve "nas" posmatram kao "kupce" i korisnike vozila. Parametri i kriterijumi preprodavaca me ne zanimaju, oni su mi (nam) "neprijatelji". A i sporo menjaju "filozofiju". A i meni je drago, sto ne zaradjuju vise preko 3k evra po autu srednje klase. Sada im je "lepo" i sa 1-1,5k, ako nije neka teska prevara, a i ta "zarada" treba da "opadne". Pa da li smo mi najboatiji u Evropi, kada vozimo najskuplje "krseve". To je cinjenica koja sigurno ne odgovara vlasnicima vozila.
Pri tome se produzava "prelazni" period, ako jednoga dana, a nije bas predaleko, ozivi evropski propis o registraciji kola (ne PREregistraciji), sa euro 3 i euro 4 motorima, a vec je "dovoljna" kolicina automobila sa tim uslovom, da bi se politicki donela odluka, sta ce biti sa autima pre '98, ili kasnije, kako koji.
To je neminovnost, bez obzira na "zelje" vlasnika i mogucnosti "starih" limuzina da kotrljaju jos par godina. Auto trziste nema milosti, kao ni stanje na ulicama. Ekologija nema puno veze, bitna je opsta potrosnja. Krediti i lizing su stigli, staro za novo ipak nema puno smisla, posto je staro previse staro, ali uz podizanje standarda jos za 30%, i pojacanje javnog prevoza, za koji nesto i nema primedbi poslednjih godina, lagano ce da se poostravaju propisi (prva "poostravanja" su vec dozivela osiguravajuca drustva), tehnicki pregledi, pa lagano tehnicko pojacanje uslova za upotrebu vozila, i lagano se "utapamo" u evropu.
Ko i dalje misli da bude "slep", i da placa golfa 2 2k evra, jer je "dobar", traje,..neka pogleda sta ce sa njim za koju godinu, da li ce "lako" da "se proda" i da li ce da se "izgubi" novac. Izgubljen je vec, davanjem pocetne sume, za auto koji vredi 200€, kao za delove..
Poz.
[ HoT_Steppa @ 26.01.2007. 07:32 ] @
Za one koji hoce uskoro da kupe polovan auto u sledecem broju revije SatPlus ce biti kupon za besplatnu proveru auta u servisu. Nema lazi nema prevare.
[ vladd @ 26.01.2007. 12:06 ] @
Jel' za sve modele, posto mi se ne daje, olako, 5000 za proveru u Delti.
[ HoT_Steppa @ 26.01.2007. 13:11 ] @
Cuo sam u nedelju Alvirovica, nisam kupio.
[ monstrum @ 03.02.2007. 11:27 ] @
@cedomir_gajic:
nesto me zanima, koliko trosi tvoj Audi 80? Imam neku ponudu za takav auto i mnogo mi se svidja, ali me zanima realna potrosnja u gradu i na otvorenom, znaci 1.8 benzinac?
[ vladd @ 03.02.2007. 18:46 ] @
To je auto star 15 godina, znaci nije "top" stanje, mozes ocekivati izmedju 7 i 12 l potrosnje, zavisno od desne noge. S obzirom na lokaciju, sta mislis koliko "trose" automobili, "po gradu", od Brankovog mosta do tunela, ili Terazija, u 4 popodne...ja racunao, oko 100L/km. Jedan km za 15-25 minuta rada motora, pa neka je i na ler-u.....
Ne "trosi" auto (provereno na parkingu ), potrosnja se uvek "potrefi" sa vozacem u kolima...
Poz.
[ slobodan81 @ 03.02.2007. 19:26 ] @
Citat: monstrum: @cedomir_gajic:
nesto me zanima, koliko trosi tvoj Audi 80? Imam neku ponudu za takav auto i mnogo mi se svidja, ali me zanima realna potrosnja u gradu i na otvorenom, znaci 1.8 benzinac?
kod mene je je audi 80 1,8s tosio
po gradu (mom) 10l, (beograd)do 12l
na otvorenom ako si nezan na gasu 7l a ako ga maltretiras moze nagurati i 15l
[ monstrum @ 03.02.2007. 22:22 ] @
Hvala ljudi, imam neku ponudu od prvog vlasnika za tog audija, ali rekoh da proverim sa strane koliko trosi. Mada ja bi mu ugradio gas odmah... Malo sam bio skeptican da 1.8 moze da trosi 10L po gradu, do 12 je podnosljivo sto bi znacilo plina od 12 do 15 sto mi je ok. Ima li auto nesto sto bi trebalo da pogledam, neku manu koju vi kao vlasnici znate, s audijem nisam imao iskustva...
[ vladd @ 03.02.2007. 23:32 ] @
Ako budes izbegavao spiceve i guzve, ako ne budes "patosirao" pedalu gasa, neces ni prici 10L, sa plinom 10-12, nazalost to nije slucaj kod mene, kod mene i polo 1,4 trosi 10 u gradu, ali slabo "ide" ispod 3000 obrtaja, sa semafora 3500-4000. Volim tako da vozim, tako da auto "ne trosi", nego ja...
[ monstrum @ 03.02.2007. 23:48 ] @
Meni Opel Kadett 1,3 ( 20togodisnji ) na plin trosi 10L po gradu, ako bi Audi 80 1,8 da izvuce 12: bio bih prezadovoljan...
[ vladd @ 04.02.2007. 14:07 ] @
Ne mozes da poredis drugacije "tehnologije" po kubikazi. Druga je bila "filozofija" kada se pravio taj kadet. Od "elektronike" je imao samo diode u alternatoru.
Kod 80, model "jaje", ipak je ubacen racunar, kontrolisao se i spoljni pritisak vazduha, odredjivala se smesa..i to smanjuje potrosnju i kod vecih kubikaza. I tesko da se moze karburator lako porediti sa bilo kakvim "kontrolisanim" sistemom.
Znaci veca kubikaza= srazmerno veca potrosnja, ne vazi, vise, a pogotovo kod razlicitih "generacija"..
Poz.
[ monstrum @ 04.02.2007. 14:27 ] @
"Jaje" sa karburatorom ima svu tu elektroniku?
[ slobodan81 @ 04.02.2007. 18:57 ] @
Citat: monstrum: Hvala ljudi, imam neku ponudu od prvog vlasnika za tog audija, ali rekoh da proverim sa strane koliko trosi. Mada ja bi mu ugradio gas odmah... Malo sam bio skeptican da 1.8 moze da trosi 10L po gradu, do 12 je podnosljivo sto bi znacilo plina od 12 do 15 sto mi je ok. Ima li auto nesto sto bi trebalo da pogledam, neku manu koju vi kao vlasnici znate, s audijem nisam imao iskustva...
obavezno gledaj trap jer im je to velika mana.
oko korozije se nemoj muciti da je trazis jer je neces naci(pocinkovana karoserija)
[ vladd @ 04.02.2007. 19:03 ] @
Od tih "jaja" sa karburatorom bezi kao djavo od krsta. Elem, u vreme "gladi, 90-ih, bilo je stotine kombinacija motora, glava, delova, i medju taxi vozacima i medju vlasnika audija (narocito 80 kockica), golfova, i svega sto je dolazilo iz vag grupe. Cak su se vozili motori sa kombinacijom blok dizela i glava benzinca. Cudo kakve su varijante pravljene.
Od 80 (jaje) sto su mi prosli kroz ruke, dva su bila 1,8, a jedan 2.0, i taj je najbolja varijanta. Svi su imali "efi", i potrosnja je bas zavisila od pedale.
Ostale verzije nisam ni "proucavao", tako su "bogati" sa opremom, da je to bezobrazluk.
I jednostavno, audi, golf, "izbrisani" iz svih opcija za razmisljanje, pogotovo zbog precenjenosti, a i nisam "u trendu" vozaca koji se svrstava po kolima u neke "grupe", da bas ne"gledam" na pare..
Poz.
[ monstrum @ 04.02.2007. 20:17 ] @
Citat: vladd: Od tih "jaja" sa karburatorom bezi kao djavo od krsta.
Aj obrazlozi ovo? Za limariju znam da je pocinkovana i da tu nema frke...
[ slobodan81 @ 04.02.2007. 21:30 ] @
ne znam sta da napisem. ostao sam bez teksta
mene je bas taj 1.8 s sa karburaturom lepo sluzio i nisam imao nikakvih ama bas nikakvih problema
[ vladd @ 05.02.2007. 00:27 ] @
Ja sam samo dao "crnu" stranu "istorije". Ne znaci da ga nece lepo sluziti, ali onda je druga "prica" o potrosnji. Ako je poznat vlasnik, istorija auta..
Taksisti su ih raubovali, postoje razne verzije i kombinacije, ne znaci da nece raditi, samo upozorenje, ja licno ne bih voleo da vozim "hibrid" te vrste, ne daj boze sa prekucanim blokom.
Samo da obrati paznju, nista vise.
A sto se tice "pocinkovane" limarije, kao "velikog" aduta, to "ima" i moj Mitsubishi, da ne kazem svaki japanac iz 90-te, a sada, hvala bogu i fiati..a klimu, servo..da ne spominjem..
Nekada je to bilo "cudo", ali u danasnje vreme.. ne opravdava bas cenu "nemaca"..
Ocuvan, dobar audi, moze jos nekoliko godina da sluzi, uz manje ili vece popravke, samo sto sada treba racunati i na delove koji se "nikada" nisu kvarili...
Poz.
[ AstralPro @ 07.02.2007. 21:01 ] @
evo malo off ali poucno za sve mojih godina(23) i mladje
Pre neko vece upoznajem se sa jednom devojkom,prvi date..Sve proslo ok i kad je doslo vreme za rastanak zamolila me da je odvezem kuci jer zivi van grada a bilo je kasno i hladno.
Znate u cemu sam je vozio??
U 18 godina staroj Zastavi Poly (pick-up varijanta stojadina)!!! Auto je crvene boje i izgleda sam po sebi ruzan sacuvaj boze.
Jos sa sve 35 jaja koje mi je baba spremila kad sam se vracao iz sela ispred suvozacevog sedista pa sam morao da ih odnesem pozadi da bi devojka imala gde da stavi noge.Devojka je lepo zahvalila na voznji,sve sasvim normalno.
Znaci poenta nije kakva kola vozis vec kakav si kao covek.
A to za tatine sinove sa audijem TT - samo lud covek moze da se nervira zbog takvih stvari jer u Srbiji treba da radis posteno jedno 250 godina da bi zaradio kola od 50k evra,a pogotovo ne sa 18-19 godina.
Sto se tice audija 80- moje misljenje -> nista posebno
Za te pare koje pominje autor teme(cca 2000 evra) moze kupiti ili stari model ('83,'84) ili neko jaje staro 20 godina>
Auto star 20 godina koje god da je marke nije dobra kupovina,pitajte majstore zasto.
Svidja mi se kod 80ke to sto je stabilan,sto ima kratak hod menjaca i sto je zahvalan za manijacenje(1.8s + plin)
Mane su po meni- velika potrosnja (i losi motori kod dizelasa),i malo prostora na zadnjim sedistima.
Vozio sam ga vise puta i po meni - nista posebo.
Za 2000 evra je najteze naci auto -nisi ni u jeftinoj klasi(krsevi do 1500e) ni u srednjoj(3000 evra-calibra,astra ,vekraA,golf 3 benzinac,mercedes 180D,pezo 405 i 306 i slicno)
[ ilkebgd @ 08.02.2007. 06:10 ] @
Citat: AstralPro: evo malo off ali poucno za sve mojih godina(23) i mladje
Pre neko vece upoznajem se sa jednom devojkom,prvi date..Sve proslo ok i kad je doslo vreme za rastanak zamolila me da je odvezem kuci jer zivi van grada a bilo je kasno i hladno.
Znate u cemu sam je vozio??
U 18 godina staroj Zastavi Poly (pick-up varijanta stojadina)!!! Auto je crvene boje i izgleda sam po sebi ruzan sacuvaj boze.
Jos sa sve 35 jaja koje mi je baba spremila kad sam se vracao iz sela ispred suvozacevog sedista pa sam morao da ih odnesem pozadi da bi devojka imala gde da stavi noge.Devojka je lepo zahvalila na voznji,sve sasvim normalno.
Znaci poenta nije kakva kola vozis vec kakav si kao covek.
Ma sve to lepo zvuci, samo je pitanje da li ce pristati na drugi date :-)
[ lancia88 @ 08.02.2007. 08:20 ] @
Pozdrav,
a, ne...pravi pogodak ce biti ako na sledeci sastanak dodje tatinim kolima, onda si zaista smeker i nije joj vaznije sta vozis od onoga sta si u sustini :) ...jer, probleme sa jajima po kolima plus sve ono ostalo ce prevazici voznjom svojih kola.
[ monstrum @ 08.02.2007. 09:46 ] @
@AstralPro:
Meni je skroz simpaticno ovo sto si napisao, i za curicu i za auto, ali mislim da ljudi koji kupuju kola do 5000 ih kupuju zbog sebe a mnogo menje zbog drugih. Te cure koje gledaju sta vozis, ne gledaju automobile do 5000eura nego one besne. Ona koja bi sela u Audija 80, sesce i u Golfa 2 i u stojadina, bez frke, jer nijedan taj auto ( realno ) vise nije reprezantivan u bilo kom smislu. Ne kazem da nece pre baciti oko na Audi, ali je krs krs, matoro matoro... i te koje paze u sta sedaju to znaju...
Mozda one manje iskusne bi pale na Hondu CRX... u dobrom stanju ;-)
[ lancia88 @ 08.02.2007. 12:44 ] @
Pozdrav,
aaa, pa ovim vec otvaramo druge tematike, recimo probleme za automobile kao sto je CRX i stomak vozaca, dva faktora koji veoma uslovno koegzistiraju bez obzira na stanje CRX-a...ili vozaca ;)
Salim se ali da iskoristim to kao uvod za povratak na temu i njenu tehnicku stranu jer je u postu iznad prvi pasus zaista dao sveobuhvatan modus problema devojka i njihove jurnjave za kolima.
[ AstralPro @ 08.02.2007. 19:18 ] @
Citat: Ma sve to lepo zvuci, samo je pitanje da li ce pristati na drugi date :-)
Pristala naravno,dobra devojka - nije fuksa da gleda kakvim sam kolima dosao.
A da li cu sledeci put otici drugim kolima,to vec prevazilazi okvire teme o Audiju 80 :)
Pozz svima :)
[ Nikola_Audi80 @ 21.05.2007. 23:47 ] @
2000e za Audi-a 80?????To je nesto mnogo jeftino ja sam mog platio 3600e 1.8i ajnspric.Ide ko lud,a i startan je....Sad sam ga sredio malo sto se tice onoga ispod haube svecice,kablovi itd.......Za koji dan idem namestam auspuf (remus) i zavrsavam jos nesto oko enterijera,a kasnije dolaze na red spojleri ali to cu kasnije malo.A sto se tice potrosnje moj trosi 12L na otvorenom oko 10L sto je zadovoljavajuce ali pri velikim brzinama trosi vise,a sto se tice gasa to mi ne treba benzin mi je dobar.
[Ovu poruku je menjao Nikola_Audi80 dana 22.05.2007. u 00:59 GMT+1]
[ HoT_Steppa @ 22.05.2007. 06:48 ] @
Ako si nam rekao.
[ vladd @ 22.05.2007. 10:41 ] @
Jel brzi od punta?
[ Nikola_Audi80 @ 22.05.2007. 12:00 ] @
Trebalo bi da jeste jer ko god je uzeo Audi-a zadovoljan je i brzinom i stabilnoscu i jos je udobniji od punta.Ali sve zavisi koji audi 1.6 , 1.8 ili 2.0 i zavisi koji punto.
[ tajsonmen @ 22.05.2007. 17:40 ] @
e sad malo tajson audi 80 je solidan auto ne znam dali je pravi izbor za pocetnika ali ovako auto je ok nekvari se cesto ali i tu je potrebno naici na odrzavanog,benzinci su mozda nizi sa cenom ali sumnjam da se za 2000 moze naci u bas nekom super stanju a dizeli su oko 3000 e i registracija im je kao za golf 2,taj audi 80 nije bas spic klasa ali bez daljneg je pokazao zavidan kvalitet,malo je nepregledan za voznju unazad,limarija odlicna oprema ok cene delova pristupacne
e sad svako zna za sebe a taj kompleks da je jugo sirotinjski auto moze li ga izleciti taj audi 80 pa ni to danas nije neki auto ali za oko 2500 to je to
[ popusicko @ 22.05.2007. 18:43 ] @
Vozio sam zadnje 2 godine audi 80 1.6 sa ugradjenim plinom.Platio ga 3600evra vozio 2 god i prodao pre neki dan za 3500evra.
Bilo je ulaganja (kontakt brava,homokineticki,akumulator,gume) ali je i vozen(40000 km).Iako je to star auto drzi cenu i sa kakvim takvim odrzavanjem isplati se.Ni trunke mi nije zao sto sam ga kupio i vozio protekle dve godine.
[ Flo33 @ 24.05.2007. 00:10 ] @
Naime,da se vratimo na pitanje,decko od 19 godina,auto od 19 godina,ispisnici..
vozio sam u zivotu samo talijane i nemce,pa cu se ograniciti na njih.(pricamo o kolima u pubertetu,i starija)
italijani,vecinom sa finom dodatnom opremom proterani iz matice njihove zbog raznih zakona EU i naravno zavidnog standarda.Sta ocekivati?Lep dizajn,losu limariju,eventualno pristupacne delove,ponekad malu potrosnju i muke sa prodajom istih("ma bezi od italijana,gledaj nemca,oni su blabla truc....")
Nemci..Mrzim recenicu "jeftini za odrzavanje",pa ljudi,kupiti original deo za nemca je pesnica u glavu,dok je za italijane originale ipak samar,zastava cvrga itd... Nadasve isforsiran Golf 2 sa nekih 10 godina staza u Serbiji ima plafon 25% nemackih delova..
Ako uzmemo u obzir originalne delove Nemci skuplji-kvalitetniji,Talijani jeftiniji-i ne bas.
Elem,Audi 80 jaje solidan izbor,ali pogresan motiv.Da li je realno da A80 b4 17 godina star (u odlicnom stanju) kosta bezmalo 5k eura???Druze,drzi juga,stici iskustvo,ugradi plin,ako mozes otvori prozor i pljucni.Ti sa 19 godina imas "automobil",i cackaj,uci,doci ce i bolja kola i nova,ali od sve dodatne opreme nece biti u paketu najbitnije-vozacki staz...
Mislim da topic nije A80 vec tvoj (za tvoje godine normalan) stav.Ne zameri,pozdrav
[ vladd @ 24.05.2007. 16:49 ] @
Dobro da ja nisam pokrenuo ovakav "pogled".
Za decka, pocetnika, polovan Yugo, muzika, i sitne igracke po kolima, lagana voznja, sticanje iskustva.. Da ne razmisljas mozda da vozis brzo, onako "na osecaj" ...bolje kupi caletu pusku da te odmah ubije...
Bolje malo lagano, da bi mogli i za pet godina da cavrljamo po net-u.
A i nije fer, dok si "pod roditeljima" da im uvaljujes vruc krompir, sa vozilom gde sitnija popravka kosta stotinak evra, pravis novog clana porodice, koji trosi...
Polako sa zeljama, ne posustaju sa vremenom, ne moras ih sve ispuniiti sa 19 god, ima fore, ali daj priliku, i sacekaj.
Poz
[ Nikola_Audi80 @ 24.05.2007. 20:23 ] @
Au brate pa ce da ti vizu Yuga svi gledaju da uzmu nesto jace i stabilnije.Ali dobro............Meni su prva kola bila opel vectra 2.0 i nju sam zakucao ne moze ni bog da je popravi pa sam je oterao na otpad za delove samo sam motor ostavio zatrebace nekad.
[ bakara @ 24.05.2007. 21:28 ] @
Citat: Nikola_Audi80: .Meni su prva kola bila opel vectra 2.0 i nju sam zakucao ne moze ni bog da je popravi pa sam je oterao na otpad za delove samo sam motor ostavio zatrebace nekad.
Pa eto, i iz ovoga se nesto moze nauciti...
[ Flo33 @ 24.05.2007. 21:45 ] @
Citat: Nikola_Audi80: Au brate pa ce da ti vizu Yuga svi gledaju da uzmu nesto jace i stabilnije.
Jace i stabilnije?Ako raspali jugo na 6k rpm ide 110 na sat a raspali bmw u drugoj 110 ja bi rekao da je jugo bezbedniji,jer ko vozi juga zna njegove (ne)mogucnosti nece ga ni voziti 110km/h.Ako je pametan.Ja nisam,vozio sam z101 iz 70 i neke,fiatov motor i mislio da sam Fandjo.A nisam.
Pamet u glavu,ako ti je vec bitan statusni simbol,ti kao moj komsa juga nabudzi,i da vidim ko ce da se sprda.Btw komsa je jak advokat,kupio neki dan fotelju(???!!) za 3k eura.A vozi juga.
@Nikola_Audi80 prijatelju danas vozim nekih 100inak bavarskih konja vise od mog starog stojadina,kad bi mi ga neko vratio odma bi izvrsio menjazu :)))
[ Nikola_Audi80 @ 25.05.2007. 08:30 ] @
Citat: bakara: Pa eto, i iz ovoga se nesto moze nauciti...
Dzabe kad nesto nece da udje u glavu onda nece jbg.......
[ vladd @ 26.05.2007. 13:43 ] @
To je posebna prica.
Druga je prica, da se "isteruje nepamet" sa roditeljskim parama. Cak i da se ne dogodi nista tako tragicno i stetno, ostaju redovni troskovi, koji nisu bas zanemarljivi, narocito ako neko mora da "usteka" pare, a ne prosto da uzme iz fioke, ili sa racuna..
Zato i, teska srca, preporucujem Yugo, nekada se mora imati prevoz, pa i takvog oblika, ali uz pazljivu, laganu voznju. Jednostavno, trap, kocnice, cela konstrukcija auta nije za preko 80.
Ako ga neko i nabudzi, da bi ne znam sta, napravio sanduk na tockovima, valda, bez masnih ulaganja u motor, menjac trap i kocnice je leteca bomba, nekada su se zvali kamikaze .
Poz.
[ Milan M. Radovic @ 15.07.2008. 03:09 ] @
Evo,ja posle mnogo vremena ponovo postujem :)
Napokon se stekanju privodi kraj i za par meseci treba da uzmem ljubimca :)
Malo sam skinuo kompleks zbog jugica,cak mi je postalo i smesno, no mali lepo sluzi zasada, ali mi je malo dosadilo stalno ulaganje... majko moja kako sam blesav hehe :(
Nakon dobrog posmatranja cuo sam da treba birati 1.8 , i izbegavati K-glavu (zbog plina).
Zanima me , ko vozi , da mi kaze koliko minimalno i maksimalno trosi. Mislim na 1.8L.
Dao sam se u razmisljanje o tome koliko se kvari cesto (u proseku), mada cu gledati da nadjem dobar primerak.
Ono sto me najvise zanima je, ako neko moze da mi kaze, kako da se maksimalno u detalje zastitim da ne dobijem ukradeno vozilo ili blizanca... i tome slicno.
Tnx.
P.S. Ladno sam u prvom postu u brzini napisao Audio umesto Audi... hehe
[ pudar @ 19.07.2008. 04:09 ] @
Nema potrebe da izbegavas k-glavu,jer 1.8 BESPREKORNO radi na plinu.Ja sam imao audi 100 1.8 k-glava i nemam pojma koliko trosi benzina jer sam odmah ugradio plin-a njega trosi 8l na otvorenom,a u Bgd 12-15l(taxi voznje).Nacitah se svakakvih prica o Audi-u i mislim da svi koji su ga negativno opisali,nisu ga ni vozili vise od 15 minuta(pa im mozda nije za zameriti).Kad budes seo u Audi-a,neces vise hteti Juga ni da preparkiras.To su odlicni automobili(nebitno koji je model i godiste),poprilicno bezbedni(ako te neko udari,bar nece da te povredi) i IZRAZITO povoljni za odrzavanje.Nema tu sta da se popravlja,nista se bitno ne kvari(samo menjaj ulje,filtere i plocice).Bilo je reci o prednjem trapu - tacno je da su silent blokovi,kugle i solje amortizera njegova mana,ali to menjas na 70-80000 km,a to je u tvom slucaju na 6-7 godina.ZA njega ti nisu potrebni specijalizovani servisi(svaki mehanicar moze da ti resi bilo kakav problem).Promenio sam ih 4(2 100-tke i 2 80-ice) i mislim da mogu realno da govorim o njima.Trenutno vozim 80-icu iz '82 dizel(takva finansijska situacija),presla 362000km(kod mene 156000km) i nista se tu posebno nije kvarilo(1 komplet silent blokova viljuski trapa,1 spona(druga je jos uvek fabricka),4 kugle(po 500 din),2 solje amortizera,prednji amortizeri(po 1700din-bilstajn),1 termostat(400din),1 vodena pumpa(900din) i kilometar sajla (500din).Zglobovi,diskovi,dobosi,kocioni cilindri nikada nisu menjani-obradjivani.Platio sam ga pre 2.5god 1200e,pretpostavljam da i sad vredi slicne pare.Ovo sto ja radim,to su najtezi uslovi eksploatacije,tu bi i HUMMER popustio(ne pazim na rupe,ivicnjake,vozim po demoliranim tramvajskim sinama...),a kad bi ga neko vozio privatno,tu se nista ne bi popravljalo.Audi je pravi auto za tebe,nedaj se pokolebati! Pozdrav...
[ MatezYU @ 22.07.2008. 14:57 ] @
Pa lepo ti rekoše ljudi za audi-ja.. Ja samo mogu da dodam - matora mrcina..
Pazi, ti nemaš stalna primanja. To je jako bitno.
Ja sam se svojevremeno isto tako zanosio kao ti da kupim sebi auto, a nisam nigde radio. Imao sam neku lovu ušteđenu (isto kao i ti sada otprilike), radio od kuće neke sitne poslove i rešio kupiti auto. Ali sam se posle ipak opametio i odlučio da kupim motor do 50ccm zbog male potrošnje i registracije koja je stalna. Tek kada sam se zaposlio, kupio sam sebi auto. Auto ti je jedan član porodice! Nije ti to automatic koga jednom registruješ i kada hoćeš da se voziš sipaš gorivo i cepaš. Kada se nešto pokvari uzmeš 20 evra i popraviš. Auto se ipak registruje jednom godišnje, računaj na audija bar 20-25.000 din godišnje, pa onda gume, pa akumulator a sve to nije od juče nego je staro 20 godina.. Vrlo lako može bilo šta da otkaže. Ipak je to zamor materijala, ma kakvog kvaliteta bio on. Evo kako sam ja prošao sa mojim autom. Kada sam kupovao kola hteo sam da uzmem neki mali autić sa što manjom potrošnjom i što jevtinijim održavanjem. Uzeo sam Fiat Una 1.0 fire 90 godište. Vozio sam se ranije u jugu a i imao je matori jugica celog života. Kolega je imao una i kada me provozao mene je taj auto oduševio. Pa je izbor pao na una. Normalno, ima lepši enterijer, manje troši i bla bla.. Međutim sve je to bilo lepo, posle me dočekao prepis vozila, oko 100e, zatim registracija 10.000din, posle mesec dana crko akumulator 4000din - kupio nov, onda posle pola godine promenio sve četiri gume 8.000din - stare bile ćelave. Čim sam ga kupio uradio sam mali iz predostrožnosti servis, promenio ulje, svećice, kaiševe, filtere.. E kad sam ga sredio, onda je crko lonac od auspuha. Onda sam i to zamenio. Posle godinu dana pokidala se sajla od ručne kočnice. Nedavno sam sredio limariju, pošto je bila jako trulava. To me je iznelo 300e. I sada kada pogledam ja sam kupio auto za cc 1900e i uložio u njega još sigurno 700-800e, počevši od varenja, guma, akumulatora i ostalih stvari. Sada mogu da kažem da imam auto koji je pozdan i koji me nikada još nije ostavio do sada. Verovatno sam imao sreće sa motorom koji je FIRE 1.0 i koji je prešao sigurno preko 250.000km, mada je meni vraćan sat pošto mi stoji 150.000km. Auto ne troši ni gram ulja, lepo vuče i troši u proseku od 6-8 litara plina. E da zaboravio sam da dodam da sam ugradio i plin. Reko verovatno sam imao sreće sa motorom jer je on stvarno dobar. Limarija je bila katastrofa ali je sada sređena. Plašim se da ćeš proći mnogo gore sa tom mrcinom od auta. Ipak je to audi, delovi nisu toliko jevtini kao kod fijata (ma kakvog kvaliteta bili). A to kad počne jednom da se para.. Videćeš i sam.. Posle nemoj reći da te nismo upozorili..
Ja uvek kažem ljudima, kupi takav auto koji možeš da finansiraš.
U principu šta će meni alfa romeo od 2.000 kubika koji troši 15 litara i koji ima gume od 15 coli kada ja ne mogu to da izdržim finansijski..
Meni je bitno da sa od A do tačke B stignem za što manje para i da me auto ne izneveri, tj. da bude pouzdan.
Po meni je bolje da uzmeš nekog dobrog jugića za 1200-1500e, ugradiš gas, odradiš sitne popravke i uživaš dok si mlad. Kada budeš rešio da ga prodaš lako ćeš prodati male aute, a veliki auti neće nikom trebati..
Pozdrav i sve najbolje
[ grozda_88 @ 25.01.2009. 14:08 ] @
E uopšte se ne bih složio oko nekih stvari sa predhodnim postom!
Govorim ovo iz iskustva jer imam Audi 80 jaje 1.8 87god.
1. limarija je perfektna (dobro je poznato da audi ima pocinkovan lim i da nikada ne rđa ako nije udaran)!
2. motor je vrlo pouzdan (osim ugradnje plina za proteklih 7 godina koliko ga imam nisam mu promenio ni jedan jedini deo, čak ni svećice suve su kao barut!. Naravno moraš da mu menjaš ulje i filter za ulje i vazduh i zamenio sam mu kaiševe čisto iz predustrožnosti, sem toga ništa mu nije pipnuto na motoru, radi kao sat!)
3. potrošnja plina je 8-9ltr. u gradu (idi te kod proverenog majstora da našteluje uređaj i potrošnja će se smanjiti)
4. svi delovi su jeftini (kod nas su napravljene velike zalihe delova tako da su vrlo jeftini, ne mogu se ni porediti sa fiatom a ni drugim vozilima, audi ima iste delove kao VW i to je jedan od razloga zašto su jeftini)
Mislim da su te 4 stavke presudne kod kupovine polovnog automobila, tako da možeš da odeš kod nekog mehaničara koga poznaješ i on će potvrditi ovo što sam napisao.
pozz
[ vladd @ 25.01.2009. 14:40 ] @
Citat: grozda_88:
čak ni svećice suve su kao barut
Ovo je odraz kako se odrzava auto. Valjda je imperativ da se nista ne menja, a to ne valja. Ili taj motor nije presao 10kkm za 10 god
Citat: grozda_88:
4. svi delovi su jeftini (kod nas su napravljene velike zalihe delova tako da su vrlo jeftini, ne mogu se ni porediti sa fiatom a ni drugim vozilima, audi ima iste delove kao VW i to je jedan od razloga zašto su jeftini)
Ovo naprosto nije tacno, niko ne pravi zalihe, ali postoji nekoliko alternativnih izvora zamenskih delova, narocito jeftinih..
To su dva dobra razloga zasto ne treba kupovati audi 80 jaje.
Silent blokovi se na nasim drumovima menjaju jednom do dva puta godisnje, iako su originali, u prvoj ugradnji znali za trajanje i nekoliko godina.
Auto star 20 godina, u ovolikoj gustini saobracaja, ne moze da ispadne toliko iz proseka, na svakih 20kkm se desi incident.
Tako da pojam "neudaran", zanimljivo zvuci..podjednako kao i "neodrzavan"
Poz.
[ oporavak u banji @ 25.01.2009. 17:24 ] @
ma preterujete komsija odrzava audia 80 1.8 karb kod istog majstora kao i ja moj auto....
delovi mozda jesu jeftini, ali tu se stalno nesto menja i kvari ... star je to auto...
[ masha84 @ 31.01.2009. 14:46 ] @
Da li neko zna gde mogu naci polovni metronik za audi 80,1800s 1990.godiste???? Veoma mi je hitno:)
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|