[ zikas @ 23.09.2006. 12:42 ] @
Kupio sam Logan 1.5dci koji ima euro3 motor i treba da koristi euro 3 dizel.Posto na pumpama nemaju pojma u cemu je razlika između euro3 ieuro 4 dizela plasim se da nesto ne upropastim u motoru.Imam li razloga za brigu????
[ Nebojsa Milanovic @ 23.09.2006. 13:01 ] @
Nemas.

Tvoj motor je pravljen za EURO 3 gorivo koje ima do 350 ppm sumpora, a to je kod nas EKO 3 dizel, nase gorivo koga su da skoro lazno prodavali kao pravi eurodizel.

EURO 4 standard podrazumeva do 50 ppm sumpora i njega moraju da trose najnoviji dizel motori i na njima je to precizno naznaceno. To gorivo se kod nas uvozi iz Rumunije (!), jer mi ne mozemo da ga napravimo i sada se ono zove eurodizel

[ pancco @ 23.09.2006. 20:28 ] @
Posto uskoro postajem vlasnik logana dizela interesuje me gde kupujete gorivo?(mislim na BG)
[ salec @ 23.09.2006. 21:02 ] @
Sta to zapravo znaci? Po ovom opisu meni se cini da je motor to pouzdaniji i robusniji sto je nizeg Euro broja (jer moze da otrpi pojacano hemijsko habanje, tj. koroziju), a gorivo je to bolje i kvalitetnije sto je viseg Euro broja. E sad, ima li onda smisla propisivati za uvozne automobile ne znam kakav euro broj umesto da se kontrolise i proteruje nekvalitetno gorivo?

Ili mozda ima tu jos nesto?
[ steppenwolf @ 29.09.2006. 10:58 ] @
U nasoj zemlji to nista ne znaci!
[ ilkebgd @ 29.09.2006. 11:32 ] @
Od nedavno se kod nas pravi euro4 eurodizel...
[ drinski67 @ 06.11.2006. 07:36 ] @
Diler Logana, Integra-Motors, mi je rekao da gorivo kupujem samo na pumpama Dejton, Stankom (BIP) i Zmaj 1 (izlaz iz BG)

Ima li neko kompletnu informaciju (link na kartu sa pumpama, npr) o kvalitetu dizel goriva u Srbiji, Crnoj Gori i Republici Srpskoj?