[ MatezYU @ 12.10.2006. 19:42 ] @
Sta da se radi ako hladnjak ili slavinica za grejanje u kabini malo ispustaju vodu? Da li vredi sipati neki od aditiva? Da li ce to zacepiti tu malu rupicu? Recimo za 2-3 dana nestane sa prsta vode u meracu pored hladnjaka.. Inace ne vidi se nigde da curi..
Koje je najbolje resenje?
[ bakara @ 12.10.2006. 19:52 ] @
Pa kako onda znas da curi, mozda je isparilo?
[ bamboocha @ 12.10.2006. 20:40 ] @
Ja sam ubacio aditiv (tecni metal), evo druga je godina kako drzi!
[ ilkebgd @ 12.10.2006. 20:52 ] @
Ja sam čuo od par ljudi da nikako ne treba sipati aditiv.. zapuši i gde treba i gde ne treba i auto počne da se pregreva... bar je tako bilo u njihovim slučajevima nakon sipanja aditiva. kažu da je aditiv predviđen kao jednokratno rešenje, na auto putu ti procuri hladnjak, sipaš aditiv odvučeš se do majstora i to je to, a ne da voziš godinama tako..

no evo bamboocha ima pozitivna iskustva, pa ti proceni šta ćeš da radiš :-)
[ HoT_Steppa @ 12.10.2006. 21:25 ] @
Bolje ustanovi gde tacno pusta. Ugrej motor i prati, sigurno ces da nadjes, zategni shelne, vidi da li su ti sva creva cela.
[ bamboocha @ 12.10.2006. 21:41 ] @
Ja se stvarno izvinjavam sto sam dao kratak odgovor.

Kod mene je star auto, pa tako da nisam ni mario ako se nesto desi,
ti se ipak posavetuj sa nekim mehanicarem. Kao sto ilke rece, mozda zaptiva i gde treba i gde netreba.
Mada iskreno od tada nikakvih problema sa hladjenjem i temperaturom nisam imao.
Pozdrav!
[ indicator1 @ 13.10.2006. 15:22 ] @
Mythbustersi su uspeli da zapuse hladnjak sa obicnim jajetom, eto ti teme za razmisljanje.
[ ilkebgd @ 13.10.2006. 17:04 ] @
Ma to su sve privremena rešenja iz nužde, treba da ide da zakrpi hladnjak ili da ga zameni... a što se tiče tih nužnih rešenja evo recimo mom komšiji procureo rezervoar benzina i on lepo zapušio opušteno najobičnijom žvakom tačnije zalepio preko rupe gde je curelo 2-3 žvake... i evo još tako vozi auto
[ cicovic @ 13.10.2006. 20:35 ] @
Znam za jos jednu varijantu (naravno ne pozitivnu ali istinitu). Znam ljude koji su za probusen hladnjak na traktoru, u nuzdi, skuvali gustu kafu, pa onaj gusti "trek" sipali u hladnjak. Neverovatno, ali uspelo je. Doduse, cetiri godine kasnije, kada su otvarali motor tog traktora da bi uradili generalnu, veliki problem je bilo uklanjanje tragova kafe u kanalima hladjenja...
[ Jan Makan @ 16.10.2006. 18:13 ] @
Ubedljivo najbolje sredstvo za privremeno rešenje je laneno brašno,neverovatno kakve rupe može da zakrpi,drugu na traktoru
puko zimi blok motor (IMT 560) i brašno zatvorilo rupu ali ako sva ta sredstva tako dobro zatvaraju rupe zaključite sami šta rade
sa kanalima za hladjenje?
Na mom autu je puko grejač kabine,mi ga zakrpili on procuri ponovo pa sam poručio nov (čekao 20 dana da stigne iz Belgije) i
ugradio nov a auto na čep izbacuje antifriz? Na kraju smo ustanovili da je greška u Termostatu i Termodavaču koji su pogrešno
radili i davali kompijuteru pogrešne parametre pa se radna temperatura podigla a samim tim i pritisak u hladnjaku i grejaču
kabine i naravno to što je bilo najslabije to je popustilo.
E šta sam ovim hteo da kažem ako procuri sistem za hladjenje nemora da znači da ako se zakrpi rupa da je problem rešen,
ja sam moj problem za sada rešio a vaš se nadam da je jednostavniji.