[ Aleksandar Marković @ 24.10.2006. 21:17 ] @
Ministarstvo trgovine, turizma i usluga i Tursitička organizacija Srbije postigli su sporazum sa CNN-om o reklamiranju na toj televiziji. CNN je dobio materijal na osnovu kojeg će napraviti reklamu o turizmu Srbije u trajanju od oko 45 sekundi, koja će se pre emitovanja dostaviti u Srbiju resornom ministarstvu kako bi se odobrio reklamni spot. Spot koji će predstaviti Srbiju kao turističku destinaciju biće emitovan oko 500 puta u udarnim terminima te televizijske kuće. Još nije bilo reči o ceni izrade spota. Slične spotove o turističkoj ponudi svojih zemalja na CNN već imaju Slovenija, Hrvatska i Makedonija.

[ag]
[ Aleksandar Marković @ 07.12.2006. 21:09 ] @
Srbija će platiti 500.000 evra za četvoromesečnu reklamnu kampanju na Si-En-Enu (CNN), čije emitovanje bi trebalo da počne za desetaka dana, izjavio je u četvrtak srpski ministar trgovine, turizma i usluga Bojan Dimitrijević.

Na konferenciji za novinare, on je rekao da će biti emitovano ukupno 507 spotova od po 40 sekundi, a da će reklamna kampanja počneti čim bude uplaćena prva rata u iznosu od 250.000 evra.

Dimitrijević nije mogao da kaže koja je osnovna poruka reklamne kampanje, pošto još nije video spotove, ali je istakao da bi trebalo da bude "dođite u Srbiju kao turisti i kao investitori".

http://www.beta.co.yu/default....p;h=Home,sr&prikaz=1550116



[Ovu poruku je menjao Aleksandar Marković dana 07.12.2006. u 22:38 GMT+1]
[ Ciprijani @ 07.12.2006. 21:23 ] @
Neka,treba,lepo
[ ton_majstor @ 07.12.2006. 21:36 ] @
'ajde da vidimo kako će to da izgleda, ali je svejedno VRLO afirmativno i smatram da je to JAKO pametno potrošenih 500.000 e!

Pozdrav!
[ ventura @ 07.12.2006. 22:01 ] @
500,000 evra za 507 prikazivanja od po 40 sekundi je extra povoljna cena... To mu dodje 25 eur/sekund emitovanja na CNN-u... Pa jedan Pink naplaćuje 50-80 eur sekund...

[ Tyler Durden @ 07.12.2006. 22:22 ] @
Ma sta ti je CNN za jedan PINK :D

Bas me zanima koji ce motivi biti u reklami....
[ bakara @ 07.12.2006. 23:43 ] @
Pa izmedju ostalog sigurno i rusevine iz nato bombardovanja

Inace cesto razgovaram sa stranim turistima i znate cemu se cesto cude...
-kako to da beograd ima samo jednu metro stanicu?
-kako to da za 7 godina nismo rascistili rusevine od bombardovanja?
[ BigHakuna @ 08.12.2006. 07:34 ] @
Ma sta kazes cude se, a?
Pa objasni im da oni navrate na svakih 50 godina da nam ruse po Beogradu pa nas vise mrzi da cistimo za njima.
[ Tyler Durden @ 08.12.2006. 07:39 ] @
Uff, NATO bombardovanje nije tema. Suzdrzite se momci.
[ BigHakuna @ 08.12.2006. 07:42 ] @
ok.
[ johann @ 08.12.2006. 21:06 ] @
Ja imam informaciju da JEDAN SPOT KOSTA 200.000,00 USD ! a prica o 500.000,00 Eura za gomilu spotova je cista glupost. Pa samo prosle godine Nektar iz Backe Palanke je potrosio za marketing u Srbiji 2.500.000,00 Eura !

Ali nema veze koliko kosta spot na CNN-u (cena upste nije bitna) jer postoje visestruke pozitivne posledice za nas i nasu Srbiju.

Turizam
Promocija Srbije
Promena misljenja gradjana stranih zemalja o nasoj Srbiji
I.T.D.

[ vuki1 @ 09.12.2006. 05:49 ] @
sto kad stalno dobijamo za dz.
primer: http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=2688668
sa espn jedne od najgledanijih televizija, a vest je bila u udarnom terminu...

poz
[ Fuzz @ 09.12.2006. 10:36 ] @
Kakve to veze ima sa ovom temom? Mislim, mozda su vise paznje posvetili navijacu PSG-a kojeg je francuski pandur ubio pre dve nedelje...
[ boccio @ 09.12.2006. 19:17 ] @
Ma sve je to sjajno. Ali ne gradi se turizam na spotovima. Mislim, da ne bude kako se sve zivo docekuje cinicno i na noz, lepo je sto pokusavamo da napravimo imiz na CNN-u, to stoji. Ali problem nastaje kad/ako ti turisti STVARNO pocnu da dolaze :)

Pa zamislite samo nesretnog turistu koji sleti na aerodrom u surcinu, i ne zna sta ce sa sobom... izadje napolje, gleda oko sebe. Nit postoji prevoz do grada, nit neka info tabla za turiste gde i kako dalje... taxisti vuku za rukav kao u egiptu i turskoj, pritom naravno deru kozu s ledja za voznju do grada. Mislim da bi prvo trebalo uloziti 500.000 evra da se resi problem zvani "prvi kontakt sa Beogradom". U prevodu aerodrom (kao uber-javasluk i ciganija), zatim zeleznicka stanica, pa autobuska. Sistem efikasnog prevoza do centra grada, informacije turistima i posetiocima, servisi...

Pa onda tek da krenemo da trosimo pare na reklamne kampanje...
[ Tyler Durden @ 09.12.2006. 20:18 ] @
Šta kod nas ima stvarno POSEBNO zbog čega bi neki turista zaista želio i TREBAO da dođe da vidi i osjeti u Srbiji?
Ne želim da budem negativan i da umanjujem ljepotu Srbije, ali ja da sam turista ne bih dolazio ovdje. Ili bolje rečeno, bilo bi mnogo toga što bih htio da vidim prije Srbije. Običan dio zemlje ni po čemu specijalan i ja zaista ne vidim neki veliki uspjeh turizma u Srbiji.
Možda bi ovo bolje bilo shvatiti kao peglanje imidža koji postoji o nama na Zapadu radi privlačenja investicija.
[ mulaz @ 09.12.2006. 20:30 ] @
sto da ne? guca, exit, dve nove godine,... :)

pogldaj samo koliko slovenaca dodje svake nove godine u beograd... koliko turista dodje na ostale festivale

po mom misljenju vlada jos uvek veliki strah od "rata"

prosle godine pricao sam sa nekom zenom iz australije, koja je dosla u beograd (i cekala u redu za pljeskavicu). Zena kaze, da sve sto se u australiji (a ja mislim i u drugim zemljama van regiona) zna o srbiji, je par snimaka za vreme bombardovanja i rata iz 90ih. Zena je stvarno ocekivala da ce dobi u srbiju, da ce biti pucanje na sve strane, tenkovi na ulicama, sve sruseno,... (nesto otprilike sta mi danas gledamo na snimcima iz avganistana, iraka,...) i iznenadila se.

ja mislim da je ta reklamna kampanja stvarno odlicna ideja za poromociju jedne drzave, i koliko god da kostala, isplati se
[ Slobodan Miskovic @ 09.12.2006. 20:51 ] @
Citat:
Pa zamislite samo nesretnog turistu koji sleti na aerodrom u surcinu, i ne zna sta ce sa sobom... izadje napolje, gleda oko sebe. Nit postoji prevoz do grada, nit neka info tabla za turiste gde i kako dalje... taxisti vuku za rukav kao u egiptu i turskoj, pritom naravno deru kozu s ledja za voznju do grada. Mislim da bi prvo trebalo uloziti 500.000 evra da se resi problem zvani "prvi kontakt sa Beogradom". U prevodu aerodrom (kao uber-javasluk i ciganija), zatim zeleznicka stanica, pa autobuska. Sistem efikasnog prevoza do centra grada, informacije turistima i posetiocima, servisi...


To sve sto ti pricas vazi ako se turista uputi samostalno u Srbiju. Sve sto ti rekao obezbedjuju turisticke agencije preko kojih idu turisti a vecina turista iz zemalja EU polazi preko turistickih agencija.
[ ton_majstor @ 09.12.2006. 22:44 ] @
@Tyler Durden:

http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1175
http://www.serbia-tourism.org/
http://www.yuta.co.yu/sr/default.asp




Boćo, nije da je baš TOLIKO divljaštvo kao što pokušavaš da prikažeš:

[img][att_url][/img]

Ja uopšte ne mislim da smo turistički neiteresantni. Uvek postoji kategorija PRAVIH turista-istraživača, praktično avanturista. Po meni, odlazak u Dominikansku Republiku ili na Baleare predstavlja samo skup vid paradajz-turizma, tj. potrebe da se po svaku cenu ode negde gde je LEPO, TOPLO i ima plavog mora i palmi. A ako ima kafića i diskoteka, DO DŽADŽA!!!

Ovi što se voze brodom uz i niz Dunav, ili idu u banje po Srbiji ili gledaju manastire i planinare su ona prva vrsta turista, i njima Srbija apsolutno prija. Nadalje, stariji ljudi (a oni su bolje platiše) više vole mirne i sadržajne odmore, nego ludovanje po klubovima do zore. Mada, i toga ovde ima napretek...

Pozdrav!
[ DaliborP @ 10.12.2006. 21:09 ] @
Citat:
Slobodan Miskovic: To sve sto ti pricas vazi ako se turista uputi samostalno u Srbiju. Sve sto ti rekao obezbedjuju turisticke agencije preko kojih idu turisti a vecina turista iz zemalja EU polazi preko turistickih agencija.


Nisi u pravu. To vazi za destinacije tipa Tajland, Malezija, Indija i sl.
Za putovanje po Evropi a pogotovo za obilazak vecih gradova retko ko koristi usluge turistickih agencija, svi rezervisu hotel peko interneta i naravno avionske karte.
Pa mislim da niko ni za Njujork ne koristi usluge agencije. Rezervises hotel, letova koliko hoces i to je to. Simple as that, 15 min online.

Jako je bitno da prvi utisak nekom ko sleti u BG ne bude cena taxi usluge do hotela, ono je strasno.
Meni je prosli put doslo da napadnem nekoga. Dakle divlji taksisti nude usluge, panduri setaju po aerodromu, smeskaju se. Ako zovnes taxi, mislim ovaj normalni dodje za 1 minut. Ja ga pitam kako tako brzo, kaze krijemo se u sumi, ne smemo da dodjemo na aerodrom.

I tako vec godinama. Meni je to najgora stvar u Beogradu koja postoji, ali stvarno.
[ boccio @ 13.12.2006. 11:14 ] @
Citat:
DaliborP:
Jako je bitno da prvi utisak nekom ko sleti u BG ne bude cena taxi usluge do hotela, ono je strasno.
Meni je prosli put doslo da napadnem nekoga. Dakle divlji taksisti nude usluge, panduri setaju po aerodromu, smeskaju se. Ako zovnes taxi, mislim ovaj normalni dodje za 1 minut. Ja ga pitam kako tako brzo, kaze krijemo se u sumi, ne smemo da dodjemo na aerodrom.

I tako vec godinama. Meni je to najgora stvar u Beogradu koja postoji, ali stvarno.

Bas tako. To je poenta price... @tonac: znam ja da postoji linija 72 koja vozi od/do aerodroma, ali to znam JA koji zivim 30 god u beogradu, a ne neki Jozef, Andreas, Kristofer, koji je dosao recimo Lufthansom kod ortaka/na exit/da ubije 10 dana odmora/etc... Mislim, ne ocekujem ja od Beograda da prolazi sky-train kao u dizeldorfu, budimo realni, a isto smo i jako daleko od klasicnog airport rail linka kao sto ima 90% aerodroma u evropi.

Ali niko ziv ne moze da me ubedi da gradska vlast i policija ne mogu da rese onaj bezobrazluk od divljih taksista i lose organizacije prevoza prema gradu. Mislim, jedna jedina autobuska linija, na svakih pola sata... i gde to uopste pise na aerodromu :) Gde je obavestenje na stranim jezicima, time-table, bilo sta... Pa zamislite jos nekog nesretnika koji je putovao 5 sati do Beograda, napokon se izborio sa carinom i prtljagom, i onda kao slag na tortu shvati da ima jedan jedini autobus do grada koji mora da ceka pola sata... TO je ulaganje u turizam, a tek posle mogu da dodju spotovi na CNN...
[ spartak @ 13.12.2006. 12:03 ] @
Citat:
boccio:

Ali niko ziv ne moze da me ubedi da gradska vlast i policija ne mogu da rese onaj bezobrazluk od divljih taksista i lose organizacije prevoza prema gradu.


I ne treba da te ubedjuje, posto gradska vlast i policija MOGU da rese taj bezobrazluk divljih taksista. Bas u vreme onog prvenstva u kosarci koje se igralo ovde su ih pokidali. U to vreme sam stalno letuckao sve na po par dana. Svaki taksi kojim sam dosao do aerodroma je bio uredno zaustavljen od strane patrola+inspekcija tima. Pogledaju radnu dozvolu, isprave i kazu "Hvala lepo, dovidjenja".

Tadza koji me jednom vozio, kaze: "Bas mi je drago da vas vidim, steta sto vas nema ovako bez nekog posebnog razloga".
[ bakara @ 13.12.2006. 12:50 ] @
@boccio
@spartak

Istina je sve ovo sto kazete, ali nije tako samo kod nas, u svakoj drzavi vazi pravilo da se ne uzima taxi sa aerodroma i zeleznicke...
Dovoljno je pojacati gradski prevoz, i vec bi se osetilo poboljsanje...
[ DaliborP @ 13.12.2006. 15:19 ] @
Citat:
bakara:
Istina je sve ovo sto kazete, ali nije tako samo kod nas, u svakoj drzavi vazi pravilo da se ne uzima taxi sa aerodroma i zeleznicke...
Dovoljno je pojacati gradski prevoz, i vec bi se osetilo poboljsanje...


Pazi, svuda mozes da naletis na taksistu koji ce da te zavrne.
Ovde se prica o organizovanoj kradji grupe nelegalnih, neregistrovanih taksista koji su JEDINA taxi opcija na BG aerodromu.
Dakle nije stvar sto te jednom neko zavrne, vec sto ti ljudi otvoreno kradu a da niko nece prstom da mrdne iz vlasti ili policije.

Zar uopste treba neko da pravda te lopove ovde?
[ Slobodan Miskovic @ 13.12.2006. 16:10 ] @
Jos jednom se pokazala stara i neverovatno ruzna osobina vecina naroda koji zivi u Srbiji, tema je reklamiranje Srbije na CNN-u ali posto tome nije mogla da se nadje nijedna zamerka neki su ovde poceli da izvlace lose primere iz drustva koji nemaju veze sa temom da bi se popljuckalo malo. Takvi ljudi nikada nece biti zadovoljni i uvek ce biti ostrasceni u kritikovanju i negodovanju prema zemlji u kojoj zive tako da svaka diskusija sa takvim ljudima nema nikakvog smisla...

Sto se tice taksija i razmih primedbi na lose nacine transporta kada neki malo proputuju po svetu videce da je svuda tako. Primer koji cu sada reci sam imao prilike da osetim licno prilikom posete Parizu. kao jedan od najposecenijih turistickih destinacija ucinilo mi se pre dolaska da cu u Parizu imati punu zainteresovanost i paynju domacina ali avaj na zel. stanici niko u info korneru nije govorio engleski, ali bukvalno cak nisu ni pokusali da mi pomognu, taksija nije nigde bilo takodje ni bilo kakvog obavestenja o kretanju gradskog prevoza ili nacina da se sa zeleznicke stanice stigne u odredjeni deo grada, isto vazi i za Rim i aeodrom Fiumincino gde je jedini plus sto su se domacini potrudili da nekako na losem engleskom objasne gde treba ici da bi se uhvatio metro za Rim.


Citat:
koji je dosao recimo Lufthansom kod ortaka/na exit/da ubije 10 dana odmora/etc..


Valjda ce ga taj ortak sacekati... Uopste jel mozes da zamislis da jedan Englez ili Italijan dodje u Beograd tako sto ce da sedne u avion i doputuje bez da se raspita o nacinu transporta do centra ili bez da nekoga u Beogradu zna da ga saceka... Pa vecina ljudi koji dolaze u Srbiju su poslovni ljudi koje partneri iz Srbije docekaju a to malo turista sto dolazi dolazi organizovano preko agencija...
[ Ivan Dimkovic @ 13.12.2006. 16:27 ] @
Znam da je ovo off-topic, i da zaista nema veze sa jako dobrom i pozitivnom vescu da cemo biti reklamirani na CNN-u.

Ali moram da odgovorim Slobodanu :)

Citat:

Sto se tice taksija i razmih primedbi na lose nacine transporta kada neki malo proputuju po svetu videce da je svuda tako. Primer koji cu sada reci sam imao prilike da osetim licno prilikom posete Parizu. kao jedan od najposecenijih turistickih destinacija ucinilo mi se pre dolaska da cu u Parizu imati punu zainteresovanost i paynju domacina ali avaj na zel. stanici niko u info korneru nije govorio engleski


Zemlje u kojima su taksisti pokusali da me orobe:

Srbija, Francuska (Strazbur), Italija (Rim), Danska (vozio me je nas taksista!)

Zemlje u kojima nisam doziveo da taksisti kradu (mozda ih i ima, al se meni nije desilo)

Nemacka, UK (ne znam za one neregistrovane), Svedska, USA, Holandija, Tajvan, Kina, Turska, Indonezija, Tajland, u Tajvanu pokusavaju sa limuzinom na aerodromu tipa za 30 EUR, ali mozes da ih od*ebes... itd.... itd....

Zemlje za koje sam cuo da imaju lopine

Grcka, Rusija

Ali jedno je sigurno - Srbija je jedina zemlja u kojoj sam bio u kojoj svakodnevno i bez problema operise organizovani kartel taksi lopova uz precutnu podrsku aerodroma (i ne samo to - legalni i ne smeju!! da pridju tom aerodromu!!!) - mozda u svakoj od ovih gore navedenih a i drugih zemalja mozete da naletite na lopova taksistu ako bas nemate srece - ali zaista nisam video zemlju u kojoj su u arrival-zoni glavnog aerodroma potpuno tolerisani ilegalci jos sa karticama "taxi" zakacenim za jakne (dakle, kad si stranac naravno da ces njima da se obratis).

Mislim, jbt...
[ boccio @ 13.12.2006. 16:30 ] @
Citat:
Slobodan Miskovic: Jos jednom se pokazala stara i neverovatno ruzna osobina vecina naroda koji zivi u Srbiji, tema je reklamiranje Srbije na CNN-u ali posto tome nije mogla da se nadje nijedna zamerka neki su ovde poceli da izvlace lose primere iz drustva koji nemaju veze sa temom da bi se popljuckalo malo. Takvi ljudi nikada nece biti zadovoljni i uvek ce biti ostrasceni u kritikovanju i negodovanju prema zemlji u kojoj zive tako da svaka diskusija sa takvim ljudima nema nikakvog smisla...

Cekaj, pa ti si prvi koji u onoj drugoj temi pljuje po exitu, koji je trenutno najpoznatiji srpski brend? I ti mi pricas o kritikovanju i negodovanju prema zemlji u kojoj zivimo :)

Drugo, pogledaj malo bolje komentare. Ne teraj me da citiram sam sebe iz prethodnih poruka, nema smisla. Poenta price je da je krajnje pozitivno sto se stvara imidz Srbije u svetu, ali da bi isto tako bilo bitno da se pobrine o "prvom kontaktu" stranaca sa Srbijom. Jer dzaba lepa reklama kad neko dodje i prvi utisak mu bude jaaaako negativan.

A te price "ako neko vec dolazi, pa neko ce ga vec sacekati" jednostavno nemaju smisla. Tako se radi u Nigeriji, verovatno... Da mora neko da te doceka da bi se snasao u zemlji.

[ DaliborP @ 13.12.2006. 16:34 ] @
@Slobodan Miskovic

Ne shvatam tvoju potrebu da stalno kontriras nekom makar cinjenice glasno i jasno govorile protiv tvojih reci.
[ Fuzz @ 13.12.2006. 17:07 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic
Ali jedno je sigurno - Srbija je jedina zemlja u kojoj sam bio u kojoj svakodnevno i bez problema operise organizovani kartel taksi lopova uz precutnu podrsku aerodroma (i ne samo to - legalni i ne smeju!! da pridju tom aerodromu!!!) - mozda u svakoj od ovih gore navedenih a i drugih zemalja mozete da naletite na lopova taksistu ako bas nemate srece - ali zaista nisam video zemlju u kojoj su u arrival-zoni glavnog aerodroma potpuno tolerisani ilegalci jos sa karticama "taxi" zakacenim za jakne (dakle, kad si stranac naravno da ces njima da se obratis).
Mislim, jbt...


Vidim, nisi bio u Tivtu :)
Ali dobro, definitivno se radi o ekstremno navalentnim otimacima. Iako sam ja i sa njima (u BG-u) uspevao da se dogovorim da me voze u NS npr. za dogovorenu fer fiksnu sumu. Doduse, prvo sam lika morao oterati u k... i reci mu da ako nece da vozi za te pare, nek onda sedi ispred aerodroma i bleji. Naravno da prosecan turista nije pripremljen za poduzimanje ovakvih koraka.
[ Ivan Dimkovic @ 13.12.2006. 17:23 ] @
A da... nezavisnu Crnu Goru sam zaboravio - da, i u Tivtu :-)
[ ventura @ 13.12.2006. 17:28 ] @
Citat:
Fuzz: Vidim, nisi bio u Tivtu :)


Pa u Tivtu se bar dogovoriš unapred koliko će prevoz da te košta... Za vreme sezone obično traže 20-25 evra po vožnji, mada su mene uvek pristajali da voze za 10 evra...
[ Slobodan Miskovic @ 13.12.2006. 17:58 ] @
Citat:
Cekaj, pa ti si prvi koji u onoj drugoj temi pljuje po exitu, koji je trenutno najpoznatiji srpski brend?


NIsam pljuvao, jednostavno sam rekao da je protiv zakona prodavati uslugu za koju nemas specifikaciju ili sadrzaj. Dva zakona prekrsena (Zakon o zastiti potrosaca i Zakon o oglasavanju) pa me proglasili baba serom.
Btw, ako je za tebe EXIT najpoznatiji srpski brend onda stvarno imas problema za precepcijom stvarnosti. ;)


Citat:
ali da bi isto tako bilo bitno da se pobrine o "prvom kontaktu" stranaca sa Srbijom. Jer dzaba lepa reklama kad neko dodje i prvi utisak mu bude jaaaako negativan.


Khm dosta ljudi sam upoznao koji su dosli u Srbiju prvi put i niko, apsolutno niko nije imao nijednu zamerku u vezi sa tim sto ti pricas... Pa to je uobicajno u celom svetu...

Citat:
A te price "ako neko vec dolazi, pa neko ce ga vec sacekati" jednostavno nemaju smisla. Tako se radi u Nigeriji, verovatno... Da mora neko da te doceka da bi se snasao u zemlji.


Zasto nemaju smisla? Koji je smisao putovanja bez plana osim ako nisi avanturista a onda ti zamerke na stvari koje si ti ukazao nece smetati...

Citat:
Ne shvatam tvoju potrebu da stalno kontriras nekom makar cinjenice glasno i jasno govorile protiv tvojih reci.



Koje cinjenice i sta to kontriram...? Btw nijednom nisam rekao da u Srbiji nema taxista koji pokusavaju da pljackaju turiste, toga ima svuda i u svakoj zemlji nego sam ukazao na to da to nije topic ove teme i da to nije uospte tako lose koliko neki hoce da predstave. Sumnjam da je Ivan stvorio lose misljenje o Italiji, Francuskoj i Danskoj zato sto su pokusali taxisti da ga oderu...kao sto ni ja nisam lose mislio o Francuskoj, Italiji i Svajcarskoj...



[ DaliborP @ 13.12.2006. 18:09 ] @
Citat:
Slobodan Miskovic: Koje cinjenice i sta to kontriram...? Btw nijednom nisam rekao da u Srbiji nema taxista koji pokusavaju da pljackaju turiste, toga ima svuda i u svakoj zemlji nego sam ukazao na to da to nije topic ove teme i da to nije uospte tako lose koliko neki hoce da predstave. Sumnjam da je Ivan stvorio lose misljenje o Italiji, Francuskoj i Danskoj zato sto su pokusali taxisti da ga oderu...kao sto ni ja nisam lose mislio o Francuskoj, Italiji i Svajcarskoj...


Ti uporno dalje pricas svoju pricu. Dakle vise puta su objasnjenje te razlike izmedju pojedinacnog slucaja u Rimu, Parizu ili gde vec ili kompletne lopovske organizacije taksista na BG aerodromu. Ne citas komentare, sta je u pitanju?

Ne znam koji problem imas da to priznas i prihvatis. Kao sto rekoh, kontriras stalno.
Imas obicaj da postujes nesto, iskritikujes sve, onda ti svi odgovore i pokazu kako nisi u pravu, onda te nema par dana pa se ponovo pojavis sa istom pricom, ne obaziruci se na prethodne postove.

Budi malo korektniji u diskutovanju.
[ Slobodan Miskovic @ 13.12.2006. 18:25 ] @
Citat:
kompletne lopovske organizacije taksista na BG aerodromu. Ne citas komentare, sta je u pitanju?


Pazi to sto je vas 2-3 to reklo uopste ne znaci da je to ''kompletna lopovska organizacija''...mislim u kom svetu zivis, svuda je tako, ako si putovao znas. Sedi u taxi na bilo kom Evrposkom aeodromu i vidi koliko ce ti naplatiti, a onda sedi u gradski taxi i vidi koliko ce ti naplatiti, neko to naziva razlika u ceni a neko pljacka...

Citat:
Ne znam koji problem imas da to priznas i prihvatis. Kao sto rekoh, kontriras stalno.


NIko ne kontrira, samo kazem da to sto vi nazivate lopovsko udruzenje i za sta se drzite niste nigde argumentovali, ja sam licno isao dosta puta sa bgd aeodroma i tamo je lepo napisano koliko kosta prosecno voznja od aerodroma do centra Beograda, ne vidim u cemu je problem? Jednom sam isao taxijem od aerodroma do centra i kostalo je cca 10 evra sto uopste nije puno u odnosu na druge evropske gradove...

Citat:
Imas obicaj da postujes nesto, iskritikujes sve, onda ti svi odgovore i pokazu kako nisi u pravu, onda te nema par dana pa se ponovo pojavis sa istom pricom, ne obaziruci se na prethodne postove.


Napisana rec nije nista do napisana rec, samo argumentovana diskusija vodi necemu. Voleo bi da mi kazes gde sam to nekoga kritikovao bez argumenata ;)

Citat:
Budi malo korektniji u diskutovanju.


Cini mi se da je to tvoj problem jer tvoja diskusija nema nista konkretno u sebi osim konkretne namere da mene proglasis nekonkretnim. ;)
[ DaliborP @ 13.12.2006. 18:29 ] @
Citat:
Slobodan Miskovic: Cini mi se da je to tvoj problem jer tvoja diskusija nema nista konkretno u sebi osim konkretne namere da mene proglasis nekonkretnim. ;)


korektniji, ne konkretniji.

Ok, shvatio sam sve. Povlacim se. Dugo mi je trebalo.
[ Ivan Dimkovic @ 13.12.2006. 18:32 ] @
Citat:

Pazi to sto je vas 2-3 to reklo uopste ne znaci da je to ''kompletna lopovska organizacija''...mislim u kom svetu zivis, svuda je tako, ako si putovao znas. Sedi u taxi na bilo kom Evrposkom aeodromu i vidi koliko ce ti naplatiti, a onda sedi u gradski taxi i vidi koliko ce ti naplatiti, neko to naziva razlika u ceni a neko pljacka...


Jel ti to zezas, ili?

Airport surcharge je u svim civilizovanim zemljama 1-2$/EUR, vidno istaknuto u cenovniku + ostatak naravno na taksimetar - u Srbiji (i Crnoj Gori) je "Airport Surcharge" 2-3 puta veca cena od cene u gradu - kako se pogodis, ili koliko si uporan. Ta cena naravno nema veze sa napisanom zvanicnom cenom po kilometru, a nisam primetio da hoce da voze na taksimetar u propisanoj tarifi, sto im inace zakon nalaze??

Ovaj... i naravno da je to lopovska organizacija jer:

* Se otvoreno tolerise od strane uprave aerodroma
* Jer se klijenti stavljaju pred svrsen cin (taksisti koji voze na taksimetar ne smeju da pridju zgradi)
* Jer se obmanjuju stranci i domaci koji su neupuceni u cene

Sasvim dovoljno.

[ Slobodan Miskovic @ 13.12.2006. 18:33 ] @
Uh sorry, nisam obratio paznju ;)

Nema potrebe za povlacenjem, nismo u ratu ;)

btw:

http://www.airport-belgrade.co.yu/code/navigate.php?Id=43

Citat:
Beogradski taxi
Adresa: Milutina Milankovića 4
Tel: (+381 11) 9801
Web site: www.beogradski-taxi.com
Vreme putovanja: 20 min.
700 dinara iz bilo kojeg dela grada do Aerodroma "Nikola Tesla" Beograd
[ Ivan Dimkovic @ 13.12.2006. 18:37 ] @
Ne znam koliko si puta na LYBE-u, ali - toga (liste telefona taksi sluzbi), ovaj, nema na izlazu iz carinske zone.... A zaista ne znam puno ljudi koji proveravaju sajt aerodroma zemlje u koju idu... obicno se ocekuje da su te usluge deo aerodroma... bar za evropske zemlje :)

I zasto bi neko normalan, ko putuje u normalnu evropsku zemlju, pretpostavljao da vlasti na aerodromu saradjuju sa kriminalnim taksi kartelom?! Mislim... ajde da putujes u Nigeriju, ali... :)
[ boccio @ 14.12.2006. 09:05 ] @
Stella, bez ljutnje ali tvoji postovi me podsecaju na ex-Dnevnik 2 RTS-a. Znaci potpuno paralelna realnost... Da ne znam drugacije, pomislio bih da nikad nisi bio na BG aerodromu... Ali bas zato mi je cudno zasto uporno forsiras svoju pricu koja vezu s vezom nema. Dajes neke linkove, pricas o par divljih taksista (wtf?), mislim zasto to radis? S kojom poentom? U cemu je tvoj problem? Necu vise da se upustam u diskusiju, receno je apsolutno sve sto treba da bude receno a ti ako i dalje hoces da tvrdis da je nasa taxi sluzba (ako to tako uopste moze da se nazove) na aerodromu normalna kao i u drugim zemljama, ok...tvrdi i dalje...
Citat:

Sumnjam da je Ivan stvorio lose misljenje o Italiji, Francuskoj i Danskoj zato sto su pokusali taxisti da ga oderu...

Opet tvoja zamena teza. U skoro svakoj zemlji postoji taxista koji ce da pokusa da te odere, ali ako ti ne vidis razliku izmedju toga, i nepostojanja PRAVE taxi stanice na aerodromu (potpuno nebitno da li to kostalo 10 ili 100 evra), onda nemam sta vise da dodam. Inace, kad vec spominjes Dansku... evo ti u attachmentu aerodrom u Kopenhagenu, slikao sam ovo pre 3 nedelje... ne znam zasto valjda mi bilo simpaticno jer sam se odmah setio Surcina :) Uredna taxi stanica, ulazis u prvi slobodan (koji se vec vidno namestio, otvorio gepek, etc...). Inace, taksista tu najnormalnije ukuca destinaciju u mali board kompjuter, i tacno znas (po regionu gde ides) koliko te izlazi voznja... Da ne spominjem da na kraju dobijes bez problema (fiskalni) racun.

Jel problem da to postoji na Surcinu? Sta, trebaju mozda neke kapitalne investicije da se okaci tabla "TAXI STATION" i da normalni taksisti koji voze na taksimetar stoje u redu i cekaju?
[ Ivan Dimkovic @ 14.12.2006. 09:13 ] @
Interesantna je i ta razlika izmedju stavova - naime, gde god da sam video nekog lopova taxistu po svetu, to je obicno bio neki covpa koji se uprpi ako krenes da se svadjas (murija ih bas ne voli, jel...) - svakako van bilo kakvog sistema ili organizacije.

U Srbiji ta ekipa na aerodromu ima stav kao da je to njima, eto, zagarantovano (Sta? Mnogo ti 30 evra do grada... ma iiiidi bre, znas koliko je benzin?!? Bezi bre necu da te vozim) - sto je totalno nadrealno - + taj bocciov komentar da to uopste i nije legalna taxi stanica, vec ilegalni tal panduracije (koja sikanira legalne taksiste), aerodromske sluzbe (koja pusta te dripce u svoju zgradu) i tih dripaca koji sebe nazivaju taksistima.

To su beskonacno sitne stvari koje drzava moze da promeni za 24h - na zalost, to samo pokazuje koliko se nema volje za promenom nekih vrlo ruznih stvari - i ni 10000 reklama na CNN-u to ne moze da promeni :( I, fuck, nisu potrebne nikakve "kapitalne investicije", niti je u pitanju zavera zapada protiv naseg razvoja :)
[ boccio @ 14.12.2006. 09:14 ] @
Citat:
Slobodan Miskovic: Btw, ako je za tebe EXIT najpoznatiji srpski brend onda stvarno imas problema za precepcijom stvarnosti. ;)

Pa ne znam, ali van granica ove zemlje se u poslednjih par godina za nas vezuje samo Exit... Naravno, Karadzic, Mladic i Seselj excluded :) Jedina reklama i spot koji se o Srbiji emituje van granica je upravo za Exit... Jedini masovniji nalet stranaca u zemlju je za vreme Exita... Jebiga, ko nam kriv kad su nam bitnije krive drine od toga da patentiramo sljivovicu pa to sad NIJE srpski brend.

A ako ti mislis da imam problema sa percepcijom stvarnosti slobodno mi navedi sta je to srpsko poznatije od Exita van granica nase zemlje. Osim Seselja :) Da nije mozda Knjaz Milos, ili Yugo? :)
[ DaliborP @ 14.12.2006. 09:34 ] @
Da ostavimo na stranu tu suludu pricu o dokazivanju vec dokazanog, nego jel neko gledao tu reklamu? Sta se reklamira tu tacno? Da nema mozda na youtube?

[ ton_majstor @ 14.12.2006. 10:33 ] @
Citat:
Inace, taksista tu najnormalnije ukuca destinaciju u mali board kompjuter, i tacno znas (po regionu gde ides) koliko te izlazi voznja... Da ne spominjem da na kraju dobijes bez problema (fiskalni) racun.


Uf, ovo je "Star Wars" za naše alave krimose! Evo čitam da u Grčkoj... u Atini obučavaju oko 5000 taksista LEPOM ponašanju! Bonton i slično. Znači, ja bih to uredno kategorisao prema stepenu geografske širine, što je ŠIRE i toplije, veća korupcija i lopovluk! Jel' ste bili u Egiptu i zvali taksi? Sreća da sam "turčin" po izgledu, ne bih baš ovde kuckao sada opušteno...

ontopic, video sam inserte... mnogo lepo izgledaju ti spotovi.

Pozdrav!

[ DjoleReject @ 14.12.2006. 13:13 ] @
U Egiptu, cini mi se, i ne postoji institucija taximetra. Ti setas ulicom, a lik prolazi u taxiju i krene da urla na tebe: "Need ride!?". Onda ti pridjes i pitas koliko bi kostalo do tog i tog mesta. Onda on kaze 20 evra. Onda ti uvredjeno odstupis i kazes mu da je lopov i da ne bi usao u njegov taxi ni da ti plati 20 evra i nastavis peske. U tom trenutku dobijas izuzetnu psihicku nadmoc, jer ti setas nonsalantno, a on se polako vozi pored tebe i izgovara sve manje i manje cifre. Kad stigne na 8 evra, lepo mu kazes da si prosli put tu istu destinaciju presao za 4 evra i on skoro placuci za decom koja danas nece dobiti veceru zbog tvog cicijasenja kaze "ajde ulazi...".

E sad ovo moze biti cak i zabavno kad si u nekoj egzoticnoj zemlji, ali ja bih za svoju zeleo nesto sasvim drugacije...
[ Fuzz @ 14.12.2006. 14:02 ] @
Ja sam se po Kairu vozao za dolar, dva...
Ali kod njih je sve na tom principu. On ti trazi zilion, ti mu da ponudis jedan i nadjete se na dva.
[ bakara @ 14.12.2006. 14:43 ] @
Haha...na kraju cemo doci do zakljucka da ti divlji taxisti i nisu tako losi...za one sto umeju da se cenkaju
[ ton_majstor @ 14.12.2006. 17:56 ] @
Đolereject, jesi ti to mene gledao iz prikrajka!?

Baš tako. S tim da sam ja izbacio nekoliko sentenci na mom jako lošem arapskom, pa je čovek valjda pomislio da sam Izraelac ili Libijac!

Oni su sjajni trgovci! Podsetilo me na one crtaće gde Pera Detlić u muci vadi slike žene i dece, a ono sve jedno drugom do ušiju!

ontopic: kada se ponovo uvede vožnja brodom Dunavom do Đerdapa ja ću se JAAAKO radovati!

Pozdrav!
[ Fuzz @ 14.12.2006. 18:36 ] @
Kam flus, a Majstore :)
[ milke @ 17.12.2006. 22:22 ] @
Citat:
vuki1: sto kad stalno dobijamo za dz.
primer: http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=2688668
sa espn jedne od najgledanijih televizija, a vest je bila u udarnom terminu...

poz
Jeste OT, ali nisam izdržao:

http://www.youtube.com/results...icks%2Bfight&search=Search

Na nba.com, naravno, nema ništa.
[ Miloje Sekulic @ 22.12.2006. 06:42 ] @
Citat:
nego jel neko gledao tu reklamu? Sta se reklamira tu tacno


Ako je suditi po ovome:

Takođe, u mnogim novinama dat je oglas u kome je u prvom planu premijer Vojislav Koštunica, koji glasa na referendumu za novi ustav.

Tako se, kroz oglase u mnogim novinama, poput uticajnog Vašington posta, već nekoliko meseci američka javnost upoznaje sa političkim i ekonomskim napretkom Srbije.

Takvo rešenje savetovali su američki eksperti, kaže Dejan Mihajlov, sekretar Vlade Srbije.

"Njihova je ideja da se kampanja zove Nova Srbija i oni su smatrali da je donošenje ustava važno za život svake države, a naročito za državu koja je posle šest godina tranzicije dobila novi ustav", rekao je Mihajlov za B92.


ceo tekst
http://www.b92.net/info/vesti/..._category=11&nav_id=224146

Miloje
[ ton_majstor @ 22.12.2006. 09:17 ] @
Onda to i nije baš reklama za turizam...

Pozdrav!
[ WOW @ 09.01.2007. 17:50 ] @
Kreću spotovi na CNN-u

16:59 | Izvor: Beta
Beograd -- Reklamni spot o turističkoj ponudi Srbije biće premijerno prikazan sutra (10. januara 2007) u 7.40 časova po srednjeevropskom vremenu u emisiji "CNN Today".


http://www.b92.net/biz/vesti/s...01&dd=09&nav_id=226916
[ Dragan Varagic @ 09.01.2007. 17:56 ] @
Guče nema na CNN-u

Na spotu turističke ponude Srbije nema Guče i Exit-a.

Vest da u spotovima turističke ponude Srbije, koji se ovih dana već prikazuju na TV mreži CNN, neće biti ponuda Sabora trubača u Guči, najveće turističke manifestacije u zemlji, šokirala je ovdašnju javnost. Meštani ove varošice se pitaju kako je moguće da manifestacija, koja je u prošlogodišnjoj anketi u Engleskoj proglašena za najveću feštu na svetu, čak i ispred karnevala u Riju, ne bude među turističkim destinacijama koje se preporučuju strancima.

http://www.mysurfer.biz/vesti/guce-nema-na-cnn-u-1-126
[ ton_majstor @ 09.01.2007. 19:16 ] @
Pa to valjda da se ne raduju ni krajnji desničari, niti krajnji liberali!

Oba "festivala" (vašara-panađura) mi idu na živce, ali ipak to voli i posećuje previše ljudi da bi se ovako ignorisalo...

Pozdrav!
[ Slobodan Miskovic @ 09.01.2007. 19:53 ] @
BTW zasto bi drzava i svi njeni gradjani brendirali i reklamirali neciji privatni biznis?
[ Davor Vlajkovic @ 09.01.2007. 19:57 ] @
Citat:
Slobodan Miskovic: BTW zasto bi drzava i svi njeni gradjani brendirali i reklamirali neciji privatni biznis?

Možda zato što to donosi $$$ i državi i 'zlim privatnicima' koji su takođe njeni građani? I Guča i Exit dovlače lep broj turista koji ovde troše pare, i svima lepo ;)
[ Slobodan Miskovic @ 09.01.2007. 19:59 ] @
Aha, nice, a ko odlucuje koji ce "zli privatnici" dobiti free reklamu na CNN-u? Pardon nije free, da preformulisem ko odlucuje kome ce gradjani Srbije placati razvijanje privtnog biznisa :)

Zasto nisu reklamirali Zajecarsku gitarijadu, Dane piwa u Zrenjaninu, Berbanske dane na Palicu....itd...koji uopste nisu neciji privatni biznis nego ih organizuju gradovi i opstine...
[ Davor Vlajkovic @ 09.01.2007. 20:07 ] @
Vidi, Slobo, tebi niko ne brani da objaviš ovde listu nekih drugih manifestacija koje se periodično dešavaju po Srbiji i daš nam do znanja koliko Srbija ubire inostranih para od toga. U nedostatku tih podataka, ja ću da branim jedino Guču i Exit...
[ Slobodan Miskovic @ 09.01.2007. 22:04 ] @
Ako mi das jedan jedini prmer da je neka drzava reklamirala privatnu firmu za free u svetu javno cu se izvinuti svima koji misle da je Exit trebao da bude reklamiran u sklopu kampanje za reklamiranje Srbije.
[ ctrl alt del @ 10.01.2007. 08:01 ] @
Jel neko najzad video spot? Maltretiram sebe da odgledam CNN kad god stignem i još ga nisam ulovio. Ranije sam samo prilikom šetanja kanala uspevao da po nekoliko puta vidim spotove CRO i CG.
[ dalibord5 @ 10.01.2007. 08:24 ] @
Malopre sam video spot na RTS-u.
Ne znam...nekako mi je tanak.
Ili nemamo prrirodnih lepota koje bi prikazali,mada znam hiljade mesta koje koji su mogli biti u spotu,a nisu.
Nema Kalemegdana,Golubacke tvrdjave,Smedereva,Sokograda...nema Djerdapa,PObednika...nisam video nijedan simbol prpoznatljivosti Srbije.
I da...ovo je turisticki spot.
Guca i Exit su najveci turisticki aduti Srbije danas.
Odakle,onda,prica da je to nesto privatno i da ne bi trebalo biti prikazivano u reklamnom spotu?
[ ckojam @ 10.01.2007. 08:26 ] @
RTS ga je postavio: http://www.rts.co.yu/jedna_vest.asp?IDNews=173383

[Ovu poruku je menjao ckojam dana 10.01.2007. u 09:42 GMT+1]
[ DaliborP @ 10.01.2007. 09:27 ] @
Upravo pogledah spot.
Ne mogu da se otmem utisku da nista nije prikazano u spotu. Par jezera, brda, crkve i neki voz.
Moments to remember?? Ovakvi prizori mogu da se vide sa svakoj drugoj reklami.

Prosecno. Bas sam razocaran, ocekivao sam puno vise. :(
[ Slobodan Miskovic @ 10.01.2007. 10:02 ] @
Citat:
Odakle,onda,prica da je to nesto privatno i da ne bi trebalo biti prikazivano u reklamnom spotu?


Zato sto jeste privatno i zato sto se na EXIT-u naplacuje ulaz a profit ide fizickim licima koji vode EXIT a ne drzavi. ne postoji nijedan jedini razlog da se EXIT pojavi na spotu. Jedino su mogli da prikazu splavove, i zurke a ali ne explicitno da reklamiraju odredjenu manifestaciju koju organizuje privatna firma.
[ ton_majstor @ 10.01.2007. 11:29 ] @
Jel' može neko da uploaduje taj spot-spotove na neki drugi sajt ili drugi format... meni ne uspeva da to skinem-vidim.

Pozdrav!
[ DaliborP @ 10.01.2007. 11:48 ] @
Citat:
ton_majstor: Jel' može neko da uploaduje taj spot-spotove na neki drugi sajt ili drugi format... meni ne uspeva da to skinem-vidim.

Pozdrav!


http://www.mreza.de/cnn_serbia.wmv
[ WOW @ 10.01.2007. 11:48 ] @
E ljudi video sam danas spot... pa skroz je glupo samo neko drvece, voda, priroda i manastiri... sve sto ima i u svakoj drugoj drzavi.
...isto lose je sto nema nikakvih reci samo muzika u pozadini, makar da se kaze srbija i onaj moto bilo bi upecatljivije... da nisam cekao da vidim spot (da nije spot srbije) ne bi ga ni primetio. Isto i neka web adresa je mogla da tu bude stavljena... sve u svemu bacanje para
[ Tyler Durden @ 10.01.2007. 11:52 ] @
Citat:
DaliborP: Upravo pogledah spot.
Ne mogu da se otmem utisku da nista nije prikazano u spotu. Par jezera, brda, crkve i neki voz.
Moments to remember?? Ovakvi prizori mogu da se vide sa svakoj drugoj reklami.

Prosecno. Bas sam razocaran, ocekivao sam puno vise. :(


Ne znam šta su ljudi očekivali. Srbija jeste lijepa, ali ništa da padneš na dupe. Ja nisam gledao spot tako da ne znam kako to sve izgleda i šta je ubačeno, ali šta biste vi stavili?
Kalemegdan? Pobednik? Pa mislim to je najobičniji kip...

Čuo sam da je kod Sokobanje ona neka planina izuzetno lijepa..?
[ DaliborP @ 10.01.2007. 11:54 ] @
Citat:
Tyler Durden: Ne znam šta su ljudi očekivali. Srbija jeste lijepa, ali ništa da padneš na dupe. Ja nisam gledao spot tako da ne znam kako to sve izgleda i šta je ubačeno, ali šta biste vi stavili?
Kalemegdan? Pobednik? Pa mislim to je najobičniji kip...

Čuo sam da je kod Sokobanje ona neka planina izuzetno lijepa..?


Pogledaj spot pa komentarisi.
A usput pogledaj spot za npr Tursku ili Jermeniju pa usporedi kvalitet.
[ Mikky @ 10.01.2007. 11:58 ] @
Citat:
Slobodan Miskovic: Zato sto jeste privatno i zato sto se na EXIT-u naplacuje ulaz a profit ide fizickim licima koji vode EXIT a ne drzavi. ne postoji nijedan jedini razlog da se EXIT pojavi na spotu. Jedino su mogli da prikazu splavove, i zurke a ali ne explicitno da reklamiraju odredjenu manifestaciju koju organizuje privatna firma.


Nije mi jasno da li stvarno ne razumes neke stvari ili uvek volis da pravis kontra-stav ali ajde ovako:
Ako neka privatna firma posluje a od toga drzava ima interes, zasto onda drzava ne bi reklamirala to? Ako ti zaradjujes od necega sto ja radim nesto da li bi ti mene reklamirao? Odgovor na pitanje ko ce da odluci koja firma ce dobiti mesto u spotu je jednostavno - ona koja donosi najvise para drzavi.
Uzmimo npr da USA pravi neki slican spot, sta bi oni stavili u njega kad je tamo sve privatizovano? Diznilend, Sea world, Smithsonian... prilicno sam siguran da je to sve u privatnom vlasnistvu.
Ne kazem da ceo spot treba da se vrti oko reklamiranje privatnih biznisa, naravno tu su spomenici, priroda itd... ali zasto ne pomenuti par onih najpoznatijih?

[ Davor Vlajkovic @ 10.01.2007. 12:01 ] @

Za one sa slabijom konekcijom: http://www.rts.co.yu/wupload/video/srbija-cnn.rm
[ Mikky @ 10.01.2007. 12:36 ] @
Sada sam i ja odgledao...blago receno razocaran sam.
[ Davor Vlajkovic @ 10.01.2007. 12:40 ] @
Citat:
Slobodan Miskovic: Ako mi das jedan jedini prmer da je neka drzava reklamirala privatnu firmu za free u svetu javno cu se izvinuti svima koji misle da je Exit trebao da bude reklamiran u sklopu kampanje za reklamiranje Srbije.

Citat:
Slobodan Miskovic: Zato sto jeste privatno i zato sto se na EXIT-u naplacuje ulaz a profit ide fizickim licima koji vode EXIT a ne drzavi. ne postoji nijedan jedini razlog da se EXIT pojavi na spotu. Jedino su mogli da prikazu splavove, i zurke a ali ne explicitno da reklamiraju odredjenu manifestaciju koju organizuje privatna firma.


Evo ti najbolji primer - USA. Je l' znaš koji je slogan njihove privredne komore? Fighting For Your Business.

A konkretne primere reklamiranja privatnih firmi od strane države for free imaš i na www.businesslink.gov.uk


"Tako se to radi... u kulturnim zemljama."
[ StevanD @ 10.01.2007. 12:41 ] @
I ja sam razocaran, vise mi lici na Keniju... u jednom trenutku je prikazano jedno usamljeno drvo ispod kojeg fali lav :)

salim se...

muzika mi je ok, tehnicki extra.... ali samo prezentacija je nula...
inace cuo sam od kolega da je to jedan od spotova i da ce biti emitovano vise razlicitih spotova.
ne znam je li to istina
[ dalibord5 @ 10.01.2007. 12:44 ] @
Ako je placeno pola milijarde dolara da se promovise Srbija i njen turizam,onda je morao biti ukljucen festivalu Guci,koji je nacionalni brend.
I morao je biti ukljucen i Exit.
Na koji ne idem niti cu ikad ici,ali ne mogu da sporim da je popravio sliku o Srbiji i da mnogo utice na opsti turisticki imidz.
Druga je stvar sto se kod nas pojavi nesloga oko bilo cega uspesnog,tako da se i oko Exita dize prasina,od malverzacija do pitanja kome pripada domen na netu,kom sme da prodaje karte a ko ne...
U Riu postoji karneval,u Guci sabor trubaca.
Mada mi je Guca bila draza onda kada nije bilo pomodarstvo biti tamo i kada je to zaista bio samo festival trubaca.
Mislim da je festival trubaca nasa velika sansa i da tu sansu ne smemo propustiti.
[ Fuzz @ 10.01.2007. 13:00 ] @
Citat:
dalibord5: Ako je placeno pola milijarde dolara da se promovise Srbija i njen turizam,

Pa nije placeno pola milijarde...barem se nadam...

Citat:
Druga je stvar sto se kod nas pojavi nesloga oko bilo cega uspesnog,tako da se i oko Exita dize prasina,od malverzacija do pitanja kome pripada domen na netu,kom sme da prodaje karte a ko ne...


Nije to stvar "nesloge oko bilo cega uspesnog" Dalibore vec kriminalnih i nemoralnih aktivnosti vezanih za festival.
[ spartak @ 10.01.2007. 13:05 ] @
Meni je OK reklama.
[ Tyler Durden @ 10.01.2007. 13:07 ] @
Citat:
DaliborP: Pogledaj spot pa komentarisi.
A usput pogledaj spot za npr Tursku ili Jermeniju pa usporedi kvalitet.


Evo jesam, jel smijem sad da komentarišem? U tom slučaju, čak su pejzažni dijelovi i bolji nego što sam očekivao, ali to je to. Šta biste vi stavili??
[ StevanD @ 10.01.2007. 13:16 ] @
Po meni trebalo je malo vise turistickih centara, gradova, mesta za provod....

Da sam Englez dosao bih ovde sa opremom za safari.... u nekom Roveru...

Pejzazi su lepi nema sta.... ali ako stavljaju neki kanjon... onda su trebali da imaju neki kadar gde ljudi voze splavove, kanue... ako su stavili planinu, trebalo je prikazati i neku ski stazu....

Nekako mi je previse divljina u spotu...

nadam se da ce biti serijal spotova a ne jedan
[ ax011 @ 10.01.2007. 14:49 ] @


Cuo sam da ima dva spota jedan je:

http://www.youtube.com/watch?v=Mb_Yb2neka0

Pozdrav
[ Floydian @ 10.01.2007. 14:51 ] @
Urađena su dva spota.Drugi spot je o Exitu,Guči,gradovima... .


[ Dejan Bizinger @ 10.01.2007. 15:09 ] @
B92 Blog: http://blog.b92.net/node/3746
[ boccio @ 10.01.2007. 16:05 ] @
Zasto uvek mi moramo da budemo najgori od sve dece zasto...

http://www.youtube.com/watch?v=WZpeeRSk-0A
[ sezam @ 10.01.2007. 16:29 ] @
Spot je dobar kao skup random generisanih slicica. Kao nesto sto treba da privuce turiste je potpuni promasaj. Dosadno i neinspirativno.
[ Stefano @ 10.01.2007. 16:35 ] @
Ne znam samo ko im je rezirao ovaj spot.
Spot je vise prilagodjen za satelitski program RTS-a, nego za CNN.
[ Slobodan Miskovic @ 10.01.2007. 16:42 ] @
Citat:
Nije mi jasno da li stvarno ne razumes neke stvari ili uvek volis da pravis kontra-stav ali ajde ovako:
Ako neka privatna firma posluje a od toga drzava ima interes, zasto onda drzava ne bi reklamirala to? Ako ti zaradjujes od necega sto ja radim nesto da li bi ti mene reklamirao? Odgovor na pitanje ko ce da odluci koja firma ce dobiti mesto u spotu je jednostavno - ona koja donosi najvise para drzavi.
Uzmimo npr da USA pravi neki slican spot, sta bi oni stavili u njega kad je tamo sve privatizovano? Diznilend, Sea world, Smithsonian... prilicno sam siguran da je to sve u privatnom vlasnistvu.
Ne kazem da ceo spot treba da se vrti oko reklamiranje privatnih biznisa, naravno tu su spomenici, priroda itd... ali zasto ne pomenuti par onih najpoznatijih?


Prvo uopste nisam od onih koji vestacki prave kontra stav samo mi smeta da se svi bore za prava nekih ljudi koji vrse kriminalne deltnosti.

Sto se tice odluke koja ce firma da bude reklamirana i tvog odgovora "onak oja donosi najvise para drzavi" samo da napomenam da EXIT nema nijedan jedini finansijski izvestaj o poslovanju koji je btw obavezan po zakonu.

EXIT nije nista sto moze da brendira Srbiju, takvih festivala ima pun k**** svuda u Evropi i svetu tako da upotpunosti shvatam odluku da se on izostavi iz spota...
Druga je stvar sto se mi (Srbi) odusevljavamo stvarima koje nisu bile prisutne ovde pa onda mislimo da smo nesto posebni zbog toga...
[ DaliborP @ 10.01.2007. 16:48 ] @
Oba spota se mogu pogledati ovde:

http://www.minttu.sr.gov.yu/

A verovao sam u taj drugi, naivno od mene....
Stvarno dobar slide show, onda nek neko kaze Power Point je los....
[ igor-ch @ 10.01.2007. 19:22 ] @
Upravo gledam spot za Homolje na RTS-u i mislim da je mnogo, mnogo bolji nego ovaj na CNN-u za Srbiju.
Bruka!!!


Pozdrav!
[ dekibre @ 10.01.2007. 23:08 ] @
Meni se dopadaju spotovi Turske i Malezije a jedan od najboljih spotova mi je spot Indijske kompanije ADITYA BIRLA GROUP.

Šta reći za naš spot. Čuo sam za njega, pogledao ga i zaključio da sa ovakvim spotom teško ćemo mi uskoro doći na ovu listu:

[img][/img]
[ Ivan Dimkovic @ 11.01.2007. 00:10 ] @
Citat:
boccio
Zasto uvek mi moramo da budemo najgori od sve dece zasto...


Koliko para = toliko muzike ;)

Mada verujem da je nasoj ekipi koja je radila na tome najvazniji bio predizborni hype nego kvalitet samog spota - mozda bi trebalo da se konsultuju sa kolegama Rumunima i Azerbejdzancima koji su u komsiluku a imaju vrlo dobre CNN reklame, kako se zapravo radi posao.

O Maleziji i da ne pricam.
[ Slobodan Miskovic @ 11.01.2007. 00:16 ] @
Btw ta produkcija je takodje placena...poznajem nekoliko vrsnih producenata koji su mi rekli da bi za free odradili reklamu za Srbiju...ali dobro...valjda to nije odgovaralo vladajucoj gomili jer kako se ugraditi u nista. :)
[ D.i M.e @ 11.01.2007. 00:24 ] @
Gledah večeras u vestima, a pročitah i na netu da su spotove u stvari napravili ljudi iz CNN-a, na osnovu dostavljenih 15-ak sati video materijala i ne znam koliko etno muzike. Kao, amerikanci su preporučivali da bude ovakav.
[ Tyler Durden @ 11.01.2007. 08:07 ] @
Citat:
Slobodan Miskovic: Btw ta produkcija je takodje placena...poznajem nekoliko vrsnih producenata koji su mi rekli da bi za free odradili reklamu za Srbiju...ali dobro...valjda to nije odgovaralo vladajucoj gomili jer kako se ugraditi u nista. :)


Izvini, ali to ne vjerujem. Fino je to sad praviti se veliki patriota, ali kad bi im zašuškale novčanice i to u šestocifrenim količinama brzo bi ispisali fiskalni račun.
[ Serbian ManiaC @ 11.01.2007. 08:15 ] @
Evo sa gradovima: http://www.youtube.com/watch?v...8&mode=related&search=
Nije loše...ni jedno ni drugo.
[ dalibord5 @ 11.01.2007. 08:51 ] @
Sudeci po clancima u raznim novinama,ovi spotovi su bacen novac i totalni promasaj.
To je,izgleda,opste misljenje.
[ boccio @ 11.01.2007. 09:50 ] @
Ma nije bacen novac bukvalno, niti je totalni promasaj. Sve je to pozitivno... deo marketinga koji u principu olaksava napetost koju gradjani USA imaju prema nama, da se malo "operemo". Niko tu ne ocekuje da pola amera spakuje kofere posle spota, nego samo da malo promenimo imidz srbije... Meni je krivo sto je uradjeno tako traljavo, jadno i bedno. I sto kaze Dimkovic - najbitniji je bio predizborni hype... To je problem, sto nismo u stanju jednom da sednemo i uradimo nesto posteno i muski, nego se svaki put ispreci poznata srpska magla, javalsuk i "nisam ja, on je" taktika. Kome na dusu staviti lose odradjen spot kad niko nije "kriv" za to???
[ hakinen @ 11.01.2007. 10:18 ] @
Citat:
Serbian ManiaC: Evo sa gradovima: http://www.youtube.com/watch?v...8&mode=related&search=
Nije loše...ni jedno ni drugo.


Oces reci evo sa Beogradom? POsto je 80% kadrova i skila iz beograda u ovoj reklami!
[ Serbian ManiaC @ 11.01.2007. 14:00 ] @
Jebi ga...
[ maji @ 11.01.2007. 14:34 ] @
Ni meni, a ni vecini ljudi koje znam se nasi spotovi na CNN-u ne dopadaju. Moglo je mnogo bolje, i u poredjenju sa reklamama zemalja iz okruzenja, nismo pokazali nista autenticno za nas. Ako ostavimo po strani spot sa gradovima (u kojem pak dominiraju crkve i manastiri), u drugom spotu se ne vidi nista posebno, svaka zemlja ima neku reku sa komarcima, ogolele predele, jabukovo drvo, vocnjak ili caplju (ako je ono caplja:). Sigurna sam da svako od nas u kolekciji ima bar par boljih slika nekih krajolika po Srbiji, od ovih koji su iskorisceni u reklami.

Ipak, ne mislim da je kampanja kao ideja losa, i slazem se sa bocciom da nijedna reklama nece da dovuce hiljade i hiljade turista kod nas, i da ce cak i ova reklama moci da pokaze neku drugu sliku Srbije, od one da mi ovde "gajimo grobove". Jednostavno imidz nam je takav da moramo da radimo na istom. Sve ovo kosta neke pare, i bilo bi dobro da smo ponudili nesto bolje za novac koji je potrosen, ali mozda karike u lancu nisu bile dovoljno stimulisane da se vise potrude.
[ Slobodan Miskovic @ 11.01.2007. 14:39 ] @
Najbolji i najproduktivniji deo reklame su prvih 2 sekunde gde se pokazuje gde se Srbija nalazi....
[ igor-ch @ 11.01.2007. 21:30 ] @
A evo sta kazu na ovu temu u BLIC-u:

Grub previd u promociji na Si-En-Enu
U spotu o Srbiji crkva u Rumuniji



U spotu o promociji Srbije, koji je po mišljenju građana, ali i struke, ne baš tako vešto urađen, a čije je prikazivanje počelo na američkom televizijskom kanalu Si-En-En, po svemu sudeći, potkrala se i jedna greška. Od obilja crkava koja naša zemlja ima, u jednoj sekvenci spota vidi se i crkva na rumunskoj strani Dunava.

- Igrom slučaja, često idem u Kladovo, odakle mi je žena i tačno znam da se crkva, koja se nalazi maltene na ivici provalije pored reke, u stvari nalazi na rumunskoj strani Dunava. Da je barem reč o nekoj staroj crkvi, a ne o novosagrađenoj. Pomenuti objekat se može lepo videti sa naše strane Dunava, odnosno sa poznatog srpskog izletišta Hajdučka vodenica koje se nalazi na pola puta između Kladova i Donjeg Milanovca. Iako se ta crkva, praktično, vidi samo sa naše strane i stvarno predstavlja lep prizor, ipak, ona se ne nalazi na srpskoj strani Dunava. Pitam se samo da li je u promociji učestvovalo i rumunsko ministarstvo turizma - jedna je od primedbi čitaoca „Blica“ koji se juče javio našoj redakciji.

Miodrag Popović, direktor Turističke organizacije Srbije, potvrdio je za „Blic“ da je u pitanju crkva koja se nalazi na rumunskoj strani, smatrajući da nema ništa loše u tome što je stavljena u spot koji promoviše našu zemlju.

- Crkva se nalazi na drugoj strani Dunava, a pola reke je naše. Šta je trebalo da uradimo, da zamaglimo crkvu? Jednostavno, prikazali smo Dunav na čijoj se drugoj strani nalazi crkva. To smo stavili jer je prizor sa tom crkvom prosto lep - izjavio je Miodrag Popović.

Detaljnim pregledom snimka se, ipak, može videti da je crkva zumirana, kao i to da je prikazana druga polovina Dunava, odnosno rumunska, a ne naša strana reke. I pored svega, Popović kaže da mu je drago što je toliki broj ljudi reagovao na pomenuti spot.

- Pojedini komentari su bili na mestu i njih ćemo u budućnosti sigurno uvažiti. Mnogi od njih nisu videli drugi spot čije će prikazivanje početi ove nedelje, a koji u paru sa prvim čini potpunu sliku o našoj zemlji. Mnogi misle da su spotovi rađeni za američko tržište, što nije tačno. Spotovi su rađeni za evroazijsko tržište - izjavio je Popović.

[Ovu poruku je menjao djricky dana 03.02.2007. u 13:38 GMT+1]
[ ton_majstor @ 11.01.2007. 22:21 ] @
Tih prvih par sekundi sa kartom sveta i "lociranjem" (uf, kao 1999.!) Srbije na njoj su "odsjaj" CNN-ove špice svetskih i ostalih vesti, tako da to sve ima smisla.

Inače, ovo je super i dovoljno za ovu turu. Ima vremena. Biće i prilike i para. Ne tupite...

Šta mislite koliko bi koštalo isto to na PINKU? 50-100-150.000 evra? Ovo je sigurno bolje investiran novac.

Pozdrav!
[ ilija1 @ 12.01.2007. 21:30 ] @
Evo ova vest se pojavila kad nas... http://novice.siol.net/default...=16070112201935114&cid=108
[ spartak @ 12.01.2007. 22:28 ] @
Izgleda da to sa promasenom crkvom postaje PUN POGODAK.

Samo neka se vrte vesti na temu "Srbija je u svom turistickom spotu....rumunsku crkvu....", pa neka se ljudi zainteresuju "Kakva Srbija?", "Kom spotu".

Posle par meseci niko se vise ne seca sta se tacno desavalo ali je nesto bilo oko one Srbije i turizma.

Mislite da se zbog Borata nece povecati interesovanje i znanje o onome sta u Kazahstanu stvarno postoji? Drug rus mi radi tamo na naftnom postrojenju (busotini). Poslao mi je par slika. To sve izgleda kao Machine City iz filma Matrix. Mi takvu tehniku u zzivotu nismo videli a smejemo se kao.

Samo neka zuje ti spotovi, ne moze lose od toga nista da ispadne, samo dobro.


[ vlada01us @ 12.01.2007. 22:42 ] @
Ima li negde komentara stranaca o spotovima. Po meni je njihovo misljenje ono koje se racuna, oni su ciljna grupa.
Koga interesuje, CIA podaci o Srbiji _https://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/rb.html
[ dachony @ 13.01.2007. 01:46 ] @
samo jednu stvar imam da kazem...sve je to super sa tim spotom,i dao bog da se stvarno turisti i investitori sliju kod nas,da vec jednom pocnu da se otvaraju ta nova radna mesta i da pocne novac da se unosi u ovu nasu zemlju,ali razmislite samo o tome kolikotreba mi kao naarod da se promenimo da bi ti svi "investitori" NASTAVILI da dolaze...verujem da ce biti dosta turista i stranih biznismena koji ce doci,ali treba onda mi da se prvo malo smirimo,da iskontrolisemo taj nas srpski inat i nekulturu koja mahom vlada na nasim ulicama,kako bi ti svi ljudi dosli opet i doveli neke druge ljude sa sobom...nezelim nikog da uvredim i nadam se da ste shvatili sta sam hteo da kazem.
ja sam prvi godinama izbegavao crnogorce i crnogorsko primorije jer mi se nisu svidjali ni kao ljudi ni kao ugostitelji i u avgustu sam otisao dole posle 5 godina...pa nemogu da vam opisem kakav sad utisak imam o njima...crna gora nekad i sad-dva pojma!
tako isto i mi treba da se promenimo prvo kao ljudi,a reklama ko reklama...mislim da je preporuka najbolji vid reklame...
[ Mikky @ 01.02.2007. 09:42 ] @
Citat:

CNN vraća novce Srbiji zbog grešaka u reklamnom spotu
Glasnogovornica CNN-a izjavila je da će se Srbiji vratiti dio novca plaćenog za reklamu nakon što je otkriveno da je glazbena podloga koja prati predstavljanje Srbije identična onoj koja se može čuti tijekom spota u kojem se predstavlja Kazahstan. (spot) Osim te greške u navedenom spotu primijećena je i crkva s rumunjske strane Dunava te je scena ubrzo i promijenjena. Za 507 prikazivanja spota o Srbiji CNN je dobio pola milijuna eura. Index...


Izvor: http://index.hr/clanak.aspx?id...;label=Index&news_id=74323
[ ton_majstor @ 01.02.2007. 10:15 ] @
Znači, "boratizacija" Srbije!

Ne znam dal' da se smejem ili plačem!

Što se ne zaHebaše (oprostite...) na nekom drugom, moroni!

Mada, aj' sačekamo naše gegule da se izjasne...

Pozdrav!


[Ovu poruku je menjao ton_majstor dana 01.02.2007. u 12:06 GMT+1]
[ Ivan Dimkovic @ 01.02.2007. 10:18 ] @
Citat:

Što se ne zajebaše (oprostite...) na nekom drugom, gownari!


Mozda zato sto "neko drugi" ima strucne ljude koji ce:

a) Ili sami napraviti spot

ili

b) Zapravo POGLEDATI spot i proveriti da li je sve OK pre nego sto on krene u etar... Neverovatno je platiti pola miliona evra nesto i ne pogledati ga pre nego sto je pusteno...
[ Abydon @ 01.02.2007. 10:32 ] @
Ne vracaju pare, nego daju duplo vise vremena
[ Goran Mijailovic @ 01.02.2007. 10:33 ] @
Citat:
Spor između Turističke organizacije Srbije i agencije Luna prevaziđen uklanjanjem spornog logotipa iz reklamnog spota


Srpski turizam na CNN bez znaka Serbia


Beogradska filijala američke marketinške agencije Luna TBVA najavila je tužbu protiv Turističke organizacij Srbije zbog neovlašćenog korišćenja logotipa Serbia u spotovima o turističkim potencijalima Srbije, koji se odnedavno emituju na programima CNN. "Pomenuti logotip kreiran je i otkupljen od agencije Luna kao deo promotivnog štampanog materijala TOS i samo u toj formi može se koristiti. To znači da agencija nije dala saglasnost za dodatnu medijsku eksploataciju logotipa, stoji u kratkom obaveštenju koje su predstavnici Lune uputili TOS i medijima.
U TOS kažu da su, iako smatraju da ne postoji pravni osnov za tužbu, odmah po dobijanju ovog pisma, pozvali nadležne u CNN, i emitovanje spota je zaustavljeno na nekoliko sati dok sporni kadar sa znakom Serbia nije uklonjen.
- U ugovoru koji je pre nekoliko godina tadašnja direktorka TOS Milica Čubrilo potpisala sa marketinškom kućom Luna, precizno je utvrđeno kako se tipografsko rešenje za reč "Serbia" može koristiti, ali nije navedeno u kojim slučajevima se ne može koristiti. Mislim da je to bitno naglasiti, jer je i ranije znak bio u širokoj upotrebi koja je prevazišla početni ugovor i niko zbog toga nije reagovao. Osim toga, za razliku od agencije koja nema dozvolu nadležnih institucija da koristi reč Serbia, TOS kao državna institucija, može da je koristi. Zato advokati TOS smatraju da ne postoji pravni osnov za eventualnu tužbu, koju bi, uzgred, ta agencija trebalo da uputi i CNN, ali smo ipak reagovali uklanjanjem spornog znaka - rekao je za Danas Miodrag Popović, direktor TOS, i dodao da je posle dolaska na tu funkciju , po inerciji nastavio saradnju sa kućom Luna, koju je započela bivša direktorka Milica Čubrilo, ali da je nakon reagovanja te agencije otvorio ugovore i naišao na "zanimljive obligacione odnose između TOS i Lune".
Naš sagovornik ističe da se agencija Luna pridružila negativnoj kampanji koja je pokrenuta nakon što su na CNN emitovani prvi spotovi namenjeni uvodnoj promociji turizma u Srbiji. "Malobrojni su bili mediji koji su objavili pozitivno reagovanje udruženja turističkih novinara, a niko se nije osvrnuo na odlične efekte jer je u prvoj nedelji prikazivanja taj promotivni materijal videlo oko 120 miliona ljudi", kaže Popović.
- Očigledno je da su se poslovni interesi nekih marketinških agencija stavili iznad potrebe da se srpski turizam u najboljem svetlu predstavi na svetskom tržištu, i povedena je jedna zaista nepotrebna negativna kampanja zbog emitovanja tih spotova. Podsećam da u prvom trenutku, kada smo najavili sklapanje ugovora sa CNN, nismo želeli da saopštimo vrednost tog posla. Uprkos tome, neke marketinške kuće izašle su sa procenama da je taj ugovor "težak" između 1,5 i dva miliona evra. Veliki deo tog pretpostavljenog iznosa čini provizija tih agencija. Kada smo objavili da smo bez posrednika, za pola miliona evra ugovorili četvoromesečnu reklamnu kampanju od 509 emitovanja spotova uz mogućnost da gratis, tokom kampanje menjamo sadržaj spota, bilo je očigledno da marketinške agencije nude damping cene - tvrdi Popović i naglašava da će TOS rado prihvatiti dobronamerne komentare.
U agenciji Luna smatraju da je problem prevaziđen time što je sporni logotip skinut iz spota koji se ponovo emituje na CNN.
- Sa Turističkom organizacijom Srbije imamo dobru saradnju, radili smo zajedno na brojnim projektima i zadovoljni smo što je bez mešanja suda nesporazum prevaziđen - rekla je za Danas Nevena Rudan, marketing menadžer Lune.

Pravo na intelektualnu svojinu dokazuje se na sudu

- Ako ugovorom nije precizirano da potencijalni korisnik može upotrebiti neki sadržaj, onda se smatra da taj sadržaj pripada autoru, ali da li je nešto autorsko delo ili samo nadgradnja nekog postojećeg rešenja, to može da se utvrdi samo u sudskom postupku. S druge strane, znak koji u sebi sadrži naziv države, ne može se koristiti bez odobrenja nadležnih institucija - rekao je za Danas Miodrag Marković, pomoćnik direktora u Centru za patente Zavoda za zaštitu intelektualne svojine.


Izvor: http://www.grupa.org.yu/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1168372404/9#9
[ Davor Vlajkovic @ 01.02.2007. 10:39 ] @
Ja smem da se kladim da onom bilmezu iz TOS-a uopšte ne pada na pamet da nakon svega ovoga podnese ostavku iz moralnih razloga. Umesto da sad o svom trošku zakupi po stranu u svim dnevnim novinama ne bi li opravdao svaki poreski cent koji je ikada potrošio, sad sigurno smišlja novu reklamu još je*ozovniju od ove...

Moral... etika... odgovornost... čast... Prosto je neverovatno kako se pojmovi poput ovih lako zaboravljaju kada se sedne u srpsku budžetsku fotelju :(
[ Ivan Dimkovic @ 01.02.2007. 11:00 ] @
Amaterizam alarmantnih razmera :(

Toliki skup propusta na jednom mestu se zaista retko vidja:

* Platili su 500000 eura (poreskih para), a nisu ni pogledali reklamu (ako jesu, jos gore - pokazuje se koliko ni oni ne poznaju svoju zemlju)
* Pravna sluzba im je neka jaca, posto su uspeli da zloupotrebe logo
* Fantastican nedostatak moralnih skrupula, kada su pokusavali da opravdaju rumunsku crkvu sa "snimano je na srpskoj strani"

---

Sve u svemu, bilo bi interesantno ako bi se neko pozabavio analizom ko radi u toj organizaciji, i koje su im profesionalne zasluge.
[ ton_majstor @ 01.02.2007. 11:13 ] @
Pa, šef TOS-a (Turistička Organizacija Srbije, ne brkati sa slavnim Tramiel Operating System!) je lik iz "pink" miljea... dugogodišnji komentator umetničkog klizanja, evronizija, emtivija i ostalih ženskih problema!

Ni ovo jadno, pozitivno i iskreno, što se zasniva na prostim slikama našeg "lebensrauma"... ne može bez skandala i ošljarenja!

Nit' je slika dobra, nit' je muzika dobra! Jad i čemer!

A kad se samo setim koliko su me drndali i vraćali iz Nivee da ona faking reklama sa pokazivanjem du**** (...dragi, šta ti se sviđa na meni...) ili "kašmirom" bude ok... a ovi "odšljakaše" NOGAMA sve ovo za grdne novce!

PSOVAO BIH NAGLAS! Đubrad!

Pozdrav!
[ Lesli Eldridz @ 01.02.2007. 11:20 ] @
Nista to cudno nije u zemlji u kojoj je svaka druga reklama ili pesma ili film i ostala "intelektualna svojina" plagijat. Oni su stvarno ubedjeni u to da nema veze sto je ta crkva rumunska ili da nije nikakav problem sto je muzika pokradena iz tudje reklame.
[ dekibre @ 02.02.2007. 23:31 ] @
Citat:
Lesli Eldridz: Nista to cudno nije u zemlji u kojoj je svaka druga reklama ili pesma ili film i ostala "intelektualna svojina" plagijat. Oni su stvarno ubedjeni u to da nema veze sto je ta crkva rumunska ili da nije nikakav problem sto je muzika pokradena iz tudje reklame.
Recidivi prošlosti, kad su neki mogli od Poljaka da maznu melodiju za himnu Hej Sloveni. Što bi se zbog ovoga ovi stideli? A mi nebi bili mi kad nebi nešto za*rali!!
[ Davor Vlajkovic @ 03.02.2007. 00:50 ] @
Reuters: Come to Serbia: home to few people and Kazakh music

B92 blog: Ostavka! Miodraže CNN Popoviću, odmah!
[ dekibre @ 03.02.2007. 07:51 ] @
Evo i saopštenja ministarstva:

Citat:
SAOPŠTENjE povodom učestalih komentara vezanih za promotivni spot turizma Srbije na CNN-u


Posle višegodišnje negativne medijske kampanje na CNN u kojoj je Srbija predstavljena kao zemlja ratnih sukoba, građanskih nemira i nejasne identifikacije, pojavila se mogućnost da CNN preuzme ulogu pozitivnog prezentiranja naše zemlje. Ovaj promotivni spot – TV intermeco je ta mogućnost koju su Vlada i Ministartvo prepoznali. Sadržaj spota je ciljano neutralan. Svrha mu je da locira i identifikuje u geogarfskom smislu Srbiju sa Kosovom i da nas predstavi kao zemlju očuvane i raznolike prirode, zemlju planina, jezera i reka. Posebno Dunava, koji je naš razvojni prioritet i međunarodna spona, a u ovoj situaciji on je spona sa zemljama Evropske unije. To je isto tako, poželjan način prezentovanja Srbije otvorenih granica sa naglaskom na dobru međususedsku saradnju. Oko kamere ne prepoznaje granice.

S namerom smo na suštinski drugačiji način predstavili Srbiju od uobičajenog: zabava, lepe žene i piće.

Ovo je samo prvo, načelno, predstavljanje Srbije na međunarodnoj tv mreži sa ciljem lociranja, isticanja prirodnih i kulturnih osobenosti i poruka međunarodnoj politici. Nakon ovoga slede tematski spotovi, koji tretiraju turističke atribute i motive Srbije.


Komentar:

- Slažem se da je potrebno predstavljanje Srbije, pa što da ne i na CNN-u.
- Voleo bih da je Kosovo sastavni deo Srbije, samo mi nije jasno kako misle nadležni da iz Srbije razvijaju turizam na Kosovu, i koliko je turizam na Kosovu zastupljen u STRATEGIJI RAZVOJA TURIZMA REPUBLIKE SRBIJE koji se promoviše na sajtu nadležnog ministarstva?
- Slažem se da je Dunav jedno značajno obeležje Srbije i veliki turistički potencijal, ali mi nije jasno kako neki običan gledalac, stranac, zna na osnovu spota da kroz našu zemlju protiče Dunav?
- Nisam baš sto posto gramatički i pravopisno ispravan u korišćenju srpskog jezika, ali da li je moguće da skoro uvek u nekom dokumentu ili saopštenju naših zvaničnika mora da se potkrade neka greška,
Citat:
geogarfskom smislu
, bar se trudim da pročitam makar jedanput ono što napišem. Verovatno onda nije ništa neobično što se srpski spot vrti sa istom muzikom kao i spot Kazahstana ili što se prikazuje rumunska crkva na rumunskoj teritoriji u srpskom spotu (nadam se da Rumuni to neće protumačiti da mi imamo neke pretenzije prema njima), a logo je tek priča za sebe.
- Mi se dobro zabavljamo, lep smo narod (kako žene, tako i muškarci, ma generalno ima dosta lepog sveta), a šljivovice nema bolje u svetu. I većina stranaca, koje sam upoznao ili ugostio u Srbiji su bar jednu od ovih stvari primetili a često sve tri i oduševili se istim. Nismo morali baš toliko da budemo neutralni.
- Nije mi baš najasnije ovo sa porukom medjunarodnoj politici, ali sam siguran da se mi slabo pitamo nešto u medjunarodnoj politici, nažalost.
- Imaću dovoljno strpljenja da sačekam i najavljene tematske spotove, ali nisam neki veliki optimista, voleo bih da se varam.


Sapštenje možete pročitati na sajtu nadležnog ministarstva: SAOPŠTENjE povodom učestalih komentara vezanih za promotivni spot turizma Srbije na CNN-u



Nezavisno od gore navedenog soapštenja i mojih komentara, voleo bih da čujem od naših ljudi koji su u inostranstvu kakvi su komentari njihovih prijatelja stranaca na ovaj naš spot, da li su ga uopšte primetili, kakve utiske su na njih ostavili...?
[ ton_majstor @ 03.02.2007. 12:29 ] @
Citat:
S namerom smo na suštinski drugačiji način predstavili Srbiju od uobičajenog: zabava, lepe žene i piće.


Bolje da su ostali kod toga, u tome smo zaista iskreno SJAJNI (sjajne)!!!

Pola crkava su na Kosovu i Metohiji (kao i većina istorije), šume su solidno devastirane, planine neuređene (hahaha, kako to glupo zvuči!), gradovi i varoši (osim svetlih izuzetaka) puni kič i skorojevićke gradnje tržnih centara i novih političkih "verskih objekata"... bez trotoara i parkinga, sa muzejima, bioskopima i domovima "kulture" koji ili ne rade ili su na niovu 1965. godine!

Sela su druga priča. Ili su maltene pusta-divlja ili objektivno nedostupna za goste. Tj. ljudi tamo ŽIVE i prave PARE i ne pada im na pamet da primaju goste za 10e dnevno, kad se bave malinama, šljivama, teladima ili sličnim pametnim stvarima, u milionskim vrednostima.

Inače, Rojters nije propustio da "zavuče" CNN-u preko nas, to je poenta... mada, ne menja stav da Popovića treba "prebiti kao mačku" zbog ovoga!!!

Pozdrav!

[ SindzaBG @ 13.03.2007. 14:58 ] @
- Po istraživanju Si-En-Ena na uzorku od čak 3.480.000 ljudi, u Evropi reklamnu kampanju o Srbiji na ovoj televiziji videlo je njih čak 89 odsto. I to nije sve. Istraživanje takođe pokazuje da su efekti kampanje takvi da kao da smo umesto pola miliona evra, u stvari uložili 1,4 miliona dolara - tvrdi Miodrag Popović, direktor Turističke organizacije Srbije.

Popović je i sam začuđeno rekao da mu nije jasno odakle ovoliki uzorak ljudi na kojima je navodno testirana gledanost spota o Srbiji. Na pitanje "Blica" da li ovom istraživanju može da veruje, s obzirom na to da je TOS, ipak, platio pola miliona evra za reklamiranje na ovoj televiziji i da li će možda neka nezavisna agencija, pored Si-En-Ena, uraditi istraživanje o efektima ove kampanje, Popović prvo nije želeo da odgovori, da bi zatim vidno iznerviran rekao:

"Naravno da im sto odsto verujemo, a i nemamo para da plaćamo nezavisne agencije da ponovo rade istraživanje."

Iako se po istraživanju tvrdi da je čak 89 odsto Evropljana videlo kampanju, Popović, ipak, navodi da pogrešnu kazahstansku muziku koja je išla uz srpski spot niko nije primetio, iako se spot sa takvom muzikom na Si-En-Enu vrteo čitavih mesec dana, do trenutka dok to nisu primetili reporteri "Blica".
[ Tyler Durden @ 13.03.2007. 15:08 ] @
hahaha, jao koji cirkusanti.. koliko debeo obraz ti likovi imaju?
[ Ivan Dimkovic @ 13.03.2007. 15:17 ] @
Citat:

Iako se po istraživanju tvrdi da je čak 89 odsto Evropljana videlo kampanju


Koliki imbecil treba da budes da ovo izjavis :)

A tek koliki mazohista treba biti pa trpeti ovakav trust mozgova :(
[ Tyler Durden @ 13.03.2007. 18:25 ] @
Citat:
"Naravno da im sto odsto verujemo, a i nemamo para da plaćamo nezavisne agencije da ponovo rade istraživanje."


Ma daaj.. šta bi falilo da istresu poreske obaveznike za još koji euro i da ulupaju u ovu famoznu priču sa reklamom? :)
[ ton_majstor @ 13.03.2007. 19:57 ] @
BAČENE PARE. Tačka.

Ostajem pri stavu da Popovića treba prebiti kao mačku, ali sada, pošto još na sve ono nesposobno i nevešto, sada masno i laže, govnjivom motkom!

Pozdrav!
[ Slobodan Miskovic @ 05.09.2007. 16:45 ] @
http://www.b92.net/zivot/vesti.php?nav_id=262237

Promotivni spotovi Srbije na Juro njuzu

Agencija za strana ulaganja i promociju izvoza Srbije dobila je specijalnu nagradu za najbolju promotivnu strategiju i kampanju o investicionoj klimi neke zemlje u Evropi na Svetskoj investicionoj konferenciji "La bol" (La baule), kazala je danas direktorka te agencije Vesna Perić.

Srbija je osvajanjem specijalne nagrade za najbolju promotivnu strategiju i kampanju o investicionoj klimi neke zemlje u Evropi stekla pravo da na međunarodnoj televizijskoj stanici "Juro njuz" (Euro news) besplatno 15 puta prikaže promotivni spot o Srbiji u trajanju od 30 sekundi na sedam jezika u udarnim terminima.

Agencija je nagradu dobila na osnovu promotivnog filma o Srbiji, nove internet prezentacije i kompleta sektorskih brošura, a ova kampanja je ocenjena kao kampanja koja je doprinela privlačnosti Srbije, kazala je Perić.

Ziri konferencije "La bol" odlučuje po kriterijumima Lisabonske strategije za povećanje konkurentnosti evropske privrede.

Po rečima doskorašnje direktorke agencije, a sadašnjeg državnog sekretara u srpskom Ministarstvu ekonomije i regionalnog razvoja Jasne Matić, Srbija bi za emitovanje spotova na "Juro njuzu" morala da plati i više desetina hiljada evra.

Zato će za pripremanje spotova biti potrebno vreme kako bi se ova šansa što bolje iskoristila, kazala je Matićeva.

Srbija će pokušati da doplati nekoliko termina kako bi promocija na "Juro njuzu" bila što efektnija.

Jasna Matić je podsetila da je Agencija prošle godine, u istraživanju Specijalizovane agencije Svetske banke (Miga), proglašena za jednu od prvih osam agencija za promociju investicija između 114 agencija zemalja u razvoju i u tranziciji.

Ona je još podsetila da je Organizacija za ekonomsku saradnju i razvoj proglasila Srbiju za najbolju destinaciju za grinfild investije u jugoistočnoj Evropi.

Ove godine nagrade konferencije "La bol" dobili su i grad Barselona za film "Pokrajina Valonija" u Belgiji francuski grad Lil za brošuru.

Svetska investiciona konferencija "La bol" održava se od 2002. godine i nastoji da promoviše privlačnost i konkurentnost evropskog tržišta, doprinoseći razvoju i implementaciji Lisabonske agende.

Lisaboska agenda predviđa da Evropska unija do 2010. godine postane najjača ekonomija na svetu.