[ Alter Ego @ 25.10.2006. 12:32 ] @
Zna li neko kako funkcioniše merač nivoa benzina na ovoj ljutoj makini? Model je Koral, ako ima neke razlike. Pretpostavljam da nije u pitanju osigurač, a zanima me šta bih još mogao da proverim pre nego što ga oteram kod majstora.
[ Marcony @ 25.10.2006. 13:14 ] @
A sta mu je?
Meni se desilo da mi je plovak pao na dno, jer se probusio i napunio benzinom.
Skinuo sam ga, prelemio, dodao malo plastike i radi kao nov.
[ vladd @ 25.10.2006. 15:41 ] @
Pa, otprilike, postoji "potenciometar" u rezervoaru, se plovkom, i instrument sa ukrstenim kalemom u tabli. Moguce je da je pukla zicica na kalemu, pa ili pokazuje maksimum ili minimum. Najcesce se desava da "potone" plovak, napunjen gorivom, nisu retki ni "problemi" sa masom na rezervoaru, ili, sto je takodje retko, moguce je da je "prekinut" potenciometar (zicani ili sa provodnom pastom, radjene su obe verzije).
Za tu "akciju" ne bi trebao da ides do majstora, ima malo petljavine, ne znam da li ces morati da skidas rezervoar, uglavnom, skuplje su "ruke" nego delovi (ukljucujuci ceo rezervoar da kupis, nov).

Poz.
[ Alter Ego @ 25.10.2006. 19:54 ] @
Ne pokazuje ni minimum ni maximum, nego malo preko rezerve, jednostavno je kod tog poslednjeg punjenja ostao u tom položaju. Srećom pa sam primetio na vreme tako da nisam ostao na putu. Ne znam šta je moglo da mu se desi. Čitao sam negde da se ista stvar desila i ministru Đeliću sa njegovim Kabriom (isto godište kao i ovaj što ga vozim) pa mi je malo lakše
'Bem ti auto, vozio sam 10 godina R4 '80 godište, nisam znao gde je u gradu autoelektričar. Jugića vozim pola godine i već sam se sprijateljio sa majstorom, malo malo ja kod njega, imam već i popust kao redovna mušterija
[ marindza @ 25.10.2006. 23:45 ] @
pored plovka,na istoj polugi postoji nesto kao klip i stublina,da bi se sprecilo ljuljanje kazaljke kada se gorivo uzburka u krivini,pri kocenju itd,e u toj "stublini" i izmedju "klipa" je mali zazor,pa dodje prljavstina i plovak zaglavi!Rasturis to sve sam prosto ko seboj,ocistis i teraj!
[ Java Beograd @ 26.10.2006. 07:48 ] @
Kako neko rece " ... 'bem ti auto"
Ja sam to na mom Jugiću redovno cistio. Taj klipčić. Recimo da se zaglavljivao jednom - dva puta godišnje.
A evo, matorog Fijata vozim već 5 godina i nijednom nisam otvarao poklopac rezervoara. Ni ne znam kako izgleda mehanizam za davanje nivoa goriva.
[ mitar1982 @ 26.10.2006. 13:34 ] @
Meni je majstor izvadio tu oprugu, klipić, štagodbilo... Kao nema smisla da se ovo stavlja, opet će ti zaglaviti posle par meseci. Jedino što se posle skidanja nonstop pomera pokazivač, pri svakom kočenju i sl...
[ Java Beograd @ 26.10.2006. 14:53 ] @
Da, sad sam se setio, i ja sam to uradio. I klatilo se, brate, samo tako ! Svaka krivina, kočenje, ubrzanje.
[ Alter Ego @ 26.10.2006. 17:42 ] @
O Bože! Najbolje da ga ni ne ugrađuju. Šta će nam to.
[ Sasa_NS @ 26.10.2006. 22:56 ] @
Citat:
[url=/p1333368]'Bem ti auto, vozio sam 10 godina R4 '80 godište, nisam znao gde je u gradu autoelektričar. Jugića vozim pola godine i već sam se sprijateljio sa majstorom, malo malo ja kod njega, imam već i popust kao redovna mušterija :(


Zastava, pogotovo neka matora, nije uopšte auto za nekog ko ne zna sam da bar pomalo majstoriše (ili nema ćaleta/drugara majstora)... :)
Delovi jesu jeftini (u poređenju sa delovima za većinu stranih automobila), ali nisu džabe. "Ruke" majstora su još veći problem. A stalno se nešto kvari...

Do te žive istine polako dolazim i sam.

Propala mi je kupovina Citroena AX zbog kojeg sam "davio" neke na ovom forumu, pa sam kupio - šta drugo nego -Jugića. Odmah posle kupovine oterao sam ga (na bratov predlog) kod najbližeg majstora da mu zameni prvu cev-koleno od auspuha (onaj prvi deo koji ide od motora) jer je strašno "prdio". "Da se ne prljamo i ne zavlačimo pod njega", a ni alat nam nije pri ruci... Kako da teram kući auto koji se ovako čuje? Ubiće me žena ili će bar reći da sam poludeo što sam to kupio...

Zakrivljena cevka od metra + dihtung - 1200 dinara. Ruke majstora (manje od pola sata posla) 500 dinara - bratov drugar. O.K.

Sledeći dan radili smo ja, matori i jedan njegov drugar na tom istom autu i dotezali/zatezali/menjali/popravljali ono što nije održavano godinama (1990. godište). Ceo dan posla, od jutra do mraka, a nismo uradili ni polovinu onog što sam zacrtao u nameri da ga malo "picnem"...
Kada sam uveče seo i razmislio koliko bi mi majstor uzeo za toliki rad - odnosno, za ono što smo nas trojica uradili, skoro da sam se naježio... Brrr...