[ maric1 @ 31.10.2006. 22:01 ] @
zastita auta odozdo mislim na koroziju i sl da li ima neko neka iskustva hteo bih sam da odradim pa me interesuje kako je najbojle odraditi


svi predlozi su dobrodosli
[ bakara @ 31.10.2006. 23:03 ] @
A koji je auto u pitanju?
[ Alter Ego @ 31.10.2006. 23:58 ] @
Imaš diskusiju na ovu temu u forumu Techzone. Pogledaj tamo.
[ dr.NPN @ 01.11.2006. 02:03 ] @
A zar je bitno koji je auto?
[ bakara @ 01.11.2006. 10:02 ] @
Pa normalno da je bitno...
A inace pitam zbog toga sto su svi automobili zasticeni veoma dobro vec po izlasku iz fabrike...

Mozda neka lada ili zastava...:?
[ Boki4u @ 01.11.2006. 14:55 ] @
Ladu kad zastite, oni zastite. Zastavu necu da komentarisem.

Moj je kupljen 2000 godine, i pred zimu je odvezen u fabriku na zastitu. Izmazan je onom glupom crnom mascu SVUDA + su stavljene gumene zastite iznad tockova.
Evo, posle 6 godina jos uvek je mastan svuda, i ni traga od korozije/rdje.
[ dalibord5 @ 01.11.2006. 14:57 ] @
Mene ta muka tek ceka.
Vozim Suzu,za koju je opste poznato da se limarija raspada na godisnjem nivou.
Majstor mi trazi 250 evrica da zavrsi patos+da kupim rubove i sajtne...
Ako ima nekakvih saveta,dobro bi dosli...
[ maric1 @ 01.11.2006. 22:32 ] @
ja dans bio do ptrodavnice materijal tj zastita je bas jeftina ne vise od 1500 dinara za auto jedino malo da se raspitamo kkao se radi i to je to
[ Black_eyed @ 02.11.2006. 08:29 ] @
I dalje ne odgovaras o kom autu je rec....

Generalni postupak:

Pregleda se pod i eventualno se ukloni postojeca rdja ili stara zastita ako je negde popustila.
Pod auta se temeljno pere, unutrasnjost blatobrana ukratko sva mesta koja zelis da zastitis. Kada se auto doobro osusi ceo pod se odmascuje sa npr. benzinom. Posle ovoga auto je spreman za zastitu.

Varijanta 1: KOBIT (HB 930) - Razredjuje se sa benzinom (mislim da ide do 20% benzina) i kompresorom se nanosi na pod.

Varijanta 2. PLASTOBIT (HB 950) - Modernija i vec pripremljena smesa za zastitu. Kompresor i udri.

Kao sto vidis ima posla....

[ gorcilo @ 02.11.2006. 18:38 ] @
Zastita treba da je jeftinija od1500din.Ako hoces da radis ispod blatobrana i donji deo auta trtrebalo bi da ti poso zavrsi kantica od 2,5 kg bodya 930.On ti je mnogo laksi za rad nego 950 .Uzmes lepo kao sto je vec black eyed rekao, pripremis auto za nanosenje kobita.Ja recimo ne odmascujem benzinom ali nije lose i to da se odradi.Malo ces da se vise izmazes ako hoces to sam da radis ali obavezno, cak iako imas i pistolj za kobitiranje ,predji cetkom prvu ruku.Ja obicno mazem cetkom
2 ruke pa tek onda idem na zastitu pistoljem.Razredjujes benzinom i najbolje je da sipas neku kolicinu benzina direktno u kanticu gde je kobit malo promesas nekim drvetom ili slicno a zatim nanosis cetkom.nemoj mnogo da razredjujes znaci treba da dobijes sto guscu masu koja moze da se nanosi cetkom.Ne smes ni da napravis previse gustu smesu jer onda neces moci da razvuces cetkom.Uostalom na ambalazi imas i procenat razredjivanja.
[ maric1 @ 02.11.2006. 21:35 ] @
hvala ovo me je zanimalo


veliki pozdrav
[ HoT_Steppa @ 02.11.2006. 22:27 ] @
lepo detaljno uputstvo:
http://www.vrelegume.co.yu/for...amp;postorder=asc&start=15
user Ch@os
[ gorcilo @ 03.11.2006. 06:47 ] @
Ako ce raditi po tom uputstvu kostace ga kao da farba alkidom pola auta.Poenta je po meni da se ovde na forumu forumasima prikaze efikasan i jeftin nacin zastite koji se dokazao u praksi.Recimo body i slicni materijali na bazi kobita po pravilu treba razredjivati nitro razredjivacem ali se u praksi mnogo bolje pokazao za tu svrhu benzin.
Ali nije lose da se ovde iznese sto vise mogucnosti da bi covek u krajnjoj liniji mogao da se odluci sta ce raditi.
[ maric1 @ 04.11.2006. 15:33 ] @
hvala puno ja sada imam samo jos jedno pitanje

kada se vec pojavila korozija da li se treba uklanjati ili samo da se premaze nekim sredstvom (koji bi bilo najbolje) (da li moze antikorozin) i da se preko toga uradi zastita



veliki pozdrav
[ HoT_Steppa @ 04.11.2006. 16:53 ] @
Trulez mora da se isece, korozija da se izbrusi do zdravog, tzv. belog metala. Tek onda antirost pa ostalo. Ako i stavis odmah antirost preko rdje, nestace ti samo povrsinski sloj, a dublje ce i dalje da korodira, znaci nisi nista uradio.
[ maric1 @ 05.11.2006. 20:04 ] @
hvala puno