[ ealing @ 28.11.2006. 18:36 ] @
Dvoumim se izmedju ova tri automobila pri kupovini.
Pomogla bi mi vasa isustva sa ovim autima.
Napomena,podrazumeva se da su sva tri dizela.
[ Miroslav Jeftić @ 28.11.2006. 19:05 ] @
Koji Pasat, koji Mondeo? Pretpostavljam poslednja generacija Mondea, ali koji Pasat? Takođe, da li pričamo o novim ili polovnim vozilima? Ako su u pitanju novi automobili, onda Pasat (poslednja generacija) bez mnogo razmišljanja.
[ ealing @ 28.11.2006. 19:20 ] @
Mislim na polovne aute,a pasat ne ovaj najnoviji nego pre njega 1.9tdi,ford mondeo 2001.,2002. 2.0 tdci.
[ HoT_Steppa @ 28.11.2006. 22:12 ] @
Mondeo bez razmisljanja, nudi najvisi kvalitet i najsavremenija resenja. I najmanje se kvari od ova 3 po nemackoj statistici. Mislim na Mondeo III.
[ sasa022 @ 28.11.2006. 23:22 ] @
I moj glas za Mondea.

Izmedju ostalog,WV je mnogo vise na meti lopova...
[ StORM48 @ 29.11.2006. 00:26 ] @
Moje skromno mišljenje o Passatu - R-U-P-A. Bez dna.

Ko nema iskustava, čini mu se kao dobar auto. A ima više razloga zašto nije:

-kvarovi umeju da budu debilni do bola,
-sto puta menjaš kugle, ramena, ležajeve i ostala sr***a i posle par meseci:
-opet menjaš kugle, ramena, ležajeve i ostala sr***a
-menjaš kugle, ramena, ležajeve i ostala sr***a do kraja života...
-svi vole da imaju VW, a često im se sviđa ideja da imaju baš Vaš, bez obzira da li Vi to želite (drugim rečima, krade se Bože sačuvaj)
-uopšte nije jeftin za održavanje, s obzirom da nije ni BMW, ni AUDI, a ni FERRARI.
-tvrd je kao da sediš na tenkovskim gusenicama.
-skučen je u odnosu na ostala dva.

Dobre strane:
-dobro se udaje, i za pristojne pare,
-svima izgledate kul, jer imate VW

Ja bih lično izabrao Mondea. Solidan auto u svakom mogućem smislu.

Pozdrav
[ Miroslav Jeftić @ 29.11.2006. 08:49 ] @
Takođe bih se odlučio za Mondea. Koliko vidim autor je iz Engleske, tako da se tamo valjda manje krade VW, a i imaju dobro osiguranje ako ništa drugo. C5 jedino ako je nešto jako (ali jako ) povoljno.
[ bakara @ 29.11.2006. 09:09 ] @
@StORM48
dobar ti je ovaj post, i nemate pojma koliko je sve ovo tacno!

I ja bih izabrao mondeo (limuzinu)
[ icobh @ 29.11.2006. 09:13 ] @
Citat:
StORM48: Moje skromno mišljenje o Passatu - R-U-P-A. Bez dna.

Ko nema iskustava, čini mu se kao dobar auto. A ima više razloga zašto nije:

-kvarovi umeju da budu debilni do bola,
-sto puta menjaš kugle, ramena, ležajeve i ostala sr***a i posle par meseci:
-opet menjaš kugle, ramena, ležajeve i ostala sr***a
-menjaš kugle, ramena, ležajeve i ostala sr***a do kraja života...
-svi vole da imaju VW, a često im se sviđa ideja da imaju baš Vaš, bez obzira da li Vi to želite (drugim rečima, krade se Bože sačuvaj)
-uopšte nije jeftin za održavanje, s obzirom da nije ni BMW, ni AUDI, a ni FERRARI.
-tvrd je kao da sediš na tenkovskim gusenicama.
-skučen je u odnosu na ostala dva.

Dobre strane:
-dobro se udaje, i za pristojne pare,
-svima izgledate kul, jer imate VW

Ja bih lično izabrao Mondea. Solidan auto u svakom mogućem smislu.

Pozdrav


Šta si ti to vozio majke ti? Pa nije to Passat, to su konjska kola kako si ti opisao. Moj glas ide za Passat jer je održavanje JEFTINO, mnogo jeftinije neko za MONDEA (ima moj kolega 02gp.), ne kvari se baš često (ja ga imam 1.5 god i još nije ništa bilo da sam morao da stanem zbog kvara) kao što to STORM48 kaže, ima prostora na pretek za razliku od mnogih auta u klasi, nije toliko neudoban, ja znam jer ga vozim i po makadamu...

U svakom slučaju Passat i da je još 2.5TDI. Boli glava...

P.S. Ajd mi nađite neki noviji auto a da kinetički zglob košta 60€! Ja retard vozio auto po zimi, mandžetne smrzle, kad sam krenuo samo ih pootkidalo i nakon 3 mjeseca morao da zamjenim oba kinetička zgloba a to me koštalo 130€. Jedini problem na Passatu je ulje koje kod nas u RS košta 16€/l. Svakih 10.000km na servis a ja mjesečno prelazim tih 10.000...
[ tweeester @ 29.11.2006. 10:04 ] @
Citat:
icobh... Ja retard vozio auto po zimi, mandžetne smrzle, kad sam krenuo samo ih pootkidalo ...


Cek, cek, jel Pasat ne sme zimi da se vozi (ili kako ovo da protumacim, mozda sme do -5 ...)? :)
[ bakara @ 29.11.2006. 10:12 ] @
Citat:
icobh
Ajd mi nađite neki noviji auto a da kinetički zglob košta 60€! Ja retard vozio auto po zimi, mandžetne smrzle, kad sam krenuo samo ih pootkidalo i nakon 3 mjeseca morao da zamjenim oba kinetička zgloba a to me koštalo 130€. Jedini problem na Passatu je ulje koje kod nas u RS košta 16€/l.

Ovo samo potvrdjuje da je istina ono sto je @storm rekao, a taj homokineticki za 60e, ko zna sta je i sigurno je da nije original deo, (kazi ti nama koliko kosta original).
I ne znam sta je provlem kod ulja sa cenom od 16e, pa toliko i kosta litar sintetickog ulja?
Mislim da je bolje pitanje sta si ti pre vozio, kad nisi kupovao sinteticko ulje?
[ ilkebgd @ 29.11.2006. 11:31 ] @
Pa moguce da su u pitanju cuveni turski delovi...

Inace, od ta 3 ja bih isto uzeo mondeo...
[ StORM48 @ 29.11.2006. 12:16 ] @
Citat:
icobh: Moj glas ide za Passat jer je održavanje JEFTINO, mnogo jeftinije neko za MONDEA...

...ima prostora na pretek za razliku od mnogih auta u klasi, nije toliko neudoban, ja znam jer ga vozim i po makadamu...


Šijo mi ga Đura, što je jeftin.

A za prostor.. pa možda, ako se voziš sam ili voziš hobite ;)

A još nisam upoznao nekog ko je zadovoljan passat-ima (od četvorke, pa nadalje), osim sada Tebe. Mada, činjenica je da su ljudi imali i fiće koje prelaze 200 hiljada. Međutim, problem sa tim je što izuzetak ne potvrđuje pravilo.

A što se udobnosti tiče, tristać je pet puta mekši bre!

Pozdrav
[ ealing @ 29.11.2006. 14:28 ] @
Ja nameravam auto dovesti iz Engleske,ovde su auti u jako dobrom stanju ne mogu da se mere sa Nemcima i ostalim,kilometraza je istinita,uglavnom imaju servis histori,a po ovom topiku vidim da je Mondeo moj sledeci auto.
[ icobh @ 29.11.2006. 15:44 ] @
Citat:
tweeester: Cek, cek, jel Pasat ne sme zimi da se vozi (ili kako ovo da protumacim, mozda sme do -5 ...)? :)

Jok bolan, nesmiješ da ni da pomisliš da imaš auto a kamo da sjedneš u njega :) nego ostavio sam ga preko noći na nekih -10C a bio malo znaš, zamazan snijegom i odozgo i odozdo i tako to...

Citat:
bakara: Ovo samo potvrdjuje da je istina ono sto je @storm rekao, a taj homokineticki za 60e, ko zna sta je i sigurno je da nije original deo, (kazi ti nama koliko kosta original).
I ne znam sta je provlem kod ulja sa cenom od 16e, pa toliko i kosta litar sintetickog ulja?
Mislim da je bolje pitanje sta si ti pre vozio, kad nisi kupovao sinteticko ulje?

Ta dva kinetičkia zgloba su prevalila već cca 50.000km a za ulje mi je frka jer u PASSATA 3.5, kojeg sam vozio prije ovog, je išlo ulje koje košta 2€/l bez PDV-a!

Citat:
StORM48: Šijo mi ga Đura, što je jeftin.

A za prostor.. pa možda, ako se voziš sam ili voziš hobite ;)

A još nisam upoznao nekog ko je zadovoljan passat-ima (od četvorke, pa nadalje), osim sada Tebe. Mada, činjenica je da su ljudi imali i fiće koje prelaze 200 hiljada. Međutim, problem sa tim je što izuzetak ne potvrđuje pravilo.

A što se udobnosti tiče, tristać je pet puta mekši bre!

Pozdrav

Jebo te, pa što ti onda ne voziš tristaća? Ili možda možeš da se obratiš u VW da im to kažeš... da se ugledaju na tristaća.

Ovo auto prije svega, služi svrsi, tj. da pređem od tačke A do tačke B ali ja to radim nekoliko puta na dan, tako da ako ja prelazim nekih 5.000 km/mjesec u prosjeku, tj. 60.000km godišnje, pa valjda ja znam šta se kvari na mom autu!

P.S. Uvezen je, sva sreća pa nije kupljen kod nas!
[ StORM48 @ 29.11.2006. 16:10 ] @
Dobro. Ja rekoh da pričam iz iskustva. Ako ne razumeš poentu, ne znam zašto komentarišeš. Automobili iz iste klase (a to su upravo pomenuta dva) su fakat bolji automobili za eksploataciju. Treba razlikovati figurativno of bukvalnog izražavanja. Mada mnogi automobili iz niže klase zaista jesu udobniji od Passata. Tačno je da to više važi za zadnje sedište, ali meni je i to bitno.

Znači, zaključak da služi svrsi stoji, ali druga dva BOLJE služe toj svrsi.

Samo jedna napomena - niko ne voli da prizna da se zeznuo (da ne kažem nešto gore), ali tako ni ja nisam slušao šta mi govore (Bakaru nisam slušao kad je trebalo), pa sam tvrdio da je VW najbolji auto za ovo, ono itd, gledajući iskustva sa Golfom II i III. Pokazalo se da Passat i noviji VW automobili nemaju blage veze sa onim što je nekad bilo.

Ko ne veruje, nek' kupi. Ako neko već voli nemačke automobile (inače, jako glupa fora, koju smo mi iz bivše SFRJ smislili), bolje neka kupi Audi. Isto prednja vuča, a 500 puta pouzdaniji.

Pozdrav
[ bakara @ 29.11.2006. 16:30 ] @
Citat:
Ta dva kinetičkia zgloba su prevalila već cca 50.000km a za ulje mi je frka jer u PASSATA 3.5, kojeg sam vozio prije ovog, je išlo ulje koje košta 2€/l bez PDV-a!

50000km...pa sta? Homokineticki zglobovi traju bar duplo vise, nego ne odgovori mi nista o originalnosti tog dela....Napisi lepo koliko kosta original!
Homo zglob ne kosta 60e ni za moju fabiu!

I koji ti je to passAt 3.5 u koji ide obicno mineralno ulje, a ni ono ne kosta 2€?
[ bakara @ 29.11.2006. 16:34 ] @
Citat:
Jedini problem na Passatu je ulje koje kod nas u RS košta 16€/l. Svakih 10.000km na servis a ja mjesečno prelazim tih 10.000...

Citat:
...tako da ako ja prelazim nekih 5.000 km/mjesec u prosjeku, tj. 60.000km ...

I koliko ti na kraju prelazis mesecno?
Svrati do foruma AE, pa se raspitaj koliko prelaze ti motori...
[ icobh @ 29.11.2006. 16:57 ] @
Vi ste, ovako generalo gledajući, smiješni! To je zaključak čitave priče!

1. Kinetički zglobovi su zamjenjeni kod rođaka u servisu, on ih je kupio i zamijenio, rekao je da je to za Passat IV ali odgovara na moju V-icu, nisam ga pitao da li je pisalo na turskom ili kineskom, stavrano se nisam sjetio! Ne znam koliko je original niti me zanima! Znam da je set zupšastog remena 120€ originalan, skoro sam mijenjao jer već prošlo 115.000 km otkad je zadnji put mijenjan. Eto, to znam da je original i toliko košta!

2. Vi ne živite u BIH, pa neznate kakvi su putevi, i kakve su kod nas cijene i da imao rafineriju ulja Modriča, čije ulje 20 W60 košta 2.5-3€, to je posljednje što sam sipao u starog Passata jer je bio prevalio preko 400.000km! Loši putevi, loši dijelovi, loše gorivo, loše ulje, loše gume i auto opet izdrži onoliko koliko izdrži auto redovno servisiran u nekoj tamo Engleskoj, koga je vozila neka baba po asvaltu kojeg možeš lizati... Nemojte zebajebavati!

3. Ja sam se zeznuo jer nisam mogao da kupim novog Passata jer on košta 25.000€ najobičnija verzija, stoga sam birao starijeg koji je me koštao 10.000€, e to sam se zajebao jer sam kupio polovno a ne novo auto! (Znate kako je rekao Ford, najbolje auto je novo auto!)
[ vladd @ 30.11.2006. 15:50 ] @
Ovde u BG je homokineticki za Pasata 16000 din, znaci 200€(zanemaricemo sicu), pa plus rucice majstora Mikelandjela...

Sva tri auta su "tipska" za Balkan. Ford Linux OS, ako je karavan, obavezno da bude dizel. Poljoprivredna varijanta. Pasate voze momci koji bi da su "nesto". A C5 je "neistrazen", netipski, "pripao" bi nekom streberu, intelektualcu, koji hoce udoban, moderan auto, za svakodnevnu voznju, bez "pretenzija".

E sad malo tehnike, svi su skupi za odrzavanje, a to sto se nemcima ne kvari, i sto statistike pricaju.. jedan veliki macak sa masnim repom....da to ponese.

Auto treba kupovati prema sebi i prema prilici. Ovako "ostro" odrediti "uzi" izbor je pravi put u gresku. Auto se kupuje prema mogucnostima. Ne samo finansijskim, posto je to kontradiktorno sa "Balkanom", ako se sve placa po punoj ceni, nikad para, vec i prema mogucnostima odrzavanja, pregleda i sitnih intervencija.

Motori su savremeniji u Mondeu i C5-ici, mislim na DCi, dok je Pasat robustniji i nakako lakse "prelazi" ove katastrofe po ulicama.

Za duze puteve C5 u blagoj ali ne znacajnoj prednosti, ali posto nema majstora (pa i losih), a delovi su ekstra precenjeni (zbog "price" o skupim delovima, da se "opravda"), iako su napolju "u klasi" sa ostala dva auta, nije bas za preporuku.

Za bilo koja od ova tri auta, mora se u dzepu imati uvek 200-500€, za slucaj...

Poz.
[ bakara @ 30.11.2006. 21:43 ] @
Citat:
vladd: Ovde u BG je homokineticki za Pasata 16000 din, znaci 200€(zanemaricemo sicu), pa plus rucice majstora Mikelandjela...

@icobh
Evo sad smo saznali koliko kosta homokineticki...x2kom...To je vec realno!
A inace zamena zupcastog za moj polo variant 1.6i 98god. je kostala okruglo 400e (trazio jeftinije u nekoliko servisa), za skodu 250e, a za tvoj pasat 120e
Izgleda da je passat najjeftiniji....i to jos original kais

Koje godiste je tvoj passat?

[ icobh @ 30.11.2006. 22:07 ] @
U ovlaštenom Audi-VW servisu Vidović, Banja Luka, set zupčastog košta 203,8 KM bez PDV-a, a kako je kod nas PDV 17%, to ti ispada 238,5 KM a to je 122 €! Čim budem u prilici, skeniram račun, pa kačim ovdje da vidite...

Passat je '03 g.p., 1.9 TDI, 102KS, karavan, ja mislim da je danas pisalo na satu 206.000km. Pravo auto. Nemam namjeru da ga se rješavam dok ne rikne barem jedna od četiri Pumpe-Duse!