[ moler1 @ 02.12.2006. 22:44 ] @
koje gorivo sipati u peugeot 206 1.9 D 2001.euro 3 motor
neki majstori kazu obican dizel a neki opet kazu da je obavezan eurodizel
[ bakara @ 02.12.2006. 22:59 ] @
To je stari motor, ali ipak treba euro dizel.
[ boccio @ 03.12.2006. 09:27 ] @
jel to DW8 ?
[ moler1 @ 03.12.2006. 14:59 ] @
pa sad nebih znao.gde to mogu da proverim.pretpostavljam da to ima veze sa brojem motora
[ StORM48 @ 03.12.2006. 15:41 ] @
Nemoj da lupaš glavu... samo Ti sipaj Eurodizel gorivo.

D2 će Ti napraviti džumbus.

Pozdrav
[ millko @ 03.12.2006. 23:42 ] @
euro dizel sipaj da te kasinije ne boli glava,prica d2 i ostalo pada u vodu,pa ne vozis golfa 2 jeb ga!poz
[ vinovnik @ 04.12.2006. 08:42 ] @
A sto da se ne sipa eurodizel u golfa 2 ? Ume li neko da objasni?
[ StORM48 @ 04.12.2006. 14:56 ] @
Nije štetno, ali nije ni nužno. Eurodizel neće pokvariti običan dizel motor, ali je eurodizel skuplji.

Ipak, svakome bih preporučio da sipa eurodizel, ako ima para, jer manje zagađuje. A proteklih nedelja imamo prilike da vidimo (doslovno da VIDIMO, a ne samo osetimo) šta dišemo.

Nažalost.

Pozdrav
[ millko @ 04.12.2006. 15:52 ] @
ovaj euro dizel je "suho" gorivo,znaci nije onako gusto kao obicni dizel.u golfa 2 slobodno sipati eurodizel,nema nikakvih posljedica
[ Shomi-1 @ 06.12.2006. 22:53 ] @

Euro dizel koriste motori koji imaju elektricne dizne a obicni d-2 koriste motori koji imaju klasicne dizne.
Problem ces napraviti ako koristis obicni dizel kod motora sa elektricnim diznama.
[ FIREBIRD @ 11.12.2006. 19:45 ] @
Obican D2.
Problem je pumpa visokog pritiska, ona zahteva podmazivanje tj. odgovara joj D2 gorivo zbog masnoce, eurodiesel ide i HDI, CDI, TDI-PD, dCi, TDCI motore. Motori koji imaju rotirajucu pumpu visokod pritiska koriste D2.

Neka ti neki majstor blokira EGR ventil, tj neka zatvori dovod izduvnih gasova nazad u usisnu granu.

Mom stricu se pumpa raspala u delove na PASSATU B5 TDI 66kw motor jer je sipao eurodiesel, bosista je reko da je stradala zbog nedovoljnog podmazivanja posnim eurodiesel gorivom. Auto je 97-godiste presao je 380000km, dizne jos nisu menjane, niti je motor otvaran. Jos uvek radi kako treba.

Pozdrav.
[ smeshko @ 11.12.2006. 20:01 ] @
Citat:
FIREBIRD: Obican D2.
Problem je pumpa visokog pritiska, ona zahteva podmazivanje tj. odgovara joj D2 gorivo zbog masnoce, eurodiesel ide i HDI, CDI, TDI-PD, dCi, TDCI motore. Motori koji imaju rotirajucu pumpu visokod pritiska koriste D2.

Neka ti neki majstor blokira EGR ventil, tj neka zatvori dovod izduvnih gasova nazad u usisnu granu.

Mom stricu se pumpa raspala u delove na PASSATU B5 TDI 66kw motor jer je sipao eurodiesel, bosista je reko da je stradala zbog nedovoljnog podmazivanja posnim eurodiesel gorivom. Auto je 97-godiste presao je 380000km, dizne jos nisu menjane, niti je motor otvaran. Jos uvek radi kako treba.

Pozdrav.

Za sve TDI motore je propisano gorivo sa max 350mg sumpora sto bi bilo nas stari evro dizel ili sada eko3.A mozda je toj pumpi bilo vreme da rikne 380 000km nije mala kilometraza.
[ FIREBIRD @ 12.12.2006. 15:46 ] @
Pumpa je rikla na 262.000km tako nesto pre 2 godine. Bosista je reko da je osovina zaribala i polomila telo pumpe usled nedostatka podmazivanja tj. od posnog goriva euro-disela.
Ista stvar se desila na jos par vozila koja su u to vreme koristila eurodiesel, kao bolje ide auto, manje trosi ne dimi ...

Pozdrav
[ smeshko @ 12.12.2006. 20:16 ] @
Pazi u teoriji bi trebalo da bolje idei i da manje pusi i mnogo toga, ali se postavlja pitanje sta nama sipaju na pumpama, moj b5 tdi kada sipam d2 demi kao lokalni bus, a na evro nema trunke dima...........
Da ne smaramo vise neka covek sipa sta on smatra da treba
[ RAMBRAKER @ 12.12.2006. 21:24 ] @
majstori kazu da D2 bolje podmazuje motor ali sad ..........ma sipaj ti Euro i ne brini !
[ FIREBIRD @ 13.12.2006. 17:05 ] @
D2 je jeftiniji i bolji za rotacione pumpe i blok motora.
Oni koji voze TDI sa rotacionom pumpom na eurodiesel pozdrave se sa motorom na 150.000km, neki ni toliko ne uspeju sa izdrze.

Pozdrav
[ gumar @ 13.12.2006. 17:55 ] @
Moj ti je savet euro diesel, ima 10 puta manje sumpora i ne steti katalizatoru. Da bi bio siguran da ce imati dobro
podmazivanje pumpe i dizni slobodno sipaj 1/2 lit. dvotaktola na jedan rezervoar goriva. To savetuju bosisti. Posle nekog vremena primetices da motor "mekse" radi. To ulje lako sagoreva i nema stetne posledice.
[ Abydon @ 13.12.2006. 22:43 ] @
Motor je star ko biblija pravljen je kada eurodizel nije ni postojao, tehnicki nista ne dobijas sa eurodizelom osim manjeg zagadjenja, sto je ogroman znak pitanja, jer zasto tdi, hdi i ostali di motori crkavaju cak i posle 50k kilometara, pretpostavljam zbog smese van standarda.
[ bakara @ 13.12.2006. 22:48 ] @
Dajte bre...jeste motor star, obratite paznju na godiste 2001...u taj auto ni slucajno ne ide D2!

A saveti koje delite su, ko kada biste nekome rekli da umesto bezolovnog moze da sipa super...

Ni u jedan noviji auto ne ide obican dizel!
[ Abydon @ 13.12.2006. 23:02 ] @
Koliko ja znam dizeli tog godista nisu imali katalizatore, ovaj motor je konstruisan jos 90-ih godina i nema nikakvih high presure komponenata, prema tome, ako nema katalizator nema nikakvog osim ekoloskog razloga da sipa eurodizel.
[ bakara @ 14.12.2006. 01:08 ] @
@Abydon
Kako to mislis nema katalizator?
Pa katalizator bi imao da je `95, a ne 2001...
[ FIREBIRD @ 14.12.2006. 17:19 ] @
D2 je jeftiniji i po meni bolji za motore koji imaju rotacionu pumpu.
Jedna firma je prosle godine kupila SKODU OCTAVIU 1.9 TDI-PD 105ks sa sestostepenim menjacem, za nepunu godinu je presla verovali ili ne 120.000km sipaju obican D2, vozi je jedan vozac, na auto putu nikad sporije od 160 jednostavno vozi se uvek punim gasem. Motor radi kao nov.
Pitanje je da li je gorivo u pitanju ili kvalitet motora ?

Euro-Diesel moze u 206 1.9d sa dodatkom dvotaktola bez problema. Pitanje je koliko se isplati platiti euro-diesel + dvotaktol ?

Pozdrav.

[ bakara @ 15.12.2006. 00:18 ] @
Ja na gornji post nemam komentar...
Nekako i mogu da razumem posto je u pitanju firma, al` opet u pitanju je bio nov auto!

A dal` neko u toj firmi procita sta pise u manualu koje gorivo je fabrika propisala?
[ Abydon @ 15.12.2006. 01:04 ] @
@bakara: u pravu si, ima katalizator. medjutim, dovodim u sumnju kvalitet eurodizela koji se toci na nasim pumpama, mislim da je smesa nekvalitetna, pa dolazi do crkavanja pumpi na novijim motorima, pa ako rafinerija isporucuje gorivo koje evidentno nije po standardu, onda bi svako trebao da se koristi D2 ako nema opasnosti po motor sto je u 1.9D slucaj, znaci katalysator out, usteda do 10% u potrosnji, jos do 10% KS on top, jeftinije gorivo, pa ako gospoda iz rafinerije podignu kvalitet eurodizela, onda bi smo i mi trebali da koristimo to gorivo u duhu zastite zivotne okoline, ovako nema smisla. Meni je ,srecom, pukao katalizator (umesto da se zapusi, sto bi bila steta od jedno 1,5K eur) na 406-ici benzinac od olova u bezolovnom (!?) koji sam sipao svih 4 godine koliko je auto kod mene a pre toga je bio 2 godine u svajcarskoj kod poznatog vlasnika, tako da je jedino objasnjenje da sam sipao ko zna sta u rezervoar, iako strogo vodim racuna na kojoj pumpi sipam, gde je jugopetrol zaobilazen u sirokom luku, ali dzaba kad svi vuku gorivo iskljucivo NIS-ovog porekla. Naravno da sam izvadio ono sto je ostalo od katalizatora, ali da se razumemo: i ja mislim da treba koristiti sto ekoloskije energente, ali gde je smisao da nam naplacuju skuplje eurodizel za koji nismo sigurni da je manji zagadjivac, a pritom je pretnja za dugovecnost motora.
[ millko @ 15.12.2006. 13:39 ] @
eurodizel je "suhlja" nafta.predlazem da na jedan rezervar sipas oko 1l ulja(moze atf) radi podmazivanja pumpe visokog pritiska.ja mozim skodu octaviu 99 god tdi 110 ks,sipam samo eurdizel presla je oko 250 000,motor vuce,nema nikakvih naznaka lose neftne pumpe.
[ FIREBIRD @ 15.12.2006. 17:33 ] @
Meni je na BMW-u stradao katalizator pre 3 god, vozim bez njega. Nema skoro nikakvih promena u potrosnji auto malo bolje vuce.
U pitanju je E46 1.9i 77kw radi i bez katalizatora ponekad sipam super od 100 oktana, ide kao zmaj.

[ vladagrujic @ 19.10.2007. 23:11 ] @
Moj kolega na poslu ima takav isti 206 iz 2000 godine. Njemu su majstori iz, mislim Verana, rekli da sipa D2. Može i eko dizel ali sa dodatkom dvotaktola (100l nafte na 1l dvotaktola). Bilo bi dobro da sipaš i aditiv protiv smrzavanja i to u toku cele godine. Taj aditiv štiti sistem ubrizgavanja od korozije, povećava cetanski broj (kao br. oktana u benzinu), i čisti sistem ubrizgavanja. Pred svaku zimu promeni i filter nafte i nećeš imati nikakvih problema niti ćeš skoro videti majstora bošistu. Ja vozim dizela iz 1993 i to je u osnovi isti sistem ubrizgavanja kao kod tebe. Samo bi trebao, kao što neko reče u forumu, da blokiraš ERG ventil. Što se tiče Pasata, noviji modeli (1,9TDI) imaju isto sistem pumpa-dizna ali je pritisak na dizni umesto klasičnih 115-120 bari povećan na nekih 300-350 bari. Možeš zamisliti štase dešava kada gušće gorivo pokušaš proterati kroz otvor namenjen ređem gorivu. Posle toga crkava pumpa visokog pritiska. To ti dođe kao da vodu i ulje pokušaš naterati kroz isti otvor da teku istim protokom (to se zove viskozitet goriva). D2 se nesme sipati nikako u te novije TDI motore i Comon Rail motore
[ StORM48 @ 20.10.2007. 01:36 ] @
Hehe...
"Majstori iz Verana"!

A onda Te isti ti "majstori" sačekaju sa servisom od jedne hiljadarke. U ONOJ valuti, da ne bude zabune.

Pravi "majstori", nema šta.

Pozdrav
[ vladagrujic @ 20.10.2007. 08:18 ] @
Ako me kolega laže, onda i ja vas lažem (uzgred ne vidim zašto bi to radio). Baš da li su mu to rekli majstori iz Verana ili ne ne znam ali znam da je bio ovlašćeni servis. On tu 206-cu vozi već nešto više od 3 godine na D2 i po njegovim rečima do sada nije imao ni najmanjeg problema. Motor auta mu super radi i ne dimi. Sam sam se uverio. Drugi kolega vozi Forda Eskorta već 4 godine (1998 godište) na D2 isto bez ikakvog problema.
Napominjem da u Pežo i Eskort do sada nije sipan ni jedan rezervoar evro-dizela. Za forda znam da mu je rađeno nešto oko ERG ventila (valjda je premošten)
[ yu1ny @ 22.10.2007. 12:30 ] @
Valjda EGR - Exhaust Gas Recirculation?
[ zeljko0282 @ 26.11.2011. 18:43 ] @
U Pežoa sa motorom 1.9 d DW8 obavezno sipati D2 zato sto mu je klasična bosh pumpa i trebe joj podmazivanje. Nemojte se igrati sa tim! Ako sipate EVRO D lepse ce raditi neko vreme dok se pumpa ne ispere od masnoce pa ce onda napraviti haos. Radice mekse jer zbog gustine E.D vise ubrizgava goriva kroz dizne i samim tim je veca potrosnja goriva. Pstite one pametnjakovice koji kazu da E.D nece da skodi. Takodje su i dizne osetljive pa mogu i one tada da stradaju pa ce biti steta jos veca. Ovi motori su veoma zahvalni i mogu dosta da predju samo ako se vodi racuna. Ulje redovno da se menja i najbolje je 10W40 polusinteticko za dizele koje je uvezeno iz Francuske. nebitno koja je cena. 250 din - 600 din po litru
[ borkostar @ 26.11.2011. 18:52 ] @
malo preko 4 godine :(
[ vladd @ 26.11.2011. 18:58 ] @
Citat:
zeljko0282: ... Pstite one pametnjakovice koji kazu ...


Evo i ja tebe pustam..zato sto je prvi post...


Poz