Drago mi je da se neko zainteresovao oko mog problema.vec sam pomislio da nade nema...
Moj surak je nekoc radio u servisu i recimo da se razume ...
Ovako taj ariston je kombinovani fridz sa jednim,Elektrolux motorom.Ima 2 ventilatora.Jedan u komori ,a jedan gore.Taj gore ,pretpostavljam vuce hladan vazduh odozdo i tako odrazava temperaturu,reko bi oko 5 do 8c,da je optimalna.Nismo znali da li su oba ventilatora na 220volti,ali zdravom logikom da nema nigde nikakvog trafoa zakljucili smo da niko normalan nebi spustao 220 na neki nizi napon i time samo poskupio uredjaj.Mada svaki ventilator ima svoj trafo na telu tako da smo rizikovali i isplatilo se.
Stavili smo termostat za kombinovani frizider pored onih cevi kroz koji ide gas.Medjutim jos nismo resili problem grejaca koji ce da topi visak leda.Nemoj da mi zameris ako nesto pogresno konstatujem jer sam laik,ali kupili smo i sklopku u koju su stavljene brdo zica ,bog te pita za sta sve,ali to sljaka.Sto ti kazes,a takodje i Bora Todorovic u Nacionalnoj klasi,Moze da se nabudzi.
Sva elektronika koja je to regulisala je crkla,ali ne lezi vraze doskocili smo i servisu i italijanima.
Jedino treba da svrati sutra Boza,moj surak,da prepovezemo nesto oko termostata da bi se motor iskljucivao,jer nonstop radi i gore u frizideru sav hladan vazduh odozdo ide gore i zna da spusti na -5c.Sto naravno nije dobro.Kako prikaciti gornji ventilator da kad termostat iskljuci motor iskljuci i ventilator itako drzi i dole i gore neku kontantnu temperaturu?Kad se previse ohladi friziderski deo moram rucno da gasim motor na potenciometar.Cak smo kupili i mikroprekidac da pali i gasi svetlo unutra,ma super stvar.Pitam se zasto su stavili tu silnu elektroniku kad sve moze puno jednostavnije uz brdo zica
.Kvarom te elektronike i cenom popravke mogu samo sa izgube poverenje potrosaca da nikad vise nekupuju frizider koji ima ,da kazem, kompjuter.Ipak je ovo Srbija,a Srbin nevoli kad mora mnogo da placa....