[ exPirat @ 13.01.2007. 19:20 ] @
Elem, blago sam po*izdeo.
Sredinom novembra sam u Postanskoj stedionici podneo zahtev za VISA ELECTRON, i dobio sam je (preporuceno) pocetkom decembra.
A gde je PIN, pitam "podrsku". Kazu stize za 15-ak dana posle kartice.
Nije mi bas jasno, al' ajde.
A gde je PIN, pitam ponovo 25.decembra.
Glas u slusalici LADNO kaze: "Pa znate, cesto se desi da se pin izgubi jer ga saljemo obicnom postom".

CESTO se desi da se pin IZGUBI.
Pazite, znaju da se cesto desi, pa opet salju obicnom postom.
Da ne pominjem cinjenicu da postari te koverte, koji su isti kao izvestaji o stanju, ili gurnu do pola u sanduce na izvol'te klincima da se sa njima poigraju, ili ih djuture stave u hodnik.

"Ali sacekajte jos malo, mozda stigne", rece glas u slusalici.

Sacekam do 12. januara. Nema pisma. Zovem ponovo.
Glas u slusalici: "Pa jedini nacin da se to resi je da vratite karticu sa zahtevom da vam posaljemo novu, a pin ce vam naknadno biti posalt za tu novu karticu".

JEDINI nacin. Nema sanse da se izda drugi pin za postojecu!

I u celoj ovoj prici, da se malo nasmejete, evo mog zahteva koji sam juce poslao:

Citat:
Zahtev za izdavanje nove
VISA ELECTRON
platne kartice

BANKA POŠTANSKA ŠTEDIONICA A.D.

Kraljice Marije 3, 11120 Beograd


Početkom decembra 2006.godine primio sam VISA ELECTRON platnu karticu.

Do dana 12.01.2007.godine nisam dobio PIN broj.

Kontaktirao sam vaš Call Centar i dobio informaciju da PIN broj treba da stigne najkasnije 15-ak dana po prijemu kartice.

Kako je od prijema kartice prošlo više od mesec dana, vaš službenik me je uputio da vam vratim karticu i zahtevam izdavanje nove, kao jedini način ispravljanja nastalog problema.

Takođe, saznao sam da tako osetljivu informaciju kao što je PIN broj šaljete u običnoj (ne preporučenoj) pošiljci, što smatram da je izuzetno neozbiljno. Na taj način ste direkto ugrozili moju ličnu bezbednost, jer ako je neko neovlašćeno došao do PIN broja zajedno sa adresom gde može pronaći karticu, znači da mogu očekivati da će doći i po nju!

Molim vas da mi po hitnom postupku, bez posebne novčane nadoknade, pošaljete novu platnu karticu, a takođe i pripadajući PIN broj.

Pošiljke uputite na moju adresu na poslu:

*****
*****
*****

Napominjem da mi na ovu adresu stižu sve pošiljke vezane za tekući račun po kome je izdata ova kartica i da ubuduće želim da mi sve pošiljke vezane za VISA karticu stižu na ovu adresu.

Ukoliko iz bilo kog razloga pošiljke ne možete da uputite na navedenu adresu, molim vas da PIN broj pošaljete „preporučeno“ a da moj tekući račun teretite za iznos poštarine, obzirom da je naknada za korišćenje kartice očigledno nedovoljna za ovaj izdatak.

kontakti:
e-mail: ****
telefon ****

U prilogu:
- ugovor o davanju na korišćenje VISA ELEKTRON platne kartice
- poništena VISA ELEKTRON platna kartica broj xxxx xxxx xxxx xxxx
[ Triki @ 13.01.2007. 20:42 ] @
meni su u Italiji sve poslali takodje obicnom postom, ali u razdvojenim intervalima. Ja sam naravno mogao da vidim da li je neko gvirnuo u to.

Pin nije nikakav tajni podatak jer PIN bez kartice ne vredi nista, kao i kartica bez PIN-a. Naravno propusti se desavaju i zato:

1. ne stavljati lovu na racun dok kartica nije stigla
2. proveriti da li su neotvoreni koverti.

Naravno, ne opravdam propuste u radu poste ili banke, ali desava se...
[ Triki @ 13.01.2007. 21:05 ] @
uzgred, platna kartica je vlasnistvo banke.

cosi funziona...
[ bakara @ 13.01.2007. 21:35 ] @
Ovo je za:
http://www.elitemadzone.org/f118-Platne-kartice

@exPirat
Ja ne razumem zasto insistiras na kartici postanske stedionice (ja tamo idem samo kada moram), zasto lepo ne bi otisao u bilo koju drugu banku i lepo izvadio tu visa karticu...
U drugim bankama to ide ovako:
Posalju ti postom karticu, (koja je naravno ne upotrebljiva jer nije aktivirana) sa porukom da dodjete licno u banku, aktivirate karticu i dobijete PIN kod...


Inace sto se tice p. stedionice nemam lepo misljenje o njima, pa oni nisu u stanju da posalju ni LIB na zahtev telefonom vec morate licno doci, podneti zahtev, a LIB vam salju postom (vrhunac gluposti) i tu uslugu jos i naplacuju sto dinara!
[ exPirat @ 13.01.2007. 22:30 ] @
@bakara

Bio sam u fazi razmisljanja da prebacim platu u neku banku, medjutim skontao sam da mi plata nece biti ni malo veca ako to ucinim
Osim toga, revolving sistem kod PS mi se vise svidja nego kod drugih banaka.

Tu sam gde sam. Samo mi i dalje ne ide u glavu da se neka tako osetljiva informacija kao PIN kod salje odstampana na WC papiru i to obicnom postom.
Ne znam da li sam negde pogresio u konstataciji, koju sam napisao u zahtevu, da su mi na taj nacin ugrozili bezbednost. Svako zlonameran ko se docepa te nazovi-koverte ima adresu gde moze da dodje i po karticu!
Takodje, postavio sam ovu temu zbog izjave oparetera u podrsci da se to cesto desava, ali eto oni rade kako im se kaze odozgo.

[ hecky @ 14.01.2007. 16:13 ] @
Ocigledno je iskustvo bankama pokazalo da je broj zlih postara i komshija zanemarljiv, te da je bezbedno slati karticu i pin obicnom postom .

Mislim da je to bolje resenje od teranja korisnika da idu licno u banku (kao npr. Intesa).
[ fearless @ 14.01.2007. 16:15 ] @
Da, i u Meridian banci moras licno da odes po kartice i pinove ali meni je to bolje nego postom,
sigurnije ili sta vec ;) ...
[ vindic8or @ 14.01.2007. 18:14 ] @
ja u petak otisao do banke po novu VISU, brze stigne dan ili dva nego gajbi. mada je PIN isti kao i stara koju sam produzavao. a od druge banke sam primio maestro npr jedan dan postom, a drugi dan mi je stigao PIN. to je jedino bitno, da ne stignu isti dan, i narocito ne u istoj koverti.