[ exPirat @ 13.01.2007. 19:20 ] @
Elem, blago sam po*izdeo. Sredinom novembra sam u Postanskoj stedionici podneo zahtev za VISA ELECTRON, i dobio sam je (preporuceno) pocetkom decembra. A gde je PIN, pitam "podrsku". Kazu stize za 15-ak dana posle kartice. Nije mi bas jasno, al' ajde. A gde je PIN, pitam ponovo 25.decembra. Glas u slusalici LADNO kaze: "Pa znate, cesto se desi da se pin izgubi jer ga saljemo obicnom postom". CESTO se desi da se pin IZGUBI. Pazite, znaju da se cesto desi, pa opet salju obicnom postom. Da ne pominjem cinjenicu da postari te koverte, koji su isti kao izvestaji o stanju, ili gurnu do pola u sanduce na izvol'te klincima da se sa njima poigraju, ili ih djuture stave u hodnik. "Ali sacekajte jos malo, mozda stigne", rece glas u slusalici. Sacekam do 12. januara. Nema pisma. Zovem ponovo. Glas u slusalici: "Pa jedini nacin da se to resi je da vratite karticu sa zahtevom da vam posaljemo novu, a pin ce vam naknadno biti posalt za tu novu karticu". JEDINI nacin. Nema sanse da se izda drugi pin za postojecu! I u celoj ovoj prici, da se malo nasmejete, evo mog zahteva koji sam juce poslao: Citat: Zahtev za izdavanje nove VISA ELECTRON platne kartice BANKA POŠTANSKA ŠTEDIONICA A.D. Kraljice Marije 3, 11120 Beograd Početkom decembra 2006.godine primio sam VISA ELECTRON platnu karticu. Do dana 12.01.2007.godine nisam dobio PIN broj. Kontaktirao sam vaš Call Centar i dobio informaciju da PIN broj treba da stigne najkasnije 15-ak dana po prijemu kartice. Kako je od prijema kartice prošlo više od mesec dana, vaš službenik me je uputio da vam vratim karticu i zahtevam izdavanje nove, kao jedini način ispravljanja nastalog problema. Takođe, saznao sam da tako osetljivu informaciju kao što je PIN broj šaljete u običnoj (ne preporučenoj) pošiljci, što smatram da je izuzetno neozbiljno. Na taj način ste direkto ugrozili moju ličnu bezbednost, jer ako je neko neovlašćeno došao do PIN broja zajedno sa adresom gde može pronaći karticu, znači da mogu očekivati da će doći i po nju! Molim vas da mi po hitnom postupku, bez posebne novčane nadoknade, pošaljete novu platnu karticu, a takođe i pripadajući PIN broj. Pošiljke uputite na moju adresu na poslu: ***** ***** ***** Napominjem da mi na ovu adresu stižu sve pošiljke vezane za tekući račun po kome je izdata ova kartica i da ubuduće želim da mi sve pošiljke vezane za VISA karticu stižu na ovu adresu. Ukoliko iz bilo kog razloga pošiljke ne možete da uputite na navedenu adresu, molim vas da PIN broj pošaljete „preporučeno“ a da moj tekući račun teretite za iznos poštarine, obzirom da je naknada za korišćenje kartice očigledno nedovoljna za ovaj izdatak. kontakti: e-mail: **** telefon **** U prilogu: - ugovor o davanju na korišćenje VISA ELEKTRON platne kartice - poništena VISA ELEKTRON platna kartica broj xxxx xxxx xxxx xxxx |