[ roza @ 30.01.2007. 02:21 ] @
Da li bi neko mogao da mi objasni onako osnovno rukovanje ves masinom? S kevom bas i nisam u nekim dobrim odnosima pa nece da mi pere ves!Pa sam resio da preuzmem stvar u svoje ruke!Eto ja znam da se stavlja prasak u nju a i da se odvaja belo od sarenog.Sta dalje???Pa drugari i drugarice pomagajte!

Unapred zahvalan! RZ!

[Ovu poruku je menjao ton_majstor dana 30.01.2007. u 08:52 GMT+1]
[ Mitrović Srđan @ 30.01.2007. 06:50 ] @
Pa pronadji upustvo od ves masine ili na netu ili ovako ;>
[ ton_majstor @ 30.01.2007. 07:51 ] @
Ili se pomiri sa kevom...

Da znaš da i ja nemam pojma šta se tu radi... povremeno me žena pošalje da sipam omekšivač ili da prebacim na neki program (inače, tad sam ZAISTA "programer"!), ali imam nejasne predstave kako, zašto i kada!

Naravno, kad crkne... dođe kum i opravi je, dok ja sipam rakiju i kuvam kafu... tako da i ne gledam šta ima unutra!

Pozdrav!
[ dr.NPN @ 30.01.2007. 10:09 ] @
Vidi za pocetak nemoj iskuvavati dok ne udjes u fazon.
Sipas prasak i prebacis programator na osmicu, i ukljucis. Ona uzima vodu i radi dalje, kada prodju centriguge gotovo je. To traje oko 1-1.5h.

Svasta naucis kad zivis sam :)
[ boccio @ 30.01.2007. 10:51 ] @