|
[ deki78 @ 26.02.2007. 12:46 ] @
| Molim sve one koji imaju bilo kakvo mislenje o ovom autu da ga podele sa mnom posto sam u nedoumici da li da ga kupim ali nemam bas mnogo vremena za razmisljanje....
Auto je decembar 2003 svetlo plav metalik, ima od opreme klimu, abs, servo, sity servo, tempomat, fabricku muziku CD,el.podizace (sve 4), 6 air bega, ,kozni volan, nema samo kozu ali nema ni alu felne.
ima petoro vrata i to je to otprilike. Trebalo bi za to da dam 7500e. i da pise da je presao 86000 ako je to uopste merodavno.
Ali pitanje je da li uopste kupiti Stila. Za te pare nema sanse da nadjem auto to godiste sa svom tom opremom ali da li vredi stilo toliko i koliko se isplati , odrzavanje itd..
Unapred hvala na pomoci
[Ovu poruku je menjao bakara dana 26.02.2007. u 14:16 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao deki78 dana 26.02.2007. u 14:20 GMT+1] |
[ deki78 @ 26.02.2007. 12:47 ] @
greska nije 110 nego 115 KS
[ lancia88 @ 26.02.2007. 13:40 ] @
Pozdrav,
pa ako si tako iskalkulisao, kupi ga, To nije model za koji se vezuju neki losi predznaci, barem do sada nisu poznati takvi simptomi koji se javljaju na pojedinim modelima, sada vec svih proizvodjaca u ovoj klasi.
[ vladd @ 26.02.2007. 17:52 ] @
U toj klasi vozila i cene, najjeftinije odrzavanje, za iole pristojan auto. Mislim da se ne pobrka sa dacijom logan..:)
[ njinsa @ 01.03.2007. 23:50 ] @
usreci tog svercera i kupi ga!a zatim pocni da se bavis autoelektronikom,trebace ti!
[ deki78 @ 02.03.2007. 08:31 ] @
"usreci tog svercera i kupi ga!a zatim pocni da se bavis autoelektronikom,trebace ti!"
Zasto, da li imaju problema sa elektronikom, jer to nesto iz iskustva? Pa bas me to i plasi posto on ima dosta elektronike.
Inace jos nisam kupio auto, jos uvak se dvoumim, i stvarno mi je svako iskustvo i svako misljenje vazno posto ja inace ne znam nikog ko je vozio taj auto nego samo price ljudi koji su culi ovo ili ono. Ono sto me najvise plasi je to sto je stilu za kratko vreme dosta pala cena.
[ lancia88 @ 02.03.2007. 09:07 ] @
Pozdrav,
pa svi novi automobili imaju i mnostvo elektronike i mnostvo problema sa njom, kako se kome kakav komad zalomi. Elektronike se plase i mehanicari i vlasnici automobila, ne postoje standardi za pozivanje na odgovornost i autoelektronicara medju kojima je sve vise raznoraznih na brzinu priucenih koji su savladali tek poneke segmente i, po sistemu: prazne se puske dvojica boje, krecu u avanturu nadmeno i samouvereno znajuci da ako nije jedna od dve-tri uvezbane opcije, nece zavrsiti posao.
U ovom pasusu mozes mozda razumeti zasto postoji takav baukod autoelektronike ali ne zaboravi da jedna od najvecih blagodeti uzivanja u udobnoj i komfornoj voznji, Nj.V. automatski menjac, nikada nije zaziveo na domacim prostorima iz jednakog straha od neznanja. Mozes li kupiti relativno nov auto bez elektronike danas?
Naravno, iz Kragujevca, ali zelis li ga?
Sve ostalo se svodi na pricu o strahu od prelaska ulice, ko ne pokusa da je predje nema sanse da ga znaze kola ali ostaje uvek na toj strani. Ne znam koliko vredi izdvajati Stila kao neki poseban problem za elektroniku jer je pre svega problem u domacoj podrsci na ovu temu, generalno za sva vozila.
Dacu jedan primer od pre nekoliko godina kada vlasnik jednog ad najrenomiranijih servisa za VW u Beogradu meni u privatnom razgovoru konstatuje kako, zamisli, novi A8 ima u sebi 42 kilometra kablova!!!
Sjajno, kad to kaze takav covek...moze li iko zamisliti tolike kablove u kolima a da ih niko ne primeti? Naravno, rec je o optici sa kontrolnim cipovima u bravama koja je EKVIVALENT za 42 Km kablova, eto, tako mu poveirs i kola da ti resi elektroniku.....
[ bakara @ 02.03.2007. 09:29 ] @
Upravo tako kao sto lancia88 kaze, nema tu ni manje ni vise problema nego sa ostalim (npr. nemackim) vozilima, naravno uzmajte za poredjeno vozilo proizvedeno 2003 godine.
[ Miroslav Jeftić @ 02.03.2007. 09:40 ] @
Jeste offtopic, ali nadam se da nije strašno - s obzirom na finansijsku situaciju nije ni čudo to za automatske menjače i elektroniku. Veliki broj ljudi se dobro štrecne kad god treba da produže registraciju ili da promene ulje i filtere (i to im je previše para). Ako bi imali automatski menjač i ako bi im nešto crklo na njemu, uglavnom bi mogli samo "da sednu i plaču". Tako da ne bih rekao da je u pitanju strah iz neznanja, već iz sasvim drugih razloga (mada ima i tog prvog donekle).
[ deki78 @ 05.03.2007. 09:21 ] @
Hvala svima koji su svoje misljenje podelili samnom. Ja sam na kraju ipak kupio Stilo. Nadam se iskreno da necu imati mnogo problema sa elektronikom. U svakom slucaju i dobra i lose iskustva sa autom podelicu sa Vama.
Jos jednom hvala!
[ lancia88 @ 05.03.2007. 10:08 ] @
Pozdrav,
e pa onda se srecno navozas sa njime i uzivas u svakom kilometru.
[ bakara @ 05.03.2007. 10:54 ] @
Citat: deki78: Hvala svima koji su svoje misljenje podelili samnom. Ja sam na kraju ipak kupio Stilo. Nadam se iskreno da necu imati mnogo problema sa elektronikom. U svakom slucaju i dobra i lose iskustva sa autom podelicu sa Vama.
Jos jednom hvala!
Da ga sa srecom vozis, i za par godina da kupis novi jos bolji auto...
Prenesi nam svoje iskustvo ovde..
Bilo bi lepo da postavis slike.
[ MyWay @ 06.03.2007. 07:48 ] @
Citat: lancia88:pa svi novi automobili imaju i mnostvo elektronike i mnostvo problema sa njom, kako se kome kakav komad zalomi. Elektronike se plase i mehanicari i vlasnici automobila, ne postoje standardi za pozivanje na odgovornost i autoelektronicara medju kojima je sve vise raznoraznih na brzinu priucenih koji su savladali tek poneke segmente i, po sistemu: prazne se puske dvojica boje, krecu u avanturu nadmeno i samouvereno znajuci da ako nije jedna od dve-tri uvezbane opcije, nece zavrsiti posao.
Amen. Imao sam vrrrrrlo negativno iskustvo i sa nadrimajstorima baš po pitanju elektronike i baš na Stilu...
Pametovali, vozali me sa ono malo podataka koje imaju u glavi i u dokumentaciji i sa dijagnostikom koju imaju, i činjenica je da zaista na našim prostorima je Stilo poprilična nepoznanica za sve majstore.
[ bakara @ 06.03.2007. 10:00 ] @
@MyWay
Budi odredjeniji, koji stilo, koji motor, koji kvar je bio u pitanju?
[ MyWay @ 06.03.2007. 10:56 ] @
1.6 16V active 3door (Ferrari crven:-)))) ).
Povremeno (recimo jednom u dve nedelje), bez nekih pravila nije hteo da upali, vergla ali ništa. Na kraju je (posle gomile nazovi majstora i par normalnih ljudi koji su priznali da ne znaju šta je u pitanju) rešeno u Delti - u pitanju je bio alternator, konstatovali, remontovali (u Italiji) i ugradili za manje od 100€. A koliko su me prethodni koštali para i živaca nema svrhe da spominjem...
[ deki77 @ 06.03.2007. 11:42 ] @
Citat: MyWay: 1.6 16V active 3door (Ferrari crven:-)))) ).
Povremeno (recimo jednom u dve nedelje), bez nekih pravila nije hteo da upali, vergla ali ništa. Na kraju je (posle gomile nazovi majstora i par normalnih ljudi koji su priznali da ne znaju šta je u pitanju) rešeno u Delti - u pitanju je bio alternator, konstatovali, remontovali (u Italiji) i ugradili za manje od 100€. A koliko su me prethodni koštali para i živaca nema svrhe da spominjem...
Izvini...ali koji su ti to majstori kojima je trebalo toliko da shvate,i tvoje toliko cimanje da je alternator...i zašto neće da upali.Ajd molim te reci/napiši naziv radnje,adresu tih auto-mehaničara/električara...da se neko neiskusan ovde ne za***e
Ja sam skoro imao problem sa akom.(postavio ovde i temu) i nije mi trebalo toliko da se cimam i saberem 2+2 šta je riknulo.Oko paljenja ti je prosto:akom. svećice,alternator što iskusan majstor okom može da utvrdi u tim lakšim kvarovima........
[ MyWay @ 06.03.2007. 12:15 ] @
Paaa nije baš ni jednostavno, obzirom da je sistem prijavljivao raznorazne greške od motora do RPM senzora, foltove senzora, labave (loose) konekcije i sl. pa su isprobavali sve i svašta, menjali RPM senzor, sumnjali na kompjuter, instrument tablu i sl...
[ lancia88 @ 06.03.2007. 12:51 ] @
Pozdrav,
dobro, da sad ne proglasavamo i majstore totalnim neznalicama, mozda je skroz OK da ukratko opisemo rad privesenih uredjaja/agregata pa da vidimo da li je moguce iz simptoma verglanja a ne-paljenja tako jednostavno utvrditi da je krivac bas alternator.
Naime, ovaj je uredjaj predvidjen za obezbedjivanje ravnomernog davanja stabilnog napona, kako na potrosace, tako i na akomulator koji se na taj nacin puni "ispeglanim" naponom. Primer za poredjenje je alternativni uredjaj koji se vide, koliko znam, ne ugradjuje u automobile ali ga mozemo sresti na motoricima i biciklima - dinamo. Kako vise verglamo pedale, tako nam se svetlo pojacava. Slican efekat proizvodi i regler resenje kada nemamo alternatora. Na popularnim Ficama smo svi ranije mogli videti kako se svetla pojacavaju sa vecim gasom itd. Alternator je zaduzen za ovo, regulise svojom elektronikom da se sav napon ravnomerno "pegla" i sa nazivnim vrednostima dolazi na potrosace i akomulator.
Sad, kako pali uopste automobil?
Verglanje koje cujemo posle startovanja kljuca u polozaj za paljenje, odnosno potezanja rucice kod "peglica" je znak da smo zakrenuli elektro putem zamajac motora koji ustvari pokrece tog trenutka anlaser, drugi priveseni elektro-uredjaj. On ga, pogonjen strujom, posle uklapanja bendiksa, zakrece svojim zupcanikom dok se u gornjem delu ne izvrsi paljenje smese. Dakle, i njemu je potrebna izvesna struja s tom razlikom sto ona u tim momentima pokretanja nije precizno definisana. Tako je to, doduse, na starijim automobilima. Na savremenijim verzijama i taj nazivni napon je ukljucen u sveukupnu kontrolu centralnog sistemskog racunara i tako dolazimo, posrednim zakljucivanjem, do srzi problema koji je imao MyWay. Da se to desilo na nekom starijem vozilu, auto bi palio teze ali bi palio, naravno, dok ne strada u potpunosti alternator. Interesantna je stvar da bi cak i kais koji bi mu pukao bio nedovoljan razlog za neupaliti vozilo (kais ga ustvari pogoni kao i vecinu privesenih uredjaja). Kod novijih vozila svaka nepravilnost se registruje a ukoliko je vozilo kontrolisano centralnim racunarom, nece funkcionisati pri pojavi nepravilnosti koje odstupaju od unapred predefinisanih okvira. Konstrukori ne zele da na taj nacin prepuste slucaju da vozilo polu-ispravno krene na put.
Kako onda doskociti ovome? Pa tu je to cuveno "kacenje na kompjuter" koje je ustvari auto-dijagnostika za novija vozila. Racunar povezan na jedinicu u vozilu, dobija tacno one registrovane nepodudarnosti za zadatim ekvivalentima i izbacuju kodni broj greske koji se kasnije tumaci iz tablica gresaka. Naravno, za mnogo vozila se iz logicnih razloga kod istog proizvodjaca podudaraju razni tipovi i godista za mnostvo tih gresaka ali je u nacelu za svaki model ponaosob neophodno imati zaseban softver. Taj softver posle izvesnog perioda proizvodnje pojedinih gami modela izlazi zbirno na DVD mediju za sve dotadasnje modele tako da se i na taj nacin moze pribaviti ali su oba nacina izuzetno skupa. Vremenom se nadje nacina da se za pojedine game modela pribave neki "jeftiniji" softveri raznoraznim kopiranjima i polulegalnim disttribucijama pa se desava da dovezes Stillo na servis a prikace ga na program za Mareu ili Bravo i iscitavanje ne prepozna kod greske koja se javlja. Majstori onda moraju da eksperimentisu i sistemom eliminacije dodju do zakljucaka, uglavnom pogresnih.
Zakljucak je da mi kao sveukupno vozacko drustvo nismo osposobljeni za voznju savremenih vozila, jos uvek imamo u krvi smirglanje svecica i krpljenje creva/lepljenje gurtni itd. To savremna auto-industrija ne priznaje, korak sa njom drze samo drustva spremna da posle kupovine izdvoje izvesne svote na odrzavanje kod realno osposobljenih servisa a ne kod raznoranih komsija, rodjaka i majstora koji su odrzavali kola i nasim pretcima i dan danas znaju sjajno da zamene prednje kocione obloge - na Jugu. Mi prvi kao korisnici nismo spremni da platimo realne servise a vecina majstora nije spremna da se odrekne starog dobrog prodavanja magle po sistemu: ma samo neka ga on ovde dotera, onda cemo naplatiti ovo, pa ono, pa sve redom, to tako ide, jelte.....
Eto, malo opsirnije ali mozda nekome pomogne iako je to realno uproscena sema funkcionisanja privesenih elektro-uredjaja i njihove autonomnosti, odnosno, kontrole.
[ MyWay @ 06.03.2007. 13:14 ] @
Citat: lancia88: Zakljucak je da mi kao sveukupno vozacko drustvo nismo osposobljeni za voznju savremenih vozila, jos uvek imamo u krvi smirglanje svecica i krpljenje creva/lepljenje gurtni itd. Podsetio si me - imao sam i malo 'čuknute' elektrode svećica ('majstor podesio zazor' ;-) ) - taj deo sam brzo otklonio zamenom.
U osnovi, problem je, kao što lancia kaže, što naše društvo materijalno/mentalno/moralno nije osposobljeno za savremena vozila.
[ njinsa @ 06.03.2007. 23:27 ] @
moja zelja je da svi koji niste odete malo "preko" u to savrsenstvo od Evrope i uvrerite se i sami da se i tamo mnoge stvari resavaju pomocu stapa i kanapa,pogotovo na autima sa isteklom garancijom i onima koji se pakuju na otpadima i sl!a sto se samog Stila tica i u Italiji muku muce s njim i mogu reci da se oni sa kvarovima jeftino kupuju!
[ BBS @ 06.03.2007. 23:28 ] @
Prema domacim casopisima ovaj auto se nije bas najbolje pokazao i oni ga parafraziram nazivaju velikom greskom Torinske fabrike. Mada to nije licno iskustvo
[ lancia88 @ 07.03.2007. 08:29 ] @
Pozdrav,
sto se tice raznih inostranih "pakovanja" po otpadima, vec smo naceli temu koja ozbiljno dodiruje i taj fenomen http://www.elitesecurity.org/t249179-0#1497777
ali poenta nije u sporadicnosti vec u masovnosti pojave a, slozicemo se, daleko je cesci slucaj disciplinovanog pristupa problemu odrzavanja vozila "preko" nego sistema "stapa i kanapa". Otud i izvlacim pravilo, ne iz izuetaka vec iz velike vecine i frekventnosti u ponavljanju postupaka.
[ cvekic @ 23.03.2007. 12:39 ] @
bakara svaka cast
...i ja kupio stila
sa 5oro vrata - znas kakav je
azuro!
nego gde se pali tempomat ???
[ bakara @ 24.03.2007. 09:40 ] @
Ja predlazem da ostavimo alfu i njen dizajn za neku drugu temu i da se vratimo diskusiji o fiat stilu.
Hvala!
[ bakara @ 24.03.2007. 12:25 ] @
Evo teme http://www.elitesecurity.org/t252953 gde mozete nastaviti diskusiju o dizajnu, ovde nastavljamo diskusiju o fiat stilu.
[ cvekic @ 24.03.2007. 17:56 ] @
...kako sam dosadan... gde se na Stilu ukljucuje tempomat?
[ pentit @ 29.04.2007. 06:23 ] @
Razmisljam da uzmem pomenutog stila pa me zanima necije iskustvo sa njim, i isto tako kolika mu je cena za redovan servis i koje se ulje preporucuje.
Hvala unapred
[ bakara @ 29.04.2007. 09:18 ] @
@pentit
Nemojte otvarati nove teme o fiat stilu, dovoljna je jedna.
Hvala!
[ kec242 @ 30.04.2007. 17:18 ] @
Sta je bilo sa Stilom? Kakva su iskustva? Stvarno me zanima posto i ja nameravam da kupim bas taj model. Dvoumim se izmedju njega i Pezoa 307.
Pozdrav
[ cvekic @ 01.05.2007. 01:11 ] @
imas istu nedoumicu kao sto sam i ja imao pre nego sto sam ga kupio...
ja sam podigao kredit da kupim 307-icu (7500 Evra)
...a na kraju kupio "Stilo"
a zasto?!
pa zato jer Fiat daje mnogo vise za te pare.
7200 evra
novembar 2003. godiste
sve od opreme sto sam ja hteo da imam,
a isto to 307 nije imao za te pare, a kamoli da je to godiste...
jos nesto... (ne bih zeleo da zvuci prepotentno ali) To sto me svi zapitkuju za auto nesto i sto zevaju na njega
je dobar pokazatelj da je auto pravi izbor.
ps- to mi je bilo zadnje sto sam hteo. mene je "kupio" unutrasnji izgled automobila a ne mnogo spoljasnji,
dok mi se sada i spolja preterano svidja. ne bih da smaram sta sam sve za te pare dobio od opreme, ali ako te zanima reci pisaću.
ja sam preterano iskrena osoba i da sam se kojim slucajem zezno oko izbora auta, sigurno bih to i priznao.
(čak šta više i opanjkavao isti "i više nego što zaslužuje" :o)
[ SmilieBG @ 01.05.2007. 08:19 ] @
@cvekic - tempomat, ako ga imas, je ispod rucice za zmigavce i farove. Takodje je jedna (FIXNA!) rucica, na kojoj ima zglob kao za farove (on / off), zatim isti takav zglob ali koji se vraca, znaci ostaje uvek u istom polozaju (prekidac) i dugme na vrhu rucice.
Ako celu rucicu nemas, onda nemas ni tempomat ;)
Poz,
Sale
ps nemam bolju sliku od ove, ali se vidi dole levo iza volana rucica od tempomata:
http://picasaweb.google.com/al...tilo/photo#5055257448275351266
[ kec242 @ 01.05.2007. 19:32 ] @
I ja isto mislim da je Stilo bolja kupovina od 307-ice, pogotovo zbog cene rezervnih delova i ponasanja italijanskog motora. Cuo sam puno prica da Fiat Stilo ima problem sa elektronikom ali ni jedan mi nije rekao da je imao problema sa motorom, bez obzira na predjenu kilometrazu. Jel tako i kod tebe i koliko je presao taj tvoj?
[ SmilieBG @ 01.05.2007. 19:37 ] @
presao 79,990 km od toga 20,000 sam ga ja vozio.
Nikakvih problema do sada nisam imao, da kucnem u drvo.
Sto se tice elektronike, problem je najvise sa Abarth verzijom koja je prepuna elektronike, pogotovo zbog (sekvencijalnog, polu-automatskog menjaca), pa to uglavnom i crkava.
Na drugom mestu je air-bag sensor suvozacevog sedista, koji nije bash sakriven, pa ga je sa zadnjeg sedista lako 'zakaciti' nogom, toliko da izgubi kontakt. Airbag nastavlja da radi, samo senzor prijavljuje da je 'u kvaru'. 'Popravka' ovog senzora, kosta 7 sekundi - taman toliko treba da se rukama napipa i 'nabije' u kontakt.
A koliko senzora i elektronike u, na i oko kola ima, govori podatak da je meni pre neki dan prijavio na konzolnoj tabli: levo svetlo za zadnju tablicu - ne radi :)
Sto se motora tice, svi su veoma pouzdani, sa time sto najvise kude 1.6 motor, ne bih znao zasto. Ja vozim 1,2 koji je mojim potrebama sasvim dovoljan...
Poz,
Sale
[ dekster2 @ 01.05.2007. 19:42 ] @
@SmilieBG
Koliko si platio auto !
[ kec242 @ 01.05.2007. 20:21 ] @
Meni traze 7900 e u Beogradu za 1.9 dizel sa troje vrata, 2004 godiste i presao je 110.000 km. Od opreme ima sve osim koze. Sta mislite, jel mnogo? Cuo sam da su najjeftiniji polovni automobili u Sapcu, jel to istina?
[ SmilieBG @ 01.05.2007. 20:33 ] @
@dekster - u stanju kao sto je gore na slikama 8,000 okruglo (sa tada oko 60,000 km predjenih, svim servisima i 10 meseci Fiatove fabricke garancije).
@kec - zvuci oke, samo cisto sumnjam da je presao samo 110.000 :(
Poz,
Sale
[ Miroslav Jeftić @ 01.05.2007. 20:40 ] @
/offtopic
Zanimljivo da su skoro svi polovnjaci koji mogu da se nađu kod nas prešli između 90.000 i 110.000 kilometara. Izgleda da je to neka specijalna ponuda isključivo za srpsko tržište.
Ne čudi me ako su jeftini delovi u Šapcu, šta sve tamo rade...
[ bakara @ 01.05.2007. 21:43 ] @
Citat: kec242: Meni traze 7900 e u Beogradu za 1.9 dizel sa troje vrata, 2004 godiste i presao je 110.000 km. Od opreme ima sve osim koze. Sta mislite, jel mnogo? Cuo sam da su najjeftiniji polovni automobili u Sapcu, jel to istina?
To za vracanje kilometraze u redu...presao je bar 300 000km, ako su mu sva stakla citava vredi ga uzeti u razmatranje...
Ali ovo za opremu, "sve osim koze" dajte molim vas, pa znate li svi sta stilo sve ima u full opremi, a taj nema-smem da se kladim:
-alu felne 16"
-retrovizore i brave u boji vozila
-sva 4 podizaca
-naslone za ruku napred/pozadi
-stocic na suvozackom sedistu
-kasete ispod prednjih sedista
-ksenonske farove
-senzore za parkiranje, svetlo i kisu
-navigacija
-panorama krov
-digitalnu dvozonsku klimu
-klizno zadnje sediste
-tempomat
-presvlake ako ne od koze, bar od velura
-auto radio sa CD/mp3
Eto, toga sam se na brzinu setio, posto mi podignu pritisak prodavci kada kazu da ima sve osim koze, a auto obicno nema nista sa ovog spiska sto sam nabrojao!
I jos nesto, ovaj spisak nije nikakva egzotika (koju sam ja izmislio), vec oprema koju mozete da vidite na ulici...
[ lancia88 @ 01.05.2007. 22:31 ] @
Pozdrav,
ja samo da napomenem da preskocimo te komercijalne aspekte tipa: koliko je placeno, da li se isplati itd.
Podsetimo se da je u pitanju tehnicki forum a ne komercijalna pricaonica.
[ skijash @ 01.05.2007. 22:58 ] @
Sto mislis da je presao 300 000? Auto je star 3 godine...
Drugar je kupio stilo (kraj 2003.) 1.9 jtd i bio je u nekom servisu gde su ga nakacili na dijagnostiku i rekli mu da je presao 117 000 iako pise 119 000. Bice da su povecavali kilometrazu pre carinjenja i posle nisu bas tacno znali koliko je bilo.
[ kec242 @ 02.05.2007. 11:21 ] @
E stvarno, koja je to fora sa carinjenjem preko kilometraze? Zar nije prema godini proizvodnje?
[ lancia88 @ 02.05.2007. 11:23 ] @
Pozdrav,
citaj malo forum, vec smo prilicno detaljno pisali o parametrima odredjivanja carinske osnovice.
[ frigo servis bata @ 06.05.2007. 00:04 ] @
Koliko ja znam na stilu se tesko vraca kilometraza mora tabla da se skida i jos neke stvari pitao sam coveka koji to radi pitajte i vi nenagadjajte
[ bakara @ 06.05.2007. 07:50 ] @
@frigo servis bata
Niko ne nagadja, vraca se kilometraza bez problema!
[ whynot @ 15.05.2007. 16:36 ] @
Od januara 07 vozim stilo 1.9JTD/115 karavan. Prezadovoljan sam, udoban, velik, startan, sa dosta opreme. Naravni kao i svaki auto ima i mane (preglednost mu je slaba tacka).
Sto se kilometraze tice sve je veoma lako uraditi
Prijatelj koji odrzava moj auto je vlasnik fiatovog servisa u zemunu i objasnio mi je sta i kako oko kilometraze i elektronike uopste kod stila. Ono sto pise na tabli, se menja za 10ak minuta i to bez skidanja i prepravki bilo cega, lovmljave i sl. Sa leve strane ispod volana postoji kao mala fioka, koja kada se otvori do kraja (kao piksla kada vadite pikslu), moze da se vidi konektor za povezivanje na racunar. E bas preko tog konektora (OBD II) se menja i kilometraza.
To je sto si tice onoga sta pise na tabli. E sad sta je prava km., JTD motori pamte km u dugom racunaru cija se vrednost moze ocitati preko istog onog konektora ali sa malo ozbiljnijim uredjajem (examiner). Kako mozete da budete 100% sigurni da je to "prava" km, tako sto se ta km moze menjati SAMO i SAMO ako skinete pomenuti kompjuter sa kola i zakacite na PC itd itd. e tu je fora, pogledajte srafove kojima je racunar pricvrscen za sasiju.
Svaki automobil (tj bar 95%) je ocarinjeno sa uzasno visokim kilometrazama zato sto se na to skida 30% (maloli je kada se sve lepo sracuna).
I jos nesto, nema bas toliko baba i deda koliko smo nakupovali kola od 90ih niti je svet uspeo bas toliko kola da polupa i da sklopi i da posalje nama u Srbiju.
I ja sam mnogo razmisljao kada sam kupovao kola (ne samo ovog stila), ali vidi se sve kada ima ko da gleda pri kupovini.
Pozdrav Bane
Jos samo par saveta za vlasnike (ukoliko se vec nisu raspitali), svaki stilo ima jako ali jako osetljivu foliju za airbag koja se nala na ispod tkanine na suvozacevom sedistu. Izbegavajte nepotrebna mrdanja na tom sedistu, takodje, pomerajte sedista napred-nazad samo kada je auto ugasen.
Fiat je verovatno ukapirao da polago gubi utakmicu, pa se malo opametio i poceo da koristi bosch elektroniku umesto magnetimarelli, a bosch se ugradjuje i u one automobile koji se "ne kvare""
pozdrav svima jos jednom
[Ovu poruku je menjao whynot dana 15.05.2007. u 17:48 GMT+1]
[ SmilieBG @ 15.05.2007. 21:52 ] @
Samo mala ispravka za whynot:
Problem sa airbag-om ispod suvozacevog sedista je u zicama, tj u jack-u. Ispod sedista, totalno nezasticeno se spaja senzor u sedistu za airbag. Kako je taj spoj totalno ne zasticen, pomeranjem sedista ili cesce kada neko sedi nazad ili stvari leze na podu - taj prekidac / jack se otkaci. Operacija od 7 sekundi, gde se jack ugura opet u leziste resava privremeno problem.
Ipak, treba paziti na to, jer ako ne dobija signal - nece izbaciti airbag u slucaju udesa ;)
Poz,
Sale
[ whynot @ 15.05.2007. 22:15 ] @
@ SmilieBG:
ti kontakti (zice) ispod sedista se olabave/otkace/"pokvare" kada se sediste pomera a automobil je bar na kontaktu. Ono sto hocu da naglasim je sledece:
postoji folija, koja moze rukom da se opipa (jos lakse ako je sediste cesto upotrebljavano), e ta folija ume da pukne!!! Problem je resiv, ali kako sam ja saznao sa jedno 150€ tako da ... sto manje mrdanja na sedistu
pozdrav Bane
[ patron @ 03.06.2007. 15:00 ] @
Vozio sam Fiat Bravo 1.6 16V,prodao sam ga pre par dana i sada bih da kupim Stilo.I benzinac i dizel dolaze u obzir,samo sto me strah predjenih kilometara,pogotovo kod dizela.Ponuda kod nas se svodi uglavnom na preprodavce i sumnjive auto placeve.Juce sam izvrtio 15-tak brojeva iz halo oglasa i nisam ni jedan auto pozeleo otici pogledati.
Jel ima neko preporuku,gde naci dobar primerak,a da nije naduvana cena.
[ vladd @ 03.06.2007. 16:05 ] @
U zemlji Srbiji, pa ona zivi od naduvanih cena...ionako niko nista ne radi..
Pogledaj placeve, carinske u NS i KG...
Poz.
[ MarkBg @ 03.06.2007. 16:25 ] @
Izvini vladd, kako niko nista ne radi? ja radim skoro 10 sati dnevno u proseku punom parom, kao i svi u mojoj firmi i u 90 posto drugih privatnih firmi... radimo dosta vise od Nemaca...
proslo je to vreme nerada o kome ti pricas...
[ whynot @ 04.06.2007. 09:38 ] @
@Petron
Mozes da mi se javis na PM, pa cu ti dati broj telefona coveka od koga sam ja kupio auto, svaki koji sam video je bio ok.
Pozdrav Bane
[ patron @ 04.06.2007. 18:16 ] @
Jel imao neko iskustvo sa auto placem ********?Nalaze se ispod tramvajskog mosta na Banovom brdu,a ranije su bili na Vidikovcu,preko puta OMV pumpe.Uvoze uglavnom Fiat.Bio sam danas,ali trenutno imaju samo Stilo 2.4 abarth.Rece mi prodavac da su do pre par dana imali 5-6 Stila,2002-2004 i sve su prodali.Kaze da su cene bile 7300-7800.
[Ovu poruku je menjao bakara dana 05.06.2007. u 17:47 GMT+1]
[ whynot @ 05.06.2007. 10:01 ] @
Prkoputa OMV pumpe na Vidikovcu je bio auto plac ****** i radili su samo fiate iz Italije. gledao sam kod njih kola, ali nisam tamo kupio.
kao sto rekoh, ako ti treba DOBAR auto dacu ti broj telefona, pa se javi coveku gde sam ja kupio, jer svaki koji sam video je bio ok.
pozdrav
[Ovu poruku je menjao bakara dana 05.06.2007. u 17:47 GMT+1]
[ patron @ 05.06.2007. 15:19 ] @
Ajde posalji mi broj tog lika na pp.Na koga da se pozovem kad ga budem zvao?
[ bakara @ 05.06.2007. 16:49 ] @
[Naredni postovi u kojima pomenete ime placa, bice kompletno obrisani!]
[Ovu poruku je menjao bakara dana 05.06.2007. u 18:06 GMT+1]
[ patron @ 06.06.2007. 15:48 ] @
Cao, opet ja.
Zvao sam Saleta za auto,lik mi deluje malo cudno,sve onako prica preko volje,kao da ja njemu trebam prodati kola.Kaze da trenutno nema nista,da mu dolazi sledece nedelje par Stila,ali da je vec sve unapred prodao!?
Koji si ti Stilo uzeo i koliko si ga platio,ako nije tajna.
Poz
[ bakara @ 06.06.2007. 22:22 ] @
Citat: patron:
lik mi deluje malo cudno,sve onako prica preko volje,kao da ja njemu trebam prodati kola.Kaze da trenutno nema nista,da mu dolazi sledece nedelje par Stila,ali da je vec sve unapred prodao!?
hehe...nemoj to nista da te cudi, svi su oni tako nadmeni i ponasaju se kao da je za njih 7-8000 sitna lova, a automobile prodaju kao kifle...malo glume, navikni se na to!
[ patron @ 10.06.2007. 08:17 ] @
Kakvih sam se krseva nagledao ovih dana, a traze za njih 7500 eur.I jos me ubedjuju da je auto "extra'".
[ vladd @ 10.06.2007. 12:22 ] @
Zato smo se i "okupili" ovde, da razmenimo iskustva, da se "zastitimo" od raznih, ne zelim da im lepim etikete.
"Navikli" se na cenu 7500€, kao "moze za te pare", pa pokusavaju svasta da uvale.
To je neka cena za Stila u top stanju, za nekih 4-5 godina matorog. A ne za razlupane furde, nevezano za godiste.
Morace malo da se "prenaviknu" da vise nije samo kriterijum godiste, posto se ne prodaju domaca vozila sa slicnom eksploatacijom i odrzavanjem.
I da se ne moze zaraditi 2k€ po vozilu, prodajuci krseve.
Cene se krecu od 5000 (sa blagim "prepustom" od 200-500 evra), pa do cuvenig 7,5k€, a ima i lutki za 8000.
Za 6500-7000 moze da se pazari sjajan Stilo, sretao sam bas lepe i dobre primerke, nazalost kod novih vlasnika..
A to sto su nadmeni, sjajno, najsladji su kada pokusavaju da mi uliju grizu savesti, "sta sam se stisnuo". Tada sledi prica, da im dam odmah 2000 a ako auto valja ostatak. E to je stiska, uzvracena najstrasnije...ajde "uvoznice" opsti se, pa kontigenti stizu....
Poz
[ patron @ 10.06.2007. 18:03 ] @
ej,Vladd,ako cujes da neko prodaje dobar primerak ti javi:)
[ vladd @ 10.06.2007. 20:32 ] @
Javljam sigurno, sledecih nekoliko meseci sam "out off money", ali i dalje "zamajavam" transportere. Uglavnom dovoze (zadnjih par puta) "bezbojne" tj bele, kao metali i "obojeni" su skuplji...
Svasta se cuje...ali iskopace se "prava istina", oko farbe..
Poz.
[ ppejic @ 18.11.2007. 13:13 ] @
Pozdrav drustvo,
ja ima mjos gori problem od "naci dobar primerak" ja moram "naci dobar primerak STRANCA, Stila...4/5 80ks"
jer planiram kupiti auto za invalida pa mi treba auto koji jos nije ocarinjen i ne mogu se majati po placevima jer su tamo 99% skucajeva vec ocarinjena vozila.
Kolika bi bila cena za Stila "lutku," 4/5, 80ks, servisna Active ali da je pri tome ne ocarinjen, dakle za koliko trebam ocekivati od matrapaza ponudu za takav auto?
Pozdrav
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|