[ zokitrb @ 05.03.2007. 12:47 ] @
Intresuje me sta je sve neophodno za zamentu motora.Izbacuje sa benzinski iz Audi 200 od 2144 cm3 i 137kw a ubacuje se isto Audijev 2.0TD bez ikakvih prepravki nosaca i drugih adaptacija.I jos jedno pitanje u vezi motora,kada greskom upisu vise cm3 i kw u saobracajnu koja je procedura za ispravku toga?
[ lancia88 @ 05.03.2007. 18:08 ] @
Pozdrav,

dakle, ako ubacujes od iste firme motor u auto, sve se resava na tehnickom pregledu. U Tvom slucaju, to je tako, VW motor u vozilo iz VW grupacije resava tehnicki pregled, od drugog proizvodjaca upucuje na atest a zatim atest konstatuje da je sve pravilno ugradjeno. To znaci da kad bi ugradio neki motor od, recimo, Fiata, Saab-a itd, onda bi morao na tehnicki pa onda na atest, ovako ne moras.

Dalja procedura je da tehnicki pregled konstatuje da imas ubacen pravilno motor broj taj-i-taj, zatim sa time ides u stanicu lokalnog SUP-a, uplatis administrativnu taksu od 1090,00 dinara trenutno i 270,00 dinara za obrazac saobracajne dozvole i predajes ostatak papira koji se sastoji od Potvrde o samom motoru (za Beograd se dobija u Ljermontovoj), kupoprodajnog ugovora za isti i sadasnje saobracajne dozvole, polise osiguranja i licne karte.

Sledi malo cekanja na salteru, jelte.....

Procedura za izmene gresaka prilikom kucanja u saobracajnoj dozvoli je jednostavna, odes u stanicu u kojoj je napravljena greska, stignes na red i trazis da isprave gresku. Tamo ce, najverovatnije, da samo izbrisu krutom gumicom gresku i da prekucaju kako treba, stave pecat i potpis i to je to. Ukoliko treba da se plati nova saobracajna dozvola, ukoliko Ti taze da uplatis za nju, samo se lagano nasmesi i insistiraj da poprave SVOJU gresku ali ne na Tvoj racun, reci da je vec suvise sto si morao da dolazis i da cekas red pa se ne bunis a bunjenje u tom slucaju je, svakako, opcija ;)
[ zokitrb @ 06.03.2007. 12:14 ] @
Sa privm odgovorom sam zadovoljan.Sto se tice drugog nisam bio dorecen.Na jednom drugom autu prilikom prebacaja motora takodje benzin-dizel napravljena je jako velika greska.Prilikom izdavanja nove saobracajne dozvole samo je broj motora bio prebacen tacno a ostali podatci ostali od starog (koji su veci i po KS i KW).Auto je teko registrovan 4-5 god a sad kad je tip hteo da ga proda neko je to primetio,jer je razlika velika,i nije hteo da kupi auto.Auto se sad nudi malte ne u bescenje jer ne moze to da prepravi.Postoji li tu neki postupak koji je isplativiji od nabavke drugog motora koji nije ni malo jeftin.JOs jednom da napomenem brojevi nisu prekucavani i u Ljermontovoj se vodi da auto trosi naftu a ne benzin.Rec je o Hondi TDI iz 1999 god.
[ lancia88 @ 06.03.2007. 12:56 ] @
Pozdrav,

sve sto si naveo moze da se resi u Ljermontovoj, nemaj sekiracije oko toga. Bitno je da nista nije prekucavano i da je nekada u nekoj od prethodnih saobracajnih dozvola zaista bio pravilan podatak. U tom slucaju je sve resivo bez brige.
[ pepelence @ 26.04.2009. 22:46 ] @
Ako je tema jos aktivna, a verujem da ja nisam jedini koji je tako nesto uradio(a mozda i jesam) voleo bih odgovor ili savet.

Prepravio sam trabanta, i u njemu se nalazi motor od renaulta 1400cc, postoji li opcija atesta naravno menjani su i prapovi vesanja...
Pozdarav!