[ milan simonovic @ 09.03.2007. 23:06 ] @
Zanimaju me dve stvari, prva - kolika treba da bude prosecna kompresija motora na autu 900 kubika, benzinac, konkretno, pezo 205?
Druga, ako neko vozi ili je vozio renoa 19, iskustva, cena odrzavanja i tome slicno, mene interesuje benzinac 1.4, noviji model? I sta pre uzeti, njega ili fiat bravu?
Hvala, pozdrav
[ dejandk @ 16.03.2007. 07:33 ] @
Ja vozim 4 godine Reno 19 1.7 benzinac iz 1991 i u pitanju je stariji model.Ukratko receno odusevljen sam.U gradu trosi oko 9l benzina,a plina 11,5 - 12.Uradjen je od pocinkovanog lima ima podizace centralnu bravu podesiv volan i koliko mi je majstor u servisu rekao to mu je standardna oprema.Takodje receno mi je da bez problema uz normano odrzavanje(ulje i filter) idu preko 300000km.U voznji se ponasa super i izuzetno je tih i udoban.Kada je u pitanju model bez servo upravljaca malo je tezi na volanu u odnosu na automobile koje sam vozio.Sto je tice delova reci cu ti koliko sam ja placao on sto sam na njemu do sada odradio:prednje plocice 1800 din, zadnji paknovi 2200 din, prednji diskovi (ventilirajuci) 5500 din,zadnji kocioni cilindar 1350 din, kraj spone 1000 din,filter ulja 350 din i filter vazduha 750 din .Ovo sto sam nabrojao je ujedno i sve sto sam na njemu zamenio za ove cetri godine, pa ti izracunaj kolko me kostalo njegovo odrzavanje.Auto nema opruge na zadnjim amortizerima vec torziju, za nju su mi rekli da je problematicna i da hoce da pukne pa zadnji kraj auta legne.Drugar-u kad se to desilo morao je da menja zadnji trap koji je platio 80 evra (polovan).
Nada se da sam ti bar malo pomogao.Da i na kraju Reno u svakom slucaju pre nego bravu.
[ ilkebgd @ 16.03.2007. 09:25 ] @
Ja bih rekao bas obrnuto, brava je dosta savremeniji auto od Renault-a 19.
[ bakara @ 16.03.2007. 09:32 ] @
I ja bih tako rekao...a po pobrojanim delovima rekao bih i da je jeftiniji...