[ acabgd @ 18.03.2007. 01:31 ] @
Trazim nova kola tu oko 6-6.5k i pre neki dan sednem u taxi i odusevim se - Lancia Lybra karavan. Nisam neki preterani ljubitelj karavana, ali je ovaj bas nekako spakovan da ne mozes da mu odolis.

Nabudzen je opremom najstrasnije, mekan, sjajno osvetljenje, ma sav nekako ushuskan. Jedino sto mi smeta kod njih (pogotovo modela kojih ovde ima u ponudi) je sto su u 99.9% manuelni menjaci, a ja bih automatika.

Polako trazim neku dobru ponudu pa cu valjda nesto i naci, a za vas znalce pitanje (osim toga gde ima i ako ima da se nadju kola) - na sta treba posebno obratiti paznju, da li imaju neke standardne boljke?

Hvala!

[Ovu poruku je menjao lancia88 dana 18.03.2007. u 09:03 GMT+1]
[ jojozo @ 01.09.2007. 19:53 ] @
Evo ovako vec oko 3 meseca posedujem Lybru 2,4 jtd (a proučavao sam je godinu dana pre kupovine). Odmah ti mogu reci da za Automatski menjač ne mogu da ti kažem da ih ima gde da kupiš jer se i nisu pravile (bar ne dizel varijante). O JTD agregatu ne moram ništa da ti pišem jednostavno je fantastičan 140 konja lepo vuku, pozdanu i prilično sa malom potrošnjom oko 8,5 litara grad +aircon 6l otvoreni put 7 kombinovano. Završna obrada fantastična a o izgledu neću da komentrišem zato što je to stvar ukusa, uglavnom većina je opisuje "otmen i lep auto". Nekoliko info o samoj mehanici, platforma je rađena na osnovi Alfe 156 od koje je preuzela agregate i prednje vešanje. Najspecifičnija stvar na Lybri je zadnje oslanjanje koje je Lancia samostalno razvila i zove se BLG suština je da ima samostalno upravljanje točkova i na zadnjoj osovini. Benzinski agregati 1,6 (nije za preporuku slab za 1450 kg Lybre) 1,8 i 2,0 solidni 1,9 jtd i 2,4 jtd (odličan). Klasične boljke za Lybru su pre svega Elektronika (kao i kod svih novijih auta) gde ništa značajno ne strada ali treba jedno mesec dana da čekaš da ti neki servis sredi podizač. Servisa imaš u svakom većem gradu oni koji rade Fiat i Alfu uglavnom rade i Lybru. Delovi su prilično jeftini Selenia Wide Range 6l Svi filteri (ulje gorivo vazduh klima), zupčasti plus španeri 13000 din. Inače jedna od svetlijih tačaka je oprema dual klima, navgacija, muzika, senzori kiše, koža su uglavnom standardni paket. Kod mene je Bose muzika 300W sa slatkim fabričkim vuferom pozadi koža sa grejačima sedišta i da dalje ne nabrajam. Kočnice su fantastične sa 4 diska, kontrola proklizavanja je u 80 % Lybri ugrađena a i bez nje je prilično stabilna. Lep porodični Auto posebno u SW varijanti. Ko razmišlja o kupovini Lancie Lybre nije mu strano da pusti Bacha ili DJ Tiesta ali sigurno ne Cecu, ceni konfor i luksuz i ne voli polovična rešenja. Ovo je zadnje moje lično zapažanje i neka se niko ne nađe uvređen. Svima ljubiteljima Lybre želim lepu i prijatnu vožnju Viva Lancia.