[ Shomi-1 @ 19.03.2007. 12:10 ] @
|
Pozdrav
U pitanju je Golf 3 1.9D. Lampica od grijaca se po pravilu gasi posle 4-5 sekundi od davanja kontakta, u mom slucaju nece da se ugasi nego nastavlja da "blinka"(pali-gasi). Auto nece da upali jer ni na grijacima nema napona kad dam kontakt. Grijaci su ispravni. Motor sam upalio tako sto sam uzeo komad zice i direktno sa + kleme sa akumulatora spojio na jedan od grijaca, sacekao 10- tak sekundi i "kresnuo" je od prve . A ova lampica i dalje "blinka". Ne znam sta moze biti problem.
hvala |
[ palomas @ 19.03.2007. 12:46 ] @
Struja na grijače dolazi preko releja, kojim upravlja elektronika vozila. Najvjerojatnije je relej u pitanju..
[ Portir Velja @ 21.03.2007. 10:59 ] @
Pogledaj da ti nije crkao osigurac za grejace.
[ njinsa @ 21.03.2007. 23:47 ] @
ne znam tacno za g3,ali na g4 to je signal za gresku motora.kaci se na komp.!
[ Shomi-1 @ 22.03.2007. 13:27 ] @
Provjerio sam osigurace na releju, i svi su ok. Postoje 3 komada, jedan od 50A i dva "ubodna" jedan od 20A i jedan od 5A. Da li je to uopste glavni relej za grijace?? On se nalazi ispod haube od mootra desno na sasiji je prikacen. Mislim da je to.
pozdrav
[ wagen @ 23.03.2007. 17:09 ] @
Kao prvo koja je slovna oznaka motora i koje je tacno godiste ???? Najverovatnije je br. motora 1Y ja predpostavljam. Ako je G3 do nekog meseca 94 god onda ima relej grejaca isti kao G2 i tako treba da radi kao sto si ti rekao. Ako je posle tog meseca 94 god onda imaju ,ja ga nazivam , kompjuterski relej i on je na tabli osiguraca duplo siri od onog kao kod G2 .Proveri da nije crkao glavni osigurac !! On ti se nalazi na pozarnom limu pored cilindra za kocnice ,kod starijeg modela, ili kod novijeg u providnoj kutijici pored akumulatora. Vidi to pa se javi dalje
POZZ
[ Shomi-1 @ 23.03.2007. 22:46 ] @
Godiste je '96. Da, broj motora pocinje sa 1Y61...Provjerio sam glavni osigurac, kod mene se nalazi pored akumulatora. U toj providnoj kutijici nalaze se jos dva osiguraca, i oni su ok.(vec sam opisao). A ta providna kutijica u kojoj se nalaze ovi osiguraci nalazi se u sastavu jedne "kutije" da je tako nazovem na koju dolaze dva "dzeka" malo debljih kablova. Da li je to glavni relej ?? ILi se on nalazi u kabini na glavnoj tabli sa osiguracima.
Pozdrav
[ seaboy @ 24.05.2012. 19:50 ] @
Pozdrav svima, da se nadovezem na temu:
Dakle, u pitanju je 1.6 obican dizel, 87 godiste, palio je sasvim normalno cak i u sred zime, a sad kad je toplije na "pola kljuca" bez problema. Sta se desava, prije desetak dana verglam tri cetiri puta, jedva je upalio, posle sve ok, juce opet pokusavam da upalim, nema sanse, cetiri pet puta dugog verglanja jedva upali, izbaci veliki dim. provozam krug pali na "pola kljuca". stane dva sata, nece nema sanse da upali, opet verglam 4 5 puta.
Sta sam provjerio; gorivo dobija, nov filter goriva, cist rezervoar, providno crijevo na bos pumpi puno goriva, zuta lampica od grijaca sasvim standardno se upali, malo radi i ugasi. Ustanovio sam da dobija struju na grijacima kada dam kontakt, cak sam direktvno spajao sa + kleme akumulatora, ali nije dalo rezultata. Inace kada se okrene kontakt i upale grijaci, tada dodje do povecane potrosnje struje i sijalica u kabini auta slabije gori, sto sada nije slucaj, cak ni malo ne promjeni intezitet i jacinu svijetla. Dakle kao da su svi grijaci odjednom pregoreli, da li je to moguce, da je sve u redu bilo, pa sad ovako. provjerio sam svaki grijac dobija + napon.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.